nee de leden zaten op zwart zaad na al de smsjes voor de popipollquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
WTF ?![]()
Laat me raden.... sly is er met het geld vandoor?
Ik nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Meeste zitten op hyves en ik mis ze hier
Ook mooiiiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nee de leden zaten op zwart zaad na al de smsjes voor de popipoll
Laat me raden...........nee te moeilijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet
Ik kan er zelfs nog wel 2 missen
Ik ben heus wel lief hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet
Ik kan er zelfs nog wel 2 missen
je hebt dus gekeken!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een clown ben je wel. Een hele slechte, maar ok.
Ik heb er ooit 2 verstuurd zweer hetquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:23 schreef littlemamita het volgende:
okki
ja haha die is wel lachen ja.
beh beh beh.
En pech voor de meeste, maar ik ga hier nog lang niet weg...
ik vind het hoe gemener jullie doen, alleen maar leuker...
dus kom op raak me dan....
Ik kreeg een euthanesie reclamequote:
Jij kent duidelijk je klassieken niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Idd zonde,die zijn lekker ..In de olie zijn ze nog lekkerderderderder
Ja, natuurlijk, ik ben de beroerdste niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
je hebt dus gekeken!
hahaah hilarisch!
ik kom niet meer bij.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoef NIET lief gevonden te worden, daar ken ik en heb ik ECHTE mensen voor!quote:
Ik lig in een deuk, zal ik je dat vertellen, begin kramp in mijn kaken te krijgen. Wat wil je ook, dit duurt al sinds gisteren. Als je denkt alles gezien/gelezen te hebben...de overtreffende trap blijkt zeer wel mogelijk. Oke af en toe kromme tenen dat dan weer welquote:
NO FOKKING WAY!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik hoef NIET lief gevonden te worden, daar ken ik en heb ik ECHTE mensen voor!
Dus mooiiiii, jij de engel ik de duivel.
En samen blijven we mooooiiiii hier!
wat jij?
Klassiekers bedoel jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk je klassieken niet.![]()
Ik ben geen engelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik hoef NIET lief gevonden te worden, daar ken ik en heb ik ECHTE mensen voor!
Dus mooiiiii, jij de engel ik de duivel.
En samen blijven we mooooiiiii hier!
wat jij?
Oh u wilt bewijs?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben geen engelen wil bewijs wie jij bent
![]()
Je bent niet vies van een btje aandacht, positief of negatief dus wat let je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Oh u wilt bewijs?
Hoe had u dat zich voorgesteld?
mijn tel nummer hier neer kwakken???
Nee hoor ,maar ik ga ook niet op hyves vragen of jij bent wie ik denk..Blijft ff spannend zo..leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Oh u wilt bewijs?
Hoe had u dat zich voorgesteld?
mijn tel nummer hier neer kwakken???
Iedereen vraagt zich al maanden af wie je bent.. Jeeee !!!! Huub irl ontmoet en zelfs een kus op de wang.. Dammmnnnn je moet toch zeker belangrijk zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee hoor ,maar ik ga ook niet op hyves vragen of jij bent wie ik denk..Blijft ff spannend zo..leuk
Nee, ik bedoel klassieken.quote:
oh ok!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee hoor ,maar ik ga ook niet op hyves vragen of jij bent wie ik denk..Blijft ff spannend zo..leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |