Salon Claire was dus meer Maison Claire?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
die Thomas Dekker look-a-like zei het al in de gouden kooi Claire stond bekend dat ze met iedereen het bed in dook, daar ging ze in Hilversum dus mee door terwijl Huub zich inhield en hun kind een eerlijke kans wilde geven
ohhhhhhhh een kamer of wat kan ik ook wel voor hem vinden, 900 per maand is toch een redelijke prijs he, hij verdiend ongeveer 1500 kan ie heerlijk van leven na aftrek gas en licht, huur en de verzekeringen, kan ie elk weekend een heel groot feest van bouwenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:00 schreef littlemamita het volgende:
@toverheks waar zoek je dan een kamer of etage of studio?
Waarschijnlijk kan ik wel wat vinden!
en tot hoeveel mag de prijs zijn?
Schijnbaar was dat niet de reden want ze wonen niet bijelkaar tot de scheiding in goede harmonie geregeld plus het feit dat in mijn omgeving wanneer een stel ging scheiden ik het nog nooit heb meegemaakt dat ze bijelkaar bleven wonen. Wat je zegt over de woningbouw kan wel een wet/regel zijn maar in de praktijk werkt het niet zo, vele malen meegemaakt in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef sunny16947 het volgende:
Laten we even voorop stellen dat de reden is, dat het uiteindelijk niet matched. Dan ben je beide ontevreden, maar slaat nog niet mekaar de hersens in. Je komt samen tot de conclusie dat een scheiding het beste is.
Dan kun je bij elkaar blijven wonen tot de scheiding in goede harmonie is geregeld.
Is de scheiding eenmaal definitief door de rechtbank ingeschreven. Kun je naar de woningbouw gaan. Deze MOET je binnen 3 maanden van andere woonruimte voorzien.
Kijk ,dat is een speculaasje van een bekend merkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:18 schreef littlemamita het volgende:
De meeste hier doen alsof ze alles weten!
Hoe weten jullie dat Huub weg is gegaan of de opvoeding niet aan zou kunnen?
Het is andersom, Claire is weggegaan naar Tilburg, en ipv als een zelfstandige volwassen vrouw, rent ze gelijk naar pappie en mammie, ik zou haar veel volwassener vinden als ze op eigen benen ging staan met Sophie !!
Dan krijg ik wel het idee dat ze het allemaal aankan! En dat ze echt haar eigen beslissingen maakt, ipv die door papa shampoo, sms broer bram, en oom Twan laat beinvloeden!??????/
En al dat gespeculeer over een zogenaamde vriendin, die Huub schijnt te hebben....
jullie hebben wel veel fantasie, moet ik toegeven,
mischien kunnen jullie wel gezamenlijk nieuwe scripts voor bijv gtst schrijven!
Maar mensen dit gaat toch te ver?
Kan het niet gewoon zo zijn, dat mbt H & C de koek op is, (of de koek was van begin al niet vol was?)
En dat dat met de komst van Sophie is versneld, het inzicht dat het niet matched!
Zij, braaf tuttig, burgelijk, mutsig type.
Hij, ondeugend, avontuurlijk extreem type!!!!
Ook was bekend dat Hij veel weg was, werken bij talpa, (koffie en , eind redaktie)?!
en zij bleef alleen met baby, verveling, geen familie in de buurt etc....
Maar hij wou nog wel naar Tilburg verhuizen, voor haar!????
En dan nog die dure salon, waar al boze mensen voor een dichte deur waren....
En dan nog dat zij nog lang niet ontzwangerd is,
en de media en andere geniepige genieters van andersmans leed, dit mij niet de ideale combi lijkt voor een SPROOKJESHUWELIJK!!!!
Dus stop met gissen, vissen en accepteer dat ze uit elkaar zijn.
Hoe en wat en waarom veranderd er toch niks meer aan.....!
Want ja de kogel is door de kerk!
Dus:... lastige tijden!!!!
Huub en Claire weet zeker dat JULLIE dit meelezen.
Keep it wise voor jullie meid!
Mamita!
juist en zeker te weten dat ook Maman Berga het "goeie" voorbeeld heeft gegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
die Thomas Dekker look-a-like zei het al in de gouden kooi Claire stond bekend dat ze met iedereen het bed in dook, daar ging ze in Hilversum dus mee door terwijl Huub zich inhield en hun kind een eerlijke kans wilde geven
Zo is dat hier wel geregeld. Alleen heb je met de toewijzing natuurlijk niet veel keus. Er zijn altijd zogenaamde spare-woningen voor deze gevallen. Net zoals er voor sloopgebieden en stadsvernieuwing is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:08 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Schijnbaar was dat niet de reden want ze wonen niet bijelkaar tot de scheiding in goede harmonie geregeld plus het feit dat in mijn omgeving wanneer een stel ging scheiden ik het nog nooit heb meegemaakt dat ze bijelkaar bleven wonen. Wat je zegt over de woningbouw kan wel een wet/regel zijn maar in de praktijk werkt het niet zo, vele malen meegemaakt in mijn omgeving.
De familie Recourt deinst nergens voor terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Claire heeft me van haar hyves verwijderd,
Vond je dat serieus kies om op haar Hyves te zetten? Ik vind het nogal ziek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[sub] Claire heeft me van haar hyves verwijderd,kwam teveel voor huub op denk ik mbt hopen dat Huub zoveel mogelijk herinneringen zal kunnen maken met de kleine in de toekomst.
Scrutinizer heb een soulmatequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:51 schreef littlemamita het volgende:
@scrutinizer: volgens mij heb jij het wel aardig door ja!
ik denk idd hetzelfdde!
Betekent dat, "dat jij ook mee komt om de boel te verbouwen", als ik verder ga met speculerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk ,dat is een speculaasje van een bekend merk![]()
Dan ben ik voor team Sophiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
Zo, bijgelezen.
En hebben we al teams?
Ik ben voor Team Huub,
de familie Swarzkopf.. mwoah, ik weet het niet..
Team Huub
Ik ben voor team "Ramptoerist" , ik kies geen partij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
Zo, bijgelezen.
En hebben we al teams?
Ik ben voor Team Huub,
Team Huub
Team Batman Huubquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
Zo, bijgelezen.
En hebben we al teams?
Ik ben voor Team Huub,
Team Huub
Misschien in de plaats waar jij woont, maar in de meeste andere steden echt niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef littlemamita het volgende:
als je dramt en elke dag bij de woningbouw op de stoep staat heb je zo een huur huisje in NL hoor!
blijkbaar heb jij gewoon te lang gewacht en er geen ene rotmoer voor gedaan!
Speelt natuurlijk wel mee dat je financiën op orde moeten zijn, zodat je het kunt betalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien in de plaats waar jij woont, maar in de meeste andere steden echt niet!
Vooroordelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef littlemamita het volgende:
Heb je wel sneller een eigen plek!!!
Maar dat is ook niet erg!
Het is juist om fijn om zo lang mogelijk onder papa en mams veilige haven te verblijven...
lekker makkelijk, op tijd eten, niks te doen, mams doet de was, pap lost de financiele kant wel op...altijd oppas. gratis oppas en meer kans om een echte RIJKE vent aan de haak te slaan!
GOLDDIGGERS!!!!!!!!!
Hier in Zutphen heb je ook zo een flatje. Moet je alleen niet vragen in wat voor buurt dat is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien in de plaats waar jij woont, maar in de meeste andere steden echt niet!
ik sluit me bij jou aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben voor team "Ramptoerist" , ik kies geen partij.
RAMPTOERISTUHHHHH LOSSSSSSSSSS
Ow alweer een nieuw Teamquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben voor team "Ramptoerist" , ik kies geen partij.
RAMPTOERISTUHHHHH LOSSSSSSSSSS
Ik snap geen drol van je post, echt nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef jeweltje het volgende:
Nou ik ben voor clair want weet zeker dat het ikbegrijpalles meisje niet zomaar even na 3 maanden hun dochter oppakt en naar tilburg gaat. Steegje, huubs uitspattingen, spanje ik verwacht huiselijk geweld. Dan nog opmerking kleine mama over huis, bedoeld ze blijf van me lijf huis????????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |