ok niks dus behalve zwammen...!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zeg ik en wat ik doe gaat jou helemaal niets aan
daar hebben we jou toch voor?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:59 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ok niks dus behalve zwammen...!
is dat echt een issue voor julliequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Anniebab het volgende:
Zoooo daar ben ik weer! ff.Ik zie dat mammeloe nog steeds niet ontmaskerd is.....T lijkt de mystery popstar wel.!!!
Ik vond het programma ook ruk, geen streams en van voor tot achter gescript. Ik bleef alleen kijken voor Fiona en toen zij weg was zat Ziba er inmiddels in en tja, dan haak je ook niet af..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah, ik was bijna vergeten dat dat ook in de TT staat![]()
Daar had ik na 1 aflevering wel genoeg van gezien.
ja hoor we weten allang wie het is een oude bekende van volquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Anniebab het volgende:
Zoooo daar ben ik weer! ff.Ik zie dat mammeloe nog steeds niet ontmaskerd is.....T lijkt de mystery popstar wel.!!!
serieus kijk jij alleen voor wijven waar je op geiltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond het programma ook ruk, geen streams en van voor tot achter gescript. Ik bleef alleen kijken voor Fiona en toen zij weg was zat Ziba er inmiddels in en tja, dan haak je ook niet af..
Ik ken er niet veel van VOL, maar weet wel dat ze zich daar doodlachen om ons.....wij blijken zeer naief te zijn....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja hoor we weten allang wie het is een oude bekende van vol
VOL is ontstaan door FOK!kers die een frustratieprobleempje hadden, dus er wordt op VOL sowieso redelijk snel gelachen om FOK!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ken er niet veel van VOL, maar weet wel dat ze zich daar doodlachen om ons.....wij blijken zeer naief te zijn....
Eén van de oprichters van VOL is Bommie, dus vertel es, wat had die voor frustratieprobleempje ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
VOL is ontstaan door FOK!kers die een frustratieprobleempje hadden, dus er wordt op VOL sowieso redelijk snel gelachen om FOK!
dit verhaal is nieuw voor mijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Suikeroom het volgende:
VOL is toch dat forum wat met elkaar gaat naar parenclubs en dan ongevraagd foto's van elkaar gaat rond mailen naar members die er niet bij waren.. en toen hebben degene die toen verbannen waren weer een eigen forum opgericht en ze zeiden toen dat de reden van hun ban was dat ze te positief over Huub waren
dat was Vol Gate volgens mij, en om Nicolaas te quoten de beelden waren niet mooi
En volgens zat jij er toen gewoon nog met je snufferd bovenopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Suikeroom het volgende:
VOL is toch dat forum wat met elkaar gaat naar parenclubs en dan ongevraagd foto's van elkaar gaat rond mailen naar members die er niet bij waren.. en toen hebben degene die toen verbannen waren weer een eigen forum opgericht en ze zeiden toen dat de reden van hun ban was dat ze te positief over Huub waren
dat was Vol Gate volgens mij, en om Nicolaas te quoten de beelden waren niet mooi
Die man is gekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef Anniebab het volgende:
Wie is nou opa Prins? Ik bedoel welke Fokker is dat?
Al sla je me doodquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ok, maar zit die ook op Fok?En onder welke naam eventueel.
Goedemiddag!quote:
Jezus, wat weet jij veel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Suikeroom het volgende:
Oke, bedankt voor de tip , ben best wel goedgelovig ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef littlemamita het volgende:
nee natuurlijk werk ik niet bij de NS!
speltip5) Geloof niet alles wat mensen neerknallen op internet!
Het meeste is niet waar!
Of heet jij echt Tuinfluiter?
Dat zou ik nl. best sneu vinden....
ja dat klopt ik sta graag in de belangstelling!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de tip , ben best wel goedgelovig ja.
En nee mijn achternaam is geen Tuinfluiter, een usernaam.
Maar tsjonge je bent niet op je mondje gevallen , best grof, maar met mij kan je alle kanten op hoor.
Zelfs de kant van de straattaal. Ik moet alleen mijn zin en juiste bui ervoor hebben.
Ik merk dat je graag in de belangstelling staat.
Nou je, zolang je maar niet met een drain in het ziekenhuis ligt en daar met 43 gradenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef littlemamita het volgende:
ja dat klopt ik sta graag in de belangstelling!
Ah, ik wist niet welk nummer het hier was, die was volgens mij wel de aanleidingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:10 schreef Suikeroom het volgende:
voor verdere ins en outs verwijs ik jullie naar Kaat38
Jij noemt het straat taal, ik noem het to the point!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat klopt ik sta graag in de belangstelling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |