Dus dat.quote:
Ga er gewoon dubbel van praten, zie je dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef Diamonds het volgende:
Nieuw topic aanmaken maar dan met de juiste titel? En in deze gewoon niet meer reageren? Gooien ze er vanzelf wel af, toch?
ik ben ook vrij nieuw hier, maar ik ben toch ''iets normaler'' binnengekomen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef littlemamita het volgende:
[..]
sorry mijn fout!
nieuw he!
Heb al een mod geroepen ....
Idem.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ik ben ook vrij nieuw hier, maar ik ben toch ''iets normaler'' binnengekomen hoor
ik vind hem al wat rustiger dan gisterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ik ben ook vrij nieuw hier, maar ik ben toch ''iets normaler'' binnengekomen hoor
en ik denk juist dat het een ''zij'' isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
ik vind hem al wat rustiger dan gisteren![]()
Tis eigenlijk gewoon Gert, die wil bewijzen dat het zonder zijn modereren een puinhoop wordtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:49 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
en ik denk juist dat het een ''zij'' is
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Klopt iets niet hierIk had het juiste nr
![]()
dat dus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:10 schreef sunny16947 het volgende:
Wil toch nog wel ff weten (vraag dus) hoe littlemamita wist dat Huub naar Tilburg wilde verhuizen. Werk je bij de party (of drukkerij) of ben je de bron?
edit: naamsverbetering
Ik probeer nog eens wat pfffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Diamonds het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geeft niks hoor, ik heb het gezien. Jij had het goed!
'Ik ga niet kijken..Rond 4,oo am neem ik aan..Zou jou dan ook niet willen zien..Ook niet voor 4,00 before midnightquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Let op Huub ( rond 4.00). Hij vraagt wat er mis is met zijn houding..
neu.. daar hebben we jou voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Oud nieuws. Dat mocht toch niet meer???quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Als jij nou eens alles uitprobeert, dan doe ik jou wel supporten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik probeer nog eens wat pfffffffffffffffffffffffthnxx Diamond voor je support
![]()
Komt goed schatje ,,en die reclame in je hoofd houden he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:44 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Als jij nou eens alles uitprobeert, dan doe ik jou wel supporten.Is dat wat?
Krijg het benauwd als ik het zie..was dat ff kwijt..GO HUUB......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Huhh....? Wordt je nou cryptisch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Komt goed schatje ,,en die reclame in je hoofd houden he?
Het zal de sherry van de Lidl zijn..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:50 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Huhh....? Wordt je nou cryptisch?
Was lief bedoeld .ken je die reclame niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:50 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Huhh....? Wordt je nou cryptisch?
Dacht dat je iets anders bedoelde... Is inderdaad een lieve reclame. Dacht ik even niet aan rond deze tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Was lief bedoeld .ken je die reclame niet?
En ze is wel errug goed van alle namen op de hoogte.... (broers, zus, vader)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus!
ondanks dat mamita hier binnen gekomen als een kakelende kip ...vermoed ik dat tie veul meur weet!
elke DGK streamer weet hoe broer,zus,vader heet, en ik verdenk niet de vader van huub dat ie de party heeft ingelicht, nee als er een lek bestaat dan moet dat toch echt van de fam. van claire komen, weten we nog dat smsje van Bram??? of ze hebben via via alles laten lekkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef jeweltje het volgende:
[..]
En ze is wel errug goed van alle namen op de hoogte.... (broers, zus, vader)
Al met al, het is de zus van huub, kan haast niet anders. En de vader van huub is de bron van party. Vinden jullie het ook niet raar dat ze huub op bank hebben zien zitten? Hoe hebben ze hem kunnen bereiken dan, telefoon was toch kapot en afgesloten??
Klopt geen zak van dit hele verhaal. Waar blijft clair huilend op de bank in dit stuk met sophie op haar arm???
Eensch.......Maar toch typisch dat juist nu, Bram in Hilversum wil gaan wonen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:03 schreef Toverheks het volgende:
ach sunny, was alles in het leven maar zo makelijk he, ze moeten ieder maar weer een leuke patner vinden en ze leefde lang en gelukkig
ja,welke bank en waar ?Huub moest het huis toch uit na de "verkoop ' ?????quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef jeweltje het volgende:
[..]
En ze is wel errug goed van alle namen op de hoogte.... (broers, zus, vader)
Al met al, het is de zus van huub, kan haast niet anders. En de vader van huub is de bron van party. Vinden jullie het ook niet raar dat ze huub op bank hebben zien zitten? Hoe hebben ze hem kunnen bereiken dan, telefoon was toch kapot en afgesloten??
Klopt geen zak van dit hele verhaal. Waar blijft clair huilend op de bank in dit stuk met sophie op haar arm???
misschien een samenloop van omstandigheden, en Bram wil hoe dan ook iets met tv of weetikveelwat gaan doen, ach dat zeg ik ze zullen wel allemaal goed op hun pootjes terecht komen hoor, claire en baby heerlijk in tilburg en huub ergens vlak bij zijn werkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Eensch.......Maar toch typisch dat juist nu, Bram in Hilversum wil gaan wonen.
Bram wil gewoon Huub in de gaten kunnen houden, snap dat dan.......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:08 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Eensch.......Maar toch typisch dat juist nu, Bram in Hilversum wil gaan wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |