Zou dat niet fantastisch zijn????quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef sunny16947 het volgende:
Anyways (goedsmorgens trouwens) Bram verlaat de zolder om in Hillywood te gaan wonen samen met zijn prinses. Zit hij dichter bij de media en het vuur. Claire begint een nieuwe kapsalone op de zolder en hoopt via Bram wat sterren-visagie binnen te halen. Oppas bij de hand. 1x in de 2 weken een pappa-sophie weekend. Iedereen gelukkig.
ps: Na enige tijd krijgt Claire reuze heimwee naar Bram in hillywood en gaat Claire Bram achterna. En toen kwam alles weer goed.
Ja maar als ex telefoon verkoper weet je natuurlijk wel waar en hoe je snel aan een nieuw mobieltje komt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:10 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ja,welke bank en waar ?Huub moest het huis toch uit na de "verkoop ' ?????
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:47 schreef littlemamita het volgende:
Ja toevallig heb je het goed! Ik werk bij de party.
Ik heet eigenlijk Nicky van D.....
Werk je echt bij de NS?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:56 schreef littlemamita het volgende:
nee klopt ik spoor zekers niet, daarom werk ik ook bij de NS!
Uhm meelezen kan hier zonder in te loggen....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou nog kunnen ook.![]()
Op zijn eigen blog meldt hij wel dat hij alles leest.
ja wie is Yvette???quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Moet je net mij hebben, ik ben gék op rebussen, je bedoelt YvetteHeb ik het goed, heb ik het goed? Maar eh, wie is dat dan?
Nee dat kan ik me goed voostellen jochie!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wie dat is,
* ditisHuub hup back 2 lurking
ha ha die post zit vol met humor!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best een loser die Brian.
In al die maanden DGK kreeg hij niemand weg, komt 1 x op bezoek in Hilversum, hele pand leeg.
nee natuurlijk werk ik niet bij de NS!quote:
Druk ben ik zeker wel!quote:
Maar dan had ik hem gered van zijn ondergang!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Suikeroom het volgende:
Huub neemt het op voor Dirk Scheringain de gouden eeuw zou het volgens hem een held zijn geweest.. ik denk eerder dat ze dit met hem hadden gedaan
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je niet gewoon de hele dag thuis zit met een enkelbandje omquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Druk ben ik zeker wel!
Stage is maar 16 uur per week, (belasting)
NS was een mooi verhaaltje om duidelijk te maken, dat ik idd niet spoor!
En Party verhalen en input mag ik vanuit mijn huis verzamelen.
Wat ik hier doe, is dus een beetje werken ook nog zeg maar....
Je doet me sterk aan iemand denkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Druk ben ik zeker wel!
Stage is maar 16 uur per week, (belasting)
NS was een mooi verhaaltje om duidelijk te maken, dat ik idd niet spoor!
En Party verhalen en input mag ik vanuit mijn huis verzamelen.
Wat ik hier doe, is dus een beetje werken ook nog zeg maar....
ja heel zeker>quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon de hele dag thuis zit met een enkelbandje om
Die is allang blij dat je van de straat bentquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja heel zeker>
Hoe had ik mijn reclasserings ambtenaar dan weg gekrgen om hier zo lekker onzinnig mee te kunnen brabbelen?
Zeg me dan aan wie ik je doe denken!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je doet me sterk aan iemand denken
Nou als jij er happy van word, te denken dat ik hier met enkelband aan het postten ben, wil ik er voor jou wel een enkelbandje omheen doen hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is allang blij dat je van de straat bent
Ik blijf liever ook een beetje vaagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Zeg me dan aan wie ik je doe denken!
Geen probleem.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik blijf liever ook een beetje vaag![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hoe vager hoe leuker!
Blijft er nog wat te raden toch???
M.a.w. je wilt PCeend wel es in z'n slipje zienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Geen probleem.
Hoe vager hoe leuker!
Blijft er nog wat te raden toch???
Als een vrouw gelijk alles uittrekt, zeg ik tot ziens u bent de zwakste schakel!
Liever laat ze me raden hoe het er zonder slipje uit zou zien, ipv gelijk alles maar mogen zien,
en eten en weten...
Welnee, dat maniacje werkt nergens. Loopt ook geen stage bij de belastingdienst. Geen tijd voor, hij/zij zit namelijk de godganse dag op het internet fora af te struinen. Kun je ook een baan noemen, maar betaalt beroerd volgens mijquote:
Ik wil best wat aan huubje vragen, maar wat wil je dan precies dat ik aan hem vraag?quote:
Ik bedoel dat huub ook een beetje vaag blijft en dat er dan voor ons genoeg te raden blijft en dat is des te leukerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik wil best wat aan huubje vragen, maar wat wil je dan precies dat ik aan hem vraag?
Of hij ook graag wat te raden over houd, of liever gelijk alles eet en ziet?
Ik denk dat hij allebei wel ziet zitten, voor een one standnight liever niet dat getreuzel, maar ik denk dat als hij een chick echt leuk vind, graag wat te raden heeft....
Maar dat zal hij dan toch echt zelf moeten beantwoorden.
Ik ken hem nl niet persoonlijk, alleen van streams en tv en fan dagen.
Intervieuws doen mijn collega's........
weet je dat het beroerd betaald of speculaasje dat???quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welnee, dat maniacje werkt nergens. Loopt ook geen stage bij de belastingdienst. Geen tijd voor, hij/zij zit namelijk de godganse dag op het internet fora af te struinen. Kun je ook een baan noemen, maar betaalt beroerd volgens mij
Gert staat achter zijn beeldscherm te dansen, onderwijl roepend; jullie eigen schuld, jullie eigen schuld !quote:
Wie is gert?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert staat achter zijn beeldscherm te dansen, onderwijl roepend; jullie eigen schuld, jullie eigen schuld !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |