abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:29:26 #101
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_73641873
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vaderschap te hoog gegrepen, 't valt ook niet mee, zo'n hummer hummel van drie maanden die maar blijft mekkeren om zakgeld. schijten
na 3 maanden het al zat zijn is wel erg triest!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_73643800
Voordat je een kind op de wereld zet moet je in mijn ogen wel heel goed weten wat je verantwoordelijkheden zijn.....erge is dat de meesten daar niet over na denken....kind is zoals zo vaak altijd de dupe
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_73644196
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef Copycat het volgende:

Die zogenaamde vriendin kwam gisteren wel heel handig op de proppen om zaken tegen te spreken. Iets te handig, als je het mij vraagt.

Vond ik ook. En hoezo voelt zij zich aangesproken? Daar is meer aan de hand
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:49:03 #104
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73644450
Ze hebben er de bruid aan gegeven

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:50:09 #105
38396 mazaru
pi_73644476
Die duif had volgens mij al een voorgevoel.

dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:04:49 #106
241662 Jian
Well, well, well
pi_73644879
En toen zei Huub; "En als het je niet bevalt Claire, dan ga je toch gewoon naar huis" En zo won Huub het huis , met bijbehorende hypotheek .......... bij de DSB

Einde
pi_73645324
De meeste hier doen alsof ze alles weten!

Hoe weten jullie dat Huub weg is gegaan of de opvoeding niet aan zou kunnen?

Het is andersom, Claire is weggegaan naar Tilburg, en ipv als een zelfstandige volwassen vrouw, rent ze gelijk naar pappie en mammie, ik zou haar veel volwassener vinden als ze op eigen benen ging staan met Sophie !!
Dan krijg ik wel het idee dat ze het allemaal aankan! En dat ze echt haar eigen beslissingen maakt, ipv die door papa shampoo, sms broer bram, en oom Twan laat beinvloeden!??????/

En al dat gespeculeer over een zogenaamde vriendin, die Huub schijnt te hebben....
jullie hebben wel veel fantasie, moet ik toegeven,
mischien kunnen jullie wel gezamenlijk nieuwe scripts voor bijv gtst schrijven!

Maar mensen dit gaat toch te ver?

Kan het niet gewoon zo zijn, dat mbt H & C de koek op is, (of de koek was van begin al niet vol was?)
En dat dat met de komst van Sophie is versneld, het inzicht dat het niet matched!

Zij, braaf tuttig, burgelijk, mutsig type.
Hij, ondeugend, avontuurlijk extreem type!!!!

Ook was bekend dat Hij veel weg was, werken bij talpa, (koffie en , eind redaktie)?!
en zij bleef alleen met baby, verveling, geen familie in de buurt etc....

Maar hij wou nog wel naar Tilburg verhuizen, voor haar!????

En dan nog die dure salon, waar al boze mensen voor een dichte deur waren....
En dan nog dat zij nog lang niet ontzwangerd is,
en de media en andere geniepige genieters van andersmans leed, dit mij niet de ideale combi lijkt voor een SPROOKJESHUWELIJK!!!!

Dus stop met gissen, vissen en accepteer dat ze uit elkaar zijn.

Hoe en wat en waarom veranderd er toch niks meer aan.....!

Want ja de kogel is door de kerk!

Dus:... lastige tijden!!!!

Huub en Claire weet zeker dat JULLIE dit meelezen.
Keep it wise voor jullie meid!

Mamita!

[ Bericht 4% gewijzigd door littlemamita op 13-10-2009 13:28:28 (TE dreigend!???) ]
pi_73645332
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef Jian het volgende:
En toen zei Huub; "En als het je niet bevalt Claire, dan ga je toch gewoon naar huis" En zo won Huub het huis , met bijbehorende hypotheek .......... bij de DSB

Einde
Huub is er gelukkig al klaar mee, tijd om vooruit te kijken. Ik geef 'm wel gelijk. Hij heeft zich gewoon in Claire vergist. Nu kan hij eindelijk gaan genieten van zijn status en ieder weekend een nieuw chickie mee naar huis nemen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:21:46 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73645411
He Mamita!
News flash: Je zit in het subforum SHO. Daar speculeren we over van alles en nog wat.

Enne:
quote:
En als jullie blijven gissen en vissen, en willen genieten van leed, ik kan je ook wel een portie leed bezorgen, maar dan wel in JOUW eigen PRIVE leven!

En dit is geen dreigement maar een belofte!

En ik merk wel wanneer en bij wie ik in actie moet komen, om zijn of haar leventje wat meer "spanning"te geven!!!!!!!

Ik zie je wel verschijnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73645454
Little mamita = mini-milf?
pi_73645540
kleine mama!
klein maar dappere mam!
kortom een kabouter mammie en nee geen MILF!
pi_73645555
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:18 schreef littlemamita het volgende:

Het is andersom, Claire is weggegaan naar Tilburg, en ipv als een zelfstandige volwassen vrouw, rent ze gelijk naar pappie en mammie, ik zou haar veel volwassener vinden als ze op eigen benen ging staan met Sophie !!
Dan krijg ik wel het idee dat ze het allemaal aankan! En dat ze echt haar eigen beslissingen maakt, ipv die door papa shampoo, sms broer bram, en oom Twan laat beinvloeden!??????/

En al dat gespeculeer over een zogenaamde vriendin, die Huub schijnt te hebben....

Kan het niet gewoon zo zijn, dat mbt H & C de koek op is, (of de koek was van begin al niet vol was?)
En dat dat met de komst van Sophie is versneld, het inzicht dat het niet matched!

Ook was bekend dat Hij veel weg was, werken bij talpa, (koffie en , eind redaktie)?!

en de media en andere geniepige genieters van andersmans leed, dit mij niet de ideale combi lijkt voor een SPROOKJESHUWELIJK!!!!

En als jullie blijven gissen en vissen, en willen genieten van leed, ik kan je ook wel een portie leed bezorgen, maar dan wel in JOUW eigen PRIVE leven!

Succes ermee!
En ik merk wel wanneer en bij wie ik in actie moet komen, om zijn of haar leventje wat meer "spanning"te geven!!!!!!!

Mamita!
Nou hoor, wist niet dat je boos zou worden
pi_73645650
quote:

Succes ermee!

Mamita!
Ben je een bekende van Huub ofzo? Zo Claire was Huub zat en is weggegaan daarom de rest van je verhaal.

Het feit dat ze naar haar ouders is gegaan is toch niet vreemd, ze komt uit een andere stad wil weer naar Tilburg en jij denkt dat je gelijk een nieuw huis hebt. In welke tijd leef jij. Ik heb het al eerder gezegd hier hoeveel mensen gaan terug naar hun ouders om vanuit daar een huisje te zoeken.

En inderdaad het verhaal van die zogenaamde vriendin kwam wel heel goed uit voor huub maar ehhh wat heeft claire verkeerd begrepen dan?. Goede zet huub om haar naar boulevard te sturen want ze kwam er natuurlijk helemaal zelf op om naar boulevard te bellen of is het een mediageil typetje dat de weg weet? Heel toevallig?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:35:05 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_73645778
quote:

Mama is boos.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73645828
quote:
*knip*

*knip*
Hij agressief, alcoholist en onbetrouwbaar

Ik heb het ff voor je aangepast
pi_73645975
Ach ze had zo een urgentie kunnen krijgen voor een woning in tilburg of omgeving!

Of zelfs via een opvangcentra voor alleenstaande moeders!

En nee ben geen bekende van h of C.

En ben ook nog niet boos, alleen een beetje pissig van al die kinderachtige aannames hierzo!
pi_73646023
@ little mamita :hoezo huub wou naar tilburg verhuizen voor claire. Waar heb je dat nu weer vandaan.
En dat claire bij haar ouders in is getrokken komt gewoon omdat er niet gelijk huizen vrij zijn als je besluit om van je partner af te gaan.
En gelukkig heeft claire ouders die er dan op zo een moment voor haar zijn en haar gelijk met haar dochter opvangen in hun huis.
Ik weet dat ik het ook zou doen voor mijn dochters en ze niet zou laten zitten in een huwelijk wat niet meer werkt maar hun ook een onderkomen aanbieden bij ons thuis. En dat heeft niets met onvolwassenheid van de dochters te maken maar met liefde voor je kinderen.
pi_73646027
en bedankt voor het aanpassen!

Ach ja wie is er in deze tijd nog wel te vertrouwen?

Ik zeg maar zo: ik vertrouw alleen mezelf, als het uitkomt!
En most of the time trust fucking nobody!!!!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:09 #119
38396 mazaru
pi_73646032
Nou, nou, wat een dreigementen. Kom maar op hoor.
Ik lust je wel met een beschuitje en een kopje thee erbij.

Al dat gezeik dat mensen zomaar gaan speculeren over de redenen van die scheiding. Gosh, wat vreemd. Het is toch niet zo dat ze vanaf het begin zichzelf in de spotlights hebben gezet. Maar als het fout gaat, en het echt zeer gaat doen, dan moet iedereen zich ineens met zichzelf bemoeien? Zo zit de wereld niet in elkaar. En als je dat wel denkt, dan ben je vrij naïef.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:42 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_73646044
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef littlemamita het volgende:

En ben ook nog niet boos, alleen een beetje pissig van al die kinderachtige aannames hierzo!
Gelukkig ben jij er om met oubollige aannames de boel weer een beetje recht te trekken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_73646059
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
He Mamita!
News flash: Je zit in het subforum SHO. Daar speculeren we over van alles en nog wat.

Enne:
[..]

Ik zie je wel verschijnen.
WtF.....dat heb je nog mooi ff gequote
pi_73646098
hahahhaa oh goedenmiddag wat leuk al die kommentaren ik geniet gewoon
ff naar de orde van de dag, is er nog echt nieuws over H&C en is die zogenaamde vriendin al gevonden en heeft iemand albert al gebeld voor weer een item in RTL Boulevard, wil wel spaning en sensatie he
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73646103
quote:
Ach ze had zo een urgentie kunnen krijgen voor een woning in tilburg of omgeving!

En nee ben geen bekende van h of C.

Ja maar in een grote stad als Tilburg duurt het met een urgentie ook nog zeker een jaar voordat er een woning beschikbaar is.
Goed dat die centra erzijn maar waarom daar in gaan als je liefdevol door je ouders in huis wordt genomen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:44:42 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73646106
quote:
Tuurlijk ga je naar een opvangcentrum als je in je ouderlijk huis samen met je dochter vol warmte kan worden opgevangen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73646109
nou mooiiii!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')