abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73643800
Voordat je een kind op de wereld zet moet je in mijn ogen wel heel goed weten wat je verantwoordelijkheden zijn.....erge is dat de meesten daar niet over na denken....kind is zoals zo vaak altijd de dupe
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_73644196
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef Copycat het volgende:

Die zogenaamde vriendin kwam gisteren wel heel handig op de proppen om zaken tegen te spreken. Iets te handig, als je het mij vraagt.

Vond ik ook. En hoezo voelt zij zich aangesproken? Daar is meer aan de hand
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:49:03 #104
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73644450
Ze hebben er de bruid aan gegeven

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:50:09 #105
38396 mazaru
pi_73644476
Die duif had volgens mij al een voorgevoel.

dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:04:49 #106
241662 Jian
Well, well, well
pi_73644879
En toen zei Huub; "En als het je niet bevalt Claire, dan ga je toch gewoon naar huis" En zo won Huub het huis , met bijbehorende hypotheek .......... bij de DSB

Einde
pi_73645324
De meeste hier doen alsof ze alles weten!

Hoe weten jullie dat Huub weg is gegaan of de opvoeding niet aan zou kunnen?

Het is andersom, Claire is weggegaan naar Tilburg, en ipv als een zelfstandige volwassen vrouw, rent ze gelijk naar pappie en mammie, ik zou haar veel volwassener vinden als ze op eigen benen ging staan met Sophie !!
Dan krijg ik wel het idee dat ze het allemaal aankan! En dat ze echt haar eigen beslissingen maakt, ipv die door papa shampoo, sms broer bram, en oom Twan laat beinvloeden!??????/

En al dat gespeculeer over een zogenaamde vriendin, die Huub schijnt te hebben....
jullie hebben wel veel fantasie, moet ik toegeven,
mischien kunnen jullie wel gezamenlijk nieuwe scripts voor bijv gtst schrijven!

Maar mensen dit gaat toch te ver?

Kan het niet gewoon zo zijn, dat mbt H & C de koek op is, (of de koek was van begin al niet vol was?)
En dat dat met de komst van Sophie is versneld, het inzicht dat het niet matched!

Zij, braaf tuttig, burgelijk, mutsig type.
Hij, ondeugend, avontuurlijk extreem type!!!!

Ook was bekend dat Hij veel weg was, werken bij talpa, (koffie en , eind redaktie)?!
en zij bleef alleen met baby, verveling, geen familie in de buurt etc....

Maar hij wou nog wel naar Tilburg verhuizen, voor haar!????

En dan nog die dure salon, waar al boze mensen voor een dichte deur waren....
En dan nog dat zij nog lang niet ontzwangerd is,
en de media en andere geniepige genieters van andersmans leed, dit mij niet de ideale combi lijkt voor een SPROOKJESHUWELIJK!!!!

Dus stop met gissen, vissen en accepteer dat ze uit elkaar zijn.

Hoe en wat en waarom veranderd er toch niks meer aan.....!

Want ja de kogel is door de kerk!

Dus:... lastige tijden!!!!

Huub en Claire weet zeker dat JULLIE dit meelezen.
Keep it wise voor jullie meid!

Mamita!

[ Bericht 4% gewijzigd door littlemamita op 13-10-2009 13:28:28 (TE dreigend!???) ]
pi_73645332
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef Jian het volgende:
En toen zei Huub; "En als het je niet bevalt Claire, dan ga je toch gewoon naar huis" En zo won Huub het huis , met bijbehorende hypotheek .......... bij de DSB

Einde
Huub is er gelukkig al klaar mee, tijd om vooruit te kijken. Ik geef 'm wel gelijk. Hij heeft zich gewoon in Claire vergist. Nu kan hij eindelijk gaan genieten van zijn status en ieder weekend een nieuw chickie mee naar huis nemen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:21:46 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73645411
He Mamita!
News flash: Je zit in het subforum SHO. Daar speculeren we over van alles en nog wat.

Enne:
quote:
En als jullie blijven gissen en vissen, en willen genieten van leed, ik kan je ook wel een portie leed bezorgen, maar dan wel in JOUW eigen PRIVE leven!

En dit is geen dreigement maar een belofte!

En ik merk wel wanneer en bij wie ik in actie moet komen, om zijn of haar leventje wat meer "spanning"te geven!!!!!!!

Ik zie je wel verschijnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73645454
Little mamita = mini-milf?
pi_73645540
kleine mama!
klein maar dappere mam!
kortom een kabouter mammie en nee geen MILF!
pi_73645555
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:18 schreef littlemamita het volgende:

Het is andersom, Claire is weggegaan naar Tilburg, en ipv als een zelfstandige volwassen vrouw, rent ze gelijk naar pappie en mammie, ik zou haar veel volwassener vinden als ze op eigen benen ging staan met Sophie !!
Dan krijg ik wel het idee dat ze het allemaal aankan! En dat ze echt haar eigen beslissingen maakt, ipv die door papa shampoo, sms broer bram, en oom Twan laat beinvloeden!??????/

En al dat gespeculeer over een zogenaamde vriendin, die Huub schijnt te hebben....

Kan het niet gewoon zo zijn, dat mbt H & C de koek op is, (of de koek was van begin al niet vol was?)
En dat dat met de komst van Sophie is versneld, het inzicht dat het niet matched!

Ook was bekend dat Hij veel weg was, werken bij talpa, (koffie en , eind redaktie)?!

en de media en andere geniepige genieters van andersmans leed, dit mij niet de ideale combi lijkt voor een SPROOKJESHUWELIJK!!!!

En als jullie blijven gissen en vissen, en willen genieten van leed, ik kan je ook wel een portie leed bezorgen, maar dan wel in JOUW eigen PRIVE leven!

Succes ermee!
En ik merk wel wanneer en bij wie ik in actie moet komen, om zijn of haar leventje wat meer "spanning"te geven!!!!!!!

Mamita!
Nou hoor, wist niet dat je boos zou worden
pi_73645650
quote:

Succes ermee!

Mamita!
Ben je een bekende van Huub ofzo? Zo Claire was Huub zat en is weggegaan daarom de rest van je verhaal.

Het feit dat ze naar haar ouders is gegaan is toch niet vreemd, ze komt uit een andere stad wil weer naar Tilburg en jij denkt dat je gelijk een nieuw huis hebt. In welke tijd leef jij. Ik heb het al eerder gezegd hier hoeveel mensen gaan terug naar hun ouders om vanuit daar een huisje te zoeken.

En inderdaad het verhaal van die zogenaamde vriendin kwam wel heel goed uit voor huub maar ehhh wat heeft claire verkeerd begrepen dan?. Goede zet huub om haar naar boulevard te sturen want ze kwam er natuurlijk helemaal zelf op om naar boulevard te bellen of is het een mediageil typetje dat de weg weet? Heel toevallig?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:35:05 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_73645778
quote:

Mama is boos.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73645828
quote:
*knip*

*knip*
Hij agressief, alcoholist en onbetrouwbaar

Ik heb het ff voor je aangepast
pi_73645975
Ach ze had zo een urgentie kunnen krijgen voor een woning in tilburg of omgeving!

Of zelfs via een opvangcentra voor alleenstaande moeders!

En nee ben geen bekende van h of C.

En ben ook nog niet boos, alleen een beetje pissig van al die kinderachtige aannames hierzo!
pi_73646023
@ little mamita :hoezo huub wou naar tilburg verhuizen voor claire. Waar heb je dat nu weer vandaan.
En dat claire bij haar ouders in is getrokken komt gewoon omdat er niet gelijk huizen vrij zijn als je besluit om van je partner af te gaan.
En gelukkig heeft claire ouders die er dan op zo een moment voor haar zijn en haar gelijk met haar dochter opvangen in hun huis.
Ik weet dat ik het ook zou doen voor mijn dochters en ze niet zou laten zitten in een huwelijk wat niet meer werkt maar hun ook een onderkomen aanbieden bij ons thuis. En dat heeft niets met onvolwassenheid van de dochters te maken maar met liefde voor je kinderen.
pi_73646027
en bedankt voor het aanpassen!

Ach ja wie is er in deze tijd nog wel te vertrouwen?

Ik zeg maar zo: ik vertrouw alleen mezelf, als het uitkomt!
En most of the time trust fucking nobody!!!!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:09 #119
38396 mazaru
pi_73646032
Nou, nou, wat een dreigementen. Kom maar op hoor.
Ik lust je wel met een beschuitje en een kopje thee erbij.

Al dat gezeik dat mensen zomaar gaan speculeren over de redenen van die scheiding. Gosh, wat vreemd. Het is toch niet zo dat ze vanaf het begin zichzelf in de spotlights hebben gezet. Maar als het fout gaat, en het echt zeer gaat doen, dan moet iedereen zich ineens met zichzelf bemoeien? Zo zit de wereld niet in elkaar. En als je dat wel denkt, dan ben je vrij naïef.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:42 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_73646044
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef littlemamita het volgende:

En ben ook nog niet boos, alleen een beetje pissig van al die kinderachtige aannames hierzo!
Gelukkig ben jij er om met oubollige aannames de boel weer een beetje recht te trekken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73646059
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
He Mamita!
News flash: Je zit in het subforum SHO. Daar speculeren we over van alles en nog wat.

Enne:
[..]

Ik zie je wel verschijnen.
WtF.....dat heb je nog mooi ff gequote
pi_73646098
hahahhaa oh goedenmiddag wat leuk al die kommentaren ik geniet gewoon
ff naar de orde van de dag, is er nog echt nieuws over H&C en is die zogenaamde vriendin al gevonden en heeft iemand albert al gebeld voor weer een item in RTL Boulevard, wil wel spaning en sensatie he
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73646103
quote:
Ach ze had zo een urgentie kunnen krijgen voor een woning in tilburg of omgeving!

Ja maar in een grote stad als Tilburg duurt het met een urgentie ook nog zeker een jaar voordat er een woning beschikbaar is.
Goed dat die centra erzijn maar waarom daar in gaan als je liefdevol door je ouders in huis wordt genomen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:44:42 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73646106
quote:
Tuurlijk ga je naar een opvangcentrum als je in je ouderlijk huis samen met je dochter vol warmte kan worden opgevangen.
pi_73646109
nou mooiiii!!!!
pi_73646120
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef littlemamita het volgende:
en bedankt voor het aanpassen!

Ach ja wie is er in deze tijd nog wel te vertrouwen?

Ik zeg maar zo: ik vertrouw alleen mezelf, als het uitkomt!
En most of the time trust fucking nobody!!!!
Dus die belofte die geen dreigement is ga je ook niet nakomen?
pi_73646124
quote:

zelf wel eens gescheiden geweest en op zoek naar een huis?????????? want dan had je geweten dat het niet zo werkt hier in nederland
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:45:11 #128
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73646128
het is de schuld van de familie van Claire en vooral van Berga Smegma, het werk overlaten aan haar man en Bram, maar zij heeft achter de schermen alles geïnitieerd, dat stoken begon al een dag voor het huwelijk en het heeft nooit opgehouden

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:46:50 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73646182
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef littlemamita het volgende:
nou mooiiii!!!!
Moet Mooiii je komen helpen?
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:47:46 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_73646216
Mama is niet alleen bóós, mama dreigt
pi_73646223
Hoezo de Gouden Kooi is voorbij ??????

Ditishuub
Jensen terug op tv, hmmm, http://bit.ly/Imjhx memories
17 minutes ago from web
pi_73646230
Heb je wel sneller een eigen plek!!!

Maar dat is ook niet erg!
Het is juist om fijn om zo lang mogelijk onder papa en mams veilige haven te verblijven...
lekker makkelijk, op tijd eten, niks te doen, mams doet de was, pap lost de financiele kant wel op...altijd oppas. gratis oppas en meer kans om een echte RIJKE vent aan de haak te slaan!

GOLDDIGGERS!!!!!!!!!
pi_73646268
quote:

Jij spoort niet. Je wilt hier zeggen dat het beter is dat Claire naar een opvangcentra voor alleenstaande moeders gaat om haar zelfstandigheid te bewijzen tegenover typetjes zoals jij in plaats van naar haar ouders te gaan waar ze liefdevol wordt opgevangen, wat is beter voor die kleine meid denk jij? . En btw met een urgentieverklaring krijg je ook niet gelijk een huis,

Als jij geen bekende bent van Huub en Claire waarom doe je hier dan of je alles weet bijvoorbeeld dat Claire is weggegaan bij Huub en de rest van je verhaal.
pi_73646287
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:45 schreef Suikeroom het volgende:
het is de schuld van de familie van Claire en vooral van Berga Smegma, het werk overlaten aan haar man en Bram, maar zij heeft achter de schermen alles geïnitieerd, dat stoken begon al een dag voor het huwelijk en het heeft nooit opgehouden

De familie Recourt lijkt niet anders dan te proberen Huub zwart te maken. Dat verhaal over die zogenaamde vriendin komt ook vast bij hen vandaan. Zo wordt Huub continu afgeschilderd als onbetrouwbaar terwijl wij toch allemaal wel weten dat Claire hoofdschuldige is.
pi_73646288
als je dramt en elke dag bij de woningbouw op de stoep staat heb je zo een huur huisje in NL hoor!

blijkbaar heb jij gewoon te lang gewacht en er geen ene rotmoer voor gedaan!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:49:43 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73646290
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef littlemamita het volgende:

Het is juist om fijn om zo lang mogelijk onder papa en mams veilige haven te verblijven...
lekker makkelijk, op tijd eten, niks te doen, mams doet de was, pap lost de financiele kant wel op...altijd oppas. gratis oppas en meer kans om een echte RIJKE vent aan de haak te slaan!

GOLDDIGGERS!!!!!!!!!

Jij bent echt een ster in het trekken van conclusies. Kijk maar uit, anders moet je jezelf gaan bedreigen ...
pi_73646322
Ik heb mezelf al bedreigd!
en ook mezelf al verloochend en mezelf vernaggeld!

ik ben mijn eigen grootste vijand!
pi_73646342
@scrutinizer: volgens mij heb jij het wel aardig door ja!
ik denk idd hetzelfdde!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:53:11 #139
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73646370
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Wat zijn toekomstplannen zijn is niet aan mij om naar buiten te brengen. Als de tijd rijp is, is hij groot en volwassen genoeg dat zelf naar buiten te brengen.
ehm toekomstplannen? lijkt me eerder een noodzakelijk kwaad van het hier en nu
pi_73646377
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef littlemamita het volgende:
als je dramt en elke dag bij de woningbouw op de stoep staat heb je zo een huur huisje in NL hoor!

Blijkbaar ben jij gewoon achterlijk en weet je niet hoe het in Nederland werkt
pi_73646388
DUH??????????

Iedereen WEET toch dat Claire al een tijdje in Tilburg zit!!!!

dus dat.

om dat te weten hoef je hun niet te kennen, maar gewoon vele topics lezen.........
pi_73646392
niet zeuren mams, het is gewoon zo duidelijk alst maar wezen kan.
Huub houd er gewoon nog 1,2,3,----- 10 andere op na
of was het nou Claire die der Tilburgse matrasgewoontes weer op wilde krikken
iig is het de schuld van de sms-jes van broer Bram
en de shampoo van pa heeft ook vreemde bijwerkingen

en we gaan weer verder met de COS (commentaar op de scheiding)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:54:34 #143
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73646414
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent echt een ster in het trekken van conclusies. Kijk maar uit, anders moet je jezelf gaan bedreigen ...
nieuwe policy hier is om Claire dr familie van alles de schuld te geven, dan voelen zij zich genoodzaakt om het echt verhaal naar buiten te brengen.. doe ff mee
pi_73646434
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef Desii het volgende:
niet zeuren mams, het is gewoon zo duidelijk alst maar wezen kan.
Huub houd er gewoon nog 1,2,3,----- 10 andere op na
of was het nou Claire die der Tilburgse matrasgewoontes weer op wilde krikken
iig is het de schuld van de sms-jes van broer Bram
en de shampoo van pa heeft ook vreemde bijwerkingen

en we gaan weer verder met de COS (commentaar op de scheiding)
mama is boos dat Claire haar zoontje een schop onder zijn kont heeft gegeven.
pi_73646481
nee klopt ik spoor zekers niet, daarom werk ik ook bij de NS!

enne ik zeg NIET dat Claire naar een opvangcentrum moet, maar ze komt dan wel sneller aan een woning!
dat is wat ik schreef!

Op marktplaats is per direct genoeg te huur en betaalbaar in tilburg en omgeving, maar nee lekker bij ons mam en ons pap is toch zo gemakkelijk, eten is klaar, was gedaan en papa regelt de financien, gratis oppas 24 h wat wil je nog meer????
pi_73646501
quote:

kan je mij ff dat adres geven van die woningbouw, heb hier een kind dat al 2 jaar op zich zelf wilt maar niet eens een kamertje kan krijgen. echt wat kan jij slap lullen, sorry hoor
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:57:27 #147
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73646506
Ahhhhhhh het is Esmeralda.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73646565
als H mijn zoon was, had ik hem persoonlijk een schop verkocht!
Want ook hij is fout in deze....!

Maar zij gaat ook niet vrijuit!!!!!!!!!

Waar 2 zeiken hebben 2 schuld!
pi_73646586
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:56 schreef littlemamita het volgende:
nee klopt ik spoor zekers niet, daarom werk ik ook bij de NS!

enne ik zeg NIET dat Claire naar een opvangcentrum moet, maar ze komt dan wel sneller aan een woning!
dat is wat ik schreef!

Op marktplaats is per direct genoeg te huur en betaalbaar in tilburg en omgeving, maar nee lekker bij ons mam en ons pap is toch zo gemakkelijk, eten is klaar, was gedaan en papa regelt de financien, gratis oppas 24 h wat wil je nog meer????
Claire is toch wat verstandiger dan dat jij bent. FF kijken eerst even bij paps/mams bijkomen van mijn rothuwelijk, mijn kind het beste geven op dit moment of zsm een ander huis om rare typetje te bewijzen dat ik zelfstandig ben
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:59:50 #150
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73646589
die Thomas Dekker look-a-like zei het al in de gouden kooi Claire stond bekend dat ze met iedereen het bed in dook, daar ging ze in Hilversum dus mee door terwijl Huub zich inhield en hun kind een eerlijke kans wilde geven
pi_73646606
@toverheks waar zoek je dan een kamer of etage of studio?
Waarschijnlijk kan ik wel wat vinden!

en tot hoeveel mag de prijs zijn?
pi_73646648
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
die Thomas Dekker look-a-like zei het al in de gouden kooi Claire stond bekend dat ze met iedereen het bed in dook, daar ging ze in Hilversum dus mee door terwijl Huub zich inhield en hun kind een eerlijke kans wilde geven
Salon Claire was dus meer Maison Claire?
pi_73646694
stel, dat claire met kind naar een opvanghuis was gegaan, wat denk je nou, dat dat niet in de krant en in roddelbladen komt te staan??? echt en als ik claire was geweest en mijn ouders gaven mijn de kans om lekker bij hun te komen wonen had ik het gedaan, echt jij weet bij god niet hoe het er aan toegaat in zulke opvanghuizen, begrijp me niet verkeerd, zulke huizen het is goed dat ze bestaan maar pppffttttt je weet gewoon niet wat je rondbazuind.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:05:10 #154
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73646762
Laten we even voorop stellen dat de reden is, dat het uiteindelijk niet matched. Dan ben je beide ontevreden, maar slaat nog niet mekaar de hersens in. Je komt samen tot de conclusie dat een scheiding het beste is.

Dan kun je bij elkaar blijven wonen tot de scheiding in goede harmonie is geregeld.

Is de scheiding eenmaal definitief door de rechtbank ingeschreven. Kun je naar de woningbouw gaan. Deze MOET je binnen 3 maanden van andere woonruimte voorzien.
Snooker is top!!!
pi_73646831
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:00 schreef littlemamita het volgende:
@toverheks waar zoek je dan een kamer of etage of studio?
Waarschijnlijk kan ik wel wat vinden!

en tot hoeveel mag de prijs zijn?
ohhhhhhhh een kamer of wat kan ik ook wel voor hem vinden, 900 per maand is toch een redelijke prijs he, hij verdiend ongeveer 1500 kan ie heerlijk van leven na aftrek gas en licht, huur en de verzekeringen, kan ie elk weekend een heel groot feest van bouwen
het gaat erom wat je schrijft, denk je nou echt als claire in zo een opvanghuis gaat zitten i.v.m. eerder een woning dat dat echt lukt, er zijn zat vrouwen die al een jaar in zo een opvanghuis zitten met kinderen in een te klein kamertje met stapelbed en verder niks.
Jij stelt het zo op dat het allemaal zo makelijk is, ik zal je uit de droom helpen, ook vrouwen in zo een huis zitten er pak weg anderhalf jaar voordat er een huisje voor hun beschikbaar is.
pi_73646872
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef sunny16947 het volgende:
Laten we even voorop stellen dat de reden is, dat het uiteindelijk niet matched. Dan ben je beide ontevreden, maar slaat nog niet mekaar de hersens in. Je komt samen tot de conclusie dat een scheiding het beste is.

Dan kun je bij elkaar blijven wonen tot de scheiding in goede harmonie is geregeld.

Is de scheiding eenmaal definitief door de rechtbank ingeschreven. Kun je naar de woningbouw gaan. Deze MOET je binnen 3 maanden van andere woonruimte voorzien.
Schijnbaar was dat niet de reden want ze wonen niet bijelkaar tot de scheiding in goede harmonie geregeld plus het feit dat in mijn omgeving wanneer een stel ging scheiden ik het nog nooit heb meegemaakt dat ze bijelkaar bleven wonen. Wat je zegt over de woningbouw kan wel een wet/regel zijn maar in de praktijk werkt het niet zo, vele malen meegemaakt in mijn omgeving.
pi_73646904
quote:

Mamita!
Kijk ,dat is een speculaasje van een bekend merk
Claire heeft me van haar hyves verwijderd,kwam teveel voor huub op denk ik mbt hopen dat Huub zoveel mogelijk herinneringen zal kunnen maken met de kleine in de toekomst.En het viel me op dat iedereen het over haar dochter heeft ipv over hun dochter
Love music!
pi_73646961
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
juist en zeker te weten dat ook Maman Berga het "goeie" voorbeeld heeft gegeven. Tja, dat zou je zo niet zeggen, maar Tilburgse wateren hebben inktzwarte gronden.

(papa Schwartskopf, kan het niet hebben als er slecht over haar gesproken wordt... dus ff vuurtje aanwakkeren)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:12:11 #159
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73647014
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:08 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Schijnbaar was dat niet de reden want ze wonen niet bijelkaar tot de scheiding in goede harmonie geregeld plus het feit dat in mijn omgeving wanneer een stel ging scheiden ik het nog nooit heb meegemaakt dat ze bijelkaar bleven wonen. Wat je zegt over de woningbouw kan wel een wet/regel zijn maar in de praktijk werkt het niet zo, vele malen meegemaakt in mijn omgeving.
Zo is dat hier wel geregeld. Alleen heb je met de toewijzing natuurlijk niet veel keus. Er zijn altijd zogenaamde spare-woningen voor deze gevallen. Net zoals er voor sloopgebieden en stadsvernieuwing is.

Bovendien zou het heel wat minder mediastof hebben gegeven.
Snooker is top!!!
pi_73647057
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:

Claire heeft me van haar hyves verwijderd,
De familie Recourt deinst nergens voor terug
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:14:27 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73647086
quote:

[sub] Claire heeft me van haar hyves verwijderd,kwam teveel voor huub op denk ik mbt hopen dat Huub zoveel mogelijk herinneringen zal kunnen maken met de kleine in de toekomst.
Vond je dat serieus kies om op haar Hyves te zetten? Ik vind het nogal ziek.
pi_73647094
@mooiiii

Hoe bedoel je dat van speculaasje?
ik ben een bastogne koekje van LU wel te verstaan!

Maarre mooi lullig dat ze je eraf gekinkkkerd heeft, ik las wel wat je schreef en je hebt gelijk
HET kindje is niet alleen HAAR kindje ook die van vadertje Huub.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:16:46 #163
241662 Jian
Well, well, well
pi_73647172
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:51 schreef littlemamita het volgende:
@scrutinizer: volgens mij heb jij het wel aardig door ja!
ik denk idd hetzelfdde!
Scrutinizer heb een soulmate

pi_73647201
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Scrutinizer heb een soulmate

dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:19:05 #165
241662 Jian
Well, well, well
pi_73647233
quote:

[..]

Kijk ,dat is een speculaasje van een bekend merk

Betekent dat, "dat jij ook mee komt om de boel te verbouwen", als ik verder ga met speculeren
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:23:10 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647350
Zo, bijgelezen.
En hebben we al teams?
Ik ben voor Team Huub,
de familie Swarzkopf.. mwoah, ik weet het niet..

Team Huub
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:23:24 #167
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73647360
Ook zo benieuwd wie 'kleine mama' is met zoveel zogenaamde inside information... huub heeft toch een zus net zo klein als formaat met kids, en ervaring in een zogenaamd huis. Zusje pissig?
Niets is wat het lijkt..
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:24:26 #168
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_73647381
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
Zo, bijgelezen.
En hebben we al teams?
Ik ben voor Team Huub,

Team Huub
Dan ben ik voor team Sophie
pi_73647430
quote:
Zo, bijgelezen.
En hebben we al teams?
Ik ben voor Team Huub,

Team Huub
Ik ben voor team "Ramptoerist" , ik kies geen partij.

RAMPTOERISTUHHHHH LOSSSSSSSSSS
pi_73647434
quote:
Zo, bijgelezen.
En hebben we al teams?
Ik ben voor Team Huub,

Team Huub
Team Batman Huub
Ik haat touwtrekken
Love music!
pi_73647480
quote:

Misschien in de plaats waar jij woont, maar in de meeste andere steden echt niet!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:29:45 #172
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73647513
Nou ik ben voor clair want weet zeker dat het ikbegrijpalles meisje niet zomaar even na 3 maanden hun dochter oppakt en naar tilburg gaat. Steegje, huubs uitspattingen, spanje ik verwacht huiselijk geweld. Dan nog opmerking kleine mama over huis, bedoeld ze blijf van me lijf huis????????????????????
Niets is wat het lijkt..
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:30:21 #173
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73647526
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef spuitje het volgende:

[..]

Misschien in de plaats waar jij woont, maar in de meeste andere steden echt niet!
Speelt natuurlijk wel mee dat je financiën op orde moeten zijn, zodat je het kunt betalen.
Snooker is top!!!
pi_73647541
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef littlemamita het volgende:

GOLDDIGGERS!!!!!!!!!
Vooroordelen ?
pi_73647551
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef spuitje het volgende:

[..]

Hier in Zutphen heb je ook zo een flatje. Moet je alleen niet vragen in wat voor buurt dat is.
pi_73647559
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

ik sluit me bij jou aan ben jij de voorzitter of wijs je iemand anders aan
pi_73647569
Ik ben team Sophie, zij is het allerbelangrijkst. Zo'n klein hummeltje

Hoe kan je trouwens anders zeggen want je weet niet eens de reden van de scheiding.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:32:00 #178
241662 Jian
Well, well, well
pi_73647578
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ow alweer een nieuw Team ........... en alweer één met een geweldige potentie

What to do, what to do
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:32:16 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647591
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef jeweltje het volgende:
Nou ik ben voor clair want weet zeker dat het ikbegrijpalles meisje niet zomaar even na 3 maanden hun dochter oppakt en naar tilburg gaat. Steegje, huubs uitspattingen, spanje ik verwacht huiselijk geweld. Dan nog opmerking kleine mama over huis, bedoeld ze blijf van me lijf huis????????????????????
Ik snap geen drol van je post, echt niet
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:33:44 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647626
Ja hallo, je bent voor Huub of voor Claire.
Dat meiske staat erbuiten en moet ook geen team zijn, komen aleen maar gekke dingen van
Laten wij er eens geen kinderen in betrekken?

pi_73647651
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik snap geen drol van je post, echt niet
het is een samenvatting van een samenvatting van alle voorvallen waarbij Huub betrokken was (iig die bij ons bekend zijn)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:35:09 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73647664
quote:

Mamita!
Mamita, Manita, Marita. . .jij klinkt als Diamonds
pi_73647699
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Dat meiske staat erbuiten en moet ook geen team zijn, komen aleen maar gekke dingen van
Dat meisje staat er niet buiten, ze staat er middenin.

Dat maak ik zelf uit.

Ik ben team Sophie, de ouders zijn volwassen dus hoop ik dat zij de goede beslissingen nemen voor dat meisje.

Team Claire of Huub maakt mij geen reet uit zolang het meisje het goed heeft.
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:36:50 #184
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647717
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:34 schreef Desii het volgende:

[..]

het is een samenvatting van een samenvatting van alle voorvallen waarbij Huub betrokken was (iig die bij ons bekend zijn)
Aha

† In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:37:08 #185
135305 beequeen
Lost.
pi_73647724
WTF is hier aan de hand en wie is littlemaniak?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_73647727
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Hear hear

ik ben nog steeds Team Natasia
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:38:25 #187
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_73647755
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf uit.

Ik ben team Sophie, de ouders zijn volwassen dus hoop ik dat zij de goede beslissingen nemen voor dat meisje.

Precies!
pi_73647767
TVP, Ik stel voor dat Claire zolang in t appartement van Yo trekt, die zit voorlopig in Milaan. Spullen te over daar en vooral gastendoekjes die als slabbetjes gebruikt kunnen worden.Zo kan ze zelfstandig handelen , aangezien wij niet houden van volwasssenen die door mammies worden geholpen tijdens scheidingen.Mooie oplossing toch?Hallo allemaal trouwens.
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:38:54 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647768
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf uit.

Grote bek heb je voor een newbie.
Zo te zien heb je dus geen enkel idee hoe alle 9879868765865764 topics met: let je even op, ZOGENAAMDE teamvorming werken

dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:39:35 #190
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73647795
lets face it Sophie dr toekomst ligt in Hilversum daar is ze geboren en getogen, wat Claire nu doet is heel schadelijk voor zo'n kind.. weghalen uit de vertrouwde omgeving, schande!

Zou wel weer een ideetje van die familie zijn
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:39:37 #191
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647799
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Anniebab het volgende:
TVP, Ik stel voor dat Claire zolang in t appartement van Yo trekt, die zit voorlopig in Milaan. Spullen te over daar en vooral gastendoekjes die als slabbetjes gebruikt kunnen worden.Zo kan ze zelfstandig handelen , aangezien wij niet houden van volwasssenen die door mammies worden geholpen tijdens scheidingen.Mooie oplossing toch?Hallo allemaal trouwens.
Anniiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik zat met Volendammers in m'n hotel op ferkansie! Egwoar!

dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:40:21 #192
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73647829
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef yvonne het volgende:

[..]
Zo te zien heb je dus geen enkel idee hoe alle 9879868765865764 topics met: let je even op, ZOGENAAMDE teamvorming werken
Daar zeg je wat.

Team/ zogenaamde vriendin
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:40:31 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647833
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef beequeen het volgende:
WTF is hier aan de hand en wie is littlemaniak?
Iemans zei de zus van Huub zo fel dat ze is

( Is dat die van de 3 neefjes?)

pi_73647839
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Anniebab het volgende:
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:40:56 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647848
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

Daar zeg je wat.

Team/ zogenaamde vriendin
Oe! Sterk!

dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:41:20 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73647857
Ik neig vooralsnog naar team Claire.
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:42:26 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647894
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik neig vooralsnog naar team Claire.
Jij doet je haar zeker met Swarzkopf?

pi_73647896
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Anniiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik zat met Volendammers in m'n hotel op ferkansie! Egwoar!
Haaaaaaha Ja ik las t al ergens.Dat waren nog wel de echte ouderwetse als ik t goed begrijp. Zo worden ze niet meer gemaakt hoor.Hahahahha gelukkig zijn er ook moderne types hier,like me!!!
  † In Memoriam † dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:42:33 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_73647901
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef yvonne het volgende:

Iemans zei de zus van Huub zo fel dat ze is

( Is dat die van de 3 neefjes?)
Zou me niks verbazen, pittig ding die Ratna hoor.

Yep, little mamma van Kwik, Kwek en Kwak.

Oh ja, als ik dan toch moet kiezen.....team Claire.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_73647916
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
lets face it Sophie dr toekomst ligt in Hilversum daar is ze geboren en getogen, wat Claire nu doet is heel schadelijk voor zo'n kind.. weghalen uit de vertrouwde omgeving, schande!

Zou wel weer een ideetje van die familie zijn
Sssst. Zo zien zij weer aanleiding om ook de complete kinderkamer van Hilversum naar Tilburg te verhuizen.
  Admin dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:43:35 #201
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_73647930
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:42 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Haaaaaaha Ja ik las t al ergens.Dat waren nog wel de echte ouderwetse als ik t goed begrijp. Zo worden ze niet meer gemaakt hoor.Hahahahha gelukkig zijn er ook moderne types hier,like me!!!
Het was een jong stel
En hij is van Monnickendam en daar wonen ze nu en toen noemde ik hem een jas, goed van me hè

dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:44:00 #202
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_73647938
Laat het niet zover komen dat Huub in een Batman-pak op een flatgebouw.moet gaan staan! Echt een schande dat Claire denkt te bepalen wanneer Huub zn kind mag zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')