Alleen was Sophie geboren, toen het nog allemaal pais en vree was (voor zover wij dat kunnen weten) in huize Ballegooy.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ook als dat waar mocht zijn, kan dat nog niet.
Regels zijn regels zeker bij Justitie en kinderbescherming,
die gaan niet afwijken voor een paar zogenaamde bn-ers!
Klopt volgens mij helemaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:01 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Indien men bij geboorte samen bepaalt, dat het kind de achternaam van de moeder krijgt, dan is dat geen enkel probleem.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:11 schreef sunny16947 het volgende:
http://www.huubenjaap.nl
14.55 uur:
en de laatste
een dochter. Sophie van Ballegooy
VAN Ballegeuuuuujjj he!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Jian het volgende:
Als ik dat kind was zou ik toch gaan voor Recourt, dat vind ik persoonlijk een stuk chiquer dan Balluhgooij
Dat kind heeft nog helemaal niets te gaan. Ze zal het er voorlopig mee moeten doen. /zelf vindt ik het wel iets adelijks hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Jian het volgende:
Als ik dat kind was zou ik toch gaan voor Recourt, dat vind ik persoonlijk een stuk chiquer dan Balluhgooij
Je bedoelt 'adderlijks' zeker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog helemaal niets te gaan. Ze zal het er voorlopig mee moeten doen. /zelf vindt ik het wel iets adelijks hebben
Wat ... Van Balluhgooij ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog helemaal niets te gaan. Ze zal het er voorlopig mee moeten doen. /zelf vindt ik het wel iets adelijks hebben
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om de naam om te zetten...
Huub van Bel en Gooi!
gheghequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ... Van Balluhgooij ?![]()
Hubèrt van Balluhgooij du Boozer, Baron de la Cognac
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef littlemamita het volgende:
want papa,
ik lijk steeds meer op jou...
ik heb een goddeloos geloof,en ik hou van elke vrouw,
misschien ben ik geworden wat JIJ helemaal niet wou.....
zo kei goed!
Low level, high level, dont give a shit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Kijk je uit, je posts beginnen niveau te krijgen
Heb ik al geschreven, dat werkt niet bij mij.....!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
zeggeh, neem ff je ritalinnetje !! sjee sjee sjee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |