Ja daaggg wel op Clair's hyves.. En huubs denk ik zomaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet op hyves ga kijken wie littlemamita is.heeft niks met Huub te maken
Masmeijerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Masmeijer/ Rijkaard? Kramer? de Boer?
zit die daar nog steeds???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF ?![]()
Laat me raden.... sly is er met het geld vandoor?
Jij zou best een type kunnen zijn die een lening neemt bij de DSB bank om Huub te verrassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En toch is het zo...
edit heb soms iets bijgelegd met acties maar ging niet over meer dan 20/25 euro's..Had m'n administratie prima op orde![]()
Broer van Huub heet Frank..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Masmeijer/ Rijkaard? Kramer? de Boer?
Zit niet op hyves van Clair en Huub hyves kun je niet iemand zoeken hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daaggg wel op Clair's hyves.. En huubs denk ik zomaar
ja dat is waar!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zit niet op hyves van Clair en Huub hyves kun je niet iemand zoeken hoor.
Frank de Grave.....?quote:
Je het het zo mis he..lachen..ben niet gek hoor .acties deed ik graag qua organiseren..Deed gewoon mee als iedere gemiddelde geverquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij zou best een type kunnen zijn die een lening neemt bij de DSB bank om Huub te verrassen.
Ja maar dat was toch zo een deugniet die geld aftroggelde van de leden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |