Dat ze uit elkaar zijn hebben we uit een heel vaag blad die het weer van een vage bron heeft, de reden is dus vooral giswerk (en daar zijn we hier soms wel goed inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:40 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Zo vaag is het nu toch niet meer???
Iedereen weet nu toch dat ze uit elkaar gaan.
En de reden weten we nu ook.....!
Dus deze volg ik niet eigenlijk............!
En ja geheimzinnig doen we allen hier en op andere fora!
Wie de schoen past, trekt hem aan....of zoiets.
Echt wel!quote:
Maar iets wat "bizar" begon, eindigd ook meestal bizar!.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar zijn hebben we uit een heel vaag blad die het weer van een vage bron heeft, de reden is dus vooral giswerk (en daar zijn we hier soms wel goed in).
Dat het voor jou heel kennelijk allemaal heel helder is zegt meer over jou
Ieder zal wel zo zijn eigen redenen hebben om hier nog steeds rond te hangen en het gaat ons natuurlijk ook allemaal geen ene rotmoer aan en heeft waarschijnlijk te maken met dat we het bizarre huwelijk hebben kunnen zien ontstaan.
En ach het houdt ons van de straat(en van de rest van fok natuurlijk
)
Misschien klets je iets teveel? En kan er niemand tussen komen? Zou dat het zijn? Ik weet niet hoor...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef littlemamita het volgende:
Jammer dat het gesprek of de posts zo dichtklappen als ik verschijn!
Wat doe ik verkeerd?
Of doe ik het juist goed?
Wie kan me dat zeggen?
Maar niet alleen uit een heel vaag blad, ook via Claire en shownieuws of was het boulevard?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar zijn hebben we uit een heel vaag blad die het weer van een vage bron heeft, de reden is dus vooral giswerk (en daar zijn we hier soms wel goed in).
Dat het voor jou heel kennelijk allemaal heel helder is zegt meer over jou
Ieder zal wel zo zijn eigen redenen hebben om hier nog steeds rond te hangen en het gaat ons natuurlijk ook allemaal geen ene rotmoer aan en heeft waarschijnlijk te maken met dat we het bizarre huwelijk hebben kunnen zien ontstaan.
En ach het houdt ons van de straat(en van de rest van fok natuurlijk
)
Misschien heb je wel gelijk ja, ik klets idd veel, vaak te veel!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Misschien klets je iets teveel? En kan er niemand tussen komen? Zou dat het zijn? Ik weet niet hoor...Geeft niks hoor, ben blij dat je een bezigheidstherapie hebt gevonden.
Wat is de reden dan volgens jou?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Maar niet alleen uit een heel vaag blad, ook via Claire en shownieuws of was het boulevard?
En ook via Huub zijn logje, en twitter enz....
Je bent ertoe in staat, de vraag is of het nodig is natuurlijk (die kan ik dan weer niet beantwoorden)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Echt wel!
Let morgen maar goed op welk ip nummer er dan uit komt!
Niet *******************10
morgen kies ik *********************07
Voor sommigen nog lang niet bizar genoeg, daarom doen ze er hier vaak nog een schepje bovenopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Maar iets wat "bizar" begon, eindigd ook meestal bizar!.
Hij werkt veel en hard ( denk ik, als ik zijn blogs kan geloven)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is de reden dan volgens jou?
Altijd eigenlijk ....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Misschien klets je iets teveel?
volgens mij kom je uit twente?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent ertoe in staat, de vraag is of het nodig is natuurlijk (die kan ik dan weer niet beantwoorden)![]()
Zo best wel lekker vaag of nie
Dat had ik toch al toegegeven!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk ....(Nee, ik ga m niet uitleggen)
ja ik soms ook!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor sommigen nog lang niet bizar genoeg, daarom doen ze er hier vaak nog een schepje bovenop
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef littlemamita het volgende:
[..]
volgens mij kom je uit twente?
of nie?
Maarre nee het is (nog)niet nodig, maar ik kan het wel, en ben er zeker toe in staat!
Vreemd, maar deze keer kan ik het nog met je eens zijn ook. Mis alleen nog dat de zwangerschap geheel onverwachts was, waardoor de Studio ineens een stuk minder belangrijk werd. Haar leven is toch behoorlijk veranderd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Hij werkt veel en hard ( denk ik, als zijn blogs kan geloven)
Zij is veel alleen met bambino, verveeld zich een beetje, vrienden ver, familie ver,
Duur pand (boven en beneden), nog niet ontzwangerd (staat ook 9 mnd voor).
Alle commotie ( bijv januari, bram sms etc)
De media/internet en bijkomstige uitlokkingen ed werden haar te veel.
Ook het getouwtrek tussen haar Huub en haar familie, werd haar gewoon te veel!
Zo simpel als a,b, c is het voor mij!
Dat had je !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:41 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dat had ik toch al toegegeven!
Het leven is meestal ook simpel, wij mensen maken het ingewikkeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Vreemd, maar deze keer kan ik het nog met je eens zijn ook. Mis alleen nog dat de zwangerschap geheel onverwachts was, waardoor de Studio ineens een stuk minder belangrijk werd. Haar leven is toch behoorlijk veranderd.
Tot nu toe vind ik het nog aardig tegenvallenquote:
Dan heb je mijn binnenkomst hier op Fok niet helemaal meegekregen ik gooide met hele pakken speculaas tegelijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het nog aardig tegenvallen
Eet zequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef littlemamita het volgende:
dag mensjes,
ik moet ff wat food in elkaar gaan flantsen.
x
mamita.
dank again!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Eet ze![]()
gvd, dat ik daar nog zo lang over gedaan heb, zal wel komen omdat ik verkouden ben
Zoiets heb ik al veel eerder geschreven, wat "weten " we het toch allemaal goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Hij werkt veel en hard ( denk ik, als ik zijn blogs kan geloven)
Zij is veel alleen met bambino, verveeld zich een beetje, vrienden ver, familie ver,
Duur pand (boven en beneden), nog niet ontzwangerd (staat ook 9 mnd voor).
Alle commotie ( bijv januari, bram sms etc)
De media/internet en bijkomstige uitlokkingen ed werden haar te veel.
Ook het getouwtrek tussen haar Huub en haar familie, werd haar gewoon te veel!
Zo simpel als a,b, c is het voor mij!
Kzal het onthoudenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dank again!
beterschap dan!
bah nu kom ik slijmerig over...dat wil ik eigenlijk niet!
Uhm ja life is a bitch!
vette pech voor je moet je maar niet op de tocht gaan staan!
Ok als dat zo is, (waar op welk nummer heb je dat gepost)?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zoiets heb ik al veel eerder geschreven, wat "weten " we het toch allemaal goed.
Ritalin hielp niet bij mij, werd ik nog drukker van, echt!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef Wijnneus het volgende:
Het zijn niet de pammetjes, het is een substantieel gebrek aan ritalin
Sta je nu in de pot te roeren met je laptop in je hand?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ok als dat zo is, (waar op welk nummer heb je dat gepost)?
Dan krijg je mijn credits!
Mooiiii supergoed Ook jij had het bij het juiste end!
ik dank het nog niet maar ik loop graag op de zaken vooruitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze de achternaam van claire???
Nee ze heet van Ballegooijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze de achternaam van claire???
Er staat geen antoine of twan of toine tussen......!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:52 schreef peeet1 het volgende:
Eline (146)
maandag, 12:18
Ik vond het heerlijk met je dit weekend!
I love you xxxxxxxxxx
http://bramrecourt.hyves.nl/
oke, ja kon toch dat ze recourt heet, al ben je getrouwd tegenwoordig houden meisjes hun meisjesnaam en mag je beslissen of je je kindje jou naam geeft of die van je man.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik dank het nog niet maar ik loop graag op de zaken vooruit
Ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat, ik wil mijn kinderen ook mijn achternaam geven, maar als de vader daar niet mee toestemt kan het pas vanaf dat de kinderen 12 jaar zijn...!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar als het waar is wat de vriendin bron heeft verteld de kan het veel snellerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat, ik wil mijn kinderen ook mijn achternaam geven, maar als de vader daar niet mee toestemt kan het pas vanaf dat de kinderen 12 jaar zijn...!
Ook als dat waar mocht zijn, kan dat nog niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef peeet1 het volgende:
[..]
maar als het waar is wat de vriendin bron heeft verteld de kan het veel sneller
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:03 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Er staat geen antoine of twan of toine tussen......!
12 jaar wel te verstaan!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Jij die bij de belasting werkt moet toch weten dat een juiste naamspelling heel belangrijk is.Krijg je een blauwe envelop is ie iig voor iemand anders bestemdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:49 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat is een detail, dat weet ik niet ij of y.
Ik pleit ervoor om de naam om te zetten...quote:
Ik heb ze nog niet hoeven aan slaan....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij die bij de belasting werkt moet toch weten dat een juiste naamspelling heel belangrijk is.Krijg je een blauwe envelop is ie iig voor iemand anders bestemd
Wij werken met BSN nummers, bij het invoeren van BSN nummer verschijnt alle juiste info...!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jij die bij de belasting werkt moet toch weten dat een juiste naamspelling heel belangrijk is.Krijg je een blauwe envelop is ie iig voor iemand anders bestemd
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om de naam om te zetten...
Huub van Bel en Gooi!
[..]
Huub van Bel en Gooi!
[..]
Huub van Bel en Gooi!
Maar hij is gewoon wel érg grappigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goedzo, 1x maar anders gaatie naast zijn schoenen lopen
Ja, zo erg is die niet, alleen Mooiii vinnet nix .. dan moettie wel leuk zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon wel érg grappigDaar kan zelfs Huub om lachen.
Is ook, Huub kom er maar in..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon wel érg grappigDaar kan zelfs Huub om lachen.
Mooiiiiii mist humor, niet alleen maar hangen blijven in het verdedigen van, maar ook de humor ergens van in kunnen zien is erg belangrijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, zo erg is die niet, alleen Mooiii vinnet nix .. dan moettie wel leuk zijn
Voorspelbaar is een beter woordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, zo erg is die niet, alleen Mooiii vinnet nix .. dan moettie wel leuk zijn
kijk ,die vind ik nou weer leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mooiiiiii mist humor, niet alleen maar hangen blijven in het verdedigen van, maar ook de humor ergens van in kunnen zien is erg belangrijk
Heb ik je toch maar mooiiiiii aan het lachen kunnen makenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
kijk ,die vind ik nou weer leuk
Niet zo erg als bommie onlangsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ik je toch maar mooiiiiii aan het lachen kunnen maken
Alleen was Sophie geboren, toen het nog allemaal pais en vree was (voor zover wij dat kunnen weten) in huize Ballegooy.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ook als dat waar mocht zijn, kan dat nog niet.
Regels zijn regels zeker bij Justitie en kinderbescherming,
die gaan niet afwijken voor een paar zogenaamde bn-ers!
Klopt volgens mij helemaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:01 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Indien men bij geboorte samen bepaalt, dat het kind de achternaam van de moeder krijgt, dan is dat geen enkel probleem.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:11 schreef sunny16947 het volgende:
http://www.huubenjaap.nl
14.55 uur:
en de laatste
een dochter. Sophie van Ballegooy
VAN Ballegeuuuuujjj he!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Jian het volgende:
Als ik dat kind was zou ik toch gaan voor Recourt, dat vind ik persoonlijk een stuk chiquer dan Balluhgooij
Dat kind heeft nog helemaal niets te gaan. Ze zal het er voorlopig mee moeten doen. /zelf vindt ik het wel iets adelijks hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Jian het volgende:
Als ik dat kind was zou ik toch gaan voor Recourt, dat vind ik persoonlijk een stuk chiquer dan Balluhgooij
Je bedoelt 'adderlijks' zeker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog helemaal niets te gaan. Ze zal het er voorlopig mee moeten doen. /zelf vindt ik het wel iets adelijks hebben
Wat ... Van Balluhgooij ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:36 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat kind heeft nog helemaal niets te gaan. Ze zal het er voorlopig mee moeten doen. /zelf vindt ik het wel iets adelijks hebben
[..]
Huub van Bel en Gooi!
gheghequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ... Van Balluhgooij ?![]()
Hubèrt van Balluhgooij du Boozer, Baron de la Cognac
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef littlemamita het volgende:
want papa,
ik lijk steeds meer op jou...
ik heb een goddeloos geloof,en ik hou van elke vrouw,
misschien ben ik geworden wat JIJ helemaal niet wou.....
zo kei goed!
Low level, high level, dont give a shit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Kijk je uit, je posts beginnen niveau te krijgen
Heb ik al geschreven, dat werkt niet bij mij.....!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
zeggeh, neem ff je ritalinnetje !! sjee sjee sjee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |