niet schijnt,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tjezusss, is hier een mod??? kunnen we een nummertjesapparaat hier krijgen, schijnt nodig te zijn!

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat je vooral niet in de war brengen door mijn naam, heb wat met de letter C, al jaaaren maar begin geen quasi frans te lullen tegen me

ram bam ..welke taal is datquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
puh dan niet
krijg de ram bam

Bijdehand doen, is nodig, zo goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
niet schijnt,
is nodig
of niet nodig

Niet met stones gaan smijten qua filmpjes..dan kan ik me niet meer inhouden ..hart of stone enzvquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Jian het volgende:
Voor Huubje die thuis zielig en alleen op de bank zit
... en nou voortaan niet meer zeggen dat ik geen hart heb
 Loveeeee music
Loveeeee music  

met zijn pa want daar woont hij nu volgens bekende bron van heel dicht bij de familiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Jian het volgende:
Voor Huubje die thuis zielig en alleen op de bank zit
... en nou voortaan niet meer zeggen dat ik geen hart heb

quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef peeet1 het volgende:
[..]
met zijn pa want daar woont hij nu volgens bekende bron van heel dicht bij de familie
 Theo
 Theo  

Oeiii wat eng...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef littlemamita het volgende:
mijn oog
houd jullie in de gaten.......

Wat doe je geheimzinnig?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef peeet1 het volgende:
[..]
met zijn pa want daar woont hij nu volgens bekende bron van heel dicht bij de familie

ikke ook!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Oke iedereen is er ff zat van, begrijpelijjk!!!

Ken ik niet? bij de slijter verkrijgbaar?..Limoncello is ook heerlijk als dessertwijn "of ervoor of ernaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
heerlijk!
en Amarula is ook zo zalig net chocomelk

Wie is niet blij met een geschenk van Godquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij is leuk hè, stiekum ben je een btje verliefd op hem? Hè???

Jaquote:

terug vind postquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
tvp
topic verplaatst?
mooooiiii wat betekend tvp???

Hier dusquote:

Als je al in dit topic gepost hebt, hoef je toch niet meer te tvp-en in dit topicquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |