Dat had je !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dat had ik toch al toegegeven!
Het leven is meestal ook simpel, wij mensen maken het ingewikkeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Vreemd, maar deze keer kan ik het nog met je eens zijn ook. Mis alleen nog dat de zwangerschap geheel onverwachts was, waardoor de Studio ineens een stuk minder belangrijk werd. Haar leven is toch behoorlijk veranderd.
Tot nu toe vind ik het nog aardig tegenvallenquote:
Dan heb je mijn binnenkomst hier op Fok niet helemaal meegekregen ik gooide met hele pakken speculaas tegelijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het nog aardig tegenvallen
Eet zequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef littlemamita het volgende:
dag mensjes,
ik moet ff wat food in elkaar gaan flantsen.
x
mamita.
dank again!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Eet ze![]()
gvd, dat ik daar nog zo lang over gedaan heb, zal wel komen omdat ik verkouden ben
Zoiets heb ik al veel eerder geschreven, wat "weten " we het toch allemaal goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Hij werkt veel en hard ( denk ik, als ik zijn blogs kan geloven)
Zij is veel alleen met bambino, verveeld zich een beetje, vrienden ver, familie ver,
Duur pand (boven en beneden), nog niet ontzwangerd (staat ook 9 mnd voor).
Alle commotie ( bijv januari, bram sms etc)
De media/internet en bijkomstige uitlokkingen ed werden haar te veel.
Ook het getouwtrek tussen haar Huub en haar familie, werd haar gewoon te veel!
Zo simpel als a,b, c is het voor mij!
Kzal het onthoudenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dank again!
beterschap dan!
bah nu kom ik slijmerig over...dat wil ik eigenlijk niet!
Uhm ja life is a bitch!
vette pech voor je moet je maar niet op de tocht gaan staan!
Ok als dat zo is, (waar op welk nummer heb je dat gepost)?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zoiets heb ik al veel eerder geschreven, wat "weten " we het toch allemaal goed.
Ritalin hielp niet bij mij, werd ik nog drukker van, echt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef Wijnneus het volgende:
Het zijn niet de pammetjes, het is een substantieel gebrek aan ritalin
Sta je nu in de pot te roeren met je laptop in je hand?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ok als dat zo is, (waar op welk nummer heb je dat gepost)?
Dan krijg je mijn credits!
Mooiiii supergoed Ook jij had het bij het juiste end!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |