Dus dat.quote:
Ga er gewoon dubbel van praten, zie je dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef Diamonds het volgende:
Nieuw topic aanmaken maar dan met de juiste titel? En in deze gewoon niet meer reageren? Gooien ze er vanzelf wel af, toch?
ik ben ook vrij nieuw hier, maar ik ben toch ''iets normaler'' binnengekomen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef littlemamita het volgende:
[..]
sorry mijn fout!
nieuw he!
Heb al een mod geroepen ....
Idem.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ik ben ook vrij nieuw hier, maar ik ben toch ''iets normaler'' binnengekomen hoor
ik vind hem al wat rustiger dan gisterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ik ben ook vrij nieuw hier, maar ik ben toch ''iets normaler'' binnengekomen hoor
en ik denk juist dat het een ''zij'' isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind hem al wat rustiger dan gisteren![]()
Tis eigenlijk gewoon Gert, die wil bewijzen dat het zonder zijn modereren een puinhoop wordtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:49 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
en ik denk juist dat het een ''zij'' is
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Klopt iets niet hierIk had het juiste nr
![]()
dat dus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:10 schreef sunny16947 het volgende:
Wil toch nog wel ff weten (vraag dus) hoe littlemamita wist dat Huub naar Tilburg wilde verhuizen. Werk je bij de party (of drukkerij) of ben je de bron?
edit: naamsverbetering
Ik probeer nog eens wat pfffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Diamonds het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geeft niks hoor, ik heb het gezien. Jij had het goed!
'Ik ga niet kijken..Rond 4,oo am neem ik aan..Zou jou dan ook niet willen zien..Ook niet voor 4,00 before midnightquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Let op Huub ( rond 4.00). Hij vraagt wat er mis is met zijn houding..
neu.. daar hebben we jou voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Oud nieuws. Dat mocht toch niet meer???quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Als jij nou eens alles uitprobeert, dan doe ik jou wel supporten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik probeer nog eens wat pfffffffffffffffffffffffthnxx Diamond voor je support
![]()
Komt goed schatje ,,en die reclame in je hoofd houden he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:44 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Als jij nou eens alles uitprobeert, dan doe ik jou wel supporten.Is dat wat?
Krijg het benauwd als ik het zie..was dat ff kwijt..GO HUUB......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Huhh....? Wordt je nou cryptisch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Komt goed schatje ,,en die reclame in je hoofd houden he?
Het zal de sherry van de Lidl zijn..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:50 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Huhh....? Wordt je nou cryptisch?
Was lief bedoeld .ken je die reclame niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:50 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Huhh....? Wordt je nou cryptisch?
Dacht dat je iets anders bedoelde... Is inderdaad een lieve reclame. Dacht ik even niet aan rond deze tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Was lief bedoeld .ken je die reclame niet?
En ze is wel errug goed van alle namen op de hoogte.... (broers, zus, vader)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!
ondanks dat mamita hier binnen gekomen als een kakelende kip ...vermoed ik dat tie veul meur weet!
elke DGK streamer weet hoe broer,zus,vader heet, en ik verdenk niet de vader van huub dat ie de party heeft ingelicht, nee als er een lek bestaat dan moet dat toch echt van de fam. van claire komen, weten we nog dat smsje van Bram??? of ze hebben via via alles laten lekkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef jeweltje het volgende:
[..]
En ze is wel errug goed van alle namen op de hoogte.... (broers, zus, vader)
Al met al, het is de zus van huub, kan haast niet anders. En de vader van huub is de bron van party. Vinden jullie het ook niet raar dat ze huub op bank hebben zien zitten? Hoe hebben ze hem kunnen bereiken dan, telefoon was toch kapot en afgesloten??
Klopt geen zak van dit hele verhaal. Waar blijft clair huilend op de bank in dit stuk met sophie op haar arm???
Eensch.......Maar toch typisch dat juist nu, Bram in Hilversum wil gaan wonen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:03 schreef Toverheks het volgende:
ach sunny, was alles in het leven maar zo makelijk he, ze moeten ieder maar weer een leuke patner vinden en ze leefde lang en gelukkig
ja,welke bank en waar ?Huub moest het huis toch uit na de "verkoop ' ?????quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Al met al, het is de zus van huub, kan haast niet anders. En de vader van huub is de bron van party. Vinden jullie het ook niet raar dat ze huub op bank hebben zien zitten? Hoe hebben ze hem kunnen bereiken dan, telefoon was toch kapot en afgesloten??
Klopt geen zak van dit hele verhaal. Waar blijft clair huilend op de bank in dit stuk met sophie op haar arm???
misschien een samenloop van omstandigheden, en Bram wil hoe dan ook iets met tv of weetikveelwat gaan doen, ach dat zeg ik ze zullen wel allemaal goed op hun pootjes terecht komen hoor, claire en baby heerlijk in tilburg en huub ergens vlak bij zijn werkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Eensch.......Maar toch typisch dat juist nu, Bram in Hilversum wil gaan wonen.
Bram wil gewoon Huub in de gaten kunnen houden, snap dat dan.......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Eensch.......Maar toch typisch dat juist nu, Bram in Hilversum wil gaan wonen.
De zaak is verkocht. Ik neem aan, de inboedel als zaak. Behalve persoonlijke zaken die afgelopen weekend opgehaald zijn. Zodat er weer een kapsalon in komt. Het pand was geen eigendom. De nagelstudio staat nog steeds te huur.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:10 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ja,welke bank en waar ?Huub moest het huis toch uit na de "verkoop ' ?????
Om alsnog zijn gelijk te halen over het vreemdgaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Bram wil gewoon Huub in de gaten kunnen houden, snap dat dan.......
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:32 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De zaak is verkocht. Ik neem aan, de inboedel als zaak. Behalve persoonlijke zaken die afgelopen weekend opgehaald zijn. Zodat er weer een kapsalon in komt. Het pand was geen eigendom. De nagelstudio staat nog steeds te huur.
Huub zou de bovenwoning nog gewoon kunnen huren. En hebben Joop en Dennis in de bosjes gelegen en Huub op de bank zien zitten.
Maar hé er staan wel vaker fouten in de roddelbladen. Sophie woog ook maar 4 pond.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:28 schreef peeet1 het volgende:
Fiona in Barcelona
Hey lekkerventje
het was helemaal top, thanks! Ook gewoon nog 26 graden daar! Heb alvast wat fotootjes op mn hyves gezet, moet je maar ff kijken! Donderdag gaan we drankje doen hé!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Een oude bekende...
[ afbeelding ]
M'n schatje wint de Europacup
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:23 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
jaaaaa, daar ga jij wel van uit je dak he.![]()
Ook dat zal ik niet tegenspreken.quote:Ik vind het gewoon mooie foto's.
Tis Huub!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!
ondanks dat mamita hier binnen gekomen als een kakelende kip ...vermoed ik dat tie veul meur weet!
Zou nog kunnen ook.quote:
Moet je net mij hebben, ik ben gék op rebussen, je bedoelt Yvettequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Nee, ik denk zelf aan een ''dame'' met een naam die klinkt als Lenette maar begint met een Y.
Jawel hoorquote:
t kan ook nog zijn dat hij het niet is maar ernaast zit ofzo. . .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou nog kunnen ook.![]()
Op zijn eigen blog meldt hij wel dat hij alles leest.
ik heb werkelijk geen idee wie dat is,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
t kan ook nog zijn dat hij het niet is maar ernaast zit ofzo. . .
Vertel dan wel even wat je er van vindt dat Jaap zijn show krijgt bij de zender van Johan. En of jij zijn sidekick wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wie dat is,
* ditisHuub hup back 2 lurking
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef peeet1 het volgende:
quote]Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.![]()
Huub, b4 you go back 2 lurking, wie van jullie heeft nou de deuren eruit getrapt en met telefoons lopen smijten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hé Huub.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat een rare vraag claire natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub, b4 you go back 2 lurking, wie van jullie heeft nou de deuren eruit getrapt en met telefoons lopen smijten?
Nou Huub zijn telefoon was stuk, dus ik denk dat Claire ermee heeft gegooid. Zonde om met je eigen telefoon te gaan lopen smijten natuurlijk! En die deuren heeft Brian natuurlijk ingetrapt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub, b4 you go back 2 lurking, wie van jullie heeft nou de deuren eruit getrapt en met telefoons lopen smijten?
Is de vriend van Fiona-CBML een voetballer, zoja, wat is zijn naam en waar voetbalt hij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:28 schreef peeet1 het volgende:
Fiona in Barcelona
Hey lekkerventje
het was helemaal top, thanks! Ook gewoon nog 26 graden daar! Heb alvast wat fotootjes op mn hyves gezet, moet je maar ff kijken! Donderdag gaan we drankje doen hé!!![]()
![]()
M'n schatje wint de Europacup
[ afbeelding ]
Best een loser die Brian.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou Huub zijn telefoon was stuk, dus ik denk dat Claire ermee heeft gegooid. Zonde om met je eigen telefoon te gaan lopen smijten natuurlijk! En die deuren heeft Brian natuurlijk ingetrapt.
Die heerlijke meid uit CBMLquote:
Aaah, ik was bijna vergeten dat dat ook in de TT staatquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is de vriend van Fiona-CBML een voetballer, zoja, wat is zijn naam en waar voetbalt hij.
Denk dat Jaap ook wel heeft geholpen met het leeg halen hoor, deed hij bij DGK ook toen het eenmaal was afgelopenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best een loser die Brian.
In al die maanden DGK kreeg hij niemand weg, komt 1 x op bezoek in Hilversum, hele pand leeg.
Dat denk ik dus ook, iemand die er met je zuinig bij elkaar gespaarde centjes vandoor gaat is vaak niet echt geliefd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Suikeroom het volgende:
Huub neemt het op voor Dirk Scheringain de gouden eeuw zou het volgens hem een held zijn geweest.. ik denk eerder dat ze dit met hem hadden gedaan
[ afbeelding ]
Ja toevallig heb je het goed! Ik werk bij de party.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:10 schreef sunny16947 het volgende:
Wil toch nog wel ff weten (vraag dus) hoe littlemamita wist dat Huub naar Tilburg wilde verhuizen. Werk je bij de party (of drukkerij) of ben je de bron?
edit: naamsverbetering
Elke gouden kooi fan is goed op de hoogte van de namen....!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Zou dat niet fantastisch zijn????quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef sunny16947 het volgende:
Anyways (goedsmorgens trouwens) Bram verlaat de zolder om in Hillywood te gaan wonen samen met zijn prinses. Zit hij dichter bij de media en het vuur. Claire begint een nieuwe kapsalone op de zolder en hoopt via Bram wat sterren-visagie binnen te halen. Oppas bij de hand. 1x in de 2 weken een pappa-sophie weekend. Iedereen gelukkig.
ps: Na enige tijd krijgt Claire reuze heimwee naar Bram in hillywood en gaat Claire Bram achterna. En toen kwam alles weer goed.
Ja maar als ex telefoon verkoper weet je natuurlijk wel waar en hoe je snel aan een nieuw mobieltje komt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:10 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ja,welke bank en waar ?Huub moest het huis toch uit na de "verkoop ' ?????
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:47 schreef littlemamita het volgende:
Ja toevallig heb je het goed! Ik werk bij de party.
Ik heet eigenlijk Nicky van D.....
Werk je echt bij de NS?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:56 schreef littlemamita het volgende:
nee klopt ik spoor zekers niet, daarom werk ik ook bij de NS!
Uhm meelezen kan hier zonder in te loggen....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou nog kunnen ook.![]()
Op zijn eigen blog meldt hij wel dat hij alles leest.
ja wie is Yvette???quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Moet je net mij hebben, ik ben gék op rebussen, je bedoelt YvetteHeb ik het goed, heb ik het goed? Maar eh, wie is dat dan?
Nee dat kan ik me goed voostellen jochie!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ha ha die post zit vol met humor!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best een loser die Brian.
In al die maanden DGK kreeg hij niemand weg, komt 1 x op bezoek in Hilversum, hele pand leeg.
nee natuurlijk werk ik niet bij de NS!quote:
Druk ben ik zeker wel!quote:
Maar dan had ik hem gered van zijn ondergang!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Suikeroom het volgende:
Huub neemt het op voor Dirk Scheringain de gouden eeuw zou het volgens hem een held zijn geweest.. ik denk eerder dat ze dit met hem hadden gedaan
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je niet gewoon de hele dag thuis zit met een enkelbandje omquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Druk ben ik zeker wel!
Stage is maar 16 uur per week, (belasting)
NS was een mooi verhaaltje om duidelijk te maken, dat ik idd niet spoor!
En Party verhalen en input mag ik vanuit mijn huis verzamelen.
Wat ik hier doe, is dus een beetje werken ook nog zeg maar....
Je doet me sterk aan iemand denkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Druk ben ik zeker wel!
Stage is maar 16 uur per week, (belasting)
NS was een mooi verhaaltje om duidelijk te maken, dat ik idd niet spoor!
En Party verhalen en input mag ik vanuit mijn huis verzamelen.
Wat ik hier doe, is dus een beetje werken ook nog zeg maar....
ja heel zeker>quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon de hele dag thuis zit met een enkelbandje om
Die is allang blij dat je van de straat bentquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja heel zeker>
Hoe had ik mijn reclasserings ambtenaar dan weg gekrgen om hier zo lekker onzinnig mee te kunnen brabbelen?
Zeg me dan aan wie ik je doe denken!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je doet me sterk aan iemand denken
Nou als jij er happy van word, te denken dat ik hier met enkelband aan het postten ben, wil ik er voor jou wel een enkelbandje omheen doen hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is allang blij dat je van de straat bent
Ik blijf liever ook een beetje vaagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Zeg me dan aan wie ik je doe denken!
Geen probleem.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik blijf liever ook een beetje vaag![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hoe vager hoe leuker!
Blijft er nog wat te raden toch???
M.a.w. je wilt PCeend wel es in z'n slipje zienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hoe vager hoe leuker!
Blijft er nog wat te raden toch???
Als een vrouw gelijk alles uittrekt, zeg ik tot ziens u bent de zwakste schakel!
Liever laat ze me raden hoe het er zonder slipje uit zou zien, ipv gelijk alles maar mogen zien,
en eten en weten...
Welnee, dat maniacje werkt nergens. Loopt ook geen stage bij de belastingdienst. Geen tijd voor, hij/zij zit namelijk de godganse dag op het internet fora af te struinen. Kun je ook een baan noemen, maar betaalt beroerd volgens mijquote:
Ik wil best wat aan huubje vragen, maar wat wil je dan precies dat ik aan hem vraag?quote:
Ik bedoel dat huub ook een beetje vaag blijft en dat er dan voor ons genoeg te raden blijft en dat is des te leukerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik wil best wat aan huubje vragen, maar wat wil je dan precies dat ik aan hem vraag?
Of hij ook graag wat te raden over houd, of liever gelijk alles eet en ziet?
Ik denk dat hij allebei wel ziet zitten, voor een one standnight liever niet dat getreuzel, maar ik denk dat als hij een chick echt leuk vind, graag wat te raden heeft....
Maar dat zal hij dan toch echt zelf moeten beantwoorden.
Ik ken hem nl niet persoonlijk, alleen van streams en tv en fan dagen.
Intervieuws doen mijn collega's........
weet je dat het beroerd betaald of speculaasje dat???quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welnee, dat maniacje werkt nergens. Loopt ook geen stage bij de belastingdienst. Geen tijd voor, hij/zij zit namelijk de godganse dag op het internet fora af te struinen. Kun je ook een baan noemen, maar betaalt beroerd volgens mij
Gert staat achter zijn beeldscherm te dansen, onderwijl roepend; jullie eigen schuld, jullie eigen schuld !quote:
Wie is gert?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert staat achter zijn beeldscherm te dansen, onderwijl roepend; jullie eigen schuld, jullie eigen schuld !
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert staat achter zijn beeldscherm te dansen, onderwijl roepend; jullie eigen schuld, jullie eigen schuld !
Tussen haakjes ik ben er net hoor, wie zegt dat ik de ochtend NIET gewerkt heb????quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welnee, dat maniacje werkt nergens. Loopt ook geen stage bij de belastingdienst. Geen tijd voor, hij/zij zit namelijk de godganse dag op het internet fora af te struinen. Kun je ook een baan noemen, maar betaalt beroerd volgens mij
Hier moet je ook nog even iets weghalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Elke gouden kooi fan is goed op de hoogte van de namen....!
Doe maar een poll om dat uit te testen>
En als je google d kom je ook achter vele namnen en andere info...
Speltip 4) verzamel info via bijv google, zodat je niet beslagen ten ijs komt....
ja kijk maar uit hij is een kruising tussen brian en jaapquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Sorry,
ik ken geen Gert.
Wie is dat dan?
Ik ben nieuw hier, weet je nog????
Dat zeg ik en wat ik doe gaat jou helemaal niets aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Tussen haakjes ik ben er net hoor, wie zegt dat ik de ochtend NIET gewerkt heb????
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Of werk je niet?
Geeft niet hoor...!
Zal je wel je redenen voor hebben.....!
ok niks dus behalve zwammen...!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zeg ik en wat ik doe gaat jou helemaal niets aan
daar hebben we jou toch voor?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ok niks dus behalve zwammen...!
is dat echt een issue voor julliequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Anniebab het volgende:
Zoooo daar ben ik weer! ff.Ik zie dat mammeloe nog steeds niet ontmaskerd is.....T lijkt de mystery popstar wel.!!!
Ik vond het programma ook ruk, geen streams en van voor tot achter gescript. Ik bleef alleen kijken voor Fiona en toen zij weg was zat Ziba er inmiddels in en tja, dan haak je ook niet af..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah, ik was bijna vergeten dat dat ook in de TT staat![]()
Daar had ik na 1 aflevering wel genoeg van gezien.
ja hoor we weten allang wie het is een oude bekende van volquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Anniebab het volgende:
Zoooo daar ben ik weer! ff.Ik zie dat mammeloe nog steeds niet ontmaskerd is.....T lijkt de mystery popstar wel.!!!
serieus kijk jij alleen voor wijven waar je op geiltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond het programma ook ruk, geen streams en van voor tot achter gescript. Ik bleef alleen kijken voor Fiona en toen zij weg was zat Ziba er inmiddels in en tja, dan haak je ook niet af..
Ik ken er niet veel van VOL, maar weet wel dat ze zich daar doodlachen om ons.....wij blijken zeer naief te zijn....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja hoor we weten allang wie het is een oude bekende van vol
VOL is ontstaan door FOK!kers die een frustratieprobleempje hadden, dus er wordt op VOL sowieso redelijk snel gelachen om FOK!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ken er niet veel van VOL, maar weet wel dat ze zich daar doodlachen om ons.....wij blijken zeer naief te zijn....
Eén van de oprichters van VOL is Bommie, dus vertel es, wat had die voor frustratieprobleempje ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
VOL is ontstaan door FOK!kers die een frustratieprobleempje hadden, dus er wordt op VOL sowieso redelijk snel gelachen om FOK!
dit verhaal is nieuw voor mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Suikeroom het volgende:
VOL is toch dat forum wat met elkaar gaat naar parenclubs en dan ongevraagd foto's van elkaar gaat rond mailen naar members die er niet bij waren.. en toen hebben degene die toen verbannen waren weer een eigen forum opgericht en ze zeiden toen dat de reden van hun ban was dat ze te positief over Huub waren
dat was Vol Gate volgens mij, en om Nicolaas te quoten de beelden waren niet mooi
En volgens zat jij er toen gewoon nog met je snufferd bovenopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Suikeroom het volgende:
VOL is toch dat forum wat met elkaar gaat naar parenclubs en dan ongevraagd foto's van elkaar gaat rond mailen naar members die er niet bij waren.. en toen hebben degene die toen verbannen waren weer een eigen forum opgericht en ze zeiden toen dat de reden van hun ban was dat ze te positief over Huub waren
dat was Vol Gate volgens mij, en om Nicolaas te quoten de beelden waren niet mooi
Die man is gekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef Anniebab het volgende:
Wie is nou opa Prins? Ik bedoel welke Fokker is dat?
Al sla je me doodquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ok, maar zit die ook op Fok?En onder welke naam eventueel.
Goedemiddag!quote:
Jezus, wat weet jij veel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Suikeroom het volgende:
Oke, bedankt voor de tip , ben best wel goedgelovig ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef littlemamita het volgende:
nee natuurlijk werk ik niet bij de NS!
speltip5) Geloof niet alles wat mensen neerknallen op internet!
Het meeste is niet waar!
Of heet jij echt Tuinfluiter?
Dat zou ik nl. best sneu vinden....
ja dat klopt ik sta graag in de belangstelling!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de tip , ben best wel goedgelovig ja.
En nee mijn achternaam is geen Tuinfluiter, een usernaam.
Maar tsjonge je bent niet op je mondje gevallen , best grof, maar met mij kan je alle kanten op hoor.
Zelfs de kant van de straattaal. Ik moet alleen mijn zin en juiste bui ervoor hebben.
Ik merk dat je graag in de belangstelling staat.
Nou je, zolang je maar niet met een drain in het ziekenhuis ligt en daar met 43 gradenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef littlemamita het volgende:
ja dat klopt ik sta graag in de belangstelling!
Ah, ik wist niet welk nummer het hier was, die was volgens mij wel de aanleidingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Suikeroom het volgende:
voor verdere ins en outs verwijs ik jullie naar Kaat38
Jij noemt het straat taal, ik noem het to the point!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat klopt ik sta graag in de belangstelling!
Je bent heel rechtstreeks, zal ze achtergrond wel hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef littlemamita het volgende:
Jij noemt het straat taal, ik noem het to the point!
Maar ik wil best voor jou netter (maar net zo hard) postten,
als een beschaafde dame, ipv als een straat wijf!
Ja vertel eens aub..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Eén van de oprichters van VOL is Bommie, dus vertel es, wat had die voor frustratieprobleempje ?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon de hele dag thuis zit met een enkelbandje om
Bij nader inzien laat maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ja vertel eens aub..
ik hang aan je lippen....!
spel TIP 6) ALLES heeft een reden (of achtergrond!)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent heel rechtstreeks, zal ze achtergrond wel hebben.
Zie maar, modje Gert zal je iniedergeval niet op je vingers tikken of op je billen kletsen.
Ze weet zelf af en toe ook niet welk nummer het is, postte hier de afgelopen dagen ook eens onder Kaat43 en zei toen dat haar avatar verdwenen was. Niet dus, ze had gewoon ingelogd onder het verkeerde nummerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet welk nummer het hier was, die was volgens mij wel de aanleiding
Jammer had ik best fijn gevonden: tikken of billenkoek!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent heel rechtstreeks, zal ze achtergrond wel hebben.
Zie maar, modje Gert zal je iniedergeval niet op je vingers tikken of op je billen kletsen.
Gaat mij ook inderdaad geen ene moer aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zeg ik en wat ik doe gaat jou helemaal niets aan
Maar jij bent TOCH ook belangrijk, net als ieder ander!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is dat echt een issue voor jullie![]()
ik weet nog wel dat ik hier net was dat iedereen dacht dat ik een heel belangrijk iemand was omdat ik meer wist dan de gemiddelde streamer ok ik vond dat toen wel grappig, maar serieus the fuck?
Waar baseer je dat op, als ik je even storen mag?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
M.a.w. je wilt PCeend wel es in z'n slipje zien
neuh ..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
neuh, mag je nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:37 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, als ik je even storen mag?
Zo vaag is het nu toch niet meer???quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel dat huub ook een beetje vaag blijft en dat er dan voor ons genoeg te raden blijft en dat is des te leuker
neuh ...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:41 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dacht ik al!
Voorspelbaar ben je wel!
Was dus gewoon gelul in het luchtledige...........!
Goed opgemerkt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik merk dat je graag in de belangstelling staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry en zo.quote:
Die Gert, altijd behulpzaamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja sorry en zo.
Geen beginnen meer aan momenteel.
De storm gaat wel weer liggen hier.
En als er iets volgens jou echt te gortig is, kun je ook een TR plaatsen, dan wordt er naar gekeken.
of niet dan!quote:
2E COLUMN: DINSDAG 18 AUGUSTUSquote:Wat fijn om weer lekker mijn column te schrijven, ik heb er erg veel zin in en ik hoop dat jullie het ook allemaal leuk vinden. Om te beginnen wil ik jullie laten weten dat het ontzettend goed met mij gaat. Ik zit lekker in mijn vel en ben nog steeds helemaal verliefd op Nick. Deze eerste column komt vanuit Spanje, omdat ik al een aantal weken aan het touren ben met mijn vriendje, die dj is. Hij heeft deze zomer vijf dagen in de week buitenlandse boekingen door vele plaatsen in Europa. Ik ga drie van de vijf dagen mee, want we kunnen niet zo lang zonder elkaar. Hihi.
Meer dagen kan ik ook niet mee, want ik heb natuurlijk mijn eigen werkzaamheden in Nederland. Het valt me nu echter op dat het leven van een dj zwaar is. Het is draaien op feesten, vliegtuig in en vliegtuig uit. Vorige week waren wij in Lloret de Mar, samen met zijn collega´s Sunnery en Ryan. Een paar uren voordat ze weer moesten draaien, kregen we honger en zijn we op zoek gegaan naar een goed restaurant waar we even snel wat gezonds konden eten. Een goede maaltijd blijft belangrijk. Na tien keer heen en weer lopen op de boulevard, viel de keuze op een Hollands restaurant.
Een goeie Hollandse maaltijd is nooit verkeerd, want door alle drukte komt het daar deze zomer weinig van. We wilden wel snel eten, daarom bestelden we meteen. Maar wat ons werd voorgeschoteld... we bleven er eerst met verbazing naar kijken. Ik had Hollandse kippensoep besteld, maar mijn kippensoep zag eruit als slootwater zonder kip. Het stuk vlees van Ryan zag er al uit als een stuk schoenzool, maar het smaakte ook net als een schoenzool. Ook de rest was niet veel beter, waardoor onze eetlust een stuk minder werd. Omdat het er allemaal zo onbetrouwbaar uitzag en we toch wel trek hadden, gingen we maar voor de patat, want ja, dat is meestal wel oké, dachten we.
Ryan nam een hap van zijn patatje met ketchup en keek met een erg zuur gezicht. Hij zei: "Er is iets niet goed aan die ketchup." Bleek de ketchup een maand over datum! Gatverdamme! Als de ketchup al over datum is, hoe zit het dan met de rest van het eten? We riepen de serveerster erbij en we legden de situatie uit. Toen vielen we helemaal van onze stoel van verbazing van haar antwoord: "Daar is nog nooit iemand aan dood gegaan".
What the f...? Dat zeg je toch niet tegen je gasten? We konden er gelukkig de humor nog van in zien. Alles laten staan en de rekening betaald. Op naar Mc Donalds. Heerlijk! Ik ben inmiddels weer in Spanje, maar de ketchup blijf ik in de gaten houden. Een goede tip voor iedereen zou ik zo zeggen...
Xx Amanda
3E COLUMN: DINSDAG 8 SEPTEMBERquote:Ik heb het de afgelopen twee weken weer heel druk, maar ook héérlijk gehad. Vooral met dit weer kom ik tijd te kort. Ik wil genieten van het prachtige weer, leuke dingen doen met mijn vriendje, vrienden en familie, maar het werk moet natuurlijk ook door gaan.
Zo moest ik een 5 tegen 5 Quiz presenteren in Tilburg op een studentenfeest. Het was de eerste keer dat ik dit gedaan heb, maar ik vond het ontzettend leuk om het te doen. Die studentenfeesten zijn altijd heel gezellig, studenten zijn goed in studeren, maar vooral goed in drinken! Het was een groot succes en is zeker voor herhaling vatbaar.
Daarna ben ik met een vriendin naar het casino geweest in Rotterdam. Het is pas de tweede keer dat ik in een casino was. De eerste keer dat ik er was, hadden we geld verloren, maar gisteren ging het een stuk beter. We hadden besloten om met 500 euro te spelen, want we wilden niet weer zo een blunder maken als de vorige keer. En dat is deze keer ook goed gelukt, want we gingen met duizend euro naar huis!
Ik snap wel dat het casino echt verslavend kan zijn en dat veel mensen in de problemen komen. Dus ik ga dit zeker niet elke week doen. Als je ziet met wat voor grote bedragen sommige mensen spelen, schrik ik me dood. Dat risico durf ik echt niet te nemen. Ik vind één keer in de zoveel tijd voor de lol naar het casino gaan leuk, maar daar moet het ook bij blijven.
Ook ben ik weer naar Italië geweest, Rimini om precies te zijn. Ik ben gek op Italië: het eten, de sfeer, de mensen, eigenlijk alles. Mijn vriend moest daar draaien, dus ging ik met hem mee. Zijn Europese zomertour is nu gelukkig voorbij. Ik heb het super gevonden al die maanden, maar nu kunnen we weer lekker van elkaar genieten in Nederland.
Mijn single Bye Boy is sinds vorige week uit. Als je benieuwd bent kan je hem onder andere downloaden op de website van Radio 538. Het is echt een lekker meidennummer geworden, vind ik zelf. Het opnemen in de studio heb ik ook als super ervaren en ik heb daar veel van opgestoken. Ik hoop dat jullie net zo enthousiast over mijn nieuwe single zijn als ik.
XX Amanda
4E COLUMN: MAANDAG 28 SEPTEMBERquote:Waarom gebruiken mensen drugs? Ik heb het in het verleden ook wel eens gedaan, maar ik wist altijd mijn balans te houden. Ik weet natuurlijk dat het niet goed voor me is en daarom deed ik het ook maar af en toe. Ik gebruik wat vaker een jointje, maar ik heb zo’n nare ervaring meegemaakt dat het me weer tot nadenken heeft gezet.
Het broertje van een goede vriend – een jongen met wie ik ook een goede band heb - belde mij op en begon me uit het niets uit te schelden. Ik had al snel door dat hij strak stond van de drugs. Hij was totaal niet aanspreekbaar. Ik schrok heel erg, maar bleef rustig. Hij wilde graag naar mij toe komen, maar ik was bij iemand anders thuis. Daar had iemand liever niet dat hij kwam. Ik legde het broertje van mijn vriend uit dat hij bij mij thuis altijd welkom was, maar dat ik er niet over kon beslissen om hem uit te nodigen bij een ander. Daardoor flipte hij helemaal.
Op een gegeven moment wist ik mijn woede ook niet meer in te houden. Na het gesprek ben ik naar zijn broer gegaan, om te vertellen wat er zojuist gebeurt was. Uit woede heeft hij zijn broertje opgebeld. Dat was niet bedoeling, maar mijn vriend kon er niet tegen dat zijn broertje mij had uitgescholden. Zijn broertje heeft duidelijk niet door dat hij alles om zich heen kwijt kan raken, als hij zo vaak drugs blijft gebruiken.
Drugs leven heel erg in het uitgaansleven. Tegenwoordig doet bijna iedereen het: je wordt raar aangekeken als je het níet doet. Ik heb zelf nog nooit één cent aan drugs uitgegeven. Ik gebruik het niet omdat ik het nergens voor nodig heb. Het broertje van mijn vriend vindt het duidelijk wel nodig… Aan de telefoon heb ik hem gezegd dat hij zich de volgende vraag moet stellen: “Gebruik ik de drugs? Of gebruikt de drugs mij?”
Later hoorde ik dat hij veel drugs had gebruikt. Ik denk dat hij achteraf zelf niet eens meer weet wat hij zei. Ik heb hem na dit voorval niet meer gesproken.
Ik word heel erg verdrietig van dit soort verhalen. Dat zet je nog meer tot nadenken, juist omdat het om iemand gaat waar je om geeft. Ik hoop dat ik via mijn column mensen kan laten in zien, dat drugs echt meer kapot kan maken. Drugs kan vriendschap, maar vooral je leven kapot maken.
See you next time!
XX Amanda
quote:Ik heb weer eens geweldige dagen achter de rug. Mijn vriend Nick kwam vorige week weer met een hele leuke verrassing. "We gaan weer naar Disneyland," zei hij. Ik was zo ontzettend blij!
Een paar dagen daarvoor was hij twee dagen naar Ibiza geweest voor zijn werk. Ik ben dan altijd zo blij als hij weer terug is. Hij blijft me altijd verrassen. Vooral na onze eerste keer in Disneyland, is dit nog specialer dan andere dingen die we samen doen.
Ik sprong op en ging meteen mijn spulletjes inpakken. Nick had alles al geregeld en zouden direct weg gaan. Ik vroeg welk hotel we zaten, maar dat wilde hij me nog niet vertellen. Dat was allemaal een verrassing.
We stapten in de auto en drie uur later kwamen we in Disneyland aan. Hoezo te hard gereden...
Rond twee uur s'nachts kwamen we aan bij het hotel. We zaten in een prachtige kamer in het Disneyhotel met het mooiste uitzicht die je kan voorstellen. We keken over het hele park heen.
Op de kamer stond de champagne en aardbeien al klaar, ik voelde me echt een prinsesje. Heerlijk!
De volgende ochtend gingen we naar het park. Perfect, dat Disneylandhotel: je loopt het hotel uit en je bent al in het park. Super gewoon.
Om wakker te worden gingen we meteen de Spacemountain in. En wakker waren we zéker daarna. We hadden een zogeheten 'fastpass': met die pas hoef je niet in de rij te staan en dat scheelt heel wat wachten. Daarom gingen we meteen daarna nog een keer in de Spacemountain.
Toen ik net met Nick omging, zijn we ook al eens in Disneyland geweest. Nu, bijna een halfjaar later, waren we er weer. Heerlijk met ze tweeën. Nog verliefder dan we al waren. Ik vind het heerlijk dat mijn vriendje zo romantisch is, hij begrijpt het gewoon.
's Avonds zijn we lekker wat gaan eten en daarna zijn we Parijs in gegaan. We gingen naar een club waar Nick binnenkort ook moet draaien. Het was een ontzettende gave tent. We hebben heerlijk de hele avond gedanst. De volgende ochtend zijn we weer lekker naar het hotel gegaan, waar we als Doornroosjes in slaap vielen.
Disneyland is het leukste sprookjespark wat er is. En gelukkig heb ik mijn prins al.
XX
Amanda
Sorry, ik ben geen snitch.... het moet dan echt echt echt niet kunnen, maar dat weet je van mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja sorry en zo.
Geen beginnen meer aan momenteel.
De storm gaat wel weer liggen hier.
En als er iets volgens jou echt te gortig is, kun je ook een [url=http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1354395]TR[/url] plaatsen, dan wordt er naar gekeken.
Als @littlemamita nieuws heeft verteld ze het vast.Heb trouwens gelezen dat er ook een @littlepapapita isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub nog met telefoons gegooid of deuren ingetrapt? Nee? vandaag niet, hij heeft vandaag een vrije dag? Dan ga ik maar koken.
Het is wachten op een littlebebe of zoiets.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als @littlemamita nieuws heeft verteld ze het vast.Heb trouwens gelezen dat er ook een @littlepapapita is
Dat zijn baby"s toch sowieso. (little???)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is wachten op een littlebebe of zoiets.
Of littlebambinoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is wachten op een littlebebe of zoiets.
Edit: of misschien littlebambina![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat zijn baby"s toch sowieso little???
Het is littlemamita en littlepapita en littlechica en littlechico
Edit: of litlle bambina en little bambino.
Even aan papita vragen of ze ook mogen fokken, die kinders van ons....!
Mijn hele familie ja!
Net als barbapapa, barbamama en huub huub barba truuk!
Niet alleen, maar het helpt wel mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
serieus kijk jij alleen voor wijven waar je op geilt
Dat eerste heb ik in het begin ook wel gedacht. ............ Nu niet meer, tis een kwestie van goed observerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef littlemamita het volgende:
[quote]Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eerst dachten ze anne..... van Casj, toen weer iets van supermam hahaahahah![]()
![]()
Te leuk dit spelletje.....]
Maar je weet het nog steeds niet!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik in het begin ook wel gedacht. ............ Nu niet meer, tis een kwestie van goed observeren
Kan Huub die maatjes 56 aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Slik.
Die baby is groter dan mij.
Het Huubsoppersforum, waar je alleen maar positief over Huub mocht praten. Opgericht door de meest sneue ex-VOLlers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Suikeroom het volgende:
Zelfs cloon scan heeft nog niks opgeleverd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Maar je weet het nog steeds niet!
En ik ben toch al 3 hele dagen non stop aan het posten...!
Heb je me nu nog niet genoeg geobserveerd?
Let me refrase; het is een kwestie van observeren en optellen en dan is het eigenlijk niet zo moeilijk, foeiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Maar je weet het nog steeds niet!
En ik ben toch al 3 hele dagen non stop aan het posten...!
Heb je me nu nog niet genoeg geobserveerd?
echt nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:20 schreef littlemamita het volgende:
En dat is logisch want ik gebruik een ip changer!
Dat ze uit elkaar zijn hebben we uit een heel vaag blad die het weer van een vage bron heeft, de reden is dus vooral giswerk (en daar zijn we hier soms wel goed inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:40 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Zo vaag is het nu toch niet meer???
Iedereen weet nu toch dat ze uit elkaar gaan.
En de reden weten we nu ook.....!
Dus deze volg ik niet eigenlijk............!
En ja geheimzinnig doen we allen hier en op andere fora!
Wie de schoen past, trekt hem aan....of zoiets.
Echt wel!quote:
Maar iets wat "bizar" begon, eindigd ook meestal bizar!.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar zijn hebben we uit een heel vaag blad die het weer van een vage bron heeft, de reden is dus vooral giswerk (en daar zijn we hier soms wel goed in).
Dat het voor jou heel kennelijk allemaal heel helder is zegt meer over jou
Ieder zal wel zo zijn eigen redenen hebben om hier nog steeds rond te hangen en het gaat ons natuurlijk ook allemaal geen ene rotmoer aan en heeft waarschijnlijk te maken met dat we het bizarre huwelijk hebben kunnen zien ontstaan.
En ach het houdt ons van de straat(en van de rest van fok natuurlijk
)
Misschien klets je iets teveel? En kan er niemand tussen komen? Zou dat het zijn? Ik weet niet hoor...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef littlemamita het volgende:
Jammer dat het gesprek of de posts zo dichtklappen als ik verschijn!
Wat doe ik verkeerd?
Of doe ik het juist goed?
Wie kan me dat zeggen?
Maar niet alleen uit een heel vaag blad, ook via Claire en shownieuws of was het boulevard?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar zijn hebben we uit een heel vaag blad die het weer van een vage bron heeft, de reden is dus vooral giswerk (en daar zijn we hier soms wel goed in).
Dat het voor jou heel kennelijk allemaal heel helder is zegt meer over jou
Ieder zal wel zo zijn eigen redenen hebben om hier nog steeds rond te hangen en het gaat ons natuurlijk ook allemaal geen ene rotmoer aan en heeft waarschijnlijk te maken met dat we het bizarre huwelijk hebben kunnen zien ontstaan.
En ach het houdt ons van de straat(en van de rest van fok natuurlijk
)
Misschien heb je wel gelijk ja, ik klets idd veel, vaak te veel!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Misschien klets je iets teveel? En kan er niemand tussen komen? Zou dat het zijn? Ik weet niet hoor...Geeft niks hoor, ben blij dat je een bezigheidstherapie hebt gevonden.
Wat is de reden dan volgens jou?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Maar niet alleen uit een heel vaag blad, ook via Claire en shownieuws of was het boulevard?
En ook via Huub zijn logje, en twitter enz....
Je bent ertoe in staat, de vraag is of het nodig is natuurlijk (die kan ik dan weer niet beantwoorden)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Echt wel!
Let morgen maar goed op welk ip nummer er dan uit komt!
Niet *******************10
morgen kies ik *********************07
Voor sommigen nog lang niet bizar genoeg, daarom doen ze er hier vaak nog een schepje bovenopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Maar iets wat "bizar" begon, eindigd ook meestal bizar!.
Hij werkt veel en hard ( denk ik, als ik zijn blogs kan geloven)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is de reden dan volgens jou?
Altijd eigenlijk ....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Misschien klets je iets teveel?
volgens mij kom je uit twente?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent ertoe in staat, de vraag is of het nodig is natuurlijk (die kan ik dan weer niet beantwoorden)![]()
Zo best wel lekker vaag of nie
Dat had ik toch al toegegeven!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk ....(Nee, ik ga m niet uitleggen)
ja ik soms ook!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor sommigen nog lang niet bizar genoeg, daarom doen ze er hier vaak nog een schepje bovenop
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef littlemamita het volgende:
[..]
volgens mij kom je uit twente?
of nie?
Maarre nee het is (nog)niet nodig, maar ik kan het wel, en ben er zeker toe in staat!
Vreemd, maar deze keer kan ik het nog met je eens zijn ook. Mis alleen nog dat de zwangerschap geheel onverwachts was, waardoor de Studio ineens een stuk minder belangrijk werd. Haar leven is toch behoorlijk veranderd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Hij werkt veel en hard ( denk ik, als zijn blogs kan geloven)
Zij is veel alleen met bambino, verveeld zich een beetje, vrienden ver, familie ver,
Duur pand (boven en beneden), nog niet ontzwangerd (staat ook 9 mnd voor).
Alle commotie ( bijv januari, bram sms etc)
De media/internet en bijkomstige uitlokkingen ed werden haar te veel.
Ook het getouwtrek tussen haar Huub en haar familie, werd haar gewoon te veel!
Zo simpel als a,b, c is het voor mij!
Dat had je !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dat had ik toch al toegegeven!
Het leven is meestal ook simpel, wij mensen maken het ingewikkeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Vreemd, maar deze keer kan ik het nog met je eens zijn ook. Mis alleen nog dat de zwangerschap geheel onverwachts was, waardoor de Studio ineens een stuk minder belangrijk werd. Haar leven is toch behoorlijk veranderd.
Tot nu toe vind ik het nog aardig tegenvallenquote:
Dan heb je mijn binnenkomst hier op Fok niet helemaal meegekregen ik gooide met hele pakken speculaas tegelijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het nog aardig tegenvallen
Eet zequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef littlemamita het volgende:
dag mensjes,
ik moet ff wat food in elkaar gaan flantsen.
x
mamita.
dank again!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Eet ze![]()
gvd, dat ik daar nog zo lang over gedaan heb, zal wel komen omdat ik verkouden ben
Zoiets heb ik al veel eerder geschreven, wat "weten " we het toch allemaal goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Hij werkt veel en hard ( denk ik, als ik zijn blogs kan geloven)
Zij is veel alleen met bambino, verveeld zich een beetje, vrienden ver, familie ver,
Duur pand (boven en beneden), nog niet ontzwangerd (staat ook 9 mnd voor).
Alle commotie ( bijv januari, bram sms etc)
De media/internet en bijkomstige uitlokkingen ed werden haar te veel.
Ook het getouwtrek tussen haar Huub en haar familie, werd haar gewoon te veel!
Zo simpel als a,b, c is het voor mij!
Kzal het onthoudenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dank again!
beterschap dan!
bah nu kom ik slijmerig over...dat wil ik eigenlijk niet!
Uhm ja life is a bitch!
vette pech voor je moet je maar niet op de tocht gaan staan!
Ok als dat zo is, (waar op welk nummer heb je dat gepost)?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zoiets heb ik al veel eerder geschreven, wat "weten " we het toch allemaal goed.
Ritalin hielp niet bij mij, werd ik nog drukker van, echt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef Wijnneus het volgende:
Het zijn niet de pammetjes, het is een substantieel gebrek aan ritalin
Sta je nu in de pot te roeren met je laptop in je hand?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ok als dat zo is, (waar op welk nummer heb je dat gepost)?
Dan krijg je mijn credits!
Mooiiii supergoed Ook jij had het bij het juiste end!
ik dank het nog niet maar ik loop graag op de zaken vooruitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze de achternaam van claire???
Nee ze heet van Ballegooijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze de achternaam van claire???
Er staat geen antoine of twan of toine tussen......!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef peeet1 het volgende:
Eline (146)
maandag, 12:18
Ik vond het heerlijk met je dit weekend!
I love you xxxxxxxxxx
http://bramrecourt.hyves.nl/
oke, ja kon toch dat ze recourt heet, al ben je getrouwd tegenwoordig houden meisjes hun meisjesnaam en mag je beslissen of je je kindje jou naam geeft of die van je man.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik dank het nog niet maar ik loop graag op de zaken vooruit
Ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat, ik wil mijn kinderen ook mijn achternaam geven, maar als de vader daar niet mee toestemt kan het pas vanaf dat de kinderen 12 jaar zijn...!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar als het waar is wat de vriendin bron heeft verteld de kan het veel snellerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat, ik wil mijn kinderen ook mijn achternaam geven, maar als de vader daar niet mee toestemt kan het pas vanaf dat de kinderen 12 jaar zijn...!
Ook als dat waar mocht zijn, kan dat nog niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar als het waar is wat de vriendin bron heeft verteld de kan het veel sneller
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Er staat geen antoine of twan of toine tussen......!
12 jaar wel te verstaan!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Jij die bij de belasting werkt moet toch weten dat een juiste naamspelling heel belangrijk is.Krijg je een blauwe envelop is ie iig voor iemand anders bestemdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat is een detail, dat weet ik niet ij of y.
Ik pleit ervoor om de naam om te zetten...quote:
Ik heb ze nog niet hoeven aan slaan....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij die bij de belasting werkt moet toch weten dat een juiste naamspelling heel belangrijk is.Krijg je een blauwe envelop is ie iig voor iemand anders bestemd
Wij werken met BSN nummers, bij het invoeren van BSN nummer verschijnt alle juiste info...!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij die bij de belasting werkt moet toch weten dat een juiste naamspelling heel belangrijk is.Krijg je een blauwe envelop is ie iig voor iemand anders bestemd
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om de naam om te zetten...
Huub van Bel en Gooi!
[..]
Huub van Bel en Gooi!
[..]
Huub van Bel en Gooi!
Maar hij is gewoon wel érg grappigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goedzo, 1x maar anders gaatie naast zijn schoenen lopen
Ja, zo erg is die niet, alleen Mooiii vinnet nix .. dan moettie wel leuk zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon wel érg grappigDaar kan zelfs Huub om lachen.
Is ook, Huub kom er maar in..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon wel érg grappigDaar kan zelfs Huub om lachen.
Mooiiiiii mist humor, niet alleen maar hangen blijven in het verdedigen van, maar ook de humor ergens van in kunnen zien is erg belangrijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, zo erg is die niet, alleen Mooiii vinnet nix .. dan moettie wel leuk zijn
Voorspelbaar is een beter woordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, zo erg is die niet, alleen Mooiii vinnet nix .. dan moettie wel leuk zijn
kijk ,die vind ik nou weer leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mooiiiiii mist humor, niet alleen maar hangen blijven in het verdedigen van, maar ook de humor ergens van in kunnen zien is erg belangrijk
Heb ik je toch maar mooiiiiii aan het lachen kunnen makenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
kijk ,die vind ik nou weer leuk
Niet zo erg als bommie onlangsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ik je toch maar mooiiiiii aan het lachen kunnen maken
Alleen was Sophie geboren, toen het nog allemaal pais en vree was (voor zover wij dat kunnen weten) in huize Ballegooy.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ook als dat waar mocht zijn, kan dat nog niet.
Regels zijn regels zeker bij Justitie en kinderbescherming,
die gaan niet afwijken voor een paar zogenaamde bn-ers!
Klopt volgens mij helemaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:01 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Indien men bij geboorte samen bepaalt, dat het kind de achternaam van de moeder krijgt, dan is dat geen enkel probleem.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:11 schreef sunny16947 het volgende:
http://www.huubenjaap.nl
14.55 uur:
en de laatste
een dochter. Sophie van Ballegooy
VAN Ballegeuuuuujjj he!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Jian het volgende:
Als ik dat kind was zou ik toch gaan voor Recourt, dat vind ik persoonlijk een stuk chiquer dan Balluhgooij
Dat kind heeft nog helemaal niets te gaan. Ze zal het er voorlopig mee moeten doen. /zelf vindt ik het wel iets adelijks hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Jian het volgende:
Als ik dat kind was zou ik toch gaan voor Recourt, dat vind ik persoonlijk een stuk chiquer dan Balluhgooij
Je bedoelt 'adderlijks' zeker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog helemaal niets te gaan. Ze zal het er voorlopig mee moeten doen. /zelf vindt ik het wel iets adelijks hebben
Wat ... Van Balluhgooij ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog helemaal niets te gaan. Ze zal het er voorlopig mee moeten doen. /zelf vindt ik het wel iets adelijks hebben
[..]
Huub van Bel en Gooi!
gheghequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ... Van Balluhgooij ?![]()
Hubèrt van Balluhgooij du Boozer, Baron de la Cognac
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef littlemamita het volgende:
want papa,
ik lijk steeds meer op jou...
ik heb een goddeloos geloof,en ik hou van elke vrouw,
misschien ben ik geworden wat JIJ helemaal niet wou.....
zo kei goed!
Low level, high level, dont give a shit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Kijk je uit, je posts beginnen niveau te krijgen
Heb ik al geschreven, dat werkt niet bij mij.....!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
zeggeh, neem ff je ritalinnetje !! sjee sjee sjee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |