dank again!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Eet ze![]()
gvd, dat ik daar nog zo lang over gedaan heb, zal wel komen omdat ik verkouden ben
Zoiets heb ik al veel eerder geschreven, wat "weten " we het toch allemaal goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Hij werkt veel en hard ( denk ik, als ik zijn blogs kan geloven)
Zij is veel alleen met bambino, verveeld zich een beetje, vrienden ver, familie ver,
Duur pand (boven en beneden), nog niet ontzwangerd (staat ook 9 mnd voor).
Alle commotie ( bijv januari, bram sms etc)
De media/internet en bijkomstige uitlokkingen ed werden haar te veel.
Ook het getouwtrek tussen haar Huub en haar familie, werd haar gewoon te veel!
Zo simpel als a,b, c is het voor mij!
Kzal het onthoudenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dank again!
beterschap dan!
bah nu kom ik slijmerig over...dat wil ik eigenlijk niet!
Uhm ja life is a bitch!
vette pech voor je moet je maar niet op de tocht gaan staan!
Ok als dat zo is, (waar op welk nummer heb je dat gepost)?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zoiets heb ik al veel eerder geschreven, wat "weten " we het toch allemaal goed.
Ritalin hielp niet bij mij, werd ik nog drukker van, echt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef Wijnneus het volgende:
Het zijn niet de pammetjes, het is een substantieel gebrek aan ritalin
Sta je nu in de pot te roeren met je laptop in je hand?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ok als dat zo is, (waar op welk nummer heb je dat gepost)?
Dan krijg je mijn credits!
Mooiiii supergoed Ook jij had het bij het juiste end!
ik dank het nog niet maar ik loop graag op de zaken vooruitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze de achternaam van claire???
Nee ze heet van Ballegooijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze de achternaam van claire???
Er staat geen antoine of twan of toine tussen......!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef peeet1 het volgende:
Eline (146)
maandag, 12:18
Ik vond het heerlijk met je dit weekend!
I love you xxxxxxxxxx
http://bramrecourt.hyves.nl/
oke, ja kon toch dat ze recourt heet, al ben je getrouwd tegenwoordig houden meisjes hun meisjesnaam en mag je beslissen of je je kindje jou naam geeft of die van je man.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik dank het nog niet maar ik loop graag op de zaken vooruit
Ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat, ik wil mijn kinderen ook mijn achternaam geven, maar als de vader daar niet mee toestemt kan het pas vanaf dat de kinderen 12 jaar zijn...!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik dank het nog niet maar ik loop graag op de zaken vooruit
maar als het waar is wat de vriendin bron heeft verteld de kan het veel snellerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat, ik wil mijn kinderen ook mijn achternaam geven, maar als de vader daar niet mee toestemt kan het pas vanaf dat de kinderen 12 jaar zijn...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |