Tis Huub!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!
ondanks dat mamita hier binnen gekomen als een kakelende kip ...vermoed ik dat tie veul meur weet!
Zou nog kunnen ook.quote:
Moet je net mij hebben, ik ben gék op rebussen, je bedoelt Yvettequote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:16 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Nee, ik denk zelf aan een ''dame'' met een naam die klinkt als Lenette maar begint met een Y.
Jawel hoorquote:
t kan ook nog zijn dat hij het niet is maar ernaast zit ofzo. . .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou nog kunnen ook.![]()
Op zijn eigen blog meldt hij wel dat hij alles leest.
ik heb werkelijk geen idee wie dat is,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
t kan ook nog zijn dat hij het niet is maar ernaast zit ofzo. . .
Vertel dan wel even wat je er van vindt dat Jaap zijn show krijgt bij de zender van Johan. En of jij zijn sidekick wordt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wie dat is,
* ditisHuub hup back 2 lurking
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:25 schreef peeet1 het volgende:
quote]Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.![]()
Huub, b4 you go back 2 lurking, wie van jullie heeft nou de deuren eruit getrapt en met telefoons lopen smijten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hé Huub.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat een rare vraag claire natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub, b4 you go back 2 lurking, wie van jullie heeft nou de deuren eruit getrapt en met telefoons lopen smijten?
Nou Huub zijn telefoon was stuk, dus ik denk dat Claire ermee heeft gegooid. Zonde om met je eigen telefoon te gaan lopen smijten natuurlijk! En die deuren heeft Brian natuurlijk ingetrapt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub, b4 you go back 2 lurking, wie van jullie heeft nou de deuren eruit getrapt en met telefoons lopen smijten?
Is de vriend van Fiona-CBML een voetballer, zoja, wat is zijn naam en waar voetbalt hij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:28 schreef peeet1 het volgende:
Fiona in Barcelona
Hey lekkerventje
het was helemaal top, thanks! Ook gewoon nog 26 graden daar! Heb alvast wat fotootjes op mn hyves gezet, moet je maar ff kijken! Donderdag gaan we drankje doen hé!!![]()
![]()
M'n schatje wint de Europacup
[ afbeelding ]
Best een loser die Brian.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou Huub zijn telefoon was stuk, dus ik denk dat Claire ermee heeft gegooid. Zonde om met je eigen telefoon te gaan lopen smijten natuurlijk! En die deuren heeft Brian natuurlijk ingetrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |