Wat wil je nu eigenlijk bereiken?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
En dit noemen ze nou NA Praten of zoals kleine kleuters zeggen ( dan begrijpt iedereen hier mij tenminste)
Na APEN.
snappie?
of nog niet?
Hoe weet je dat mijn figuur behoorlijk TRIEST is geworden de laatste tijd?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga je nuttig maken zou ik zeggen ipv. nog meer onzin te posten en je belachelijk te maken.
Triest figuur dat ben je
Vindt je niet, dat jezelf enorm belachelijk maakt voor een 38 jarige puber ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat ik dom ben heb ik al eerder in een post GEANTWOORD.
Heb JIJ dan wel een slimme vraag??
Ik beloof dat ik eerlijk antw zal geven!
erewoord.
Het gaat hier over DGK, BB, CBML e.d. en niet over jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou vooruit
Stel me 1 of 2 goede vragen.
Enne je dood ergeren is slecht voor je hart, kan je beter niet doen.
En ik geef op alles antwoord, welke vraag heb ik NIET beantwoord???
Het is eerder andersom. ( omgekeerde psychologische oorlog ofzo)???
let op speltip3 GOED LEZEN en anders nog eens overdoen!
Zucht.....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef littlemamita het volgende:
[..]
En dit noemen ze nou NA Praten of zoals kleine kleuters zeggen ( dan begrijpt iedereen hier mij tenminste)
Na APEN.
snappie?
of nog niet?
Als je GOED terugleest dan weet je dat ik zelfs ongevraagd voor mijn beurt antwoord geef!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga je nuttig maken zou ik zeggen ipv. nog meer onzin te posten en je belachelijk te maken.
Triest figuur dat ben je
Zou R&P iets zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vindt je niet, dat jezelf enorm belachelijk maakt voor een 38 jarige puber ?
Lees je antwoord morgen welga een ander forum bestoken met je onzin ! is maar een tip.
Alleen heb je nog steeds geen vraag gesteld dus wat zeur je dan dat ik geen antwoord geef???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lees je antwoord morgen welga een ander forum bestoken met je onzin ! is maar een tip.
dat men nooit het kind/ puber in zichzelf moet verliezen, daar word je zuur en chagrijnig van!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk bereiken?
Bij jou nooit een inslag als er onweer is lijkt mequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:54 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Alleen heb je nog steeds geen vraag gesteld dus wat zeur je dan dat ik geen antwoord geef???
enne er staat al een nieuwe vrager te wachtten op antwoord!
Laters!
PS Bedankt voor je advies.
Lief van Je
Nee dat vind ik niet!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
omdat mij pc overuren maakt bedoel je????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Bij jou nooit een inslag als er onweer is lijkt me![]()
Goed voorbeeld doet vaak volgen, dus waarom begin je niet direct met het stoppen van al je "bla di bla di bla"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat men nooit het kind/ puber in zichzelf moet verliezen, daar word je zuur en chagrijnig van!
Verder wil ik niet veel bereiken, ik streef geen onbereikbare doelen na!
Ik ben hier net als de meeste om NIEUWS te lezen over RLS,
Echt NIEUWS geen bla di bla di bla!
Nee ,,de wereldse krachten ben jij de baas.go girlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
omdat mij pc overuren maakt bedoel je????
Nou omdat ik nieuw ben, kijk ik wat de meeste hier doen, en dat is niks anders als wat ik doe. (ok ik ben wat meer recht voor zijn raap)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet vaak volgen, dus waarom begin je niet direct met het stoppen van al je "bla di bla di bla"
*rquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nou omdat ik nieuw ben, kijk ik wat de meeste hier doen, en dat is niks anders als wat ik doe.
geef jij dan als ouwe rot mij het voorbeeld van hoe het hoort!
Ik ben hier de pauper zo zei jij gister,
wees jij dan een gentleman en show me around
Intenet Etiquette
Het is een sterretje maar heb hem voor je aangepast!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
*rIs het een plusje wat ik tikte ,heb geen brilletje op
![]()
Toch maar naar Anders binnenkortquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:07 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Het is een sterretje maar heb hem voor je aangepast!
Thanx
+ nquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Toch maar naar Anders binnenkort![]()
![]()
![]()
aha het eurocentje valt NU pas!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:00 schreef littlemamita het volgende:
[..]
omdat mij pc overuren maakt bedoel je????
nee ben niet bang voor bliksem en onweer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
aha het eurocentje valt NU pas!
hahaah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |