quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Anniebab het volgende:
Er is ook een titelsong....voor een eventuele soap.
ikke niet!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sorrymisschien ben ik in de ontkenningfase?
Tis een godver belediging.. Gilbert met dit soort praktijken vergelijkenquote:
och verdient die man ook nog eens een zakcentjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een godver belediging.. Gilbert met dit soort praktijken vergelijken
Oow sorry....nou ja dan is t maar een ode aan andere Claire van Gooische vrouwen ...dan maar ......pruttel ....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een godver belediging.. Gilbert met dit soort praktijken vergelijken
Somsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ehm er gaat iets niet helemaal goed denk ik.
Ben je ook wel op hyves???
Jong blaadje hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef littlemamita het volgende:
mooiiii lees ik het goed dat je lieve man bijna jarig is???
Alvast gefeliciteerd!
nee dat heb je verkeerd begrepen dan zo lijkt mij...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je er niks mee had?
Of het moet je uitkomen?
ja,moet me uitkomenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je er niks mee had?
Of het moet je uitkomen?
Je voelde je aangesproken? nee doelde op Mooiiiiii, die had zgn. niks met Hyves?.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee dat heb je verkeerd begrepen dan zo lijkt mij...
speltip 3) goed lezen en pas als ge zeker weet dat ge het begrijpt reageren zeg maar!
BVD!
Je bedoeld Tiramisuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tilamalita had al voor je geantwoord
oh ok sorry dan...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken? nee doelde op Mooiiiiii, die had zgn. niks met Hyves?.
Zal voortaan duidelijker quoten, je bent nl. niet de enige die in de belangstelling staat/wil
ja ik spreek altijd voor mijn beurt, ik zie hier namelijk geen nummertjes apparaat zoals vroeger bij de bakker of bij de slager.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ik het toch goed en sprak die troel voor der beurt, lezen is best wel moeilijk....
Laat je vooral niet in de war brengen door mijn naam, heb wat met de letter C, al jaaaren maar begin geen quasi frans te lullen tegen mequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
oh ok sorry dan...
excuses moi, mon cherry
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
je bent nl. niet de enige die in de belangstelling staat/wil
Maar van Amaretto hou ik dan weer welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat kan/ken buufover over overbuuf
![]()
puh dan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat je vooral niet in de war brengen door mijn naam, heb wat met de letter C, al jaaaren maar begin geen quasi frans te lullen tegen me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |