Als @littlemamita nieuws heeft verteld ze het vast.Heb trouwens gelezen dat er ook een @littlepapapita isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub nog met telefoons gegooid of deuren ingetrapt? Nee? vandaag niet, hij heeft vandaag een vrije dag? Dan ga ik maar koken.
Het is wachten op een littlebebe of zoiets.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als @littlemamita nieuws heeft verteld ze het vast.Heb trouwens gelezen dat er ook een @littlepapapita is
Dat zijn baby"s toch sowieso. (little???)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is wachten op een littlebebe of zoiets.
Of littlebambinoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is wachten op een littlebebe of zoiets.
Edit: of misschien littlebambina![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat zijn baby"s toch sowieso little???
Het is littlemamita en littlepapita en littlechica en littlechico
Edit: of litlle bambina en little bambino.
Even aan papita vragen of ze ook mogen fokken, die kinders van ons....!
Mijn hele familie ja!
Net als barbapapa, barbamama en huub huub barba truuk!
Niet alleen, maar het helpt wel mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
serieus kijk jij alleen voor wijven waar je op geilt
Dat eerste heb ik in het begin ook wel gedacht. ............ Nu niet meer, tis een kwestie van goed observerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef littlemamita het volgende:
[quote]Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eerst dachten ze anne..... van Casj, toen weer iets van supermam hahaahahah![]()
![]()
Te leuk dit spelletje.....]
Maar je weet het nog steeds niet!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik in het begin ook wel gedacht. ............ Nu niet meer, tis een kwestie van goed observeren
Kan Huub die maatjes 56 aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Slik.
Die baby is groter dan mij.
Het Huubsoppersforum, waar je alleen maar positief over Huub mocht praten. Opgericht door de meest sneue ex-VOLlers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:46 schreef Suikeroom het volgende:
VOL is toch dat forum wat met elkaar gaat naar parenclubs en dan ongevraagd foto's van elkaar gaat rond mailen naar members die er niet bij waren.. en toen hebben degene die toen verbannen waren weer een eigen forum opgericht en ze zeiden toen dat de reden van hun ban was dat ze te positief over Huub waren
Zelfs cloon scan heeft nog niks opgeleverd!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Maar je weet het nog steeds niet!
En ik ben toch al 3 hele dagen non stop aan het posten...!
Heb je me nu nog niet genoeg geobserveerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |