ik dank het nog niet maar ik loop graag op de zaken vooruitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze de achternaam van claire???
Nee ze heet van Ballegooijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze de achternaam van claire???
Er staat geen antoine of twan of toine tussen......!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef peeet1 het volgende:
Eline (146)
maandag, 12:18
Ik vond het heerlijk met je dit weekend!
I love you xxxxxxxxxx
http://bramrecourt.hyves.nl/
oke, ja kon toch dat ze recourt heet, al ben je getrouwd tegenwoordig houden meisjes hun meisjesnaam en mag je beslissen of je je kindje jou naam geeft of die van je man.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik dank het nog niet maar ik loop graag op de zaken vooruit
Ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat, ik wil mijn kinderen ook mijn achternaam geven, maar als de vader daar niet mee toestemt kan het pas vanaf dat de kinderen 12 jaar zijn...!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar als het waar is wat de vriendin bron heeft verteld de kan het veel snellerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat, ik wil mijn kinderen ook mijn achternaam geven, maar als de vader daar niet mee toestemt kan het pas vanaf dat de kinderen 12 jaar zijn...!
Ook als dat waar mocht zijn, kan dat nog niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar als het waar is wat de vriendin bron heeft verteld de kan het veel sneller
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Er staat geen antoine of twan of toine tussen......!
12 jaar wel te verstaan!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Jij die bij de belasting werkt moet toch weten dat een juiste naamspelling heel belangrijk is.Krijg je een blauwe envelop is ie iig voor iemand anders bestemdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat is een detail, dat weet ik niet ij of y.
Ik pleit ervoor om de naam om te zetten...quote:
Ik heb ze nog niet hoeven aan slaan....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij die bij de belasting werkt moet toch weten dat een juiste naamspelling heel belangrijk is.Krijg je een blauwe envelop is ie iig voor iemand anders bestemd
Wij werken met BSN nummers, bij het invoeren van BSN nummer verschijnt alle juiste info...!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij die bij de belasting werkt moet toch weten dat een juiste naamspelling heel belangrijk is.Krijg je een blauwe envelop is ie iig voor iemand anders bestemd
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om de naam om te zetten...
Huub van Bel en Gooi!
[..]
Huub van Bel en Gooi!
[..]
Huub van Bel en Gooi!
Maar hij is gewoon wel érg grappigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goedzo, 1x maar anders gaatie naast zijn schoenen lopen
Ja, zo erg is die niet, alleen Mooiii vinnet nix .. dan moettie wel leuk zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon wel érg grappigDaar kan zelfs Huub om lachen.
Is ook, Huub kom er maar in..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon wel érg grappigDaar kan zelfs Huub om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |