o lollig!quote:
Idd zonde,die zijn lekker ..In de olie zijn ze nog lekkerderderderderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor die pizzabezorger dat er geen artisjokkenhartjes in die pizza zaten.
Een type fout?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o lollig!
basis school kinderen zeuren niet eens om een taal of type Fout,
![]()
jullie zijn dus nog erger..................
Omdat wij geen schoolkinderen zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o lollig!
![]()
Daarom.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat wij geen schoolkinderen zijn?
Waarom Fout met een hoofdletter?
Boeiend is gewoon een beetje een verkeerd woord, je bent te achterlijk om te schijten en dit maakt jouw postings zo pijnlijk. Elke lach die ik om je heb is uit leedvermaak. Doe jezelf een lol en ga op libelle.nl verder.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet je prive gegevens, en nee ik ga niet stiekem pm- en!
Ik hou het liever out in the open!
Zichtbaar voor een ieder die het weten wil....
En zo boeiend vind ik jou OOK niet!
Het taalonderwijs is dan ook niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:11 schreef littlemamita het volgende:
[..]
o lollig!
![]()
De rest niet .. trek je planquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat wij geen schoolkinderen zijn?
Waarom Fout met een hoofdletter?
Een clown ben je wel. Een hele slechte, maar ok.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef littlemamita het volgende:
http://www.ruutvanhooft.nl/index.php?page=prof-dr-anders
O en artisjokhartjes uit blik zijn viesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor die pizzabezorger dat er geen artisjokkenhartjes in die pizza zaten.
Viva was het tochquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeiend is gewoon een beetje een verkeerd woord, je bent te achterlijk om te schijten en dit maakt jouw postings zo pijnlijk. Elke lach die ik om je heb is uit leedvermaak. Doe jezelf een lol en ga op libelle.nl verder.
ik denk dat ze minder uit de toon valt op een forum van de Okkiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeiend is gewoon een beetje een verkeerd woord, je bent te achterlijk om te schijten en dit maakt jouw postings zo pijnlijk. Elke lach die ik om je heb is uit leedvermaak. Doe jezelf een lol en ga op libelle.nl verder.
Waarom niet in dichtvorm geschrevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Linkjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat ze minder uit de toon valt op een forum van de Okki
WTF ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zijn er heel wat meer dan vijf hoor. Wat je hier ziet is het topje van de ijsberg, de rest is ondergronds gegaan. Als ik alleen al zag wat er voor absurd dure cadeaus de kooi werden binnengesleept.. Het gekste was nog niet gek genoeg. Het enige wat te hoog gegrepen was, was de inzameling voor een Steinway vleugel, maar dat hebben ze op Nowlive wel geprobeerd.
Met schijten, hoewel ik het liever poepen noem, heb ik geen problemen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meeste zitten op hyves en ik mis ze hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF ?![]()
Laat me raden.... sly is er met het geld vandoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |