na 3 maanden het al zat zijn is wel erg triest!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vaderschap te hoog gegrepen, 't valt ook niet mee, zo'n hummer hummel van drie maanden die maar blijft mekkeren om zakgeld. schijten
Vond ik ook. En hoezo voelt zij zich aangesproken? Daar is meer aan de handquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef Copycat het volgende:
Die zogenaamde vriendin kwam gisteren wel heel handig op de proppen om zaken tegen te spreken. Iets te handig, als je het mij vraagt.
Huub is er gelukkig al klaar mee, tijd om vooruit te kijken. Ik geef 'm wel gelijk. Hij heeft zich gewoon in Claire vergist. Nu kan hij eindelijk gaan genieten van zijn status en ieder weekend een nieuw chickie mee naar huis nemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef Jian het volgende:
En toen zei Huub; "En als het je niet bevalt Claire, dan ga je toch gewoon naar huis" En zo won Huub het huis , met bijbehorende hypotheek .......... bij de DSB![]()
Einde
quote:En als jullie blijven gissen en vissen, en willen genieten van leed, ik kan je ook wel een portie leed bezorgen, maar dan wel in JOUW eigen PRIVE leven!
En dit is geen dreigement maar een belofte!
En ik merk wel wanneer en bij wie ik in actie moet komen, om zijn of haar leventje wat meer "spanning"te geven!!!!!!!
Nou hoor, wist niet dat je boos zou wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:18 schreef littlemamita het volgende:
De meeste hier doen alsof ze alles weten!
Hoe weten jullie dat Huub weg is gegaan of de opvoeding niet aan zou kunnen?
Het is andersom, Claire is weggegaan naar Tilburg, en ipv als een zelfstandige volwassen vrouw, rent ze gelijk naar pappie en mammie, ik zou haar veel volwassener vinden als ze op eigen benen ging staan met Sophie !!
Dan krijg ik wel het idee dat ze het allemaal aankan! En dat ze echt haar eigen beslissingen maakt, ipv die door papa shampoo, sms broer bram, en oom Twan laat beinvloeden!??????/
En al dat gespeculeer over een zogenaamde vriendin, die Huub schijnt te hebben....
jullie hebben wel veel fantasie, moet ik toegeven,
mischien kunnen jullie wel gezamenlijk nieuwe scripts voor bijv gtst schrijven!
Maar mensen dit gaat toch te ver?
Kan het niet gewoon zo zijn, dat mbt H & C de koek op is, (of de koek was van begin al niet vol was?)
En dat dat met de komst van Sophie is versneld, het inzicht dat het niet matched!
Zij, braaf tuttig, burgelijk, mutsig type.
Hij, ondeugend, avontuurlijk extreem type!!!!
Ook was bekend dat Hij veel weg was, werken bij talpa, (koffie en , eind redaktie)?!
en zij bleef alleen met baby, verveling, geen familie in de buurt etc....
Maar hij wou nog wel naar Tilburg verhuizen, voor haar!????
En dan nog die dure salon, waar al boze mensen voor een dichte deur waren....
En dan nog dat zij nog lang niet ontzwangerd is,
en de media en andere geniepige genieters van andersmans leed, dit mij niet de ideale combi lijkt voor een SPROOKJESHUWELIJK!!!!
Dus stop met gissen, vissen en accepteer dat ze uit elkaar zijn.
Hoe en wat en waarom veranderd er toch niks meer aan.....!
Want ja de kogel is door de kerk!
Dus:... lastige tijden!!!!
Huub en Claire weet zeker dat JULLIE dit meelezen.
Keep it wise voor jullie meid!
En als jullie blijven gissen en vissen, en willen genieten van leed, ik kan je ook wel een portie leed bezorgen, maar dan wel in JOUW eigen PRIVE leven!
Succes ermee!
En ik merk wel wanneer en bij wie ik in actie moet komen, om zijn of haar leventje wat meer "spanning"te geven!!!!!!!
Mamita!
Ben je een bekende van Huub ofzo? Zo Claire was Huub zat en is weggegaan daarom de rest van je verhaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:18 schreef littlemamita het volgende:
De meeste hier doen alsof ze alles weten!
Hoe weten jullie dat Huub weg is gegaan of de opvoeding niet aan zou kunnen?
Het is andersom, Claire is weggegaan naar Tilburg, en ipv als een zelfstandige volwassen vrouw, rent ze gelijk naar pappie en mammie, ik zou haar veel volwassener vinden als ze op eigen benen ging staan met Sophie !!
Dan krijg ik wel het idee dat ze het allemaal aankan! En dat ze echt haar eigen beslissingen maakt, ipv die door papa shampoo, sms broer bram, en oom Twan laat beinvloeden!??????/
En al dat gespeculeer over een zogenaamde vriendin, die Huub schijnt te hebben....
jullie hebben wel veel fantasie, moet ik toegeven,
mischien kunnen jullie wel gezamenlijk nieuwe scripts voor bijv gtst schrijven!
Maar mensen dit gaat toch te ver?
Kan het niet gewoon zo zijn, dat mbt H & C de koek op is, (of de koek was van begin al niet vol was?)
En dat dat met de komst van Sophie is versneld, het inzicht dat het niet matched!
Ook was bekend dat Hij veel weg was, werken bij talpa, (koffie en , eind redaktie)?!
en zij bleef alleen met baby, verveling, geen familie in de buurt etc....
Maar hij wou nog wel naar Tilburg verhuizen, voor haar!????
En dan nog die dure salon, waar al boze mensen voor een dichte deur waren....
En dan nog dat zij nog lang niet ontzwangerd is,
en de media en andere geniepige genieters van andersmans leed, dit mij niet de ideale combi lijkt voor een SPROOKJESHUWELIJK!!!!
Dus stop met gissen, vissen en accepteer dat ze uit elkaar zijn.
Hoe en wat en waarom veranderd er toch niks meer aan.....!
Want ja de kogel is door de kerk!
Dus:... lastige tijden!!!!
Huub en Claire weet zeker dat JULLIE dit meelezen.
Keep it wise voor jullie meid!
En als jullie blijven gissen en vissen, en willen genieten van leed, ik kan je ook wel een portie leed bezorgen, maar dan wel in JOUW eigen PRIVE leven!
Succes ermee!
Mamita!
Mama is boos.quote:En als jullie blijven gissen en vissen, en willen genieten van leed, ik kan je ook wel een portie leed bezorgen, maar dan wel in JOUW eigen PRIVE leven!
Hij agressief, alcoholist en onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:18 schreef littlemamita het volgende:
*knip*
*knip*
Gelukkig ben jij er om met oubollige aannames de boel weer een beetje recht te trekken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef littlemamita het volgende:
En ben ook nog niet boos, alleen een beetje pissig van al die kinderachtige aannames hierzo!
WtF.....dat heb je nog mooi ff gequotequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
He Mamita!
News flash: Je zit in het subforum SHO. Daar speculeren we over van alles en nog wat.
Enne:
[..]![]()
Ik zie je wel verschijnen.
Ja maar in een grote stad als Tilburg duurt het met een urgentie ook nog zeker een jaar voordat er een woning beschikbaar is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef littlemamita het volgende:
Ach ze had zo een urgentie kunnen krijgen voor een woning in tilburg of omgeving!
Of zelfs via een opvangcentra voor alleenstaande moeders!
En nee ben geen bekende van h of C.
En ben ook nog niet boos, alleen een beetje pissig van al die kinderachtige aannames hierzo!
Tuurlijk ga je naar een opvangcentrum als je in je ouderlijk huis samen met je dochter vol warmte kan worden opgevangen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef littlemamita het volgende:
Of zelfs via een opvangcentra voor alleenstaande moeders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |