Little Franky???? of zoiets.. heb daar ooit een foto van gezien, lang geleden, maar lijkt echt niet op Frank.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:05 schreef Anniebab het volgende:
JianVolgens mij ben jij een lekkere knappe "hard"rocker.....
nee niet echt denk ik...!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
avond all, ff terug lezen of ik wat heb gemist, of is het niet de moeite waard.
hahaha wat een leuk garpje...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef littlemamita het volgende:
[..]
heel goed!
Punt voor wc eend
1-0
zo zo jij weet wel veel van dat gouden wespen nest!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Little Franky???? of zoiets.. heb daar ooit een foto van gezien, lang geleden, maar lijkt echt niet op Frank.
Vandaar mijn 'vraag'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch zo een deugniet die geld aftroggelde van de leden?
Vertel es.. !!! Als je de snaren beroerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
ik geef m'n gitaren koosnaampjes ....
ZOUZOU!!! Jij bent de geile bij.....ik wist t.!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
zo zo jij weet wel veel van dat gouden wespen nest!
zoem zoem pas op ik prik je zo...........
Dacht ik al....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
ik geef m'n gitaren koosnaampjes ....
oeps betrapt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ZOUZOU!!! Jij bent de geile bij.....ik wist t.!!
Pas jij maar op dat ik je niet op feitelijke onjuistheden pakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef littlemamita het volgende:
[..]
zo zo jij weet wel veel van dat gouden wespen nest!
zoem zoem pas op ik prik je zo...........
Tis hier al freaky genoeg zou ik zeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel es.. !!! Als je de snaren beroerd
jawel ik heb je net uitgenodigd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die me nooit toegevoegd heeft op hyves![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn we nu verlostquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
jawel ik heb je net uitgenodigd!
Door troela's zoals jij maar er is hoop zag ik netquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dat heb je scherp opgemerkt, ik vroeg mij ook al zoiets af...
Juhhhhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Achter over gaan zitten en lachen, alleen maar lachen muisrelax!
Zou kunnen,leuk als je het bentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
jawel ik heb je net uitgenodigd!
Ik wacht op speltip 2)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
speltip 1) Juich NOOIT te vroeg!
Juist!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Achter over gaan zitten en lachen, alleen maar lachen muisrelax!
Er is altijd hoop, je moet er alleen in gelovenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Door troela's zoals jij maar er is hoop zag ik net
Hoop is er gelukkig altijd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Door troela's zoals jij maar er is hoop zag ik net
Kom op mooiiii, we zijn hier één grote familie en hebben geen geheimen voor elkaar, dus vertel es effequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zou kunnen,leuk als je het bentJe lijkt op je vader
![]()
"als je het bent"
![]()
heh heh heb je me eindelijk toegevoegd!????quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
"als je het bent"
![]()
edit: ik heb jou uitgenodigd dus als je het bent is het aan jou om me toe te voegen..Geloof er niks van ha ha![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
"als je het bent"
![]()
edit: ik heb jou uitgenodigd dus als je het bent is het aan jou om me toe te voegen..Geloof er niks van ha ha![]()
![]()
was het niet dr. Rossi met een dwangbuis onder zijn arm???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Anniebab het volgende:
En toen kwam kapelaan Odekerke voorbij......
love Stevie Wonderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op mooiiii, we zijn hier één grote familie en hebben geen geheimen voor elkaar, dus vertel es effe
Met zijn herdershondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef Anniebab het volgende:
En toen kwam kapelaan Odekerke voorbij......
Zou ook heel goed kunnen....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het niet dr. Rossi met een dwangbuis onder zijn arm???
Gijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:20 schreef littlemamita het volgende:
spel tip 2) gij mag altijd hopen en dromen, ook tegen beter weten in!
ehm er gaat iets niet helemaal goed denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
![]()
"als je het bent"
![]()
![]()
Rossi ken ik niet, kwam die gister ook al niet voorbij? dwangbuizen kunnen we hier wel gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was het niet dr. Rossi met een dwangbuis onder zijn arm???
mooiiii heeft niks op te biechtten, want ze is er volgens mij zelf nog niet helemaal uit....!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
En die heeft een zoon die Frank heet, kom op mooiiii opbiechten anders krijg je ban !
Lieve Channel, natuurlijk ken jij Dr. Rossi, je weet wel, van cheryl, anouk en claire, wonende in het te dure gooiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Rossi ken ik niet, kwam die gister ook al niet voorbij? dwangbuizen kunnen we hier wel gebruiken
Sorryquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lieve Channel, natuurlijk ken jij Dr. Rossi, je weet wel, van cheryl, anouk en claire, wonende in het te dure gooi
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Anniebab het volgende:
Er is ook een titelsong....voor een eventuele soap.
ikke niet!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sorrymisschien ben ik in de ontkenningfase?
Tis een godver belediging.. Gilbert met dit soort praktijken vergelijkenquote:
och verdient die man ook nog eens een zakcentjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een godver belediging.. Gilbert met dit soort praktijken vergelijken
Oow sorry....nou ja dan is t maar een ode aan andere Claire van Gooische vrouwen ...dan maar ......pruttel ....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een godver belediging.. Gilbert met dit soort praktijken vergelijken
Somsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ehm er gaat iets niet helemaal goed denk ik.
Ben je ook wel op hyves???
Jong blaadje hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef littlemamita het volgende:
mooiiii lees ik het goed dat je lieve man bijna jarig is???
Alvast gefeliciteerd!
nee dat heb je verkeerd begrepen dan zo lijkt mij...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je er niks mee had?
Of het moet je uitkomen?
ja,moet me uitkomenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je er niks mee had?
Of het moet je uitkomen?
Je voelde je aangesproken? nee doelde op Mooiiiiii, die had zgn. niks met Hyves?.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nee dat heb je verkeerd begrepen dan zo lijkt mij...
speltip 3) goed lezen en pas als ge zeker weet dat ge het begrijpt reageren zeg maar!
BVD!
Je bedoeld Tiramisuquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tilamalita had al voor je geantwoord
oh ok sorry dan...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken? nee doelde op Mooiiiiii, die had zgn. niks met Hyves?.
Zal voortaan duidelijker quoten, je bent nl. niet de enige die in de belangstelling staat/wil
ja ik spreek altijd voor mijn beurt, ik zie hier namelijk geen nummertjes apparaat zoals vroeger bij de bakker of bij de slager.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ik het toch goed en sprak die troel voor der beurt, lezen is best wel moeilijk....
Laat je vooral niet in de war brengen door mijn naam, heb wat met de letter C, al jaaaren maar begin geen quasi frans te lullen tegen mequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef littlemamita het volgende:
[..]
oh ok sorry dan...
excuses moi, mon cherry
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
je bent nl. niet de enige die in de belangstelling staat/wil
Maar van Amaretto hou ik dan weer welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat kan/ken buufover over overbuuf
![]()
puh dan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat je vooral niet in de war brengen door mijn naam, heb wat met de letter C, al jaaaren maar begin geen quasi frans te lullen tegen me
heerlijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar van Amaretto hou ik dan weer wel
quasiquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat je vooral niet in de war brengen door mijn naam, heb wat met de letter C, al jaaaren maar begin geen quasi frans te lullen tegen me
Tjezusss, is hier een mod??? kunnen we een nummertjesapparaat hier krijgen, schijnt nodig te zijn!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja ik spreek altijd voor mijn beurt, ik zie hier namelijk geen nummertjes apparaat zoals vroeger bij de bakker of bij de slager.
nummer 89, nummer 90
Snap je???
bonne soire ma cheriequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
niet schijnt,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tjezusss, is hier een mod??? kunnen we een nummertjesapparaat hier krijgen, schijnt nodig te zijn!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ram bam ..welke taal is datquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef littlemamita het volgende:
[..]
puh dan niet
krijg de ram bam
Bijdehand doen, is nodig, zo goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
niet schijnt,
is nodig
of niet nodig
Niet met stones gaan smijten qua filmpjes..dan kan ik me niet meer inhouden ..hart of stone enzvquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Jian het volgende:
Voor Huubje die thuis zielig en alleen op de bank zit![]()
... en nou voortaan niet meer zeggen dat ik geen hart heb
met zijn pa want daar woont hij nu volgens bekende bron van heel dicht bij de familiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Jian het volgende:
Voor Huubje die thuis zielig en alleen op de bank zit![]()
... en nou voortaan niet meer zeggen dat ik geen hart heb
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef peeet1 het volgende:
[..]
met zijn pa want daar woont hij nu volgens bekende bron van heel dicht bij de familie
Oeiii wat eng...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef littlemamita het volgende:
mijn oog
houd jullie in de gaten.......
Wat doe je geheimzinnig?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef peeet1 het volgende:
[..]
met zijn pa want daar woont hij nu volgens bekende bron van heel dicht bij de familie
ikke ook!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Oke iedereen is er ff zat van, begrijpelijjk!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |