Juhhhhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Achter over gaan zitten en lachen, alleen maar lachen muisrelax!
Zou kunnen,leuk als je het bentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
jawel ik heb je net uitgenodigd!
Ik wacht op speltip 2)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
speltip 1) Juich NOOIT te vroeg!
Juist!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Achter over gaan zitten en lachen, alleen maar lachen muisrelax!
Er is altijd hoop, je moet er alleen in gelovenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Door troela's zoals jij maar er is hoop zag ik net
Hoop is er gelukkig altijd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Door troela's zoals jij maar er is hoop zag ik net
Kom op mooiiii, we zijn hier één grote familie en hebben geen geheimen voor elkaar, dus vertel es effequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zou kunnen,leuk als je het bentJe lijkt op je vader
![]()
"als je het bent"
![]()
heh heh heb je me eindelijk toegevoegd!????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
"als je het bent"
![]()
edit: ik heb jou uitgenodigd dus als je het bent is het aan jou om me toe te voegen..Geloof er niks van ha ha![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
"als je het bent"
![]()
edit: ik heb jou uitgenodigd dus als je het bent is het aan jou om me toe te voegen..Geloof er niks van ha ha![]()
![]()
was het niet dr. Rossi met een dwangbuis onder zijn arm???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Anniebab het volgende:
En toen kwam kapelaan Odekerke voorbij......
love Stevie Wonderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op mooiiii, we zijn hier één grote familie en hebben geen geheimen voor elkaar, dus vertel es effe
Met zijn herdershondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Anniebab het volgende:
En toen kwam kapelaan Odekerke voorbij......
Zou ook heel goed kunnen....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het niet dr. Rossi met een dwangbuis onder zijn arm???
Gijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:20 schreef littlemamita het volgende:
spel tip 2) gij mag altijd hopen en dromen, ook tegen beter weten in!
ehm er gaat iets niet helemaal goed denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
"als je het bent"
![]()
![]()
Rossi ken ik niet, kwam die gister ook al niet voorbij? dwangbuizen kunnen we hier wel gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het niet dr. Rossi met een dwangbuis onder zijn arm???
mooiiii heeft niks op te biechtten, want ze is er volgens mij zelf nog niet helemaal uit....!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En die heeft een zoon die Frank heet, kom op mooiiii opbiechten anders krijg je ban !
Lieve Channel, natuurlijk ken jij Dr. Rossi, je weet wel, van cheryl, anouk en claire, wonende in het te dure gooiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rossi ken ik niet, kwam die gister ook al niet voorbij? dwangbuizen kunnen we hier wel gebruiken
Sorryquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lieve Channel, natuurlijk ken jij Dr. Rossi, je weet wel, van cheryl, anouk en claire, wonende in het te dure gooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |