Tis Huub!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!
ondanks dat mamita hier binnen gekomen als een kakelende kip ...vermoed ik dat tie veul meur weet!
Zou nog kunnen ook.quote:
Moet je net mij hebben, ik ben gék op rebussen, je bedoelt Yvettequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Nee, ik denk zelf aan een ''dame'' met een naam die klinkt als Lenette maar begint met een Y.
Jawel hoorquote:
t kan ook nog zijn dat hij het niet is maar ernaast zit ofzo. . .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou nog kunnen ook.![]()
Op zijn eigen blog meldt hij wel dat hij alles leest.
ik heb werkelijk geen idee wie dat is,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
t kan ook nog zijn dat hij het niet is maar ernaast zit ofzo. . .
Vertel dan wel even wat je er van vindt dat Jaap zijn show krijgt bij de zender van Johan. En of jij zijn sidekick wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wie dat is,
* ditisHuub hup back 2 lurking
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef peeet1 het volgende:
quote]Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.![]()
Huub, b4 you go back 2 lurking, wie van jullie heeft nou de deuren eruit getrapt en met telefoons lopen smijten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hé Huub.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat een rare vraag claire natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub, b4 you go back 2 lurking, wie van jullie heeft nou de deuren eruit getrapt en met telefoons lopen smijten?
Nou Huub zijn telefoon was stuk, dus ik denk dat Claire ermee heeft gegooid. Zonde om met je eigen telefoon te gaan lopen smijten natuurlijk! En die deuren heeft Brian natuurlijk ingetrapt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub, b4 you go back 2 lurking, wie van jullie heeft nou de deuren eruit getrapt en met telefoons lopen smijten?
Is de vriend van Fiona-CBML een voetballer, zoja, wat is zijn naam en waar voetbalt hij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:28 schreef peeet1 het volgende:
Fiona in Barcelona
Hey lekkerventje
het was helemaal top, thanks! Ook gewoon nog 26 graden daar! Heb alvast wat fotootjes op mn hyves gezet, moet je maar ff kijken! Donderdag gaan we drankje doen hé!!![]()
![]()
M'n schatje wint de Europacup
[ afbeelding ]
Best een loser die Brian.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou Huub zijn telefoon was stuk, dus ik denk dat Claire ermee heeft gegooid. Zonde om met je eigen telefoon te gaan lopen smijten natuurlijk! En die deuren heeft Brian natuurlijk ingetrapt.
Die heerlijke meid uit CBMLquote:
Aaah, ik was bijna vergeten dat dat ook in de TT staatquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is de vriend van Fiona-CBML een voetballer, zoja, wat is zijn naam en waar voetbalt hij.
Denk dat Jaap ook wel heeft geholpen met het leeg halen hoor, deed hij bij DGK ook toen het eenmaal was afgelopenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best een loser die Brian.
In al die maanden DGK kreeg hij niemand weg, komt 1 x op bezoek in Hilversum, hele pand leeg.
Dat denk ik dus ook, iemand die er met je zuinig bij elkaar gespaarde centjes vandoor gaat is vaak niet echt geliefd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Suikeroom het volgende:
Huub neemt het op voor Dirk Scheringain de gouden eeuw zou het volgens hem een held zijn geweest.. ik denk eerder dat ze dit met hem hadden gedaan
[ afbeelding ]
Ja toevallig heb je het goed! Ik werk bij de party.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:10 schreef sunny16947 het volgende:
Wil toch nog wel ff weten (vraag dus) hoe littlemamita wist dat Huub naar Tilburg wilde verhuizen. Werk je bij de party (of drukkerij) of ben je de bron?
edit: naamsverbetering
Elke gouden kooi fan is goed op de hoogte van de namen....!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef jeweltje het volgende:
[..]
En ze is wel errug goed van alle namen op de hoogte.... (broers, zus, vader)
Al met al, het is de zus van huub, kan haast niet anders. En de vader van huub is de bron van party. Vinden jullie het ook niet raar dat ze huub op bank hebben zien zitten? Hoe hebben ze hem kunnen bereiken dan, telefoon was toch kapot en afgesloten??
Klopt geen zak van dit hele verhaal. Waar blijft clair huilend op de bank in dit stuk met sophie op haar arm???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |