Al sla je me doodquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ok, maar zit die ook op Fok?En onder welke naam eventueel.
Goedemiddag!quote:
Jezus, wat weet jij veel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Suikeroom het volgende:
VOL is toch dat forum wat met elkaar gaat naar parenclubs en dan ongevraagd foto's van elkaar gaat rond mailen naar members die er niet bij waren.. en toen hebben degene die toen verbannen waren weer een eigen forum opgericht en ze zeiden toen dat de reden van hun ban was dat ze te positief over Huub waren
dat was Vol Gate volgens mij, en om Nicolaas te quoten de beelden waren niet mooi
Oke, bedankt voor de tip , ben best wel goedgelovig ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef littlemamita het volgende:
nee natuurlijk werk ik niet bij de NS!
speltip5) Geloof niet alles wat mensen neerknallen op internet!
Het meeste is niet waar!
Of heet jij echt Tuinfluiter?
Dat zou ik nl. best sneu vinden....
ja dat klopt ik sta graag in de belangstelling!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de tip , ben best wel goedgelovig ja.
En nee mijn achternaam is geen Tuinfluiter, een usernaam.
Maar tsjonge je bent niet op je mondje gevallen , best grof, maar met mij kan je alle kanten op hoor.
Zelfs de kant van de straattaal. Ik moet alleen mijn zin en juiste bui ervoor hebben.
Ik merk dat je graag in de belangstelling staat.
Nou je, zolang je maar niet met een drain in het ziekenhuis ligt en daar met 43 gradenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef littlemamita het volgende:
ja dat klopt ik sta graag in de belangstelling!
Ah, ik wist niet welk nummer het hier was, die was volgens mij wel de aanleidingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Suikeroom het volgende:
voor verdere ins en outs verwijs ik jullie naar Kaat38
Jij noemt het straat taal, ik noem het to the point!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat klopt ik sta graag in de belangstelling!
Je bent heel rechtstreeks, zal ze achtergrond wel hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:15 schreef littlemamita het volgende:
Jij noemt het straat taal, ik noem het to the point!
Maar ik wil best voor jou netter (maar net zo hard) postten,
als een beschaafde dame, ipv als een straat wijf!
Ja vertel eens aub..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Eén van de oprichters van VOL is Bommie, dus vertel es, wat had die voor frustratieprobleempje ?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon de hele dag thuis zit met een enkelbandje om
Bij nader inzien laat maarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ja vertel eens aub..
ik hang aan je lippen....!
spel TIP 6) ALLES heeft een reden (of achtergrond!)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent heel rechtstreeks, zal ze achtergrond wel hebben.
Zie maar, modje Gert zal je iniedergeval niet op je vingers tikken of op je billen kletsen.
Ze weet zelf af en toe ook niet welk nummer het is, postte hier de afgelopen dagen ook eens onder Kaat43 en zei toen dat haar avatar verdwenen was. Niet dus, ze had gewoon ingelogd onder het verkeerde nummerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet welk nummer het hier was, die was volgens mij wel de aanleiding
Jammer had ik best fijn gevonden: tikken of billenkoek!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je bent heel rechtstreeks, zal ze achtergrond wel hebben.
Zie maar, modje Gert zal je iniedergeval niet op je vingers tikken of op je billen kletsen.
Gaat mij ook inderdaad geen ene moer aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zeg ik en wat ik doe gaat jou helemaal niets aan
Maar jij bent TOCH ook belangrijk, net als ieder ander!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is dat echt een issue voor jullie![]()
ik weet nog wel dat ik hier net was dat iedereen dacht dat ik een heel belangrijk iemand was omdat ik meer wist dan de gemiddelde streamer ok ik vond dat toen wel grappig, maar serieus the fuck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |