Little Franky???? of zoiets.. heb daar ooit een foto van gezien, lang geleden, maar lijkt echt niet op Frank.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef Anniebab het volgende:
JianVolgens mij ben jij een lekkere knappe "hard"rocker.....
nee niet echt denk ik...!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
avond all, ff terug lezen of ik wat heb gemist, of is het niet de moeite waard.
hahaha wat een leuk garpje...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef littlemamita het volgende:
[..]
heel goed!
Punt voor wc eend
1-0
zo zo jij weet wel veel van dat gouden wespen nest!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Little Franky???? of zoiets.. heb daar ooit een foto van gezien, lang geleden, maar lijkt echt niet op Frank.
Vandaar mijn 'vraag'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch zo een deugniet die geld aftroggelde van de leden?
Vertel es.. !!! Als je de snaren beroerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
ik geef m'n gitaren koosnaampjes ....
ZOUZOU!!! Jij bent de geile bij.....ik wist t.!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
zo zo jij weet wel veel van dat gouden wespen nest!
zoem zoem pas op ik prik je zo...........
Dacht ik al....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
ik geef m'n gitaren koosnaampjes ....
oeps betrapt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ZOUZOU!!! Jij bent de geile bij.....ik wist t.!!
Pas jij maar op dat ik je niet op feitelijke onjuistheden pakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
zo zo jij weet wel veel van dat gouden wespen nest!
zoem zoem pas op ik prik je zo...........
Tis hier al freaky genoeg zou ik zeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel es.. !!! Als je de snaren beroerd
jawel ik heb je net uitgenodigd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die me nooit toegevoegd heeft op hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |