nah, hij wilde niet mee als ik eric begrijp.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef littlemamita het volgende:
ach nee ik ben al op de hoogte, heb de hele dag meegelezen!
Had ik het toch goed dat Huub wel naar Tilburg wou......!!!
Ach nadenken mag tegenwoordig niet meer.Kan me voorstellen dat ie moest nadenken over een goede baan bij Talpa of vlaaienbakker in Brabant.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:56 schreef littlemamita het volgende:
ach nee ik ben al op de hoogte, heb de hele dag meegelezen!
Had ik het toch goed dat Huub wel naar Tilburg wou......!!!
Dan heb je de party toch niet goed gelezenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, hij wilde niet mee als ik eric begrijp.
Hij wilde eventueel wel achter dr aan reizen nadat hij voor een voldongen feit was geplaatst
Welke wereld leef jij ???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef sunny16947 het volgende:
Huub is gewoon een zacht ei. Werkt zijn eigen uit de naad om de schuldeisers buiten de deur te houden. komt doodmoe laat thuis. Moet genoegen nemen met een broodje of zelf koken. Moet luisteren naar de cynische opmerkingen of het onverschillige zwijgen en mokken vanwege een mislukte wereldzaak die mikte op het hogere segment in de tv wereld, waarvoor Huub niet genoeg heeft gelobbyed bij zijn connecties. Gaf een stomp tegen de deur, knalde de deur met een klap achter zich dicht op weg naar de snackbar.Zou zomaar kunnen.
Oh ja jij bent ook niet helemaal tof...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dan heb je de party toch niet goed gelezen
haha moet dat dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja jij bent ook niet helemaal tof...
dat is weer het andere uiterstequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach nadenken mag tegenwoordig niet meer.Kan me voorstellen dat ie moest nadenken over een goede baan bij Talpa of vlaaienbakker in Brabant.
O jij hebt je roes weer uitgeslapen, dan ga ik even iets anders doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef littlemamita het volgende:
[..]
haha moet dat dan?
Zag in de regels bij dit forum niet staan dat je tof moet zijn om erbij te komen...
dus wat bazel jij dan???
geen roes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O jij hebt je roes weer uitgeslapen, dan ga ik even iets anders doen
dag dag zwaai zwaai met je handjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bazel over het feit dat je dom bent verder boei je me voor geen meter, tis wel erg grappig btwquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef littlemamita het volgende:
[..]
haha moet dat dan?
Zag in de regels bij dit forum niet staan dat je tof moet zijn om erbij te komen...
dus wat bazel jij dan???![]()
ja en jij bent prof. dr anders????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bazel over het feit dat je dom bent verder boei je me voor geen meter, tis wel erg grappig btw
Ik heb wel een paar klusjes voor je!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de Real World schat. Waarin ik beschrijf dat het ook wel eens "zo zou kunnen zijn"quote:
Deze keer mag jij het werk doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar klusjes voor je!
Ik hou er niet van om mijn prive gegevens te openbaren... Maar je bent welkom PM me maarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja en jij bent prof. dr anders????
doctorandus of drs.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja en jij bent prof. dr anders????
Mijn huis adres heeft een toevoeging mag dat ookquote:
Ik hoef ook niet je prive gegevens, en nee ik ga niet stiekem pm- en!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om mijn prive gegevens te openbaren... Maar je bent welkom PM me maar
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:05 schreef littlemamita het volgende:
[..]
geen roes!
Heb geen druppel gehad gister, strond nuchter
beetje vergeetachtig???
Dan hoop ik voor die pizzabezorger dat er geen artisjokkenhartjes in die pizza zaten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
naar de telefoon, belde een pizzabezorgdienst en smeet vervolgens de telefoon door de kamer
o lollig!quote:
Idd zonde,die zijn lekker ..In de olie zijn ze nog lekkerderderderderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor die pizzabezorger dat er geen artisjokkenhartjes in die pizza zaten.
Een type fout?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o lollig!
basis school kinderen zeuren niet eens om een taal of type Fout,
![]()
jullie zijn dus nog erger..................
Omdat wij geen schoolkinderen zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o lollig!
![]()
Daarom.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat wij geen schoolkinderen zijn?
Waarom Fout met een hoofdletter?
Boeiend is gewoon een beetje een verkeerd woord, je bent te achterlijk om te schijten en dit maakt jouw postings zo pijnlijk. Elke lach die ik om je heb is uit leedvermaak. Doe jezelf een lol en ga op libelle.nl verder.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet je prive gegevens, en nee ik ga niet stiekem pm- en!
Ik hou het liever out in the open!
Zichtbaar voor een ieder die het weten wil....
En zo boeiend vind ik jou OOK niet!
Het taalonderwijs is dan ook niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o lollig!
![]()
De rest niet .. trek je planquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat wij geen schoolkinderen zijn?
Waarom Fout met een hoofdletter?
Een clown ben je wel. Een hele slechte, maar ok.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef littlemamita het volgende:
http://www.ruutvanhooft.nl/index.php?page=prof-dr-anders
O en artisjokhartjes uit blik zijn viesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor die pizzabezorger dat er geen artisjokkenhartjes in die pizza zaten.
Viva was het tochquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeiend is gewoon een beetje een verkeerd woord, je bent te achterlijk om te schijten en dit maakt jouw postings zo pijnlijk. Elke lach die ik om je heb is uit leedvermaak. Doe jezelf een lol en ga op libelle.nl verder.
ik denk dat ze minder uit de toon valt op een forum van de Okkiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeiend is gewoon een beetje een verkeerd woord, je bent te achterlijk om te schijten en dit maakt jouw postings zo pijnlijk. Elke lach die ik om je heb is uit leedvermaak. Doe jezelf een lol en ga op libelle.nl verder.
Waarom niet in dichtvorm geschrevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Linkjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat ze minder uit de toon valt op een forum van de Okki
WTF ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn er heel wat meer dan vijf hoor. Wat je hier ziet is het topje van de ijsberg, de rest is ondergronds gegaan. Als ik alleen al zag wat er voor absurd dure cadeaus de kooi werden binnengesleept.. Het gekste was nog niet gek genoeg. Het enige wat te hoog gegrepen was, was de inzameling voor een Steinway vleugel, maar dat hebben ze op Nowlive wel geprobeerd.
Met schijten, hoewel ik het liever poepen noem, heb ik geen problemen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meeste zitten op hyves en ik mis ze hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF ?![]()
Laat me raden.... sly is er met het geld vandoor?
nee de leden zaten op zwart zaad na al de smsjes voor de popipollquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF ?![]()
Ik nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Meeste zitten op hyves en ik mis ze hier
Ook mooiiiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nee de leden zaten op zwart zaad na al de smsjes voor de popipoll
Laat me raden...........nee te moeilijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet
Ik kan er zelfs nog wel 2 missen
Ik ben heus wel lief hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet
Ik kan er zelfs nog wel 2 missen
je hebt dus gekeken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een clown ben je wel. Een hele slechte, maar ok.
Ik heb er ooit 2 verstuurd zweer hetquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:23 schreef littlemamita het volgende:
okki
ja haha die is wel lachen ja.
beh beh beh.
En pech voor de meeste, maar ik ga hier nog lang niet weg...
ik vind het hoe gemener jullie doen, alleen maar leuker...
dus kom op raak me dan....
Ik kreeg een euthanesie reclamequote:
Jij kent duidelijk je klassieken niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Idd zonde,die zijn lekker ..In de olie zijn ze nog lekkerderderderder
Ja, natuurlijk, ik ben de beroerdste niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
je hebt dus gekeken!
hahaah hilarisch!
ik kom niet meer bij.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoef NIET lief gevonden te worden, daar ken ik en heb ik ECHTE mensen voor!quote:
Ik lig in een deuk, zal ik je dat vertellen, begin kramp in mijn kaken te krijgen. Wat wil je ook, dit duurt al sinds gisteren. Als je denkt alles gezien/gelezen te hebben...de overtreffende trap blijkt zeer wel mogelijk. Oke af en toe kromme tenen dat dan weer welquote:
NO FOKKING WAY!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik hoef NIET lief gevonden te worden, daar ken ik en heb ik ECHTE mensen voor!
Dus mooiiiii, jij de engel ik de duivel.
En samen blijven we mooooiiiii hier!
wat jij?
Klassiekers bedoel jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk je klassieken niet.![]()
Ik ben geen engelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik hoef NIET lief gevonden te worden, daar ken ik en heb ik ECHTE mensen voor!
Dus mooiiiii, jij de engel ik de duivel.
En samen blijven we mooooiiiii hier!
wat jij?
Oh u wilt bewijs?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben geen engelen wil bewijs wie jij bent
![]()
Je bent niet vies van een btje aandacht, positief of negatief dus wat let je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Oh u wilt bewijs?
Hoe had u dat zich voorgesteld?
mijn tel nummer hier neer kwakken???
Nee hoor ,maar ik ga ook niet op hyves vragen of jij bent wie ik denk..Blijft ff spannend zo..leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Oh u wilt bewijs?
Hoe had u dat zich voorgesteld?
mijn tel nummer hier neer kwakken???
Iedereen vraagt zich al maanden af wie je bent.. Jeeee !!!! Huub irl ontmoet en zelfs een kus op de wang.. Dammmnnnn je moet toch zeker belangrijk zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee hoor ,maar ik ga ook niet op hyves vragen of jij bent wie ik denk..Blijft ff spannend zo..leuk
Nee, ik bedoel klassieken.quote:
oh ok!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee hoor ,maar ik ga ook niet op hyves vragen of jij bent wie ik denk..Blijft ff spannend zo..leuk
Vind je het erg dat ik er geen donder van geloof?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 2 verstuurd zweer heten niet eens tijdens de finale
edit: trouwens veel mensen janken in Eemnes.ik niet..had het allang door wie er zou "winnen"en dat was echt geen miljoen ha ha lollll
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen vraagt zich al maanden af wie je bent.. Jeeee !!!! Huub irl ontmoet en zelfs een kus op de wang.. Dammmnnnn je moet toch zeker belangrijk zijn
En toch is het zo...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik er geen donder van geloof?
mijn privacy wel te verstaan....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bent niet vies van een btje aandacht, positief of negatief dus wat let je?
Ja daaggg wel op Clair's hyves.. En huubs denk ik zomaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet op hyves ga kijken wie littlemamita is.heeft niks met Huub te maken
Masmeijerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Masmeijer/ Rijkaard? Kramer? de Boer?
zit die daar nog steeds???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF ?![]()
Jij zou best een type kunnen zijn die een lening neemt bij de DSB bank om Huub te verrassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En toch is het zo...
edit heb soms iets bijgelegd met acties maar ging niet over meer dan 20/25 euro's..Had m'n administratie prima op orde![]()
Broer van Huub heet Frank..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Masmeijer/ Rijkaard? Kramer? de Boer?
Zit niet op hyves van Clair en Huub hyves kun je niet iemand zoeken hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daaggg wel op Clair's hyves.. En huubs denk ik zomaar
ja dat is waar!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zit niet op hyves van Clair en Huub hyves kun je niet iemand zoeken hoor.
Frank de Grave.....?quote:
Je het het zo mis he..lachen..ben niet gek hoor .acties deed ik graag qua organiseren..Deed gewoon mee als iedere gemiddelde geverquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij zou best een type kunnen zijn die een lening neemt bij de DSB bank om Huub te verrassen.
Ja maar dat was toch zo een deugniet die geld aftroggelde van de leden?quote:
Little Franky???? of zoiets.. heb daar ooit een foto van gezien, lang geleden, maar lijkt echt niet op Frank.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef Anniebab het volgende:
JianVolgens mij ben jij een lekkere knappe "hard"rocker.....
nee niet echt denk ik...!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
avond all, ff terug lezen of ik wat heb gemist, of is het niet de moeite waard.
hahaha wat een leuk garpje...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef littlemamita het volgende:
[..]
heel goed!
Punt voor wc eend
1-0
zo zo jij weet wel veel van dat gouden wespen nest!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Little Franky???? of zoiets.. heb daar ooit een foto van gezien, lang geleden, maar lijkt echt niet op Frank.
Vandaar mijn 'vraag'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch zo een deugniet die geld aftroggelde van de leden?
Vertel es.. !!! Als je de snaren beroerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
ik geef m'n gitaren koosnaampjes ....
ZOUZOU!!! Jij bent de geile bij.....ik wist t.!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
zo zo jij weet wel veel van dat gouden wespen nest!
zoem zoem pas op ik prik je zo...........
Dacht ik al....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
ik geef m'n gitaren koosnaampjes ....
oeps betrapt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ZOUZOU!!! Jij bent de geile bij.....ik wist t.!!
Pas jij maar op dat ik je niet op feitelijke onjuistheden pakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
zo zo jij weet wel veel van dat gouden wespen nest!
zoem zoem pas op ik prik je zo...........
Tis hier al freaky genoeg zou ik zeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel es.. !!! Als je de snaren beroerd
jawel ik heb je net uitgenodigd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die me nooit toegevoegd heeft op hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn we nu verlostquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
jawel ik heb je net uitgenodigd!
Door troela's zoals jij maar er is hoop zag ik netquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat heb je scherp opgemerkt, ik vroeg mij ook al zoiets af...
Juhhhhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Achter over gaan zitten en lachen, alleen maar lachen muisrelax!
Zou kunnen,leuk als je het bentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
jawel ik heb je net uitgenodigd!
Ik wacht op speltip 2)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
speltip 1) Juich NOOIT te vroeg!
Juist!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Achter over gaan zitten en lachen, alleen maar lachen muisrelax!
Er is altijd hoop, je moet er alleen in gelovenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Door troela's zoals jij maar er is hoop zag ik net
Hoop is er gelukkig altijd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Door troela's zoals jij maar er is hoop zag ik net
Kom op mooiiii, we zijn hier één grote familie en hebben geen geheimen voor elkaar, dus vertel es effequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zou kunnen,leuk als je het bentJe lijkt op je vader
![]()
"als je het bent"
![]()
heh heh heb je me eindelijk toegevoegd!????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
"als je het bent"
![]()
edit: ik heb jou uitgenodigd dus als je het bent is het aan jou om me toe te voegen..Geloof er niks van ha ha![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
"als je het bent"
![]()
edit: ik heb jou uitgenodigd dus als je het bent is het aan jou om me toe te voegen..Geloof er niks van ha ha![]()
![]()
was het niet dr. Rossi met een dwangbuis onder zijn arm???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Anniebab het volgende:
En toen kwam kapelaan Odekerke voorbij......
love Stevie Wonderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op mooiiii, we zijn hier één grote familie en hebben geen geheimen voor elkaar, dus vertel es effe
Met zijn herdershondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Anniebab het volgende:
En toen kwam kapelaan Odekerke voorbij......
Zou ook heel goed kunnen....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het niet dr. Rossi met een dwangbuis onder zijn arm???
Gijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:20 schreef littlemamita het volgende:
spel tip 2) gij mag altijd hopen en dromen, ook tegen beter weten in!
ehm er gaat iets niet helemaal goed denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
"als je het bent"
![]()
![]()
Rossi ken ik niet, kwam die gister ook al niet voorbij? dwangbuizen kunnen we hier wel gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het niet dr. Rossi met een dwangbuis onder zijn arm???
mooiiii heeft niks op te biechtten, want ze is er volgens mij zelf nog niet helemaal uit....!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En die heeft een zoon die Frank heet, kom op mooiiii opbiechten anders krijg je ban !
Lieve Channel, natuurlijk ken jij Dr. Rossi, je weet wel, van cheryl, anouk en claire, wonende in het te dure gooiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rossi ken ik niet, kwam die gister ook al niet voorbij? dwangbuizen kunnen we hier wel gebruiken
Sorryquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lieve Channel, natuurlijk ken jij Dr. Rossi, je weet wel, van cheryl, anouk en claire, wonende in het te dure gooi
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Anniebab het volgende:
Er is ook een titelsong....voor een eventuele soap.
ikke niet!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sorrymisschien ben ik in de ontkenningfase?
Tis een godver belediging.. Gilbert met dit soort praktijken vergelijkenquote:
och verdient die man ook nog eens een zakcentjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een godver belediging.. Gilbert met dit soort praktijken vergelijken
Oow sorry....nou ja dan is t maar een ode aan andere Claire van Gooische vrouwen ...dan maar ......pruttel ....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een godver belediging.. Gilbert met dit soort praktijken vergelijken
Somsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ehm er gaat iets niet helemaal goed denk ik.
Ben je ook wel op hyves???
Jong blaadje hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef littlemamita het volgende:
mooiiii lees ik het goed dat je lieve man bijna jarig is???
Alvast gefeliciteerd!
nee dat heb je verkeerd begrepen dan zo lijkt mij...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je er niks mee had?
Of het moet je uitkomen?
ja,moet me uitkomenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je er niks mee had?
Of het moet je uitkomen?
Je voelde je aangesproken? nee doelde op Mooiiiiii, die had zgn. niks met Hyves?.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee dat heb je verkeerd begrepen dan zo lijkt mij...
speltip 3) goed lezen en pas als ge zeker weet dat ge het begrijpt reageren zeg maar!
BVD!
Je bedoeld Tiramisuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tilamalita had al voor je geantwoord
oh ok sorry dan...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken? nee doelde op Mooiiiiii, die had zgn. niks met Hyves?.
Zal voortaan duidelijker quoten, je bent nl. niet de enige die in de belangstelling staat/wil
ja ik spreek altijd voor mijn beurt, ik zie hier namelijk geen nummertjes apparaat zoals vroeger bij de bakker of bij de slager.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ik het toch goed en sprak die troel voor der beurt, lezen is best wel moeilijk....
Laat je vooral niet in de war brengen door mijn naam, heb wat met de letter C, al jaaaren maar begin geen quasi frans te lullen tegen mequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
oh ok sorry dan...
excuses moi, mon cherry
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
je bent nl. niet de enige die in de belangstelling staat/wil
Maar van Amaretto hou ik dan weer welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat kan/ken buufover over overbuuf
![]()
puh dan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat je vooral niet in de war brengen door mijn naam, heb wat met de letter C, al jaaaren maar begin geen quasi frans te lullen tegen me
heerlijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar van Amaretto hou ik dan weer wel
quasiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat je vooral niet in de war brengen door mijn naam, heb wat met de letter C, al jaaaren maar begin geen quasi frans te lullen tegen me
Tjezusss, is hier een mod??? kunnen we een nummertjesapparaat hier krijgen, schijnt nodig te zijn!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja ik spreek altijd voor mijn beurt, ik zie hier namelijk geen nummertjes apparaat zoals vroeger bij de bakker of bij de slager.
nummer 89, nummer 90
Snap je???
bonne soire ma cheriequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
niet schijnt,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tjezusss, is hier een mod??? kunnen we een nummertjesapparaat hier krijgen, schijnt nodig te zijn!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ram bam ..welke taal is datquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
puh dan niet
krijg de ram bam
Bijdehand doen, is nodig, zo goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
niet schijnt,
is nodig
of niet nodig
Niet met stones gaan smijten qua filmpjes..dan kan ik me niet meer inhouden ..hart of stone enzvquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Jian het volgende:
Voor Huubje die thuis zielig en alleen op de bank zit![]()
... en nou voortaan niet meer zeggen dat ik geen hart heb
met zijn pa want daar woont hij nu volgens bekende bron van heel dicht bij de familiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Jian het volgende:
Voor Huubje die thuis zielig en alleen op de bank zit![]()
... en nou voortaan niet meer zeggen dat ik geen hart heb
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef peeet1 het volgende:
[..]
met zijn pa want daar woont hij nu volgens bekende bron van heel dicht bij de familie
Oeiii wat eng...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef littlemamita het volgende:
mijn oog
houd jullie in de gaten.......
Wat doe je geheimzinnig?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef peeet1 het volgende:
[..]
met zijn pa want daar woont hij nu volgens bekende bron van heel dicht bij de familie
ikke ook!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Oke iedereen is er ff zat van, begrijpelijjk!!!
Ken ik niet? bij de slijter verkrijgbaar?..Limoncello is ook heerlijk als dessertwijn "of ervoor of ernaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
heerlijk!
en Amarula is ook zo zalig net chocomelk
Wie is niet blij met een geschenk van Godquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij is leuk hè, stiekum ben je een btje verliefd op hem? Hè???
Jaquote:
terug vind postquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
tvp
topic verplaatst?
mooooiiii wat betekend tvp???
Hier dusquote:
Als je al in dit topic gepost hebt, hoef je toch niet meer te tvp-en in dit topicquote:
ja bij de slijter!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ken ik niet? bij de slijter verkrijgbaar..Limoncello is ook heerlijk als dessertwijn "of ervoor of erna
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
tvp
topic verplaatst?
tvp!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je al in dit topic gepost hebt, hoef je toch niet meer te tvp-en in dit topic![]()
Of snap ik het niet?
had je gisteren beter moeten opletten, tuinfluiter heeft je alles uitgelegd, wel bij de les blijven he, niet gaan verslappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
tvp
topic verplaatst?
je roept maar raak, proppie.. heb net gekeken maar het was niet bijster boeiend dat twitterenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
OntopicAnders roep ik remlof }"|
Huub twitterde vandaag iets!
niet dui-de-lijk genoeg dus!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je gisteren beter moeten opletten, tuinfluiter heeft je alles uitgelegd, wel bij de les blijven he, niet gaan verslappen.
wat had ie getwittert dan??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
Staan je blommetjes er nog redelijk bijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je gisteren beter moeten opletten, tuinfluiter heeft je alles uitgelegd, wel bij de les blijven he, niet gaan verslappen.
Nee, dat klopt, als je al post hoeft dat niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je al in dit topic gepost hebt, hoef je toch niet meer te tvp-en in dit topic![]()
Of snap ik het niet?
opletten is best lastig hoor als je aan alle kanten word aangevallen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
niet dui-de-lijk genoeg dus!
enne toen was ik in de wolken van die mooie epos van de bom!
Oh ja? Weet je ook wát hij twitterde?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn best lief tegen jou hoor "t kon veul ergerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef littlemamita het volgende:
[..]
opletten is best lastig hoor als je aan alle kanten word aangevallen!
maar geeft niks gelukkig heeft mooiii me wel gewoon geantw.
Iets onbelangrijks dat ik accuut vergeten benquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Weet je ook wát hij twitterde?
hahaha ja dan was het echt geen schokkend nieuws.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets onbelangrijks dat ik accuut vergeten ben
Of juist wel en gaat ze het aan de Party verkopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja dan was het echt geen schokkend nieuws.
Teamlead?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:01 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Claire er goed aan heeft gedaan om die hautaine teringdwerg de deur uit te trappen!
ja, of ze heeft oom Twan op hem afgestuurdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:01 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Claire er goed aan heeft gedaan om die hautaine teringdwerg de deur uit te trappen!
haha dat was snelquote:
Ze trapte mis en toen zat er een gat in de deur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:01 schreef versabommie het volgende:
Neuh dat was Huub die zulke dingen flikte... of heb je hem nooit in actie gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze trapte mis en toen zat er een gat in de deur.
Jij zei toch dat ze hem trapte. Nu niet de boel gaan verdraaien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh dat was Huub die zulke dingen flikte... of heb je hem nooit in actie gezien?
sorry geen tijd voor je kleuterspelletjes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ze hem trapte. Nu niet de boel gaan verdraaien.
Ik wil alleen maar nieuws, over echtscheidingen of zoquote:
Slechte nadronk heb je..valt me tegen..Gisteren was je veul gezelligerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry geen tijd voor je kleuterspelletjes!
Ga gewoon ff in jouw spelletje mee van uitdagen en happen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry geen tijd voor je kleuterspelletjes!
daarom geef ik jou een goede raad, ga lekker anders lopen zieken, b.v. op huub zijn weblog, daar was je toch al geweest en je hebt er iets zo achtelijks neer gezet, achtelijk en kinderachtig.quote:
Nou, geef jezelf maar snel een schouderklopje.quote:
goh dan weet je meer als ik!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom geef ik jou een goede raad, ga lekker anders lopen zieken, b.v. op huub zijn weblog, daar was je toch al geweest en je hebt er iets zo achtelijks neer gezet, achtelijk en kinderachtig.
of het paste niet in jouw straatje/vluchtplan ??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom geef ik jou een goede raad, ga lekker anders lopen zieken, b.v. op huub zijn weblog, daar was je toch al geweest en je hebt er iets zo achtelijks neer gezet, achtelijk en kinderachtig.
slaat nergens op wat je nu zegt mooiiiii, ga er maar ff lezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
of het paste niet in jouw straatje ??:P
Had het aangepast:vluchtplan"?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaat nergens op wat je nu zegt mooiiiii, ga er maar ff lezen.
mee eens!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Slechte nadronk heb je..valt me tegen..Gisteren was je veul gezelliger
Mijn idee ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef Desii het volgende:
[..]
juist... .
er is geen doorkomen aan door dat gedram, gezeik
Nieuws is welkom hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef Desii het volgende:
[..]
juist... .
Gaat echt nergens meer over hier !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef littlemamita het volgende:
Ik kreeg er gewoon blauwe typ vingers van....
zo snel,
en ook zo druk!
Sfeer was ook beter enzo
ja dat vind ik nu ook!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef Desii het volgende:
[..]
juist... .
uhm even denken???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gaat echt nergens meer over hier !
Ben je nou echt zo dom of heb je een plaat voor je kop
Maarre er is wel nieuws hoor: Huub gaat met Bram een woning zoeken in Hillywood, en Bram noemt huubje zijn prinsesje....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef littlemamita het volgende:
Zo is er alweer nieuw nieuws mbt huub en Claire?![]()
Ik bedoel NIEUWS, geen speculaasjes of andere vieze zoethoudertjes.
Of blijft het stil?
Wel lekker rustig zo nu, wel anders dan gisteravond!
Beter!
Heb geen nieuws, lees hier af en toe maar sinds jij hier ben is het kleutertaal !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:36 schreef littlemamita het volgende:
[..]
uhm even denken???
Allebei!
knap he?
En jij voel je je lekkerder nu Noelle, om mij ook al aan te vallen?
Ben je opgelucht?
Fijn voor je!
Heb je nog nieuws?
Ik bedoel ECHT nieuws, iets sappigs?
Nee dacht ik al.
Geef mij dan een handje, jij bent ook een zeur is mijn mening net als hahaah IKKE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit getuigd toch van je domheid ten TOPquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:39 schreef littlemamita het volgende:
Maarre er is wel nieuws hoor: Huub gaat met Bram een woning zoeken in Hillywood, en Bram noemt huubje zijn prinsesje....
Lief he?
ex zwagers in love. Broederliefde!
Hoe vind je dat nieuwtje???
Vers van de roddelpers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ssstttttniet vertellen dat ik het heb vermeld!
want eigenlijk heeft Televaag deze primeur al opgeeist!
nee dat is NIET tegenspreken,quote:
vind het toch een vies zoethoudertje, zoals je dat zelf noemt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:42 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee dat is NIET tegenspreken,
maar VOOR spreken er is een verschil tussen maar ik weet niet of je dat kan volgen...!
Voor- Praten en Na-praten
Voor-deel / na-deel
Snap je????
Nou vooruitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb geen nieuws, lees hier af en toe maar sinds jij hier ben is het kleutertaal !
Erger me dood aan je taal en alles erom heen.
Een serieuze vraag of discussie ga je niet aan alles typ je weg met onzin
En dit noemen ze nou NA Praten of zoals kleine kleuters zeggen ( dan begrijpt iedereen hier mij tenminste)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:44 schreef Resitje het volgende:
[..]
vind het toch een vies zoethoudertje, zoals je dat zelf noemt!
Ga je nuttig maken zou ik zeggen ipv. nog meer onzin te posten en je belachelijk te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou vooruit
Stel me 1 of 2 goede vragen.
Enne je dood ergeren is slecht voor je hart, kan je beter niet doen.
En ik geef op alles antwoord, welke vraag heb ik NIET beantwoord???
Het is eerder andersom. ( omgekeerde psychologische oorlog ofzo)???
let op speltip3 GOED LEZEN en anders nog eens overdoen!
ja dat ik dom ben heb ik al eerder in een post GEANTWOORD.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit getuigd toch van je domheid ten TOP
Wat wil je nu eigenlijk bereiken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
En dit noemen ze nou NA Praten of zoals kleine kleuters zeggen ( dan begrijpt iedereen hier mij tenminste)
Na APEN.
snappie?
of nog niet?
Hoe weet je dat mijn figuur behoorlijk TRIEST is geworden de laatste tijd?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga je nuttig maken zou ik zeggen ipv. nog meer onzin te posten en je belachelijk te maken.
Triest figuur dat ben je
Vindt je niet, dat jezelf enorm belachelijk maakt voor een 38 jarige puber ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat ik dom ben heb ik al eerder in een post GEANTWOORD.
Heb JIJ dan wel een slimme vraag??
Ik beloof dat ik eerlijk antw zal geven!
erewoord.
Het gaat hier over DGK, BB, CBML e.d. en niet over jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou vooruit
Stel me 1 of 2 goede vragen.
Enne je dood ergeren is slecht voor je hart, kan je beter niet doen.
En ik geef op alles antwoord, welke vraag heb ik NIET beantwoord???
Het is eerder andersom. ( omgekeerde psychologische oorlog ofzo)???
let op speltip3 GOED LEZEN en anders nog eens overdoen!
Zucht.....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
En dit noemen ze nou NA Praten of zoals kleine kleuters zeggen ( dan begrijpt iedereen hier mij tenminste)
Na APEN.
snappie?
of nog niet?
Als je GOED terugleest dan weet je dat ik zelfs ongevraagd voor mijn beurt antwoord geef!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga je nuttig maken zou ik zeggen ipv. nog meer onzin te posten en je belachelijk te maken.
Triest figuur dat ben je
Zou R&P iets zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vindt je niet, dat jezelf enorm belachelijk maakt voor een 38 jarige puber ?
Lees je antwoord morgen welga een ander forum bestoken met je onzin ! is maar een tip.
Alleen heb je nog steeds geen vraag gesteld dus wat zeur je dan dat ik geen antwoord geef???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lees je antwoord morgen welga een ander forum bestoken met je onzin ! is maar een tip.
dat men nooit het kind/ puber in zichzelf moet verliezen, daar word je zuur en chagrijnig van!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk bereiken?
Bij jou nooit een inslag als er onweer is lijkt mequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:54 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Alleen heb je nog steeds geen vraag gesteld dus wat zeur je dan dat ik geen antwoord geef???
enne er staat al een nieuwe vrager te wachtten op antwoord!
Laters!
PS Bedankt voor je advies.
Lief van Je
Nee dat vind ik niet!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
omdat mij pc overuren maakt bedoel je????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Bij jou nooit een inslag als er onweer is lijkt me![]()
Goed voorbeeld doet vaak volgen, dus waarom begin je niet direct met het stoppen van al je "bla di bla di bla"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat men nooit het kind/ puber in zichzelf moet verliezen, daar word je zuur en chagrijnig van!
Verder wil ik niet veel bereiken, ik streef geen onbereikbare doelen na!
Ik ben hier net als de meeste om NIEUWS te lezen over RLS,
Echt NIEUWS geen bla di bla di bla!
Nee ,,de wereldse krachten ben jij de baas.go girlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
omdat mij pc overuren maakt bedoel je????
Nou omdat ik nieuw ben, kijk ik wat de meeste hier doen, en dat is niks anders als wat ik doe. (ok ik ben wat meer recht voor zijn raap)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet vaak volgen, dus waarom begin je niet direct met het stoppen van al je "bla di bla di bla"
*rquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou omdat ik nieuw ben, kijk ik wat de meeste hier doen, en dat is niks anders als wat ik doe.
geef jij dan als ouwe rot mij het voorbeeld van hoe het hoort!
Ik ben hier de pauper zo zei jij gister,
wees jij dan een gentleman en show me around
Intenet Etiquette
Het is een sterretje maar heb hem voor je aangepast!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
*rIs het een plusje wat ik tikte ,heb geen brilletje op
![]()
Toch maar naar Anders binnenkortquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Het is een sterretje maar heb hem voor je aangepast!
Thanx
+ nquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Toch maar naar Anders binnenkort![]()
![]()
![]()
aha het eurocentje valt NU pas!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
omdat mij pc overuren maakt bedoel je????
nee ben niet bang voor bliksem en onweer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
aha het eurocentje valt NU pas!
hahaah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |