slaat nergens op wat je nu zegt mooiiiii, ga er maar ff lezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
of het paste niet in jouw straatje ??:P
Had het aangepast:vluchtplan"?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaat nergens op wat je nu zegt mooiiiii, ga er maar ff lezen.
mee eens!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Slechte nadronk heb je..valt me tegen..Gisteren was je veul gezelliger
Mijn idee ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef Desii het volgende:
[..]
juist... .
er is geen doorkomen aan door dat gedram, gezeik
Nieuws is welkom hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef Desii het volgende:
[..]
juist... .
Gaat echt nergens meer over hier !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:27 schreef littlemamita het volgende:
Ik kreeg er gewoon blauwe typ vingers van....
zo snel,
en ook zo druk!
Sfeer was ook beter enzo
ja dat vind ik nu ook!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef Desii het volgende:
[..]
juist... .
uhm even denken???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gaat echt nergens meer over hier !
Ben je nou echt zo dom of heb je een plaat voor je kop
Maarre er is wel nieuws hoor: Huub gaat met Bram een woning zoeken in Hillywood, en Bram noemt huubje zijn prinsesje....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:24 schreef littlemamita het volgende:
Zo is er alweer nieuw nieuws mbt huub en Claire?![]()
Ik bedoel NIEUWS, geen speculaasjes of andere vieze zoethoudertjes.
Of blijft het stil?
Wel lekker rustig zo nu, wel anders dan gisteravond!
Beter!
Heb geen nieuws, lees hier af en toe maar sinds jij hier ben is het kleutertaal !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:36 schreef littlemamita het volgende:
[..]
uhm even denken???
Allebei!
knap he?
En jij voel je je lekkerder nu Noelle, om mij ook al aan te vallen?
Ben je opgelucht?
Fijn voor je!
Heb je nog nieuws?
Ik bedoel ECHT nieuws, iets sappigs?
Nee dacht ik al.
Geef mij dan een handje, jij bent ook een zeur is mijn mening net als hahaah IKKE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit getuigd toch van je domheid ten TOPquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:39 schreef littlemamita het volgende:
Maarre er is wel nieuws hoor: Huub gaat met Bram een woning zoeken in Hillywood, en Bram noemt huubje zijn prinsesje....
Lief he?
ex zwagers in love. Broederliefde!
Hoe vind je dat nieuwtje???
Vers van de roddelpers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ssstttttniet vertellen dat ik het heb vermeld!
want eigenlijk heeft Televaag deze primeur al opgeeist!
nee dat is NIET tegenspreken,quote:
vind het toch een vies zoethoudertje, zoals je dat zelf noemt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:42 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee dat is NIET tegenspreken,
maar VOOR spreken er is een verschil tussen maar ik weet niet of je dat kan volgen...!
Voor- Praten en Na-praten
Voor-deel / na-deel
Snap je????
Nou vooruitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb geen nieuws, lees hier af en toe maar sinds jij hier ben is het kleutertaal !
Erger me dood aan je taal en alles erom heen.
Een serieuze vraag of discussie ga je niet aan alles typ je weg met onzin
En dit noemen ze nou NA Praten of zoals kleine kleuters zeggen ( dan begrijpt iedereen hier mij tenminste)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:44 schreef Resitje het volgende:
[..]
vind het toch een vies zoethoudertje, zoals je dat zelf noemt!
Ga je nuttig maken zou ik zeggen ipv. nog meer onzin te posten en je belachelijk te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou vooruit
Stel me 1 of 2 goede vragen.
Enne je dood ergeren is slecht voor je hart, kan je beter niet doen.
En ik geef op alles antwoord, welke vraag heb ik NIET beantwoord???
Het is eerder andersom. ( omgekeerde psychologische oorlog ofzo)???
let op speltip3 GOED LEZEN en anders nog eens overdoen!
ja dat ik dom ben heb ik al eerder in een post GEANTWOORD.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit getuigd toch van je domheid ten TOP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |