Ken ik niet? bij de slijter verkrijgbaar?..Limoncello is ook heerlijk als dessertwijn "of ervoor of ernaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
heerlijk!
en Amarula is ook zo zalig net chocomelk
Wie is niet blij met een geschenk van Godquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij is leuk hè, stiekum ben je een btje verliefd op hem? Hè???
Jaquote:
terug vind postquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
tvp
topic verplaatst?
mooooiiii wat betekend tvp???
Hier dusquote:
Als je al in dit topic gepost hebt, hoef je toch niet meer te tvp-en in dit topicquote:
ja bij de slijter!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ken ik niet? bij de slijter verkrijgbaar..Limoncello is ook heerlijk als dessertwijn "of ervoor of erna
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
tvp
topic verplaatst?
tvp!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je al in dit topic gepost hebt, hoef je toch niet meer te tvp-en in dit topic![]()
Of snap ik het niet?
had je gisteren beter moeten opletten, tuinfluiter heeft je alles uitgelegd, wel bij de les blijven he, niet gaan verslappen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
tvp
topic verplaatst?
je roept maar raak, proppie.. heb net gekeken maar het was niet bijster boeiend dat twitterenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
OntopicAnders roep ik remlof }"|
Huub twitterde vandaag iets!
niet dui-de-lijk genoeg dus!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je gisteren beter moeten opletten, tuinfluiter heeft je alles uitgelegd, wel bij de les blijven he, niet gaan verslappen.
wat had ie getwittert dan??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
Staan je blommetjes er nog redelijk bijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je gisteren beter moeten opletten, tuinfluiter heeft je alles uitgelegd, wel bij de les blijven he, niet gaan verslappen.
Nee, dat klopt, als je al post hoeft dat niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je al in dit topic gepost hebt, hoef je toch niet meer te tvp-en in dit topic![]()
Of snap ik het niet?
opletten is best lastig hoor als je aan alle kanten word aangevallen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
niet dui-de-lijk genoeg dus!
enne toen was ik in de wolken van die mooie epos van de bom!
Oh ja? Weet je ook wát hij twitterde?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn best lief tegen jou hoor "t kon veul ergerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef littlemamita het volgende:
[..]
opletten is best lastig hoor als je aan alle kanten word aangevallen!
maar geeft niks gelukkig heeft mooiii me wel gewoon geantw.
Iets onbelangrijks dat ik accuut vergeten benquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Weet je ook wát hij twitterde?
hahaha ja dan was het echt geen schokkend nieuws.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iets onbelangrijks dat ik accuut vergeten ben
Of juist wel en gaat ze het aan de Party verkopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja dan was het echt geen schokkend nieuws.
Teamlead?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:01 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Claire er goed aan heeft gedaan om die hautaine teringdwerg de deur uit te trappen!
ja, of ze heeft oom Twan op hem afgestuurdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:01 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Claire er goed aan heeft gedaan om die hautaine teringdwerg de deur uit te trappen!
haha dat was snelquote:
Ze trapte mis en toen zat er een gat in de deur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:01 schreef versabommie het volgende:
Neuh dat was Huub die zulke dingen flikte... of heb je hem nooit in actie gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze trapte mis en toen zat er een gat in de deur.
Jij zei toch dat ze hem trapte. Nu niet de boel gaan verdraaien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh dat was Huub die zulke dingen flikte... of heb je hem nooit in actie gezien?
sorry geen tijd voor je kleuterspelletjes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ze hem trapte. Nu niet de boel gaan verdraaien.
Ik wil alleen maar nieuws, over echtscheidingen of zoquote:
Slechte nadronk heb je..valt me tegen..Gisteren was je veul gezelligerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry geen tijd voor je kleuterspelletjes!
Ga gewoon ff in jouw spelletje mee van uitdagen en happen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry geen tijd voor je kleuterspelletjes!
daarom geef ik jou een goede raad, ga lekker anders lopen zieken, b.v. op huub zijn weblog, daar was je toch al geweest en je hebt er iets zo achtelijks neer gezet, achtelijk en kinderachtig.quote:
Nou, geef jezelf maar snel een schouderklopje.quote:
goh dan weet je meer als ik!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom geef ik jou een goede raad, ga lekker anders lopen zieken, b.v. op huub zijn weblog, daar was je toch al geweest en je hebt er iets zo achtelijks neer gezet, achtelijk en kinderachtig.
of het paste niet in jouw straatje/vluchtplan ??quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom geef ik jou een goede raad, ga lekker anders lopen zieken, b.v. op huub zijn weblog, daar was je toch al geweest en je hebt er iets zo achtelijks neer gezet, achtelijk en kinderachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |