abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:50:47 #1
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73599530
10 jaar reality 1999-2009, Big Brother, De Bus, The Bar, Starmaker, BB-Vips , Big Diet,
De Gouden Kooi , Hotel Big Brother, Can't Buy Me Love en The Bunker Online.

Woensdag 16 september 2009 is het precies tien jaar geleden dat acht mensen het Big Brother huis
in gingen en waar ze 106 dagen, 24 uur per dag, door camera's werden gevolgd.
Het zorgde voor een revolutie op televisie.

Big Brother is een televisieprogramma dat werd ontwikkeld door John de Mol.
In het televisieprogramma verblijft een groep mensen ongeveer 100 dagen in een huis dat is
uitgerust met camera's, ze worden 100 dagen gevolgd en bekeken door de kijkers.
Na 100 dagen wint een van de deelnemers een geldprijs.

De Bus was een televisieprogramma dat te zien was in Nederland en België.
Het was een variant op de succesvolle realityshow Big Brother. Het eerste seizoen in het begin
van 2000 was alleen in Nederland te zien bij SBS 6, het tweede seizoen, in het najaar van 2000,
was ook te zien op de Vlaamse zender VT4.

Big Brother VIPS , 22 mei 2000 - 16 juni 2000.
In het Big Brotherhuis opgenomen beelden van vier verschillende groepen bekende Nederlanders.
Vier groepen , vier keer vijf dagen.

Big Diet , In maart 2001 ging het programma op de Nederlandse televisie van start.
Het was min of meer een opvolger van de succesvolle realitysoap Big Brother.
Twaalf deelnemers met ernstig overgewicht werden onder het oog van 37 camera's 84 dagen
in een kuuroord in Limburg opgesloten om af te slanken. Chateau l'Ermitage in Valkenburg was
de uitverkoren locatie. Degene die procentueel het meeste afviel, kreeg het aantal afgevallen kilo's
in goud uitbetaald. De helft van de hoofdprijs werd pas een half jaar na vertrek uitgekeerd.
Mits hij of zij op gewicht was gebleven.

Starmaker was een televisieprogramma in 2001 op Yorin waarin een groep
geselecteerde jongeren tot band werd gemaakt in het oude Big Brother-huis.
Hier volgden ze verschillende workshops, waarna iedere week een deelnemer door de kijkers
naar huis werd gestuurd. Onder de naam Starmaker werd een één-hit gescoord met de single
Damn . Uit Starmaker kwam de band K-otic voort, waarvan zangeres Sita zich enige tijd later
afsplitste. In 2003 werd besloten de band op te heffen vanwege afnemend succes.

The Bar was een interactieve real life-soap die zich afspeelde in een echt café.
Het programma werd in het voorjaar van 2002 uitgezonden door Yorin en borduurde voort op
de successen van Big Brother en De Bus. The Bar, een format van het Zweedse productiehuis
Strix is ook uitgezonden in Argentinië, Denemarken, Estland, Finland, Georgië, Griekenland,
Kroatië, Letland, Litouwen, Noorwegen, Polen, Portugal, Slovenië, Zweden en Zwitserland.

Hotel Big Brother. Talpa, start donderdag, 12 januari 2006 was ook via het internet te volgen.
Vervolg op Big Brother. In ‘Hotel Big Brother’ zetten zeven bekende Nederlanders
acht weken lang alles in het werk om zoveel mogelijk geld bijeen te krijgen voor het Rode Kruis.

De Gouden Kooi , het eerste seizoen van het televisieprogramma .
werd uitgezonden van 1 oktober 2006 tot 22 mei 2008 op Tien en RTL 5.

Can't Buy Me Love , reallifesoap, vijf keer per week op tv, zonder streams, locatie villa Eemnes.

The Bunker Online begon 27 april om 20:00 uur 2009.
Het programma duurde slechts 25 dagen en werd alléén uitgezonden op Internet.
Deze winter waarschijnlijk The Bunker Online deel twee.

.
Big Brother 1.

Big Brother 1.

De Bus , paar seconden beelden in SBS shownieuws rond 1.00 en 1. 25.

Starmaker.

Hotel Big Brother.

De Gouden Kooi.

CBML.

The Bunker Online.

[ afbeelding ]

Tien jaar na de eerste uitzending is Big Brother Bart een stuk minder gelukkig met het programma
dan bedenker John de Mol. Het reality-programma veroverde de halve wereld, maar Bart zit thuis te balen.

In Zuid-Afrika heet het Groot Broer Koekeloer. Gran Hermano is het in Spanje. Maar wij kennen het
natuurlijk als Big Brother. Woensdag was het precies tien jaar geleden dat de allereerste bewoners
hun intrek namen in het allereerste Big Brotherhuis

Het werd De tv-hit aller tijden en het format (idee: tv-magnaat John de Mol) wordt nog altijd in 72
landen verkocht. Zelden zal er zoveel geld zijn verdiend aan een idee voor een tv-programma.
Een ook zelden zullen zoveel deelnemers na afloop last hebben gekregen van psychische problemen.

Tv-wetenschapper Herman Reesink heeft de harde feiten op een rijtje.
"Alle deelnemers uit de eerste serie hebben in het eerste jaar een 'mental breakdown' gehad.
Allemaal hadden ze een periode van minstens een week tot misschien wel nu, tien jaar later,
waarin ze extreme straatvrees hadden, totaal in de war waren, of buitensporig gingen drinken.
Kortom, ze hebben er allemaal doorheen gezeten. De belangrijkste oorzaak: er was ze verteld dat
ze hoogstens nog een paar maanden op straat zouden worden herkend en daarna zou het over zijn.
Maar ze zitten tot op de dag van vandaag in ons collectieve geheugen.
De deelnemers van nu weten beter wat ze mogelijk te wachten staat."

De stoere Bart, de zorgzame 'vader en moeder' Karin en Willem, de 'gekke oom' Ruud,
Nederland viel collectief voor ze. De storm van kritiek die vooraf woedde, ging luwen.
Nee, de deelnemers vochten elkaar de tent niet uit, zoals werd gevreesd.
In de vredelievende commune viel eigenlijk niets te beleven.
Gitaar spelen, broodjes bakken en een incidentele spelopdracht.
Maar toch was het tijdens de uitzendingen stil op straat ...

Tien jaar na zijn overwinning kan de inmiddels 32-jarige Bart zijn irritatie nauwelijks verbergen.
Hij vindt het shockerend dat zijn landgenoten, meent hij, blijkbaar zo weinig inhoud toonden.
"Kun je je voorstellen dat dat op mij heel infantiel overkomt? We konden ons identificeren met de
mensen op televisie. Ja, fuck. Ga een supermarkt in, daar lopen ook mensen met wie je je kunt
identificeren. Kun je ook elke dag naar gaan kijken. Wat moet jij in je leven allemaal niet missen
om je op te trekken aan Big Brother. Dan heb je toch een ontzettend 'sad life'.
Maar het zijn allemaal Nederlanders, ze hebben allemaal stemrecht. Dat kan toch niet?
Weet je wat, we maken bedenker John de Mol baas van Nederland en Ruud minister van Feest,
dan zijn we toch klaar?"

Het duurde even eer de bewoners door kregen dat het land om hun heen explodeerde.
Ze dachten zelfs dat de serie ieder moment gestopt kon worden wegens gebrek aan kijkers.
Een speciale eenmalige Big Brother-krant met maar liefst duizenden ingezonden aanmoedigingen
en liefdesbetuigingen deed ze de ogen openen. De schrik sloeg goed toe. Maar op dat moment
zaten ze nog veilig in hun afgegrendelde vesting.

Volgens tv-wetenschapper Maarten Reesink is Big Brother samen met de permanente
nieuwszender CNN het meest briljante tv-idee ooit. Je kunt er eindeloos op variëren: mensen
laten zingen, dansen, een huis laten bouwen. Het is goedkoper dan drama en valt goed in de
huidige samenleving waar internetgebruikers hun hele hebben en houwen bloot leggen op een
website als Twitter.

Winnaar Bart en de gekke, grappige Ruud die ongegeneerd harde winden liet, hebben waarschijnlijk
de hardste klappen gehad. Bart durfde lange tijd de straat nauwelijks op en wordt nu, tien jaar later,
nog bijna dagelijks nageroepen.
"Neem Michael Jackson, zet hem bij wijze van spreken op straat en
film dat een half uur. Dat overkwam mij. En nog gekker. 'Hé Bartje, roepen ze me nu nog na.
Ben je net zo dom als Ruud?"

"Ik erger me eraan dat de programmamakers alle goede gesprekken eruit gelaten hebben.
Alleen maar saaiheid en een enkel conflict. Ik herken me niet terug. Ik lees filosofie, dat deed ik
al voor Big Brother. Niets van teruggezien. Alleen maar leegte. Tegen dat beeld valt niet te vechten.
Ik had het geld moeten pakken en emigreren. Ik heb mijn 250.000 gulden uitgegeven aan reizen
en wat zakelijke avonturen, maar ik had beter weg kunnen blijven."

Bedenker John de Mol zal dezer dagen met prettiger gevoelens terugkijken.
Big Brother is en was in 72 landen op de buis. Israel is onlangs met de eerste reeks begonnen.
Dat bevestigt wat De Mol en wetenschapper Reesink zonder een spoor van twijfel verkondigen:
reality is springlevend. Het is beduidend goedkoper te produceren dan drama.
Bijna alle goed scorende tv-programma's van dit moment zijn gebaseerd op reality, op de levens
van gewone mensen. En of u dat leuk vindt, of niet: er is nog geen enkel teken van verzadiging
bij de kijker.

Bron:
http://www.rnw.nl/nl/nede(...)en-was-beter-geweest

[ Bericht 49% gewijzigd door cinnamongirl op 13-10-2009 00:05:15 ]
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73600164
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef ingBB5 het volgende:
hoi ik zal even wat duidelijker zijn,want begrijp mezelf niet eens!! Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
ing (die blonde die de hele dag zat te duimen op de bank!!!)

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 12 oktober 2009 @ 02:11:33 #3
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73600265
die lampen!!

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73600497
claire en jaap en huup met een blauwe oog in het vliegtuig terug van spanje
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73600577
quote:
hoi ik zal even wat duidelijker zijn,want begrijp mezelf niet eens!! Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx
Hé als je de échte bent en ik neem aan dat dat wel gecheckt is, ontzettend leuk dat je hier even
langs komt

in dit topic staat nogal wat over BB5

10 jaar reality 1999-2009 #2

foto's filmjes en meer...

hier een paar directe linkjes over BB5

( gewoon op klikken dan kom je direct bij het juiste artikel uit, het lijken allemaal dezelde linkjes
maar dat is niet zo.. )

en deze

quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:15 schreef FANN het volgende:
Endemol betreurt 'foutje' Big Brother

"Een foutje."

Zo noemt Endemol het feit dat afgelopen donderdag ruim twintig minuten voor de officiële uitslag\
op een teletekstpagina van Talpa te lezen stond dat bewoner Linda Big Brother moest verlaten.

Op dat moment stond presentatrice Bridget Maasland de tv-kijkers nog volop aan te sporen te bellen
of\te sms'en voor de favoriete bewoner.

"De voorbarige conclusie is getrokken op basis van de tussenstanden.
Die wezen in de richting van Linda's vertrek", zo verklaarde een woordvoerder van Endemol\
vandaag. "Om het nieuws na de officiële bevestiging van de einduitslag zo snel mogelijk op teletekst\
te plaatsen,\ is het bericht klaargezet voor publicatie

." Door een foutje verscheen het bericht echter direct op de tekstpagina's.
"Endemol Nederland en Talpa betreuren de gang van zaken, maar staan in voor een eerlijk verloop
van de stemming die automatisch verloopt", aldus de zegspersoon.

Media-wetenschapper Maarten Reesink beaamt in De Telegraaf dat de redactie van Big Brother
vaak op basis van de ontwikkeling van de stemming een paar dagen van te voren al kan inschatten
wie het \veld moet ruimen.

"Het voorval van donderdag was niet handig. Mensen ervaren dit als kijkersbedrog", stelt Reesink.
In de live-uitzending wordt echter nadrukkelijk erop gehamerd dat stemmen juist nog wel zin heeft.

Zo werd donderdag in twee tussenstanden een nek-aan-nek-race tussen Linda en Rob
gesuggereerd.

In de eerste tussenstand bleek Linda zelfs nog twee procent voor te liggen op Rob, in de tweede tussenstand, ten tijde van het te vroeg verschijnen teletekstbericht, lag ze één procent achter.

Het uiteindelijke verschil tussen beiden was twee procent; 28 procent voor Linda en 30 procent
voor Rob.

In antwoord op e-mails van kijkers heeft Kamerlid Jan de Wit (SP), die eerder onderzoek deed naar mogelijke fraude bij belspelletjes, toegezegd te willen bekijken of er actie kan worden ondernomen.

Het zal echter niet eenvoudig zijn om achter eventueel bedrog te komen, denkt de politicus.
Endemol wast ondertussen de handen in onschuld. "We hebben de schijn natuurlijk tegen, maar
we kunnen onszelf recht in de ogen kijken", meent de woordvoerder.

zie ook ; http://www.ad.nl/binnenland/article37918.ece

nog een paar directe linkjes naar BB5
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef FANN het volgende:
BIG BROTHER 5
24 augustus 2005 - 22 december 2005;

Vier kandidaten waren donderdag nog in de race voor de hoofdprijs:
Lieske, Roel, Joost en Ingrid. Tijdens de live-uitzending kregen de bewoners de mogelijkheid
tegen een deel van de prijzengeld het huis vrijwillig te verlaten. De kandidaten wisten op dat
moment niet wie het hoogst stond in de peilingen. Uiteindelijk stapte Ingrid voor 37.500 euro
uit het programma. Joost leek haar voorbeeld te willen volgen, maar bedacht zich

JOOST WINNAAR BB5

Artikel uit De Gelderlander van 24-12-2005

‘Nederland zou tienduizend Big- Brotherhuizen moeten hebben’

Nijmegenaar Joost Hoebink triomfeerde donderdagavond in het Big - Brotherhuis.
Hij zat 121 dagen opgesloten voor het oog van honderdduizenden televisiekijkers.
Gisteren reed hij, na wat filerijden, de Waalbrug weer over:
„Het was zó lekker om weer eens in een auto te zitten.“

‘Ik heb nog niet lekker over straat gelopen. Dat zou vandaag ook niet echt handig zijn geweest.
Toen ik vanochtend vanuit mijn hotel in Amsterdam in een taxi stapte, was het meteen een hele
drukte om me heen.

Ik hoef echt niet wekenlang onder te duiken, maar ik had nooit bedacht dat iedereen zó met me mee
zou leven, dat duizenden mensen bezig zijn met wat je doet. Ik had me voorgenomen me in het Big- Brotherhuis precies zo te gedragen als ik ben. Ik wilde dat mijn vrienden in de echte wereld achteraf zouden zeggen dat ze op televisie de échte Joost hadden gezien.

Het is maar goed dat ik er niet meteen ben uitgegooid. Dan had mijn zelfvertrouwen een grote klap gekregen. Nu heb ik veel geld verdiend door mezelf te zijn.

In het huis vond ik het niet zo zwaar.
Natuurlijk, vanaf het begin voel je de druk van de camera’s om je heen. Die vergeet je niet.
Maar als ik druk bezig was of een goed gesprek had, zag ik ze niet meer.

Ja, op de momenten dat ik even kon nadenken,
zag ik ze opeens overal om me heen bewegen. Misschien heb ik me wel iets té vrij gedragen.
Maar ik voelde me echt thuis daarbinnen met twaalf anderen. Ik ben een sociaal type, hou van
gezelligheid.

Een ander zou het wel prettig vinden dat er na een paar weken steeds minder bewoners waren.
Ik niet. Wel was het ontzettend indrukwekkend om in het huis opeens nieuwe gezichten te zien.
Tijdens de bevalling van Tanja kwamen er twee verloskundigen in het huis.
Er was toen echt even paniek in de tent.

‘Ik heb veel geld verdiend door mezelf te zijn’

Ik betwijfel of ik aan dit avontuur vrienden overhoud.
Het was een topgroep daarbinnen, maar we komen allemaal uit compleet andere werelden.
Met de één kon ik absoluut beter overweg dan de ander. Zeker Roel was echt een tegenpool van
mijzelf. Daar had ik in het echte leven nooit contact mee gekregen.
Maar mijn vrienden hebben voor iedereen in het huis groot respect.
En dan vooral omdat die mensen wel 121 dagen met mij in één huis hebben samengeleefd.
Dat was ze zelf nooit gelukt. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Echt waar.
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen genoeg van me krijgen. Ik ben erg druk en aanwezig.

Het is een van de lessen die ik heb geleerd: ik heb voelsprieten gekweekt.
Ik moet soms rustiger aan doen. Ik kan nu beter inschatten of iemand het wel op prijs stelt dat ik hem
met mijn enthousiasme stoor in een bezigheid.

Ik moet minder mijn zin doordrijven.
Een ander heeft niet altijd zin in mijn grappen. Van huisgenoot Rob heb ik ook veel geleerd.
Hij was een soort vader voor me. Hij gaf me af en toe een schop onder mijn kont.

Mooi is dat je juist daarbinnen veel over de echte wereld leert. Ik kan het iedereen aanraden.
Er zouden in Nederland wel tienduizend Big- Brotherhuizen moeten staan.
Je gaat iedereen die je al kende veel meer waarderen.

Ik ben dat vanaf vandaag ook tegen mensen gaan zeggen.
Ook als ik niet gewonnen had, was alles de moeite meer dan waard geweest.

Ik heb van geen enkel gedrag van mezelf spijt. Wat ik voel, dat doe ik, dus daar moet je ook geen
spijt van hebben. Ja, ik heb een keer een zware poef tegen Lieske gegooid.

Die heeft daar vervolgens nog een hele tijd last van gehad.
Dat was een zinloze actie, maar wel een ongeluk. Het mooiste moment was toen ik mijn vriendin
twintig seconden vanachter glas mocht bekijken, terwijl ze in een grote boog met rozen stond.

Ik heb heel wat afgehuild de afgelopen weken, maar daarna heb ik juist nog een hele tijd zitten strálen.

Waarom juist ík heb gewonnen, weet ik niet. Nogmaals, ik was mezelf.
Ik schijn in de polls ook voortdurend populair te zijn geweest.
Alleen die week dat we op een rantsoen van crackers en havermout zaten, zakte ik in de peilingen weg.
Toen was ik, in plaats van vrolijk, opeens een pessimistisch mannetje.

Wat ik nu ga doen, ik weet het niet. Met dat geld heb ik nu wel de tijd om erover na te denken.
Ik geef eerst maar een feest en stuur mijn ouders lekker op vakantie.
Wie weet ga ik over een tijdje toch wel weer studeren. Dat kan dan mooi zonder bijbaantjes.
Ik peins er niet over om een huis te kopen. Ik woon in Nijmegen nu op kamers en dat is veel te gezellig.
Het was mooi vandaag om de Waalbrug over te rijden. Echt lekker om weer eens gewoon in een
auto te zitten. Ik kon zó ver kijken. “

Joost in Big Brother

Joost Hoebink werd 21 jaar geleden geboren in Breda en groeide op in Westervoort.
Drieënhalf jaar geleden kwam hij in Nijmegen studeren, maar al na twee jaar koos hij voor een baan bij
de Nijmeegse Rabobank. Die gaf hij op om op 24 augustus het huis van het Talpa-programma
Big Brother binnen te lopen.

Na een leven van 121 dagen met vreemden, gadegeslagen door zo’n half miljoen Nederlanders, kozen
de kijkers Joost als winnaar.

Daardoor verdiende hij 262.500 euro.

Joost en Nathalie

.
en dan hebben we nog deze

hopenlijk melden zich meer oud BB bewoners zich..
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:47:58 #6
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:46:55 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73602404
Godskolere wat een trieste toestand zeg, als iemand zegt dat er bepaalde users zijn die Huub nog zouden verdedigen als hij een misdaad begaan had (en daarbij wordt een voorbeeld gegeven) dan heeft men kennelijk niet eens genoeg leesvaardigheid om te begrijpen dat Huub niet beschuldigd wordt van het voorbeeld maar dat het slechts een vergelijking is en flipt men helemaal omdat degene die het voorbeeld gegeven had Huub ergens van beschuldigd zou hebben.
En aan de andere kant wordt net zo makkelijk even de suggestie gewekt dat Claire de pil per ongeluk expres zou zijn vergeten omdat ze spontaan last van rammelende eierstokken zou hebben gehad, en dat arme Huub er dus ingeluisd is.

En dat laatste komt dan van dezelfde mensen die een voorbeeld niet eens als voorbeeld begrijpen maar als beschuldiging zien. Echt..... volgens mij ontbreken er wat veterstrikdiploma's
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:57:21 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73602599
Ik heb zo het idee dat het voor een aantal mensen therapeutisch zou werken volledig los te laten.
Damn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 12-10-2009 10:12:51 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73605082
tvp
pi_73608952
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo het idee dat het voor een aantal mensen therapeutisch zou werken volledig los te laten.
Damn.
ja hoe moet ik anders mijn dag door komen
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:00:31 #11
162917 tuinfluiter
pi_73611379
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

Ik werd door Jaap benaderd om hier "bokbierdag` te gaan ervaren.
Gewoon privé, geen gedoe enzo...
Natuurlijk is Jaap hier van harte welkom. Dus zo gechiedde.
Hij had ook afgesproken met iemand anders uit Zutphen en dat bleek dan weer een kennis
te zijn van een buurvrouw. (hoe klein de wereld ook is)

Ik had het dus met die buurvrouw ff gehad dat Jaap hier zou komen. Maar ja...... Jaap
die op visite komt bij LS (aka MrD) dat gaat dan als een lopend vuurtje. Dus er stond hier een
welkoms-comité te wachten.
Iets waar Jaap niet op zat te wachten. Hij stond dan ook maar toe aan twee buren een foto met
hem te laten maken. En toen kwam hij snel bij me naar binnen.
Eenmaal binnen hebben we gezellig zitten kletsen. En hij wilde met mij op de foto

Jaap was werkelijk heel sociaal met zijn vragen en interesses. Zowel naar mij toe als naar
mijn vriendin.We zouden naar de bokbierdag gaan, dus van te voren moet je maag dan wel even
gevuld zijn.Ik ben ook maar import hier, dus mijn vriendin had wel voor lekker eten gezorgd.
Jaap kon dat wel waarderen. Ook al weet ik niet wat hij bedoelde toen hij de beenham zag en over
de schouder van mijn vriendin keek en zei: "dat ziet er lekker uit" ...
Volgens mij keek hij in haar decoletee...

Toen kwam een buurvrouw met haar dochter. Waar hij al had toegezegd een keer met haar te
gaan schaken. Is de buuf van "ik vertrek"
En Jaap zal Jaap niet zijn om zijn woord te houden.
"Wil je schaken? Moet je wel een schaakbord hebben..."

Daarna was het tijd om een "Bokbierdag" te gaan beleven.
Dus we zijn uit voorzorg maar lopend erheen gegaan.
Eenmaal aangekomen was het al raak.
Daar waar de mensen waren begon het.
Japiooooooooooo, Japieeeeeeeeeeeeeeeee
Zang: "Japie japie japie japieoooooooooooooooooo"
Iedereen wilde met hem op de foto of een hand geven. Maar Jaap weigerde alles.
"Als ik iedereen een hand ga geven en daarna lekker in mijn neus ga peuteren, dan heb ik al die
baciillen van iedereen meteen in mijn neus en heb ik meteen de Mexicaanse griep.
Ga ik met één op de foto, dan duurt een loopje van 50 meter minstens een uurtje of 5. "
Want het is geen dierentuin. Waar je aapje kan kijken, want waar Jaap komt is het werkelijk JAAPJE kijken.

Als je op straat vroeg of ze DGK keken, dan kent niemand het.
Loopt Jaap over straat en IEDEREEN kent Jaap.

Jaap dacht dat het hier wel zou meevallen.
Later kwamen er twee vrouwen bij. En de ene zei: "Je hebt er zelf voor gekozen om DGK in
te gaan" Waarop Jaap zijn antwoord was: "Maar dan weet je niet wat het te weeg kan brengen..."

Maar die mevrouw was wel heul veul in luf met Jaap

Al met al.

Meeste mensen zouden in de media willen komen. Waaronder breedbekkikkertje.
Om maar aandacht te krijgen. Ik heb iemand leren kennen die het wil doen op eigen kracht
(met beetje hulp van zijn bekendheid)
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:17:19 #12
162917 tuinfluiter
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:21:13 #13
162917 tuinfluiter
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:36:03 #14
162917 tuinfluiter
pi_73612551

.
http://www.clipser.com/watch_video/148052

Film van lambal en caps van liesje1979
[/quote]
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:38:53 #15
162917 tuinfluiter
pi_73612654

Zangeres Maribelle en haar man Nicolaas, bekend als speler van het televisieprogramma
de Gouden Kooi, willen naar Spanje emigreren.

Maribelle en Nicolaas willen daar een hotel beginnen.
Een lang gekoesterde droom van Maribelle en Nicolaas gaat uitkomen met de geplande bed en breakfast.

maandag 12 oktober 2009 @ 16:36:36 #16
162917 tuinfluiter
pi_73614718
Rando van De Dagrand van TMF in de gouden kooi

Een andere gast heeft inmiddels zijn entree gemaakt. Het is Rando van De Dagrand van TMF en Huub herkent hem meteen. “Wow! Jaap, het is Rando!”, zegt Huub en hij is benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, omdat de gast een bloot bovenlijf heeft. Rando loopt met Jaap naar de dames in het kantoor en hij wordt onder luid gejuich ontvangen door de dames. “We gaan er een spannende avond van maken!”, verklapt Rando en Claire en haar vriendinnen hebben er duidelijk zin in. Wij ook!
De meiden in het kantoor worden één voor één op een stoeltje gezet en geblinddoekt. “Ik vind het eng!”, zegt Claire lachend. Jaap en Rando staan voor de dames en voeren de dames een stokbrood in de vorm van het mannelijk geslachtsdeel. Lachend nemen de dames een hap en als ze het op hebben vedwijnen Jaap en rando weer naar de keuken voor de volgende gang. Wat zal het dit keer zijn?
De tweede gang wordt geserveerd en de dames in het kantoor wachten vol spanning af. Dit keer zijn het spareribs die worden geserveerd door Rando en Jaap. De grote Miljonair steelt de show door Rachel een sparerib te laten eten die uit zijn mond steekt. Verder is er een mooie salade in een erotische vorm. Claire loopt ondertussen even naar achter en treft daar haar aanstaande. “Heb je het naar je zin?”, informeert Huub en Claire beaamt dit. Ze weet nog niet wat haar allemaal te wachten staat…
Het wordt druk in het kantoor. De andere Miljonairs zijn blijkbaar nieuwsgierig geworden naar wat zich afspeelt bij het vrijgezellenfeestje. Amanda en Tiffany zijn al naar binnen gelopen als ook Brian in het kantoor verschijnt. “Ik heb vluggertjes mee”, zegt Brian. Hij doelt op een paar drankjes die hij in de koelkast heeft gezet bij de dames. “Kom op! Een bodyshot!”, stelt hij voor maar er is niet veel animo voor. Claire geniet inmiddels wel van een heerlijke massage van Rando…
Elke keer als Rando in de keuken komt, bedenkt Brian meer ideetjes. “Laat de drank maar vloeien”, komt Brian met zijn eerste idee. Amanda gaat nog een stapje verder. “Brian, jij moet gaan strippen. Als Claire dronken is, likt ze vast wel wat van je lijf!”, bedenkt Amanda. “Goed plan”, vindt ook Jaap en Brian stemt ermee in. Dat wordt spannend!
Amanda gaat toch ook nog even met Brian alleen naar de kapsalon. Amanda ziet het helemaal zitten! “Ik kan niet strippen, baby”, geeft Brian toe. “Ik denk wel dat het gaat werken”, meldt de Amsterdamse. “Ja, daarom doe ik het ook”, vertelt Brian. “Ik dacht ook, misschien kan je je vermommen”, bedenkt Amanda. “Ik doe het gewoon in mijn box-outfit”, zegt de Antilliaan. Amanda ziet het wel zitten dat Brian samen met Rando een showtje weggeeft. “Jullie kunnen er toch een show van maken!”, lacht ze. “Alsof ik in deze business zit”, lacht Brian met haar mee. Amanda geeft Brian alvast even een lesje in een ‘bodyshot’ geven. De avond wordt mooier en mooier…
Als de stripper klaar is met zijn act, is het feest losgebarsten en de drank vloeit rijkelijk. Ook Rando komt weer terug om de dames te vermaken met een drankje en een dansje. Jaap zit erbij en kijkt erna en heeft een voorstel. “Kom, we gaan lekker naar de Chill. Daar kunnen we draaien!”, bedenkt de grote Miljonair. Daar aangekomen valt het idee eerst niet in goede aarde bij Huub die rustig aan het kletsen was. Uiteindelijk besluit hij toch te gaan draaien en de dames gaan helemaal los… Met Rando!

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 13-10-2009 04:32:42 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:06:04 #18
162917 tuinfluiter
pi_73615706
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:21 schreef Huubdgk het volgende:

kabouters zijn gaaf,

wat cool om die cos te lezen op het moment dat ik eruit was

het is gegaan hoe het gegaan is, en voor iedereen gold altijd,dus ook voor mij, als het je niet bevalt dan rot je maar op! Ik heb mijn best gedaan, fouten gemaakt, goede dingen gedaan, ach weet je jongens, het is kut dat ik niet gewonnen heb maar aan de andere kant, its a fokking game thats all, zo heb ik het altijd gezien dus daarom heb ik het ook altijd zo kunnen spelen, bij vlagen kneiterhard, maar met mijn hele hart en ziel. Met als doel te winnen, en de echte streamers weten dat ik altijd gezegd heb, als ik niet win
:"than a tip my hat en zeg ik jongens jullie waren beter"

met een fantastische vrouw, een nieuw appartement, allemaal optredens en een pilot zit ik prima, en ik ben vooral dankbaar voor alles wat ik heb meegemaakt...

life is a game, vergeet dat nooit

liefs

huub

Gouden Kooi-setje Huub van Ballegooy en Claire Recourt gaan na anderhalf jaar huwelijk scheiden.
De twee hebben beiden een advocaat ingehuurd om de scheiding te regelen, maar willen niet kwijt
wat de reden voor de scheiding is. Drie maanden geleden beviel Claire van een dochtertje Sophie.

Een paar weken geleden verscheen er een vreemd bericht op de Hyves-pagina van Claire:

"Lieve mensen, ik heb droevig nieuws. Huub en ik zijn uit elkaar. Huub is weer vreemdgegaan.
En nu werd het me echt te veel. Ik hou het liever voor familie, maar ik vind niet dat we moeten gaan
spelen dat het goed gaat. Het ergste vind ik het voor ons prinsesje Sophie, maar we lossen dit
goed op. Huub, het was een mooi avontuur. Kus Claire."

Het Gouden Kooi-paar liet daarna weten dat ze nog steeds gelukkig waren samen.
Iemand had ingebroken op de Hyves-pagina van Claire en vervolgens het bericht geplaatst,
was de verklaring. Huub liet via zijn Twitter weten: "Verhaal van Claire haar Hyves is niet waar,
een of andere debiel heeft haar Hyves gehackt. Trieste figuren, opsluiten die eikels.
En al die mensen die meteen vooraan stonden om mij af te branden, fuck you all. Get a life!"

Claire heeft haar schoonheidssalon in Hilversum verkocht en woont met dochter Sophie bij haar ouders in Tilburg.

maandag 12 oktober 2009 @ 23:28:54 #19
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73633025
Huubsoppers in optima forma:

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:37:12 #20
162917 tuinfluiter
pi_73633333
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".

http://www.clipser.com/watch_video/122653

pi_73633380
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Huubsoppers in optima forma:

Ze hebben mij ook benaderd maar ik wilde niet
Ben benieuwd wie de Swarovscy/of zoiets krijgt
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:42:21 #22
162917 tuinfluiter
pi_73633516
DGK, Palma en een collega.
pi_73633683
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
DGK, Palma en een collega.
[ afbeelding ]
Gefotosjopt zie het zwart lijntje onder de kin
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:54:54 #24
162917 tuinfluiter
pi_73633929
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:

Gefotosjopt zie het zwart lijntje onder de kin
Bah dus niet puur natuur.
pi_73634059
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Bah dus niet puur natuur.
En die blouse/overhemd is ook nep
Love music!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:08:11 #26
162917 tuinfluiter
pi_73634345
Karin van Elswijk uit BB1

Werd ambassadrice cliniclowns .

Interview met Karin :

Hoe ben je op het idee gekomen om mee te doen aan BB?
Ik ben op het idee gekomen door mijn zoon, die zag het op televisie, en die zei:
“Mam, als je honderd dagen in een huis gaat zitten, afgesloten van de buitenwereld,
dan kun je f250.00,- winnen.
” Nou, dat leek me zalig, dus ik zei: “Geef me maar op”. En toen heeft hij opgebeld.
Zo is het dus gekomen.

Hoe verliep de selectieprocedure?
Ik kreeg eerst een brief, daar stond in of ik een foto wilde sturen en 20 vragen wilde beantwoorden.
Dat heb ik gedaan, voor de grap eigenlijk. En toen werd ik uitgenodigd voor een screentest, dat was
heel leuk om te doen, leuk om te kijken hoe zoiets in zijn werk gaat. Toen werd ik weer uitgenodigd
voor een psychologische test om te kijken of ik wel of niet sterk genoeg was om het aan te kunnen.
Daarna zijn ze bij me thuis geweest, en daarna kwam een medische test en daarna een antecedentenonderzoek. Dan moest je een bewijs van goed gedrag van de gemeente krijgen.
En toen kwamen ze opeens langs om te vertellen dat ik erin zat.
Toen dacht ik: “jeetje, wat heb ik gedaan..”
Had je verwacht dat je uitgekozen zou worden?
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik uitgekozen zou worden, het begon eigenlijk als een grapje en
ik kwam steeds verder.

Wat vonden je man en kinderen ervan?
Ze stonden niet te springen, mijn oudste zoon en dochter vonden het wel leuk maar mijn jongste
dochter vond het verschrikkelijk. Het kon allemaal geregeld worden, dus ik kon gewoon weg, en
we hadden afgesproken dat ik terug zou komen als het niet goed zou gaan met de kinderen, als
ze er heel verdrietig van werden.

Wat verwachtte je van BB?
Ik was een beetje blanco, maar het leek me gewoon heerlijk om een tijdje voor mezelf te hebben.

Was je snel gewend in het BB huis?
Het heeft ongeveer twee weken geduurd voordat ik een beetje begon te wennen.
De eerste week vond ik helemaal niet leuk, maar daarna kwam ik in een bepaald ritme en het was
heel gezellig met elkaar. Ik kon ontzettend goed met Bianca en Maurice opschieten, dat klikte heel
goed, en we hadden heel veel steun aan elkaar.

Welke regel van BB vond je het moeilijkste?
BB was heel streng, er viel niet te sjoemelen met de regels. Soms wilde ik iets niet uitgezonden
hebben, dan ging ik dat vragen, en dan zeiden ze: “Je hebt een contract getekend en daar
moet je je aan houden, anders stap je maar op.” Als we bijna niks te eten hadden, en ik daarover
ging klagen, dan zeiden ze: “dan ga je maar naar huis, dat zijn de regels.”

Wat waren de vervelendste momenten?
Het was heel leuk als we post kregen, maar dat was eigenlijk ook wel heel vervelend, want dan
wist je weer wat je miste. We mochten niks terug schrijven.
De eerste zeven weken mochten we geen pen hebben, en daarna kregen we een pen in de
dagboekkamer, dan mochten we per dag 5 minuten schrijven. Toen we dat eenmaal mochten
werd het wel een stuk makkelijker, je kon je gedachten eens op papier zetten.
Alles wat je schreef werd wel gelezen, dus je kon niet helemaal eerlijk zijn in wat je schreef.
Ik heb een keer een hele brief helemaal volgeschreven met scheldwoorden, omdat ik zo
verschrikkelijk boos was. Ze zullen wel gedacht hebben: die is gek geworden!

Ben je je altijd bewust geweest van de camera’s?
Ja

Wat miste je het meest in het BB huis?
M’n familie.

Werd het moeilijker of makkelijker naarmate je in het huis zat?
Het werd makkelijker, maar de laatste twee weken was het weer veel moeilijker.

Heb je er wel eens aan gedacht om vrijwillig op te stappen?
Ja, dat is een paar keer geweest. De eerste keer was na drie dagen, toen had ik gevraagd of ze
iets niet uit wilden zenden, iets wat ik had verteld. Dat deden ze niet, en toen dacht ik jeetje, waar
slaat dat op. Maar ik vond het wel slap om na drie dagen alweer op te stappen.
Later , heb ik ruzie gekregen met iemand van de redactie, omdat we onze microfoons
’s avonds in bed niet om hadden gedaan. En ik heb ruzie met de redactie gekregen
toen ze een keer commentaar op ons hadden, toen
de intercom open stond. Maar toen wilden we eigenlijk met z’n allen weg gaan.

Wat vond je de hoogtepunten van het verblijf in het BB huis?
De optredens, het bezoek van Anouk, het sinterklaasfeest, de toneelstukjes, de leuke
weekopdrachten: de ballonnen opblazen en cadeautjes maken voor de kinderen, dat vond ik leuk.

Had je verwacht dat je het zo lang zou volhouden?
Nee, ik had verwacht dat ik heel snel naar huis zou gaan, maar toen ik het eenmaal naar mijn zin
kreeg wilde ik het juist heel graag volhouden.

Was je blij toen je naar huis mocht, of wilde je liever blijven?
Ik was heel blij, want het was net voor kerst, en ik dacht: Bart of Ruud gaat het winnen,
dus die laatste week maakt niet meer uit voor mij.

Was je alweer snel gewend toen je weer thuis was?
Het heeft ongeveer zes weken geduurd voordat ik weer gewend was thuis. I
ik was ontzettend ontregeld in het begin.

Hoe vind je het dat je overal herkend wordt en hoe ga je daar mee om?
Ik vind het meestal wel leuk dat ik word herkend, soms niet, maar ik probeer gewoon
vriendelijk te zijn en te zwaaien. Ik zal nooit meer anoniem zijn. Dat vind ik soms best vervelend
maar soms ook heel erg leuk. Als je klein bent wil je altijd graag beroemd worden, en dat heb ik
eigenlijk bereikt met niks!

Heb je ooit spijt gehad van je deelname aan BB?
Nee. BB heeft een goede invloed op me gehad en mijn leven spannender gemaakt, er zijn veel
leuke dingen uit voortgekomen.

Wat heb je van BB geleerd?
Dat ik met heel weinig dingen tevreden kan zijn, dat ik van niks toch nog iets kan maken,
dat ik creatief ben, dat ik een voorbeeld kan zijn voor andere mensen waar zij weer wat aan
hebben gehad.

Heeft BB je leven veranderd?
Ja, BB heeft mijn leven op een leuke manier veranderd.

pi_73635637
f250.00,-........???? Dus 250 gulden
Love music!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:48:09 #28
162917 tuinfluiter
pi_73653734
Stefan van Fok heeft gebeld met Johan Vlemmix.

Vlemmix start met 24 uurs internet-tv

Media & Cultuur Johan Vlemmix start op 1 november een 24 uurs internet-tv kanaal. Dit zal gebeuren vanaf zijn woning en bedrijfspand Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven waar eerder dit jaar The Bunker Online (TBO) vandaan kwam.

"Het wordt een interactief gebeuren die zich volledig in mijn huis afspeelt", vertelt Johan aan FOK!. "We gebruiken daarvoor niet alleen de bunker, die nog in de oude staat is, maar ook boven in het huis komen camera's. In totaal hangen er straks een stuk of vijftig. Verder hebben we de beschikking over een professionele regieruimte en een bluescreen."

Het geheel krijgt volgens Vlemmix een soapachtig karakter maar wel met een duidelijke programmering. "Zo kunnen mensen zelf bepalen wanneer en wat ze willen kijken. Want 24 uur televisie maken die voor iedereen leuk is, dat is onmogelijk. Wel wordt het interactief en verrassend. Zo kunnen er onverwacht mensen binnenvallen die dan in het programma terechtkomen. Verder is elk uur weer een nieuw uur televisie, we doen niet aan herhalingen."

Vlemmix is bezig om wat bekende Nederlanders te strikken voor zijn tv-zender. Welke, dat wil hij pas zeggen als ze definitief zijn. Wel kan Vlemmix al zeggen dat men straks uit meerdere streams kan kiezen. En deze zijn, in tegenstelling tot TBO, gratis. Over TBO gesproken: is een tweede seizoen dan definitief van de baan? Vlemmix: "Niet per se, want een dergelijke reallifesoap kan prima in de tv-zender worden geïntegreerd."

Wel is duidelijk dat Vlemmix de touwtjes strak in handen houdt van zijn zender: "Ik sta altijd open voor leuke ideeën en initiatieven. Maar ik ben degene die beslist. Het belangrijkste is dat het straks voor de kijker leuk wordt om naar ons te kijken."

.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:32 schreef Stefan het volgende:

Gelukkig snapt Vlemmix wél dat je met gratis streams meer potentiele kijkers zal trekken. Al kijken ze 5 minuten, met gratis streams is het laagdrempelig en zo hoort het.
pi_73654662
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Karin van Elswijk uit BB1

Karin ohh wat leuk TF
Ik moet altijd aan die kerstboom van lego denken
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73664005
http://www.brabantsdagbla(...)p-bekend-terrein.ece

gewoon een leuk artikel geen écht nieuws want daar is het andere topic voor

Ruud weer terug op bekend terrein

door Romain van Damme. maandag 18 mei 2009 | 03:28 | Laatst bijgewerkt op:
maandag 18 mei 2009 | 03:45

Op het visitekaartje staat: Ruud Benard Massagepraktijk Carpe Diem, Pluk de Dag.

Een betere naam hadden Ruud en zijn vriendin Annet (van Big Brother II) niet kunnen bedenken.
Ruud is Ruud weer.

De Bredase Bourgondiër omarmt het leven als vanouds.
Lekker genieten en je niet gek laten maken.
Wat werken, naar NAC, op zijn tijd een biertje en plezier maken met zijn maten.
"Jaaaa, ik ben weer op bekend terrein. Ook belangrijk, ik ben gezond. Ik zit lekker in mijn vel. Mooi man."

Een bulderende lach vult de knusse bovenwoning aan de rand van de Bredase binnenstad.
Ruud is Ruud weer. En daar is hij zeer gelukkig mee.

Sinds begin dit jaar rijdt Ruud Benard twee dagen in de week naar Etten-Leur.
Om er te masseren. Zoals ruim tien jaar geleden toen hij als sportmasseur de stramme spieren
van wielrenners kneedde zodat ze weer fris en soepel op de fiets konden springen.

Dat deed hij in relatieve stilte, ver weg van pers en schijnwerpers die hem eind vorige eeuw
genadeloos vingen in een achtbaan die alle kanten opschoot.
Benard was tenslotte de man die de eerste Big Brother groot maakte.

En niet winnaar Bart die met 250.000 gulden aan de haal ging.
Nee, Ruud was de man!

Tien jaar geleden alweer. "Jaaa jongen, ze hebben al gebeld.
De televisiemakers en de journalisten. Om nog eens terug te kijken op Big Brother I.
In september 1999 ging ik naar binnen en net voor het millennium kwam ik weer buiten."
pi_73664203
http://www.brabantsdagbla(...)n-het-leerproces.ece

nog een ''oud bericht''

'Knuffel' Ruud en het leerproces

door Annelies Vlaanderen. donderdag 19 juni 2008 | 02:52 |
Laatst bijgewerkt op: donderdag 19 juni 2008 | 13:41

'Knuffel' Ruud en het leerproces
door Annelies Vlaanderen. donderdag 19 juni 2008 | 02:52 |
Laatst bijgewerkt op: donderdag 19 juni 2008 | 13:41

Meedoen aan reality-programma's, wat levert het uiteindelijk op?
'Knuffelbeer' Ruud (Big Brother): 'Ik heb ervan geleerd. Ik weet nu hoe de wereld in elkaar zit.'

Wat mensen al niet doen om beroemd en rijk te worden, is met de uitzending van het tv-programma
De Gouden Kooi weer eens bewezen.

Daarvan won ene Jaap de finale. Scheld-, kots- en sekspartijen, maanden achtereen vrijwillige
opsluiting: niets was de kandidaten te dol.

Het programma, waarvan wegens hoge kijkcijfers al een vervolg is gepland, kent voorgangers als Big Brother en Big Diet.
Destijds spraakmakend en grensverleggend, nu braafjes afstekend bij het jongste reality-programma.

Hoe gaat het met hen nadat de spotlights zijn gedoofd en de linten van winkelcentra allemaal zijn doorgeknipt?

Ruud Benard (54) uit Breda wordt nog altijd herkend van zijn deelname aan de allereerste
Big Brother-serie, negen jaar geleden.

Wat heeft de roem hem opgeleverd?

"In de eerste plaats een nieuwe relatie.
Door het programma heb ik Annette leren kennen.
Zij heeft me uit de stront gehaald. Want ik heb me gek laten maken.
Ben met verkeerde mensen in zee gegaan. Nou ja, iedereen weet dat ik een tijdje de weg kwijt was.
Wat ik ervan geleerd heb, is wel heel veel. Ik weet nu hoe de wereld in elkaar zit."

Voor De Gouden Kooi heeft hij geen goed woord over.
"Vloeken, halve aanrandingen – het is allemaal zo negatief.
Zo'n Jaap, die in zijn eigen kots heeft liggen rollen, die realiseert zich niet dat het nu pas begint voor
hem. Ik heb tenminste het geluk gehad dat ik positief ben weggezet, als knuffel."

Dat positieve imago is aan hem blijven kleven. "En weet je waarom?
Omdat ik nog steeds een gewone jongen ben. I
k zit nog steeds in vak G van NAC." Een schnabbeltje links en rechts, meer verlangt hij niet.
"Ik wil terug naar mijn roots, een massagesalon.
En verder geniet ik met Annette elke dag van het leven."

Ook voormalig Big Diet-kandidaat Joop Sweere, hotelier in Breda, wordt nog dagelijks op straat herkend.
De tv-exposure heeft hem wel degelijk iets concreets opgeleverd.
"Een half jaar zat mijn hotel vol, dat was prachtig.
Maar de kilo's – ik ben er toen 25 kwijtgeraakt – zitten er weer aan, hoor. Net als bij alle anderen, haha!"

'Hilversum' is nep, is de ervaring van zowel Benard als Sweere.
Maar de laatste zou het zó weer overdoen: "Vind je het gek?
In mijn geval was het een ideale wereld!
Je logeert in een kasteel, zonder telefoon, alles wordt voor je geregeld, iedere dag komt er een
Bekende Nederlander, je hoeft alleen maar te sporten en je eet er nog lekker bij ook.
Als ze me morgen bellen, kom ik."

Terwijl alles weer zo'n beetje normaal is in het leven van de twee Bredanaars,
profiteert hun stadgenoot Bas van Rijckevorsel (19) nog van zijn achtste plaats bij de
laatste Idols-editie. Goed, Idols is een ander programma, je moet er wat voor kúnnen, maar toch.

De jonge student aan het Rotterdamse conservatorium (zang en piano) gaat als een speer.
"Naast mijn studie geef ik les, presenteer ik eens in de twee weken Stads-tv en in de zomer
lanceer ik tweedaagse popworkshops voor jonge mensen.
Tussendoor treed ik op, laatst nog in Roosendaal."

"Maar", relativeert Van Rijckevorsel, "wat het je écht opbrengt, is niet veel.
Het geeft je de mogelijkheid om kansen te grijpen. Je moet niet zitten afwachten,
maar alles zelf bedenken en ervoor gaan."

Ook hij zou het tv-circus weer zó overdoen. "Ik heb me heel erg gek laten maken.
Door de jury ben ik een aantal keren helemaal onderuit geschopt.
Ik was het vertrouwen in mezelf kwijt.
Maar ik heb ervan geleerd.
Een volgende keer bescherm ik me meer tegen het tv-gebeuren om me heen en stel ik me
echt brutaler op."

...
pi_73664594
http://home.wanadoo.nl/go(...)legraaf_20000106.htm

Artikel in de Telegraaf dd. 06 januari 2000:

Inboedel Big Brother-huis geveild

door Henk Kruit

ALMERE, donderdag

De inboedel van het Big Brother-huis in Almere is geveild. Het waren de fans van het meest bekeken televisieprogramma in 1999, die gistermiddag als hoogste bieder van een veiling op internet, met kasten, tafels, stoelen, banken, bedden en andere interieurspulletjes uit het Big Brother-huis aan de haal gingen. De 'opheffingsuitverkoop', met in totaal zo'n tachtig veilingkavels, leverde een ware run op van fans uit het hele land.

Edward van Wonderen, broer van de bekende Feyenoord-voetballer Kees, telde grif 826 gulden neer voor de gele stoel uit de dagboekkamer, waarin zich de afgelopen maanden ten overstaan van miljoenen televisiekijkers, zoveel emoties afspeelden.

Tamara Bos en haar vriend Sander Schutten uit Lelystad gingen er met het bed van Karin vandoor. Het verliefde stel, dat 126 gulden betaalde voor spiraal, matras en een zak vol beddengoed, verliet dolgelukkig in de auto van pa het terrein om hun slaapkamer in te richten. Ook gelukkig was de jongeman die met een vuilniszak vol handdoeken, waaraan de bewoners zich hadden afgedroogd, naar huis ging.

Voor de puzzel van 3000 stukjes, die de bewoners van het Big Brother-huis als weekopdracht maakten, was mevrouw Duivenstein met haar dochtertjes Aisley en Pamela uit Voorschoten naar Almere gekomen. Het kostte haar echter de grootste moeite om de opgeplakte puzzel, waarvoor zij 701 gulden betaalde, in haar auto te proppen. Het 'hete bad', waarin Ruud, Bart en Willem, in de tuin van het Big-Brother- huis ontspannen momenten beleefden, bracht 8000 gulden op.

meer oude nieuwsberichten vindt je hier;

http://home.wanadoo.nl/goodyman/bigbrother/artikelen.htm

o.a.

deze

http://home.wanadoo.nl/go(...)ndestem_20000105.htm

Artikel op BN/De Stem Online dd 05 januari 2000.

Ruud denkt zelfs in bed nog aan Bart
Door Jacques Hendriks

HUIZEN - Ruud Benard is in 106 dagen Big Brother tien kilo afgevallen, zijn vriendin Wiltrude liefst 21.
"Niet omdat ik zo ongelukkig was, hoor, ik heb gelijnd", lacht ze.

Toch is Ruud ervan geschrokken. "Ik heb er vooraf niet genoeg bij stil gestaan wat dit met mijn
vriendin en mijn dochter Bibi zou doen. Die hebben het veel zwaarder gehad dan ik."

Vier dagen waren de drie finalisten van Big Brother na de laatste uitzending op 30 december ondergedoken. Moest van Veronica. Op dinsdagmorgen zijn ze voor het eerst te spreken in een
chique hotel aan het Gooimeer. Bij binnenkomst in de volle perszaal lijkt het of een wereldberoemde popgroep achter de tafel plaatsneemt.

Knuffelkoning

Tientallen fotografen plus diverse camera-ploegen storten zich op Bart, Willem en Ruud.
De Bredanaar komt met een gespannen gezicht binnen, maar ontdooit al snel en wordt weer de knuffelkoning waar tv-kijkend Nederland zo veel van is gaan houden.
"Wat ik als eerste deed nadat we uit het Big-Brother-huis waren gekomen?
Met mijn vriendin naar bed gaan! Maar zelfs toen moest ik tóch aan Willem en Bart denken."

Wat later krijgt 'Pollo' ('Ik vind het een compliment dat Paul de Leeuw mij geïmiteerd heeft')
wederom de lachers op zijn hand als hem om advies aan nieuwe bewoners wordt gevraagd.
Vrijwel zeker krijgt het programma, waar twaalf landen serieuze interesse in getoond hebben,
in september een vervolg. "Ik adviseer ze een atlas mee te nemen!
Die heb ik zelf enorm gemist. Ik blader regelmatig in een atlas.
Waarom? Nou, om te kijken naar welk land ik op vakantie wil gaan."

Wat later op zijn hotelkamer, als we onder toeziend oog van een Veronica-medewerkster twintig minuten 'apart' met de zeer vermoeide Ruud mogen spreken, blijkt dat hij nog helemaal vol is van
zijn verblijf in Almere. Alles brengt hij onmiddellijk in verband met Big Brother.

De sportmasseur vergelijkt de dikke drie maanden afzondering met de Tour de France.
"Het was echt iets voor mij, ik ben nu eenmaal een buitenbeentje.
En een sportman, daarom ben ik trots dat ik deze Tour uitgereden heb."

Volksoploop

Vrijdagmorgen, toen hij met Wiltrude en Bibi richting Ardennen reed, kreeg hij voor het eerst
in de gaten wat er in zijn leven veranderd is. "We moesten tanken en er ontstond meteen een
volksoploop." En Bibi kreeg van de eigenaar van het pompstation een pop cadeau.

De verbazing van de drie over het succes van Big Brother omschrijft winnaar Bart trouwens
het treffendst. "Ik zou zelf nooit naar zo iets saais kunnen kijken."

Saai zal het leven van Ruud de komende tijd niet zijn.
Hij is niet bang voor wat er op hem af zal komen, alle belangstelling, aanbiedingen, aanbidding.
"Ik wil niet veranderen, geen dikke nek worden.

Gebeurt ook niet. Misschien krijg ik het na een tijdje wel moeilijk.
Ik ben niet veranderd, maar de wereld om mij heen wel.
Dan zal ik zeker contact opnemen met de psycholoog die ons de hele periode al begeleid heeft.
Die gesprekken deden me echt goed, gaven me steeds weer moraal", zegt hij in onvervalst wielerjargon.

Manager

Ruud wordt Big Business, heeft inmiddels een bv'tje, een manager en een financieel adviseur,
Tim Meeùs, een goede vriend van hem en oud-voorzitter van zijn NAC.
Wat zijn rechten en plichten ten opzichte van Veronica nog zijn, wat voor aanbiedingen er klaarliggen,
dat weet hij allemaal niet exact. Dat moet hij de komende dagen eens rustig met zijn begeleiders op een
rijtje zetten.

"Ik ga in ieder geval alleen dingen doen die ik leuk vind, geld heb ik nooit belangrijk gevonden."
Als voorbeeld geeft hij herhaaldelijk met kinderlijk enthousiasme aan dat hij de aftrap mag verrichten
bij de wedstrijd NAC-FC Zwolle. "Dat doe ik natuurlijk gratis, want NAC is mijn kluppie."

Doorgestoken kaart

Over de ontknoping van Big Brother en de verhalen dat alles doorgestoken kaart zou zijn
('Bull-shit, lulkoek', aldus programmamaker Paul Römer), haalt 'Pollo' de schouders op.

"Bart is natuurlijk voor Veronica wel de ideale winnaar, The Young One.
Maar dat het niet eerlijk is gegaan, nee, dat geloof ik niet.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd zou zijn wanneer er in Brabant en Limburg geen
telefoonstoring was geweest bij het stemmen.
Tenslotte heb ik het maar met een banddikte verschil verloren."

Pilsje gedronken

Zijn woonplaats Breda komt ter sprake.
De kleine oogjes van Ruud glinsteren.
"Vlak voordat ik het huis inging, heb ik nog een pilsje gedronken in mijn stamcafé.
Lekker in mijn eentje aan de bar. Nou kan het nog, dacht ik. Ik hoop dat die tijd weer terugkomt."

.
pi_73665733
Titel: Frederick de Groot dronken bij Johan Vlemmix Type: Privé berichten
2009-10-13 23:47:33
Aan: Vrienden van Johan Vlemmix

Door Heleen Langeweg

Het is diep in de nacht. Een dronken man strompelt het café binnen. "Ik kom wat bij je drinken." Met een zucht legt hij zijn laatste centen op de bar. "Ik heb een nieuwtje. Ik ben blut. Failliet. We toasten, mijn vriend, op het eind van het grote kapitaal. Drink er nog één op mijn saldo. En één... op het schandaal." Hoofdschuddend hoort de barman het trieste verhaal aan, en schenkt de beste man nog een borrel in.

Acteur en theaterproducent Frederik de Groot komt met een lied over de crisis. Het theatrale stuk over een dronken man die zijn laatste centen wegdrinkt, heeft een bijzondere videoclip waar de somberheid vanaf druipt.

Opvallend genoeg heeft hij Johan Vlemmix, de man die altijd lacht, gevraagd zijn medewerking hieraan te verlenen. En dat doet hij niet onverdienstelijk. We zien hier een heel andere kant van de entertainer, die in de clip het verhaal van de dronken man aan moet horen en zwijgzaam zijn werk doet.

Vlemmix: "Dit is weer eens wat anders. Ik vind het een prachtig lied en ben zelf ook wel eens blij dat men een andere kant van me ziet. Want het leven is nu eenmaal niet altijd lachen. Zeker niet in deze tijd van crisis."

De 50-jarige Vlemmix heeft waarschijnlijk het licht gezien. Afgelopen donderdag werd hij met acute alvleesklierontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Na zijn ontslag is hij meteen begonnen met het op poten zetten van een eigen internetzender, waarop hij 24 uur per dag live televisie wil maken. "Het is tijd dat ik eens wat serieuzer ga leven. Verstandiger, en nuttiger. Ik wil uiteindelijk toch iets moois achterlaten."

[ Bericht 89% gewijzigd door peeet1 op 13-10-2009 23:51:36 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:10:57 #34
162917 tuinfluiter
pi_73672060
Big Brother Geheimen Deel 1
door Henk van der Meyden

AMSTERDAM, vrijdag 19 november 1999

Vandaag het eerste deel van deze serie over het meest besproken Nederlandse tv-programma sinds jaren!

Is de dappere Karin op weg de nieuwe leider te worden in het Big Brother-huis of is zij het al?
Let maar eens op hoe zij nu telkens aan het hoofd van de tafel zit. In stilte regelt zij alles in het huis.
Haar rol wordt steeds groter en het lijkt erop dat zij de 'leiding' van RUUD stap voor stap overneemt.

De Big Brother-gekte groeit met de dag in Nederland.
Maar er is voor de ex-bewoners een leven na Big Brother en welke geheimen zijn er nog niet
onthuld over de serie, die voor velen al een soort verslaving is geworden.
Voor Hummy van de Tonnekreek is het meer: "Dit is het mooiste cadeau van mijn leven."
Nadat ze een ontslagprocedure met WEEKEND gewonnen had, waarbij zij 800.000 gulden
rijker werd, kreeg zij het aanbod dit programma redactioneel te gaan leiden.
"Ik las het script en het concept van JOHN DE MOL die avond vier keer door en ik dacht 'wie ben
ik dat ik dit mag doen?

Ze is de laatste weken vele malen aangevallen. Voyeurisme noemde men de show.
Hummy: "Een voyeur ben je als je degene die begluurd wordt niet weet dat dit gebeurt.
Maar alle bewoners weten het, zij weten ook dat alles wat wij geschikt vinden uitgezonden
kan worden. Daar zijn we hard in", vervolgt Hummy, "dat zijn de regels van het spel.
Ja, in het begin kwam het wel eens voor dat iemand iets niet uitgezonden wilde hebben,
maar daar hebben we onze poot stijf gehouden."

Hoe reageerde Hummy op het incident waarbij technici per ongeluk de microfoon open hadden
laten en de bewoners niet zulke positieve opmerkingen hoorden over hen? De bewoners zouden
volgens geruchten toen unaniem gedreigd hebben op te stappen.
HUMMY zegt: "Het is misschien
schijnheilig maar het was niemand van mijn redactie die zoiets gezegd heeft. Ik vond het natuurlijk
vreselijk. Ik werd er alleen maar heel verdrietig van. De hele productie was er kapot van.
De betreffende lui zijn disciplinair gestraft met schorsingen en zo", zegt ze.
En dan: "Wij hebben de bewoners meteen onze excuses aangeboden en gezegd dat dit nooit
had mogen gebeuren. Het zijn gelukkig volwassen mensen en een van hen zei zelfs 'we begrijpen
dat het voor die mensen gewoon werk is'. Maar het was een klap in mijn gezicht", zegt Hummy.
"Zoiets had niet mogen voorkomen."

Wat vond Hummy het mooiste moment tot nu toe?
"Dat de legerkameraden van BART hem kwamen verrassen. Dat was niet, zoals gesuggereerd,
door ons bedacht. Het is hun eigen initiatief geweest. Ik heb alleen tegen BART gezegd 'kom even
naar buiten'. Toen hoorde hij plotseling hoe zijn kameraden hem toezongen. Dat was ontroerend."
Hummy komt nog een keer terug op KARIN. "Ik was zelf erg geraakt door haar verhaal. Ik heb zelf baarmoederhalskanker gehad. Dan weet je waar zij het over heeft en dan begrijp je ook waarom zij
dit huis in wilde, om te laten zien hoe zij ermee omgaat en voor haar hebben deze beelden natuurlijk
een heel bijzondere betekenis."

Big Brother/Het Boek auteur Karel Hille.
Het boek bevat het chronologische verhaal: van het idee tot de laatste dag van het verblijf in het
Big Brother Huis op 30 december 1999. In het boek worden ook de bewoners aan het woord gelaten. Onvergetelijke momenten zijn vastgelegd, aangevuld met vele bijzondere foto's.
Het zijn aangrijpende en boeiende verhalen over twaalf mensen waarvan er drie 107 dagen
afgesloten zijn geweest van de buitenwereld. Ook komen wetenschappers aan het woord en
zullen de makers van het Big Brother-project...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:12:19 #35
162917 tuinfluiter
pi_73672081

BB1 1999.
Bart Spring in 't Veld, Ruud Benard ,Willem Boomsma ,
Karin van Elswijk ,Maurice de Back , Anouk Drost
Cyrille van Hoof , Bianca Plune , Mona Rooth-de Leeuw ,
Sabine Wendel ,Tara van den Bergh en Martin Jonkman.

De Bus 1 , 2000.
Antonette Sterrenburg ,Iwan Scholtens ,Tessa van Leijenhorst
Eric van de Kamp ,Esmeralda Guichelaar ,Mike ,Bianca Boersma
Don Vleesenbeek ,Bülent Aydin ,Paul Nicke ,Nanda Rosing
Jop Nieuwenhuizen ,Aziz Trizit ,Mirsad "¦eki" Baliç
Willeke van de Bogert ,Bart van Lieshout en Esmee .

De Bus2 ,2000.
Hans , Koen ,Zoe Baker , Sandra Theys , Bart Cobus , Mariska Dijk
Nancy Zago , Aminata , Richard , Audrey , Ruth ,Paulus , Katty en Diana.

Big Brother 2 , 2000 .
Bianca Hagenbeek , Robin Veen ,Koos Wentink
Georgie de Gee ,zwerverDirk Boterbloem , Hieke van der Heide ,
Desiree Stegeman , Ferdi Bonnet , Kim Röben , Annet Stokkentreeff , Leo Piller ,
Ed Nypels ,Miranda Huisman ,Rex van Iersel ,Mohammed Ali ("Darius") en Jolanda Kelderman .

Big Brother 3 "The Battle" (2001)
Sandy Boots ,,Daniëlle van der Kuij ,,Gert-Jan de Boer ,,Andries de Jong ,
Leo van Veenendaal , Diane Hendriks ,Kelly van der Veer , Ed Veter , Pascal van Lingen ,
Coos van Haaften , Frank Kloppert , Priscella Ahlers , Tania de Maer , Audrey , Richard,
Nancy van der Beek , Aldrico Amando Felida en Ellen uit hoofddorp.

Big Brother 4 (2002)
Jeanette Godefroy , Margriet Post , Stefan , Laurens Jongema ,
Wouter Valkier, Judith Peereboom , Mustapha ("Mushi") , Daniëla ,
Marc Vissers ,Ting Chan , Arthur van Gijzel , Ursula Barendregt ,
Dennis van Solkema , Geesje de Vries ,Martijn , Joyce Schoenmaeker
Bram Recourt , Sandra, Bo Koole , Carmen ,

Big Brother 5 "Back To Basic" (2005)
Joost Hoebink , Roeland ("Roel") Dietvorst ,Lieske Stokkers , Ingrid Hofland,
Nathalie Malherbe , Dido van Kuijk , Rob van Nood , Chantal Braspenning,
Menno Liebregts, Joscelyn Savanna Slangenberg , Tanja Slangenberg ,
Linda Rijsdijk , Ralph van der Velt , Rikkert van Bergen ,

Big Brother 6 "Together Alone" (2006)
Jeroen Visser , Sabrina Turfboer , Rik Rovers , Tijn Rovers ,
Monique de Roo , Semih Turan , Marcia Schouten , Marlies Otten ,
Micheline de Reus , Etienne Meulhof , Marcel Meulhof, Janine Holder ,
Milica IJpelaar , Hilde IJpelaar en Egbert Schouten.

De Gouden Kooi 2006-2008, spelers en gastspelers.
Jaap ,Brian , Amanda ,Huub , Luc ,Janice , Selène ,
Jeroen Gent , Roekshana , Mike en hond Dilana ,
Ricardo a.k.a. Rachel ,Claire , Lieke , Nadia , Dennis ,
Natasia , Eric , Nicolaas (Niels) , Sylvia , Bart , Ilona ,
Nathanael , Nena , Eveline ,Stephan , Angelique en Noussayr .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:25:55 #36
162917 tuinfluiter
pi_73672365

BB1 huis Almere, 17 september 1999

woensdag 14 oktober 2009 @ 09:45:10 #37
162917 tuinfluiter
pi_73672790
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef beequeen het volgende:

Interview met Tanja nu te zien op http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:05:22 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73673188
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Stefan van Fok heeft gebeld met Johan Vlemmix.

[ afbeelding ]

Vlemmix start met 24 uurs internet-tv

Media & Cultuur Johan Vlemmix start op 1 november een 24 uurs internet-tv kanaal. Dit zal gebeuren vanaf zijn woning en bedrijfspand Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven waar eerder dit jaar The Bunker Online (TBO) vandaan kwam.

"Het wordt een interactief gebeuren die zich volledig in mijn huis afspeelt", vertelt Johan aan FOK!. "We gebruiken daarvoor niet alleen de bunker, die nog in de oude staat is, maar ook boven in het huis komen camera's. In totaal hangen er straks een stuk of vijftig. Verder hebben we de beschikking over een professionele regieruimte en een bluescreen."

Het geheel krijgt volgens Vlemmix een soapachtig karakter maar wel met een duidelijke programmering. "Zo kunnen mensen zelf bepalen wanneer en wat ze willen kijken. Want 24 uur televisie maken die voor iedereen leuk is, dat is onmogelijk. Wel wordt het interactief en verrassend. Zo kunnen er onverwacht mensen binnenvallen die dan in het programma terechtkomen. Verder is elk uur weer een nieuw uur televisie, we doen niet aan herhalingen."

Vlemmix is bezig om wat bekende Nederlanders te strikken voor zijn tv-zender. Welke, dat wil hij pas zeggen als ze definitief zijn. Wel kan Vlemmix al zeggen dat men straks uit meerdere streams kan kiezen. En deze zijn, in tegenstelling tot TBO, gratis. Over TBO gesproken: is een tweede seizoen dan definitief van de baan? Vlemmix: "Niet per se, want een dergelijke reallifesoap kan prima in de tv-zender worden geïntegreerd."

Wel is duidelijk dat Vlemmix de touwtjes strak in handen houdt van zijn zender: "Ik sta altijd open voor leuke ideeën en initiatieven. Maar ik ben degene die beslist. Het belangrijkste is dat het straks voor de kijker leuk wordt om naar ons te kijken."

.
[..]

Dus Johan is meer dan alleen geldschieter. Het geheel krijgt een soapachtig karakter Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:10:30 #39
162917 tuinfluiter
pi_73673272
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:05 schreef Marrije het volgende:

Dus Johan is meer dan alleen geldschieter. Het geheel krijgt een soapachtig karakter
Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

De kans is groot dat het begin inderdaad halve kracht zal zijn.
Ze willen niet alles afraffelen om de deadline te halen; nemen liever genoeg tijd om alles goed voor
te bereiden.Verwacht dus geen groundbreaking tv op 1 november... Het zal na verloop van tijd
steeds beter en leuker worden.

Je zou zeggen, wácht dan met uitzenden tot je iets fatsoenlijks neer kunt zetten, maar zo werkt
het niet bij Studio Vlemmix Hij heeft die datum nu eenmaal in zijn hoofd, dus er komen hoe dan
ook vanaf die dag beelden. Maar van de plannen die er zijn moet nog erg veel uitgewerkt worden,
en ik verwacht niet dat dat voor die tijd rond is allemaal.

Dit is een langlopend project. 1 november gaat de testfase in om te kijken of het allemaal werkt
zoals we willen, en intussen worden er steeds meer programma's uitgewerkt en verbouwingen gerealiseerd.

Na verloop van tijd moet er dan een leuke tv zender groeien, waar mensen ook interactief aan mee kunnen doen. Dat geeft weer naamsbekendheid, enzovoort.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Dementor het volgende:

We krijgen nu testbeeld vanuit Eindhoven.

woensdag 14 oktober 2009 @ 10:15:18 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73673366
Leuk. Het hoeft voor mij ook niet allemaal even enerverend te zijn, ik vond de 'saaie' momenten bij BB en DGK ook prima. Anders wil ik de deur niet meer uit voor boodschappen doen enzo Ik vind het vaak gewoon gezellig om de streams op de achtergrond aan te hebben als ik wat anders aan het doen ben (op de computer).
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:48:01 #41
162917 tuinfluiter
pi_73680006
Opklikken om het beter te kunnen lezen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:50:26 #42
162917 tuinfluiter
pi_73680081
pi_73680690
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:10 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[..]

[..]

pi_73687643
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:
Leuk. Het hoeft voor mij ook niet allemaal even enerverend te zijn, ik vond de 'saaie' momenten bij BB en DGK ook prima. Anders wil ik de deur niet meer uit voor boodschappen doen enzo Ik vind het vaak gewoon gezellig om de streams op de achtergrond aan te hebben als ik wat anders aan het doen ben (op de computer).
Ja, die saaie momenten vond ik ook helemaal niet erg. Hoop dat het nieuwe programma van Johan en allen die er aan meedoen leuk wordt. Fijn om weer eens streams te kijken
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:50:45 #45
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73691373
Ja, ik ben ook wel weer toe aan streams Maar ik las dat Mera zei 1 november. Dat is het ook al snel.
pi_73703220
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik ben ook wel weer toe aan streams Maar ik las dat Mera zei 1 november. Dat is het ook al snel.
da's nog 2 weekjes ....
pi_73703269
krijg nou tieten...

DENNIX zingt hier mee...

knallen..

en die ene bolle van dat afvalprogramma...

kweetniet meer hoe die gosert heette

donderdag 15 oktober 2009 @ 04:29:45 #49
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_73703284
Ruud, Bianca, Tara, Anouk, Cyrille, Mona en Karin waren te zien in de Sterrenplaybackshow.
Ze deden "Sex Bomb" van Tom Jones.

donderdag 15 oktober 2009 @ 04:36:27 #50
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_73703293

http://members.lycos.nl/karinfan/home.html

[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 15-10-2009 04:55:31 ]
pi_73703543
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 04:29 schreef spapaars het volgende:
Ruud, Bianca, Tara, Anouk, Cyrille, Mona en Karin waren te zien in de Sterrenplaybackshow.
Ze deden "Sex Bomb" van Tom Jones.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ook wel heimwee naar BB op fok zaterdag 15 april 2000 @ 23:17 Heimwee
quote:
Op zaterdag 15 april 2000 23:17 schreef Hunter het volgende:
Ik zag zojuist bij het zappen opeens een stukje van de sterren-playback-show. Sterren en BN-ers treden op voor het goede doel. Er was een introductie-filmpje van BB-Karin en Ruud die voor Natuurmonumenten iets zouden gaan doen. Vervolgens zag je Ruud als Tom Jones met als begeleiding alle BB-vrouwen verkleed als langharige vamps: Mona, Karin, Bianca, Sabine, Anouk en Cyrille. zelfs Tara was er bij. Toen ze wonnen ging met name Ruud verschrikkelijk uit zijn dak (eindelijk gewonnen).
Maar waar het me hier om gaat: ik zie die mensen dus ontzettend lol maken en genieten van het moment. Ook zie ik ze iets samen doen, met een gezamelijk doel.

Waarom straalt dat plezier niet van de bus af? Ik heb nu meer oprecht lachende mensen gezien dan in al die weken bus bij elkaar. Waarom ben ik blij om de BB-ers terug te zien, en waarom zal dat nooit het geval met de bussers zijn? Waarom zijn de bussers nooit een hechte groep geworden?

[ Bericht 24% gewijzigd door peeet1 op 15-10-2009 08:02:11 ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:01:08 #52
162917 tuinfluiter
pi_73705432
'Gouden Kooi-Huub ging niet vreemd' van onze redactie
AMSTERDAM - Een bron laat weten waarom het huwelijk tussen Gouden Kooi-deelnemers
Huub en Claire op de klippen is gelopen.

Met haar eigen salon voor haarmode, nagelstyling en make-up hoopte Claire een goedlopende
zaak op touw te zetten", aldus een bron die dicht bij de familie staat aan het weekblad Party.
"Er is veel eigen geld geïnvesteerd maar dat betaalde zich niet goed terug.
Er moest elke maand geld bij, dus de zaak is verkocht en vorige week is de boel leeggehaald.
Huub en Claire woonden boven het pand. Claire zit nu bij haar ouders in Tilburg en Huub moest
de woning halsoverkop verlaten, omdat dat pand bij de zaak hoort."

Daarnaast had de blondine het totaal niet naar haar zin in Hilversum.
"Ze miste haar geboorteplaats Tilburg en wilde dichter bij haar ouders en vrienden zitten."

Vorige week verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan.
Ook zou de Gouden Kooi-deelnemer zijn vrouw hebben geslagen. "Onzin", laat de bron weten.
"Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de huiskamer,
maar van fysiek geweld is mij niks bekend."

Huub en Claire hebben samen een dochtertje van drie maanden: Sophie.

Bron: De Telegraaf.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:18:01 #53
162917 tuinfluiter
pi_73705787
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd
dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:33:59 #54
162917 tuinfluiter
pi_73706230
Dit is een langlopend project. 1 november gaat de testfase in om te kijken of het allemaal werkt .
.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ja, en 's morgens is er voor de kleinsten een voorleesuurtje met kabouters.
Ik noem maar een zijstraat.

Het leuke is dus ook dat je waarschijnlijk ook van alles van achter de schermen meekrijgt.
Omdat alles live is en er in de andere ruimtes in het gebouw óók camera's hangen.
Zo krijgt het toch een beetje een RLS effect, maar dan gaat dat meer over alle perikelen in
een tv studio, in plaats van een vast aantal personen.
Hoewel je dat laatste natuurlijk ook weer kunt intergreren. En dat je daar dan op bepaalde uren
een samenvatting van uitzendt, terwijl er tegelijk ook een live stream van is.

De mogelijkheden zijn wat dat betreft dus eindeloos. Er zal dus lekker geëxperimenteerd kunnen worden.
En dát maakt het leuk om te maken, en ook om naar te kijken denk ik.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:46:54 #55
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73708367
tvp
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:07:58 #56
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73709047
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn vermoeden dus bevestigd. Eerst de aankondiging dat Jaap toch op tv kwam. (welke zei hij er niet bij) En dan de zender van Vlemmix. 1+1=2
Snooker is top!!!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:09:25 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73709093
Nou ja TV ... Internet ...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:13:55 #58
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73709230
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
Nou ja TV ... Internet ...
internet tv. Jaap heeft nooit gezegd wat voor tvzender. Slim hoor. Het zou me trouwens niet verbazen als Huub later ook nog aanschuift.
Snooker is top!!!
pi_73710423
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:01 schreef tuinfluiter het volgende:
'Gouden Kooi-Huub ging niet vreemd' van onze redactie
AMSTERDAM - Een bron laat weten waarom het huwelijk tussen Gouden Kooi-deelnemers
Huub en Claire op de klippen is gelopen.

[ afbeelding ]

Met haar eigen salon voor haarmode, nagelstyling en make-up hoopte Claire een goedlopende
zaak op touw te zetten", aldus een bron die dicht bij de familie staat aan het weekblad Party.
"Er is veel eigen geld geïnvesteerd maar dat betaalde zich niet goed terug.
Er moest elke maand geld bij, dus de zaak is verkocht en vorige week is de boel leeggehaald.
Huub en Claire woonden boven het pand. Claire zit nu bij haar ouders in Tilburg en Huub moest
de woning halsoverkop verlaten, omdat dat pand bij de zaak hoort."

Daarnaast had de blondine het totaal niet naar haar zin in Hilversum.
"Ze miste haar geboorteplaats Tilburg en wilde dichter bij haar ouders en vrienden zitten."

Vorige week verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan.
Ook zou de Gouden Kooi-deelnemer zijn vrouw hebben geslagen. "Onzin", laat de bron weten.
"Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de huiskamer,
maar van fysiek geweld is mij niks bekend."

Huub en Claire hebben samen een dochtertje van drie maanden: Sophie.

[ afbeelding ]

Bron: De Telegraaf.
Dus telegraf gebruikt de party nu ook al als bron
Maar laten de sappigste details dit keer buiten de berichtgeving
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:18:44 #60
162917 tuinfluiter
pi_73711342
Amanda haar eerste column op bruno.nl, de vijfde column is in de maak.

Het einde van de Gouden Kooi was pas het begin voor Amanda Balk.
Ze brengt binnenkort haar allereerste single Bye Boy uit, werkt aan een tweede kalender en vanaf nu
is ze de kersverse columniste van Bruno.nl.

Wat fijn om weer lekker mijn column te schrijven, ik heb er erg veel zin in en ik hoop dat jullie het ook
allemaal leuk vinden. Om te beginnen wil ik jullie laten weten dat het ontzettend goed met mij gaat.
Ik zit lekker in mijn vel en ben nog steeds helemaal verliefd op Nick. Deze eerste column komt vanuit
Spanje, omdat ik al een aantal weken aan het touren ben met mijn vriendje, die dj is. Hij heeft deze
zomer vijf dagen in de week buitenlandse boekingen door vele plaatsen in Europa. Ik ga drie van de vijf dagen mee, want we kunnen niet zo lang zonder elkaar. Hihi.

Meer dagen kan ik ook niet mee, want ik heb natuurlijk mijn eigen werkzaamheden in Nederland.
Het valt me nu echter op dat het leven van een dj zwaar is. Het is draaien op feesten, vliegtuig in
en vliegtuig uit. Vorige week waren wij in Lloret de Mar, samen met zijn collega´s Sunnery
en Ryan paar uren voordat ze weer moesten draaien, kregen we honger en zijn we op zoek
gegaan naar een goed restaurant waar we even snel wat gezonds konden eten.
Een goede maaltijd blijft belangrijk. Na tien keer heen en weer lopen op de boulevard, viel de keuze
op een Hollands restaurant.

Een goeie Hollandse maaltijd is nooit verkeerd, want door alle drukte komt het daar deze zomer
weinig van. We wilden wel snel eten, daarom bestelden we meteen. Maar wat ons werd
voorgeschoteld... we bleven er eerst met verbazing naar kijken. Ik had Hollandse kippensoep
besteld, maar mijn kippensoep zag eruit als slootwater zonder kip. Het stuk vlees van Ryan
zag er al uit als een stuk schoenzool, maar het smaakte ook net als een schoenzool.
Ook de rest was niet veel beter, waardoor onze eetlust een stuk minder werd.
Omdat het er allemaal zo onbetrouwbaar uitzag en we toch wel trek hadden, gingen we maar
voor de patat, want ja, dat is meestal wel oké, dachten we.

Ryan nam een hap van zijn patatje met ketchup en keek met een erg zuur gezicht.
Hij zei: "Er is iets niet goed aan die ketchup." Bleek de ketchup een maand over datum!
Gatverdamme! Als de ketchup al over datum is, hoe zit het dan met de rest van het eten?
We riepen de serveerster erbij en we legden de situatie uit. Toen vielen we helemaal van onze
stoel van verbazing van haar antwoord: "Daar is nog nooit iemand aan dood gegaan".

What the f...? Dat zeg je toch niet tegen je gasten? We konden er gelukkig de humor nog van in zien.
Alles laten staan en de rekening betaald. Op naar Mc Donalds. Heerlijk! Ik ben inmiddels weer in
Spanje, maar de ketchup blijf ik in de gaten houden. Een goede tip voor iedereen zou ik zo zeggen...

Xx Amanda

pi_73711809
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[b]Amanda haar eerste column op bruno.nl, de vijfde column is in de maak.[/b}

[ afbeelding ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:59:13 #62
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_73712780
Internationale reality.
Vitespiate Italië.
Registreer en je krijgt 6 streams.
http://www.vitespiate.com(...)factory/Soggiorno/1/

Bewoners kunnen de chat op die site meelezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door spapaars op 15-10-2009 14:06:34 ]
pi_73713049
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef spapaars het volgende:
Internationale reality.
Vitespiate Italië.
Registreer en je krijgt 4 streams.
http://www.vitespiate.com(...)factory/Soggiorno/1/

[ afbeelding ]
Bewoners kunnen de chat op die site meelezen.
ja de bewoners wel maar ik niet ben geen Ivo Niehe
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:11:09 #64
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_73713187
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef peeet1 het volgende:

[..]

ja de bewoners wel maar ik niet ben geen Ivo Niehe
http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=it&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fwww.vitespiate.com%2Fchannels%2FBusiness-channel%2FDatch-factory%2FSoggiorno%2F1%2F

(14:11:47) (Muziek): leuk nikname "kruip" .... Alment maar ieder zo vaak gezegd? hihihihi of blijft steken ...??
(14:11:48) (Piero): Victory Hoe oud ben je?
(14:12:15) (tonio_taranto7): worst Beretta eindigen in een haast
(14:12:21) (Antoinette): Ik wil winnen teveel Vincenzo Salemme .... is een mythe
(14:12:33) (fraloko): en uw lijn dan? Hoe viky??
(14:12:44) (superari): grote Antoinette
(14:12:49) (Piero): het gruoss
(14:12:49) (pallone1989): je bent niet ooit in Frosinone
(14:12:50) (tiinfilo): Vitoria hoe oud ben je?
(14:12:59) (Antoinette): Ook ik heb zijn hele filmografie
(14:13:08) (fraloko): het duurt het duurt ....
(14:13:15) (Dani85): Ik heb een advertentie voor een bekend merk van chips hahaha
(14:13:19) (Antoinette): U bent van harte simpatika overwinning
(14:13:21) (pallone1989): wanneer precies? "

[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 15-10-2009 14:18:29 ]
pi_73715988
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:18 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd
dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.

[ afbeelding ]
krijgt ie in ieder geval een kans...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:29:51 #66
162917 tuinfluiter
pi_73726477
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:18 schreef Dementor het volgende:

We zijn weer aan het testen.
pi_73727129
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:25 schreef FANN het volgende:

[..]

krijgt ie in ieder geval een kans...
als Jaap gewoon gaat intervieuwen en niet zijn *terror* dingen erbij haalt kan hij best ver komen denk ik.
gewoon goede vragen en niet gaan gooien met kots etc.etc. dan wordt het wel wat. ( hoop ik)
voor mij hoeft hij echt niet aan het *terror Jaap* imago te doen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73727299
En wat me ook wel leuk lijkt, als Jaap die show gaat doen bij vlemmix, dat je als streamer aparte vragen aan Jaap kan voorleggen en dat hij die dan uitdiept met zijn Gast van de dag, zeg maar.
dat Jaap ondertussen b.v. op FOK meeleest en de desbetreffende vraag aan zijn gast voorlegt, gewoon een serieuse talkshow waar best een lach even tussendoor kan maar niet een hele show ala bagger.
pi_73731415
blog van Bart spring

8 sep 2008, 22:17 - 16 x bekeken
Wat een gelul. Noem het gewoon een samenvatting van je dag, dan hoef je niet zo interessant te doen.

Bovendien valt er niet veel te bloggen, of samen te vatten. M’n dag was uitermate rustig. Bijna de moeite niet waard om te vermelden. Toch is er iets wat ik niemand wil onthouden (is ook onmogelijk, daar het hier een historisch feit betreft).

Vanmorgen kwam mijn editor weer over de vloer. We schrijven samen aan een tweetal boeken met het doel deze uit te geven. Op termijn.
Een van de boeken vereist een terugblik op Big Brother. Wij zagen de exit van Sabine, met de voorafgaande sex-scene. Niet zozeer het gedoe onder de dekens of het gegiechel van de huisgenoten was waar ik om moest lachen, maar juist het symbolische sigaretje-opsteken-na-de-sex. Geniaal!
Wij (Sabine en ik) probeerden nog om het zo discreet mogelijk te doen, maar we maaiden het gras voor onze eigen voeten weg door in de valkuil van het after-sex ritueel te vallen.
Wel leuk natuurlijk.

De editor heeft trouwens Ton. Hij heeft de Einstein-look. Helaas niet de hersens, maar we houden elkaar aardig bij op sneldenkgebied. Binnenkort gaan we tegen elkaar simultaan schaken. Hij kan ook blind sudoku’s.

Foute grap van de week.
M’n broertje belde op. “ Alles goed?”
“Neuh, beetje ziek.”
“Oh. Hebbie dan?”
“ Niks ernstigs, geen kanker ofzo.”
“Oef, gelukkig maar.”

En in navolging van mijn cd-kast is nu ook de boekenkast gealfabetiseerd. Eigenlijk alleen omdat het zo’n mooi woord is. Met zoveel boeken is het namelijk best een kutkarwei.

Einde dagsamenvatting.
pi_73736116
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef peeet1 het volgende:
blog van Bart spring

8 sep 2008, 22:17 - 16 x bekeken
Wat een gelul. Noem het gewoon een samenvatting van je dag, dan hoef je niet zo interessant te doen.

Bovendien valt er niet veel te bloggen, of samen te vatten. M’n dag was uitermate rustig. Bijna de moeite niet waard om te vermelden. Toch is er iets wat ik niemand wil onthouden (is ook onmogelijk, daar het hier een historisch feit betreft).

Vanmorgen kwam mijn editor weer over de vloer. We schrijven samen aan een tweetal boeken met het doel deze uit te geven. Op termijn.
Een van de boeken vereist een terugblik op Big Brother. Wij zagen de exit van Sabine, met de voorafgaande sex-scene. Niet zozeer het gedoe onder de dekens of het gegiechel van de huisgenoten was waar ik om moest lachen, maar juist het symbolische sigaretje-opsteken-na-de-sex. Geniaal!
Wij (Sabine en ik) probeerden nog om het zo discreet mogelijk te doen, maar we maaiden het gras voor onze eigen voeten weg door in de valkuil van het after-sex ritueel te vallen.
Wel leuk natuurlijk.

De editor heeft trouwens Ton. Hij heeft de Einstein-look. Helaas niet de hersens, maar we houden elkaar aardig bij op sneldenkgebied. Binnenkort gaan we tegen elkaar simultaan schaken. Hij kan ook blind sudoku’s.

Foute grap van de week.
M’n broertje belde op. “ Alles goed?”
“Neuh, beetje ziek.”
“Oh. Hebbie dan?”
“ Niks ernstigs, geen kanker ofzo.”
“Oef, gelukkig maar.”

En in navolging van mijn cd-kast is nu ook de boekenkast gealfabetiseerd. Eigenlijk alleen omdat het zo’n mooi woord is. Met zoveel boeken is het namelijk best een kutkarwei.

Einde dagsamenvatting.
ik dacht dat ie niks meer te maken wilde hebben met BB

schiet mij maar lek...
pi_73736486
het is een blog uit 2008
op zijn hyves staan nieuwer blogs

http://bartspring.hyves.nl

[ Bericht 77% gewijzigd door peeet1 op 16-10-2009 01:03:10 ]
pi_73737312
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:54 schreef peeet1 het volgende:
het is een blog uit 2008
op zijn hyves staan nieuwer blogs

http://bartspring.hyves.nl
ah... maar dan nog...

zal dat boek wel geflopt zijn denk ik dan...
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:14:15 #73
162917 tuinfluiter
pi_73738455
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:35 schreef peeet1 het volgende:

Johan Vlemmix
EINDHOVEN - Johan Vlemmix uit Eindhoven komt vanaf 1 november met een eigen internetzender.
De Eindhovenaar wil 24 uur per dag televisie maken.
De programma's worden opgenomen in zijn eigen replica van Paleis Soestdijk in Eindhoven.
Het is de bedoeling dat er ook een real life soap wordt gemaakt met vijftig camera's.

Vlemmix gaat daarnaast een praatprogramma maken met paragnosten.

De 24 uurs internet-zender wordt gratis.

bron http://www.omroepbrabant.(...)+internetzender.aspx
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 00:43 schreef Peter6000 het volgende:

Misschien komt medium Anita wel.

http://www.clipser.com/watch_video/21506

.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

de man met de gitaar in de videoclip van de Hoestende Varkens is één van de paragnosten

Die had een afspraak op het moment dat de clip werd opgenomen en ze hebben 'em gewoon
een poncho aangetrokken en een gitaar gegeven.
pi_73757936
Johan Vlemmix helpt Terror Jaap aan paleis

5 August 2008 14:28
“Johan Vlemmix stelt kosteloos zijn Paleis Soestdijk II ter beschikking voor de opnamen van mijn show”, aldus Jaap Amesz, terror Jaap uit de Gouden Kooi, op zijn weblog. King Jaap was op zoek naar een ‘passend onderkomen’ om te wonen en zijn nieuwe tv-show in op te nemen.

Maandag werd al bekend dat Jaap zich in had geschreven voor een prijsvraag bij Radio 538, waarmee hij een klasteel in het Land van Ooit kon winnen. Jaap, momenteel woonachtig in een stacaravan op de veluwe, hoeft de prijsvraag dus niet meer te winnen.

Paleis Soestdijk II ligt in Eindhoven en is door Vlemmix gebouwd als replica van Paleis Soestdijk. Het pand bestaat uit diverse ruimtes, waaronder een disco, een expositieruimte en een bar. Johan Vlemmix heeft ook al toegezegd te gast te willen zijn in de show van Jaap.

‘Terror Jaap’ is al sinds zijn overwinning in De Gouden Kooi bezig met het opzetten van een televisieprogramma.
bron http://www.medianed.com/2(...)ror-jaap-aan-paleis/

[ Bericht 4% gewijzigd door peeet1 op 16-10-2009 19:10:41 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:53:20 #75
162917 tuinfluiter
pi_73759793
Lees hier de vijfde column van Amanda .

Ik ben al een een half jaar samen met mijn vriendje Nick! Om dat te vieren zijn we lekker uit eten geweest met elkaar in Schiedam bij een heerlijk restaurant. Wat gaat de tijd toch snel. We zijn al vrij snel samen gaan wonen, dus inmiddels woon ik ook alweer bijna een half jaar bij hem in. Samen met mijn kleine lieve hondje Juicy, natuurlijk. Die vindt het ook heel erg fijn hier: we hebben een grote tuin, dus Juicy vermaakt zich prima. En Nick is net zo verliefd op hem als ik, dus we zijn een goed team met zijn drietjes.

Laatst zijn we nog lekker naar Ibiza geweest voor een dagje. Nick moest draaien in discotheek Pacha. We hebben een geweldige avond gehad. Hij draaide daar samen met David Guetta op de Closing party van 'Fuck me, I'm famous'.

Het was super! We hebben heerlijk samen gedanst en tijd voor elkaar gehad, ook al moest hij zelf ook draaien. Ik heb zelfs Kelly Rowland ontmoet. Zo grappig om met iemand te kletsen die je alleen van haar muziek en van de televisie kent. En ik ben zo trots op Nick, hij doet het zo ontzettend goed...

Ik had alleen op een gegeven moment iets te veel champagne op. Dat was jammer, want daardoor ben ik mijn camera verloren. Ik heb overal gezocht, maar ik heb hem niet kunnen terugvinden. Al de leuke foto's aan deze superavond zijn hier door ook verloren gegaan. Vandaar dat ik ze nu niet aan jullie kan laten zien. Het toestel is vervangbaar, maar die foto's helaas niet.

Al met al heb ik echt een heerlijke zomer gehad. Het had van mij nog wel even mogen duren, want wat is het ineens weer koud! Ik ben gisteren naar een heel gezellig feestje van Di-rect geweest. Ik vind het zo moeilijk om me gepast te kleden, nu met dit weer. Het liefst doe ik een superwarme trui aan met geiten wollen sokken, maar ja, dat staat zo vreemd, haha. Dus het werd toch maar een leuke jurkje. Het was een besloten feestje en er hing een lekker sfeertje. Ik kon gewoon weer even lekker Amanda zijn.

Jullie merken wel: ik geniet volop van alles. En er staan nog genoeg leuke en spannende dingen te gebeuren. Maar daar vertel ik jullie de volgende keer weer meer over.

XXX Amanda

vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:09:39 #76
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_73760412
Ik krijg steeds meer het idee van Amanda dat ze niet gelukkig kan zijn zonder een bekend vriendje.
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:44:52 #77
111260 Charmian
a little joy
pi_73805472
tvp
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:53:07 #78
162917 tuinfluiter
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:56:19 #79
162917 tuinfluiter
pi_73807957
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef beequeen het volgende:

Arme, arme Bianca van DOB, ze is gescheiden. Dit berichtje staat op Huub's Hyves.

Maar ehm....doet ze aan webcamsex ofsow?
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:04:56 #80
162917 tuinfluiter
pi_73808224

9 september 2009, dinsdag.

John de Mol weet voor bijna honderd procent zeker dat 'De Gouden Kooi' voor het einde van het jaar
terug op de buis komt. Helaas voor alle tv-junkies die zo genoten hebben van Jaap, Huub, Brian en
alle anderen uit het op hol geslagen huis: John heeft het over buitenlandse ambities.

In Nederland staat de villa inmiddels te koop en zal niet meer gebruikt worden voor televisie
doeleinden. "Ik voorspel dat De Gouden Kooi voor het einde van volgend jaar ergens op de wereld
aan een internationale opmars begint. Als het maar eenmaal weer op de buis is, zal dat wereldwijd
zorgen voor een domino-effect."

http://www.showbiznewz.nl(...)kooi-komt-terug.html
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:10:51 #81
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73808415
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Las wel dat het haar lijn ten goede is gekomen. Ze is behoorlijk afgevallen.
Snooker is top!!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:15:36 #82
162917 tuinfluiter
pi_73808558
De Gouden Kooi.

.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef ditisHuub het volgende:

heb ook behoorlijk wat in dat barretje gezeten

edit: en nee, niet toen het nog een kantoor was!

zondag 18 oktober 2009 @ 16:19:18 #83
162917 tuinfluiter
pi_73808660
CBML

zondag 18 oktober 2009 @ 16:20:15 #84
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73808698
Zou zo graag eens zien hoe het er nu uitziet. Vliegtuigactie een idee?
Snooker is top!!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:30:09 #85
162917 tuinfluiter
pi_73809035
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
Zou zo graag eens zien hoe het er nu uitziet. Vliegtuigactie een idee?
Iemand die DGK keek , reed na een avondje uit langs de villa en zag mensen en kaarsjes branden.

zondag 18 oktober 2009 @ 16:35:55 #86
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73809242
Neuh, wil het gewoon van bovenaf zien. Zonder regiehokken. Hoe ziet de tuin er nu uit. De paardenbak is die er nog. De sauna en kapsalone enz.
Snooker is top!!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:37:24 #87
162917 tuinfluiter
pi_73809298
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef sunny16947 het volgende:
Neuh, wil het gewoon van bovenaf zien. Zonder regiehokken. Hoe ziet de tuin er nu uit. De paardenbak is die er nog. De sauna en kapsalone enz.
Een ballonvaart is dan misschien nog te doen.
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:40:12 #88
162917 tuinfluiter
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:48:06 #89
162917 tuinfluiter
pi_73809679
quote:

Ik ben ingrid, ex-bewoonster van BB5 en ben op deze site terecht gekomen...leuk!!!
Nou had ik een vraagje...weten jullie misschien waar ik nog leuke fotos of beeldmateriaal
kan ophalen van mijn periode in het huis????
Thanks alvast xxx

Een muis in het Big Brother 5 huis

zondag 18 oktober 2009 @ 16:53:52 #90
162917 tuinfluiter
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:00:01 #91
162917 tuinfluiter
pi_73810259
10 jaar tijdverlies. Wat een rommel was er te zien. En wat een uiterst oninteressante personages. En vooral nepheid.
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:15:22 #93
162917 tuinfluiter
pi_73812999
Jaap en medium Anita.

Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 18:18:07 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_73813095
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en medium Anita.

[ afbeelding ]
O wat leuk Tuinfluiter.
Wat heb ik daar om gelachen. Jaap met zijn oom Piet Agoras
En Anita ging er serieus op in, had niets in de gaten.
Toen vond ik Jaap wel grappig.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:23:58 #95
162917 tuinfluiter
pi_73891597
Speciaal voor Fann een voorproefje van Studio Vlemmix.

pi_73891683
pi_73891808
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en medium Anita.

[ afbeelding ]
dit vond ik zo leuk he, en ook met die belgische hypnotiseur, die vond ik gaaf.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:55:41 #98
162917 tuinfluiter
pi_73900610
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:28 schreef Toverheks het volgende:

dit vond ik zo leuk he, en ook met die belgische hypnotiseur, die vond ik gaaf.

Anita was drie keren in cafe de Boom, Oldenzaal en Saasveld

woensdag 21 oktober 2009 @ 00:20:14 #99
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_73901308

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_73901986
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:55 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Anita was drie keren in cafe de Boom, Oldenzaal en Saasveld

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:37:30 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73908436
Is er ergens een filmpje van de Thai massage die Brian kreeg van dat kleine dametjes boven in de gym?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:29:50 #102
162917 tuinfluiter
pi_73910052
Huub .

woensdag 21 oktober 2009 @ 13:11:06 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73911177
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub .

[ afbeelding ]
WTF..... nee he! Arme Claire, dit komt niet meer goed dus.....
pi_73914225
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub .

[ afbeelding ]
wat een lul....
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:16:23 #105
111260 Charmian
a little joy
pi_73921640
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:36 schreef FANN het volgende:

[..]

wat een lul....
Waarom?
pi_73921948
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef Charmian het volgende:

[..]

Waarom?
Ja, hij moet het toch zelf weten? Ze zijn uit elkaar, dus waarom niet?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:31:04 #107
111260 Charmian
a little joy
pi_73922031
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, hij moet het toch zelf weten? Ze zijn uit elkaar, dus waarom niet?
Dat is mijn gedachte dus ook
pi_73938975
pi_73939010
tering.....
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:46:23 #110
162917 tuinfluiter
pi_73989271

Gouden Kooi-Claire doet aangifte van huiselijk geweld van onze redactie

AMSTERDAM - Gouden Kooi-deelneemster Claire heeft aangifte gedaan wegens huiselijk geweld
tegen haar verse ex Huub...Bracht het stel eerder nog naar buiten in goed overleg te gaan scheiden, inmiddels laat Claire Recourt aan RTL Boulevard weten dat ze wegging omdat ze te bang was om
bij Huub van Ballegooy te blijven...

Zelfs zodanig dat ze aangifte heeft gedaan wegens huiselijk geweld.
Het OM heeft inmiddels een onderzoek ingesteld.

Claire vertelt: "Er zijn gewoon dingen gebeurd die niet te accepteren zijn.
Dat heeft te maken met agressie. Dan werd hij woedend, en had daarna spijt.
Maar als het zich daarna nog een paar keer voordoet, en je twee weken na je bevalling opnieuw
heel erg bang moet zijn voor je man dan vind ik dat een hele goede reden om weg te gaan."

Gisteren verschenen er in weekblad Party foto's van Huub hand in hand met een brunette.
Claire maakt er korte metten mee: "Dat is gewoon walgelijk! Hij houdt er geen seconde rekening
mee wat zoiets over tien jaar voor effect heeft op onze dochter Sophie.
Hij is volledig onvoorspelbaar en alleen met zichzelf bezig."

Huub laat weten dat hij niets weet van een aangifte en dat Claire's verhaal niet waar is.

Eerder verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan.
Ook zou hij Claire hebben geslagen. "Onzin", liet een bron toe weten.
"Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de
huiskamer, maar van fysiek geweld is mij niks bekend."

Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Bron: Telegraaf, weekblad weekend en film van DGK1&2.

Op klikken om het beter te lezen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:27:51 #111
162917 tuinfluiter
pi_74145385
Op klikken om het beter te kunnen lezen.

Scan van Mylene.
pi_74147868
qwadsafggfvxcgbgxxzcx
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:56:04 #113
162917 tuinfluiter
pi_74148597

Scan van Eefje999
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2009 @ 17:07:25 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_74155620
Fluitertje ik heb een vraag. Heb jij dat filmpje nog van Claire toen ze afscheid nam van haar familie en vrienden voordat ze DGK inging? Ik heb het ergens opgeslagen maar kan het niet meer terugvinden.

Persfoto's van Claire en Sophie.

Met dank aan Yvonne.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_74155780
De ene keer lees ik dat ze 3 weken na de geboorte weg was en nu een maand geleden
Love music!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:43:47 #116
162917 tuinfluiter
pi_74161126
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:

Fluitertje ik heb een vraag. Heb jij dat filmpje nog van Claire toen ze afscheid nam van haar familie en vrienden voordat ze DGK inging? Ik heb het ergens opgeslagen maar kan het niet meer terugvinden.
Waar heeft die ooit gestaan in een filmpjes topic of bij updates .

Jammer voor je, nou we vinden het nog wel.

Claire kwam zaterdag 5 januari 2008 in DGK.
In Claire haar bewonerstopic zie ik het niet.
  Moderator woensdag 28 oktober 2009 @ 20:38:40 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74163465
Beste mensen, dit topic gaat zo verhuizen naar het nieuwe RLS & Streams-forum.
Het blijft gewoon in MyAt staan, alleen in de SHO-index is het dadelijk dus verdwenen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:09:23 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74164822
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
Beste mensen, dit topic gaat zo verhuizen naar het nieuwe RLS & Streams-forum.
Het blijft gewoon in MyAt staan, alleen in de SHO-index is het dadelijk dus verdwenen.
Ik heb het andere draadje ook niet bij mij actieve topics. Waar kan ik het vinden?

Edit: het staat er.... wist niet dat het even zou duren.

[ Bericht 12% gewijzigd door ThunderBitch op 28-10-2009 21:30:27 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:30:54 #119
162917 tuinfluiter
pi_74165690
Johan en Marijke Sterreporter.

Vlemmix tegen FOK!:
de laatste loodjes voor de kickoff van Studio Vlemmix. "Alle programma's zijn klaar,

-zoals een talkshow met Jaap,
-een kinderprogramma,
-een showbizrubriek voor Marijke Sterreporter en
-zelfs een vleugje erotiek zal niet ontbreken", aldus Johan.

Studio Vlemmix zal 24 uur per dag live te zien zijn via www.johanvlemmix.tv en start zondag 1 november
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:13:04 #120
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_74167611
Jammer dat DGK niet meer is. Zat vorige week nog eens op clipser te kijken. Nu moeten we het doen met ene Vlemmix in een bunker. No way dat ik naar zulke crap ga kijken.
BE YOUR DOG
  † In Memoriam † donderdag 29 oktober 2009 @ 09:40:01 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_74177213
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef tuinfluiter het volgende:

Waar heeft die ooit gestaan in een filmpjes topic of bij updates .

Jammer voor je, nou we vinden het nog wel.

Claire kwam zaterdag 5 januari 2008 in DGK.
In Claire haar bewonerstopic zie ik het niet.
Wat vreemd. Het was een filmpje bij Claire thuis, samen met haar ouders, vriendinnen en volgens mij ook Bram. Het was de dag voordat ze DGK inging. Ze beloofde toen dat ze niks met Huub zou beginnen.

Nou ja, nog maar eens goed zoeken dan. Bedankt iig.
― Mark Twain
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:51:25 #122
173736 sunny16947
het kan altijd erger
  † In Memoriam † donderdag 29 oktober 2009 @ 09:55:36 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_74177611
quote:
Bedankt Sunny, dit filmpje bedoelde ik idd.
― Mark Twain
pi_74205919
quote:
tnx
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:47:48 #125
162917 tuinfluiter
pi_74206675
Primeur: het officiële lancerings-filmpje van Studio Vlemmix

Live aanklikken om het filmpje te kunnen bekijken.

http://www.enjoymedia.nl/films/site_vlemmix_live/

.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Bunker-Renate het volgende:

Nice!!!
pi_74206851
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Primeur: het officiële lancerings-filmpje van Studio Vlemmix

Live aanklikken om het filmpje te kunnen bekijken.

http://www.enjoymedia.nl/films/site_vlemmix_live/
succes Flem !
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:57:51 #127
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_74242666
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_74339340
(Novum) - Johan Vlemmix deelt op Valentijnsdag gratis condooms uit. Dat doet hij op de Amsterdamse Wallen, op diverse universiteiten en in horecagelegenheden in het hele land. De ludieke actie is in het kader van de nieuwe televisieserie 'Johan de relatieman', vertelt de 46-jarige entertainer vrijdag.

http://boulevard.nieuws.nl/165924
  dinsdag 3 november 2009 @ 07:34:50 #129
162917 tuinfluiter
pi_74339403

Amanda Balk heeft heeft exclusief aan MSN Starlounge een reactie gegeven op Claire's aangifte tegen Huub. Lees hier Amanda's email:

Ik ben nog steeds helemaal van slag, wat verschrikkelijk wat Claire en haar kleine meid overkomen is!!! Ongelofelijk, ik hoorde het verhaal en mijn haren gingen rechtovereind staan.

Na al bijna een jaar niets van Huub gehoord te hebben, belde hij me vorige week ineens op. Ik wist toen nog niks van wat ik nog te horen zou krijgen via de media, alleen dat ze uit elkaar waren en dat haar zaak verkocht was. Hij vertelde dat hij het zo erg vond dat hij z'n meissie kwijt was, ik weet nu nog steeds niet of hij Claire bedoelde of zijn kleine dochtertje. Maar meteen vertelde hij ook dat hij een nieuwe vriendin heeft, met een hele rijke papa en een eigen huis op Ibiza, bla bla bla.

Hij raakte niet uitgesproken over zijn nieuwe liefde, hoe is het toch mogelijk dat een man in één zin kan zeggen hoe verschrikkelijk hij het vind dat zijn huwelijk op de klippen is gelopen en dat hij al een nieuwe liefde heeft. Toen vond ik het al heel erg dat hij zo snel over Claire heen was, hij heeft wel samen met haar een kind op de wereld gezet.

Daarna hoorde ik het echte verhaal van Claire in de media, wat er allemaal echt gebeurd is in huize Ballegooij. Ik schrok ontzettend en heb het eerst allemaal op een rijtje proberen te zetten en het besproken met een paar vriendinnen. Natuurlijk omdat ik zo goed weet en begrijp wat Claire nu doormaakt.

De volgende dag heb ik hem een sms gestuurd, met mijn ongezouten mening. Dat ik het té ziek voor woorden vind wat hij gedaan heeft met Claire. Ik heb genoeg meegemaakt met Huub in 'de Kooi', dat ik zeker weet, dat Claire hier geen woord van heeft gelogen. Claire heeft al genoeg van hem gepikt. Ik kreeg direct een reactie van hem terug, dat hij het verschrikkelijk vond dat juist ik dit geloof. Dat Claire dit alleen maar naar buiten heeft gebracht, omdat ze jaloers is. En dat ze dit alleen maar zegt, omdat hij op de cover stond van een blad met zijn nieuwe vriendin.

Ik heb toen een sms terug gestuurd met de boodschap, "Ik ben dan wel blond geverfd, maar ik kom niet uit een ei, Huub." Ik heb hem verteld dat er best vrouwen zullen zijn die op wraak uit zijn, maar dat Claire en ik daar sowieso niet bij horen. Claire heeft duidelijk voor zichzelf en haar kindje gekozen. Ik vind het getuigen van dapperheid dat ze dit naar buiten heeft durven brengen, terwijl ze weet dat ze half Nederland over zich heen krijgt. Ik heb hem verder verteld dat ik niet bevooroordeeld ben, omdat ik ook in zo een situatie heb gezeten. Nee, ik heb lang genoeg met hem in één huis gewoond om te weten dat dit waar is.

Claire is nooit een vriendin van mij geweest, dat weet iedereen die naar 'de Kooi' heeft gekeken. Maar dit verdient geen vrouw en al helemaal niet als de mannen dan ook nog het slachtoffer uit gaan hangen, terwijl ze zelf zoiets verschrikkelijks aanrichten. In één woord walgelijk. Ik weet dat dit leed heel moeilijk te stoppen is, maar ik ben blij dat ik hier iets kan zeggen wat mijn mening is over wat er gebeurd is tussen Huub en Claire. Ik heb al een heel lijstje met mannen die ik op een onbewoond eiland zou wil zetten. Zonder eten of drinken en dat ze maar uitzoeken hoe ze daar overleven en vanaf nu staat Huub ook op dat lijstje. Zolang hij het slachtoffer uit blijft hangen is hij een gevaar voor elke volgende vrouw.

En voor Claire: meissie, ik vind het heel goed van je dat je dit naar buiten hebt durven brengen, want ik weet hoe moeilijk dat is. Maar dit betekent juist dat je sterker bent dan je zelf dacht. Op dit moment zal je hele leven overhoop liggen, maar uiteindelijk ga je inzien dat je hier veel sterker uitkomt. Juist omdat je de waarheid hebt durven vertellen. Hij moet verder leven met zo'n verschrikkelijke leugen. Ik weet dat je helemaal geen reden hoeft te hebben om jaloers te zijn op die andere vrouw. Eigenlijk moeten we ook medelijden met haar hebben, want wij beide weten hoe mooi Huub alles kan draaien in zijn voordeel en dat zal hij bij haar ook doen. Geniet van je prachtige dochtertje, haal daar alle vreugde en liefde uit. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt die je wel steunen, de mensen die van je houden en weten wat de waarheid is. Jij weet wat de waarheid is en met dat gegeven kan jij je leven weer op pakken. Het ga je goed.

Dikke kus van mij, Amanda.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:41:46 #130
162917 tuinfluiter
pi_74368133

Café van Palma is per 1 november gesloten.

Mededeling.......

Tja, waar moet je beginnen als zoiets je overkomt.

Bij het begin denk ik dan maar.
Op dit moment heb ik nog niet de kracht om nu uitspraken te doen over het hoe en waarom.

Wel wil en moet ik iedereen nu vertellen, dat mijn Cozy Corner er niet meer is.

Ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de geweldige tijd die ik samen met jullie heb mogen beleven in mijn café daar aan die mooie Amstel.
En dan praat ik niet alleen over de succes volle Bingo avonden die elke woensdag werden gehouden maar ook de vele andere gezellige avonden die ik met div. mensen heb mogen beleven.
Verjaardagen die bij mij werden geviert, presentaties, samen schater lachen om niets of juist wel ergens om.
De heugemeug die op zijn tijd werd uitgeschonken maar ook de belangstelling van een ieder die mij heeft gevolgd in de tijd van De Goudenkooi.
Uit heel Nederland en zelfs van ver over de grens, zijn jullie mij op komen zoeken en dat vergeet ik never nooit meer.

In je eentje een kroeg runnen is onmogelijk, maar met vele lieve vrienden om me heen, geweldige colega's van uit de buurt en twee kanjers van kinderen is dit mij uiteindelijk wel gelukt!

Mijn dank gaat dan ook uit naar deze voor mij speciale mensen, ik ga geen namen noemen diegene weten zelf wie ik hiermee bedoel.

Momenteel ben ik te moe om boos te zijn.
Een bepaald persoon, ik ga nu nog even niet zijn echte naam vertellen dus noem hem maar meneer Rat, heeft met list, bedrog en voorbedachte raden mij willens en wetens kapot gemaakt!
Daar kwam ik achter nu een mnd. of 5 geleden.
Ik heb me tegen deze persoon verzet en er hard voor gevochten maar mijn batterij is leeg plus dat ik financieel hier niet meer tegen op kan.

Palma's hoekje zou never nooit verder kunnen stralen zoals ik het daar voor ogen had.
En ja dat doet pijn, heel veel pijn mijn hart huilt.

Maar ik moet verder, ben momenteel niet in staat om vragen te beantwoorden mijn exuus hiervoor moet nu sterk zijn voor de dingen die nog moeten gebeuren.

De vele vriendschappen die onder div. mensen zijn ontstaan in Palma's hoekje zullen blijven bestaan.
Dat is een ding wat zeker is.
Ook zal de waarheid spoedig boven water komen over het hoe en waarom ik weg ben gegaan.

liefs Palma

[ Bericht 3% gewijzigd door tuinfluiter op 03-11-2009 23:21:24 (Foto erbij.) ]
  woensdag 4 november 2009 @ 09:02:27 #131
162917 tuinfluiter
pi_74375023

Johan Vlemmix maakt statement tegen dreigende Buma

Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de betutteling. Nu Buma de internetgebruikers heeft bedreigd met heffingen voor bijvoorbeeld muziek op je Hyves of een YouTube filmpje met muziek op je blog, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, zendt alleen muziek uit waar hij zelf de rechten van heeft.

De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van muziek. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks singles uitgebracht en bedacht zich geen moment bij de muziekkeuze. “Ik zal ze hebben, die ratten. Ik amper een cent, dan zij ook niet hè!”

Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. De ontelbare odes aan het Koningshuis en de gekke polonaisenummers kunnen zij inmiddels wel dromen. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”

Studio Vlemmix TV gaat binnenkort van start. Overdag kan men rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 de voorbereidingen volgen via www.johanvlemmix.tv.
pi_74409686

Johan Vlemmix voor de rechter voor carnavalsklap

(Novum) - Johan Vlemmix ziet er niet tegen op om woensdagochtend 4/11/2009 voor de rechter te verschijnen. "Ik heb alle vertrouwen in het Nederlands rechtssysteem", vertelde de Oranjeliefhebber. Vlemmix moet zich verantwoorden voor de klap die hij tijdens carnaval uitdeelde aan iemand die volgens hem dronken en agressief was.

"Als de rechter niet aan mijn kant staat, dan blijf ik voortaan altijd binnen", stelt de beroeps-BN'er resoluut. Ondanks zijn vertrouwen, is hij wel behoorlijk zenuwachtig. "Ik hou hier helemaal niet van. Ik schud de man het liefste een hand, maar hij wil dat niet."

Vlemmix sloeg de man tijdens carnaval in Eindhoven in zijn gezicht gegeven. De dronkenlap zou aanstalten hebben gemaakt om Vlemmix te slaan. Het slachtoffer eist een schadevergoeding voor de psychische schade die hij heeft opgelopen, mede door de media-aandacht.

http://boulevard.nieuws.n(...)r_voor_carnavalsklap
pi_74611749
Patricia Paay en Terror Jaap in eerste nieuwe Jensen
Geplaatst op woensdag 11 november 2009 om 14:38
Robert Jensen (36) ontvangt donderdag in de eerste aflevering van een nieuwe serie Jensen! onder meer Patricia Paay en Terror Jaap. Ook de finalisten van Benelux’ Next Top Model komen langs. Dat heeft RTL 5 woensdag laten weten. “De talkshowhost heeft medialand dit jaar natuurlijk op de voet gevolgd en was zeer geschokt toen de breuk tussen Patricia Paay en haar Adam Curry in het nieuws kwam. Reden voldoende om La Paay uit te nodigen“, aldus een woordvoerster van RTL 5.

De showbizzdiva is volgens RTL 5 zeer openhartig over de afgelopen periode. “Zij gaat geen enkele vraag uit de weg en steekt haar mening over de affaire niet onder stoelen of banken. Natuurlijk gaat het gesprek met veel humor gepaard en is Jensen zeer onder de indruk van haar prachtige verschijning.”

Jensens tweede gast is Jaap uit ‘De Gouden Kooi’. “Jensen is erg benieuwd hoe het met hem gaat na zijn overwinning in dit programma en het daarmee gepaard gaande geldbedrag. Jaap vertelt geëmotioneerd over zijn eetprobleem en bekent dat hij sinds het vertrek 50 kilo is aangekomen. In tranen vertelt hij dat hij nog maar een paar jaar te leven heeft als hij zo doorgaat. Hij praat over de oorzaak van zijn eetprobleem en hoe hij nadenkt over een oplossing. Ook blikt hij met Jensen terug op zijn uitspattingen in ‘De Gouden Kooi’. Hoe kijkt hij daar nu tegenaan en heeft hij hier spijt van? Dit levert een aantal verrassende uitspraken op.”

Tot slot nemen de drie finalisten van ‘Benelux’ Next Top Model’ plaats op de bank. Zij staan aan de vooravond van de grote finale op maandag 16 november.

Jensen! is donderdag tussen 21.30 en 22.30 uur te zien op RTL 5.
bron http://www.mediacourant.nl/?p=44129=1

zie promofilmpje en alle uitzendingen over big brother en de gouden kooi

home jensen en promofilmpje

big brother ruud 21-5-2007

Jaap & Amanda 05-06-2007

brain lieke en huub 14-06-2007

natasia 3-9-2007

Dennis en Nadia 07-03-2008

Optreden Dennis Bax 07-03-2008

huwelijk claire huub en jaap natasia en ruud bb 2-5-2008

Natasia en huubje 6 - 5 - 2008

de gouden kooi finalisten 21-5-2008

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 11-11-2009 18:54:40 ]
pi_74617800
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef peeet1 het volgende:
Patricia Paay en Terror Jaap in eerste nieuwe Jensen
Geplaatst op woensdag 11 november 2009 om 14:38
Robert Jensen (36) ontvangt donderdag in de eerste aflevering van een nieuwe serie Jensen! onder meer Patricia Paay en Terror Jaap. Ook de finalisten van Benelux’ Next Top Model komen langs. Dat heeft RTL 5 woensdag laten weten. “De talkshowhost heeft medialand dit jaar natuurlijk op de voet gevolgd en was zeer geschokt toen de breuk tussen Patricia Paay en haar Adam Curry in het nieuws kwam. Reden voldoende om La Paay uit te nodigen“, aldus een woordvoerster van RTL 5.

morgen kijken
pi_74619241

lisa uit cbml bij giel 2007 op nederland 3 Lapdans voor een lapzwans, [Radio 3FM Netherlands]

pi_74620824
Biel Geelen Ik mot dat ventje niet
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_74620891
Huubje me de losse handjes trouwens ook niet
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_74621750
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Biel Geelen Ik mot dat ventje niet
ik ben voor Gerard Ekdom

donderdag 12 november 2009 @ 22:59:26 #139
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74652211
Zag ik nou net Yasmin uit CBML in de promo van Flikken Maastricht voor morgen?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74652334
Jaap deel 1 12/11/2009 bij Jensen

Jaap deel 2 12/11/2009 bij Jensen

[ Bericht 28% gewijzigd door peeet1 op 12-11-2009 23:09:03 ]
pi_74653445
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:02 schreef peeet1 het volgende:
Jaap deel 1 12/11/2009 bij Jensen

Jaap deel 2 12/11/2009 bij Jensen

peeet

ik had het gemist, nu dus toch nog kunnen zien !

220 kg

blijft af en toe gokken met Jaap wat ie nou acteert en wat niet maar die 220 kg geloof ik
in ieder geval wel.

zonde...
  zondag 15 november 2009 @ 14:59:14 #142
162917 tuinfluiter
pi_74716407
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:32 schreef spapaars het volgende:

Deze avond feestje in het Big Brother huis, Servië.
Een beetje dronken.

Later beland ze in het zwembad

Bestand te groot voor YouTube dus heb ik het op Rapidshare gezet.

http://rapidshare.com/files/307106522/BB_Serbia_the_pool_spa..asf

http://rapidshare.com/fil(...)-_Saturday_pussy.mp4
quote:
quote:
  zondag 15 november 2009 @ 19:55:51 #143
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_74724095
Big Brother 2 Israël start vandaag.
Livestreams (4)
http://www.mako.co.il/tv-bigbrother/season2

[ Bericht 19% gewijzigd door spapaars op 16-11-2009 01:08:48 ]
pi_76795537
Loïs cbml haar nieuw look

pi_76893230
Waar ik nog steeds van sta te kijken is wel dat men zoveel tijd aan dit soort onzin besteedt.

Ik bedoel wat wordt je er wijzer van door alleen maar te gluren naar andere mensen die
perse met hun smoel op televisie willen komen? Ik bedoel wat levert het per saldo jouw als
kijker nu op? H-e-l-e-m-a-a-l niets behalve roddelvoer voor forums en gesprekken bij
het koffieapparaat op je werk(als je werk hebt) Daarom vraag ik me ook af hoe het komt
dat zoveel landgenoten er nog tijd voor hebben om dit te volgen tenzij we natuurlijk hier te
maken hebben met kijkerspubliek dat veelal uit scholieren,studenten en werklozen bestaat.
75 topics = FIN
  zondag 17 januari 2010 @ 16:18:20 #146
111260 Charmian
a little joy
pi_76927552
Dat is nou entertainment. Waarom kijk je naar een film of serie of voetbal of weet ik veel wat jij leuk vindt? Het is vermaak. Wat ik me wel afvraag hoe komt het dat sommige mensen het verschil tussen fictie en werkelijkheid niet meer kunnen onderdscheiden of zich vreselijk druk maken over mensen die ze eigenlijk niet eens kennen.
  zondag 17 januari 2010 @ 19:53:19 #147
263004 jopiebaco
MrMojoRisin
pi_76935613
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ook, maar dat weet iedereen, hehe. niemand die iemand kent die daar woont en een paar piccas op dit fourm kan dallen?
pi_78151695

wo 17 feb 2010, 19:14

Gouden Kooi wordt koffiehuis? van onze redactie
Tv-producent Talpa wil de luxevilla in Eemnes die bekend is geworden door het roemruchte RTL-programma De Gouden Kooi, omdopen tot koffiehuis.
Het productiebedrijf van mediaondernemer John de Mol, dat ook eigenaar is van het landhuis, heeft namelijk plannen om vanuit die locatie een Koffietijdachtig programma te maken, zei een Talpawoordvoerder woensdag.
vanaf 5 april, vanuit de voormalige Gouden Kooi villa

RTL heeft interesse om het dagelijkse ochtendprogramma uit te zenden. „Woensdagmiddag praten we er weer over met de zender”, aldus de zegsman. Hij vermoedt dat het programma snel op de buis kan komen. „Niet volgende maand, maar wel binnen afzienbare tijd.” Over de presentatie kan hij nog niets zeggen.

Koffietijd werd vanaf 1994 gepresenteerd door het duo Mireille Bekooij en Hans van Willigenburg. In 2000 werden zij vervangen door Judith de Klijn en Sybrand Niessen, waarna de kijkcijfers inzakten. In 2001 ging het programma van de buis

bron http://www.telegraaf.nl/p(...)t_koffiehuis___.html

[ Bericht 2% gewijzigd door peeet1 op 18-02-2010 19:32:49 ]
pi_78155195
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef FANN het volgende:

[..]

peeet

ik had het gemist, nu dus toch nog kunnen zien !

220 kg

blijft af en toe gokken met Jaap wat ie nou acteert en wat niet maar die 220 kg geloof ik
in ieder geval wel.

zonde...
Hij zei gisteren dat hij nu 190 weegt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_78168002
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hij zei gisteren dat hij nu 190 weegt.
ow toevallig hadden we het erover in dat andere topic

toch 30 kg

is een halve Fann
pi_78356144
Joran van der Sloot - RTL 5 gaat nu met beelden aan de haal van Terror Jaap

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 23-02-2010 19:40:06 ]
pi_78428274
do 25 feb 2010, 06:00
„Lee moet medaille aan Sven geven”Bekend Nederland in shock om Sven Kramer

AMSTERDAM - André Rieu heeft met het zweet in zijn handen naar de tien kilometer van Sven Kramer gekeken. „Mijn vrouw Majorie is mijn coach. Zij zorgt ervoor dat ik in de juiste baan blijf. Haar eerste reactie was: die Koreaan Lee moet zijn gouden medaille aan Sven geven. Lee weet ook dat de Fries hem echt heeft verdiend. Als zij Lee was, zou ze niet blij kunnen zijn met een medaille die door een stomme fout bij de verkeerde terecht is gekomen.”
<knip>

Maribelle: „Mijn man Nicolaas heeft wel eens zoiets aan de hand gehad toen de spelregels van De Gouden Kooi zomaar door John de Mol werden veranderd. Anders was Nicolaas de winnaar geworden!”
http://www.telegraaf.nl/p(...)m_Sven_Kramer__.html
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:34:19 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78428911
Wat een absurde vergelijking die aan de binnen- en buitenbocht kant noch wal raakt.
pi_78447292
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef peeet1 het volgende:
do 25 feb 2010, 06:00
„Lee moet medaille aan Sven geven”Bekend Nederland in shock om Sven Kramer

AMSTERDAM - André Rieu heeft met het zweet in zijn handen naar de tien kilometer van Sven Kramer gekeken. „Mijn vrouw Majorie is mijn coach. Zij zorgt ervoor dat ik in de juiste baan blijf. Haar eerste reactie was: die Koreaan Lee moet zijn gouden medaille aan Sven geven. Lee weet ook dat de Fries hem echt heeft verdiend. Als zij Lee was, zou ze niet blij kunnen zijn met een medaille die door een stomme fout bij de verkeerde terecht is gekomen.”
<knip>

Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk

als ik die Lee was zou ik dat ook doen, maar als ie het niet doet weet toch iedereen al
dat ie eigenlijk de winnaar niet is
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2010 @ 16:02:46 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_78484121
Bericht van Huub via Hyves. Dit programma gaat dus uitgezonden worden vanuit de villa in Eemnes.
Maar wtf heeft Koffietijd te maken met daten?
quote:
Het onderwerp is "misschien is dit iets voor jou?".

"Koffietijd is terug!

Oude tijden herleven. Het bekende RTL4 programma Koffietijd komt weer terug op televisie. Vanaf maandag 5 april is het programma elke werkdag te zien tussen 10:00 en 11:00 uur, in een nieuwe jas én met nieuwe gezichten.

Koffietijd is op zoek naar leuke vrijgezelle mannen!

Ben jij een man tussen de 25 en 45 jaar en ben jij op zoek naar een leuke vrouw?

Wil je een leuke date of misschien wel de liefde van je leven vinden?

Ben jij zo'n man of ken jij zo'n man, aarzel dan niet en reageer snel.

Stuur een mail met daar in je persoonlijke gegevens en een aantal duidelijke foto?s naar:

koffietijd@talpa.tv

Of per post naar:

Talpa Producties BV
T.a.v. redactie Koffietijd
Postbus 154
1250 AD LAREN
― Mark Twain
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:13:45 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78484592
Het zal wel een terugkerend item worden in het nieuwe Koffietijd.
In plaats van het Boodschappenspel het Vrijgezellenspel.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:16:14 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78484709
Met Carry Tefsen?
  FOK!Babe vrijdag 26 februari 2010 @ 16:17:01 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78484747
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2010 @ 16:18:26 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_78484804
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel een terugkerend item worden in het nieuwe Koffietijd.
In plaats van het Boodschappenspel het Vrijgezellenspel.
Koffietijd in een nieuw jasje dus. Een datingjasje.
Ik zal Vic een porren om de foto's te uploaden. Ik plaats ze dan wel hier.
― Mark Twain
pi_78494231
Joran van der Sloot - broodje (Terror) Jaap bij rtl 4 boulevard en nieuws 26 - 2 - 2 010

Bekijk deze YouTube-video
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 18:24:12 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_78559828
Foto's vorige week gemaakt door Vic in DGK. Hij gaat daar de zonwering vervangen.

― Mark Twain
  zondag 28 februari 2010 @ 18:27:02 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78559919
Compleet de boel gestript daar.
pi_78560027
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef beequeen het volgende:
Foto's vorige week gemaakt door Vic in DGK. Hij gaat daar de zonwering vervangen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar is echt niets meer van over.
pi_78560347
Wat een bende
pi_78560430
Aan de binnenkant...alles weg!
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 18:44:20 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_78560447
Wat ik heb begrepen is dat RTL er een Koffietijd programma gaat uitzenden.

[ Bericht 27% gewijzigd door beequeen op 28-02-2010 19:23:40 (Tinky is een homo. Hij leest terug.) ]
― Mark Twain
  FOK!Babe zondag 28 februari 2010 @ 18:56:41 #167
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78560841
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef beequeen het volgende:
Bericht van Huub's Hyves.
[..]

"
Heb je dit niet een paar posts terug ook al neergezet?
pi_78581917
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
Aan de binnenkant...alles weg!
Is Yolanthe langs geweest ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:21:06 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78581952
De zonwering vervangen? Volgens mij zijn er ook een paar muurtjes meegegaan.
pi_78582180
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef beequeen het volgende:

ik herhaal

Quinty Trustfull en Loretta Schrijver vormen het nieuwe presentatie duo van ‘Koffietijd’. Het ochtendmagazine dat vanaf 5 april ,naar 9 jaar van afwezigheid, weer terugkeert bij RTL 4 en live wordt uitgezonden vanaf de Gouden Kooi villa te Eemnes
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=13793
  maandag 1 maart 2010 @ 10:32:05 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78582207
naar 9 jaar afwezigheid.
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 10:42:43 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_78582465
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
De zonwering vervangen? Volgens mij zijn er ook een paar muurtjes meegegaan.
Volgens Vic is het een enorme puinhoop. Maar hij komt alleen voor de zonwering. Die ziet er niet uit. Kwestie van preoriteiten denk ik.
― Mark Twain
  maandag 1 maart 2010 @ 11:54:47 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_78584480
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:19 schreef pullup het volgende:

[..]

Is Yolanthe langs geweest ?
pi_78586238
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis het.
Go hard or go home
  maandag 1 maart 2010 @ 12:50:02 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586539
Jeutje, wat ziet het eruit
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 1 maart 2010 @ 12:50:51 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586565
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
naar 9 jaar afwezigheid.
Ja, daar gaan ze kennelijk naartoe, beetje jammer dat m'n Tom Tom geen flauw idee heeft waar het ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78586593
Ze hebben het ontmanteld na afloop en sindsdien heeft er niemand naar omgekeken, zo lijkt het.
pi_78586679
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, daar gaan ze kennelijk naartoe, beetje jammer dat m'n Tom Tom geen flauw idee heeft waar het ligt.
Tis sowieso heel moeilijk te vinden
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 12:56:52 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_78586753
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben het ontmanteld na afloop en sindsdien heeft er niemand naar omgekeken, zo lijkt het.
Ze zijn volop aan het werk Scrut.

Ik mis het ook Noek.
― Mark Twain
  FOK!Babe maandag 1 maart 2010 @ 12:57:56 #180
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78586790
Ik wil DGK terug
  maandag 1 maart 2010 @ 12:58:01 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586791
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis sowieso heel moeilijk te vinden
Misschien moet ik het als "negen jaar" of "negenjaar" invoeren
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 1 maart 2010 @ 12:58:45 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586819
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil DGK terug
Dan ga je toch gewoon een keer koffie drinken bij Quinty en Loretta?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78586822
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze zijn volop aan het werk Scrut.
Dat zie ik. Er is als eerste een betonnen vloer gelegd, daar kun je heel wat beter met een camera overheen rijden dan over een natuurstenen vloer.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:59:05 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78586828
9 jaar al weer. achja behalve BB 1 ,de bus 1 en DGK is er nooit echt wat boeiend geweest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:01:34 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586908
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
9 jaar al weer. achja behalve BB 1 ,de bus 1 en DGK is er nooit echt wat boeiend geweest.
Het is 9 jaar geleden dat "koffietijd" door RTL werd uitgezonden, die 9 jaar heeft verder niets met DGK of de villa te maken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78604769
de Gouden Kooi 2010 rondleiding @ Koffietijd rtl 4 boulevard

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 02-03-2010 00:49:08 ]
pi_78621106
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

De nieuwe videoclip van Pure Addict is uit en ik zit er in dus neem gerust een kijkje!

Hoop dat jullie het leuk vinden! Veel liefs Amanda
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:22:03 #188
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78630988
Wauwww!!!

Huubjes exen vermaken zich uitstekend zonder hem
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:22:31 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78631005
Carnaval, mag ik hopen?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:26:44 #190
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78631157
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Carnaval, mag ik hopen?
'
Of stoeipakjes..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:09:37 #191
162917 tuinfluiter
pi_78632866
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef peeet1 het volgende:

de Gouden Kooi 2010 rondleiding @ Koffietijd rtl 4 boulevard

Bedankt Peeet1,
leuk om even de plek van de villa terug te zien in Eemnes, had RTL boulevard niet gekeken.

Loretta en Quinty vinden deze locatie een heerlijke pracht plek om dagelijks Kofiietijd te maken
dan in een van de duffe tv-studio's in Hilversum, Aalsmeer.
Loretta verzorgt de koffie, koks gaan koken, kijkers mogen recepten geven, paardjes buiten .
Quinty Trustfull is van plan om na het werk een duik in het zwembad te nemen.
Kennen elkaar pas drie dagen, maar zijn dol op elkaar. Werden 15 januari gebeld door de RTL-baas
of zij interesse hadden om samen koffietijd te presenteren. Loretta heeft rond omroep Max tijd
in een dip gezeten. Daar is ze uit gekomen. Vooral door de samenwerking met Quinty wordt
Loretta een spontaner en vrolijker mens. Ik gun Loretta en Quinty een gezellige koffietijd ,
te zien vanaf 5 april , dagelijks van 10 tot 11 uur. Quinty vind ik een van de meest pure,
warme uitstralingen hebben van alle presentatrices die er op dit moment rond lopen in Nederland.
Mooie natuurlijke uitstraling. Leuke meid. (Vind ik.)

pi_78982665
Videoclip Kelly bb - Ik doe wat ik doe uit het programma Clip & Klaar Clip193

pi_79025871
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We jammer dat ik nu zie dat alles defenitief 'weg' is haha. Ik neem aan dat er beneden niets verbouwd is, aangezien ze daar niets gaan opnemen? Ik op de plek naast de paardenstal stond het kantoor, deze is van de aardbodem verdwenen? Ik zie vanuit de bovenfoto dat die groene zeilen weg zijn gehaald, iedereen kan er dus gaan kijken nu? Heb altijd al een keer willen kijken daar ha
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:37:06 #194
162917 tuinfluiter
pi_79027059
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef jopiebaco het volgende:

We jammer dat ik nu zie dat alles defenitief 'weg' is haha. Ik neem aan dat er beneden niets verbouwd is, aangezien ze daar niets gaan opnemen? Ik op de plek naast de paardenstal stond het kantoor, deze is van de aardbodem verdwenen? Ik zie vanuit de bovenfoto dat die groene zeilen weg zijn gehaald, iedereen kan er dus gaan kijken nu? Heb altijd al een keer willen kijken daar ha
Leuk he Jopiebaco toen ik de foto's zag dacht ik gelijk aan jou.

Nou binnenkort vanaf 5 april genoeg beelden , misschien kan je een keer een opname bijwonen?

Foto, caps door Vic en Beequeen.
pi_79106007
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wat er gebeurd is met die slanke blonde meid uit de bus die
met die (ex) agent omging.

De conclusie is dus dat je je nooit voor een reality-show moet opgeven want je hebt geen enkele
controle en het beeld wat men van je krijgt staat voor eeuwig op ieders netvlies.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:56:46 #196
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_79109927
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:00 schreef rubje het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wat er gebeurd is met die slanke blonde meid uit de bus die
met die (ex) agent omging.

De conclusie is dus dat je je nooit voor een reality-show moet opgeven want je hebt geen enkele
controle en het beeld wat men van je krijgt staat voor eeuwig op ieders netvlies.
Esmeralda
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 16:50:35 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_81053504
Dit topique was ik kwijt maar dankzij fluitertje weer gevonden.

Ik heb nu even geen zin en tijd maar op VOL staan leuke foto's en links. Komt nog wel dus.
― Mark Twain
pi_81054596
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".

http://www.clipser.com/watch_video/122653

[ afbeelding ]
ik dacht even 2 seconde dat Fluitert mij bedoelde

ik was dit topic ook kwijt / bijna vergeten
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:41:41 #199
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_81054907
Door Amanda gisteren op haar Hyves geplaatst.

† In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 17:54:22 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_81055278
quote:
[b]Op woensdag 5 mei 2010 17:28 schreef FANN het volgende:[/b

ik was dit topic ook kwijt / bijna vergeten
Je kunt mij ook gewoon bedanken voor het tevoorschijn halen van dit topique en je vergeten naam te noemen in de stastieken.

Anyhood een leuk filmpje van Sophie tussen de bierkratten.

http://clairtjeclaire.hyv(...)id=AEK0TFK4Q9CSWOW0O
― Mark Twain
pi_81055322
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je kunt mij ook gewoon bedanken voor het tevoorschijn halen van dit topique en je noemen in de stastieken.

Huh?

statistieken ??

waar heb jij het nou over

anyhood bedankt dan maar

edit enzo
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:09 schreef beequeen het volgende:
Bedoelde topique maar niet echt belangrijk.
De statistieken!
On Topic.

had ik niet gezien

[ Bericht 24% gewijzigd door FANN op 05-05-2010 18:20:46 ]
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 18:09:52 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_81055681
Bedoelde topique maar niet echt belangrijk.
De statistieken!
On Topic.

Jaycee Lyn's eerste dag op de creche met dank aan Meerel van Vol.

Tamara en Kairo.

Ik zeg het niet snel maar Brian ziet er goed uit.
― Mark Twain
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:25:57 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81056086
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:54 schreef beequeen het volgende:

Helaas.... ik kan het filmpje niet bekijken
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:56:48 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81057062
Leuke foto's.
pi_81426397
Goh apart dat er nog zoveel animo is voor iets van pakweg 10 jaar geleden
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:44:05 #206
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81426574
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef rubje het volgende:
Goh apart dat er nog zoveel animo is voor iets van pakweg 10 jaar geleden
Wel erg pakweg, . 10 jaar is wel erg lang geleden.
pi_81485151
Zoals ik dus zei, het is en blijft apart zoveel jaar na dato nog al die aandacht.
75 topics = FIN
  zondag 16 mei 2010 @ 13:07:30 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81485336
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef FP128 het volgende:
Zoals ik dus zei, het is en blijft apart zoveel jaar na dato nog al die aandacht.
Gouden Kooi ruled......
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2010 @ 18:31:07 #209
135305 beequeen
Lost.
pi_82293395
― Mark Twain
pi_82294539
quote:
Het ergste is nog dat het voorkomen had kunnen worden als de elite serieuzer geluisterd had en meer onderzoek had verricht. Hier zou ik een boek mee kunnen vullen, maar voorlopig laat ik het hierbij.
pi_82296120
quote:
Jaap wist net als ieder ander dat Joran een fout figuur was maar nu duidelijk is geworden dat die gast echt geen zuivere koffie is moet hij nu snel een politiek correct praatje posten op zijn blog.
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:29:37 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82296285
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef Dementor het volgende:
Jaap wist net als ieder ander dat Joran een fout figuur was maar nu duidelijk is geworden dat die gast echt geen zuivere koffie is moet hij nu snel een politiek correct praatje posten op zijn blog.
Als een gebroken man.
In hoeveel stukjes zou dat gevaarte wel niet gebroken zijn?
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 21:06:32 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82301085
quote:
"Een diep tragische gebeurtenis in een diep tragische verwikkeling van vele factoren."

En zo is't maar net, retteketet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_82318813
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Inval politie in woning Terror Jaap
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 10:38:23 #216
184769 crew  Deisyy
pi_82318987
Die vetklep krijgt veel te veel aandacht
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:32:13 #217
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82321098
Goh, die Jaap. Komt hij nog in het Amerikaans nieuws?
pi_82322240
Dus Jaap heeft de zaak opgelost en hoopt nu dat de politie de zaak oplost?

En waarom is Jaap met zijn informatie niet direct naar de politie gegaan ipv het via Boulevard en anderen te spelen?
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 09:38:32 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_82966613
Hemelse goedheid, Eer. Mijn ogen.

http://baywatch-summerparty.hyves.nl/
― Mark Twain
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:40:56 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82966686
Nah, zo te zien heeft hij iig wel keurig zijn benen geschoren
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 09:43:05 #221
135305 beequeen
Lost.
pi_82966746
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:40 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat dan weer wel. Scheelt enorm.
― Mark Twain
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:45:52 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82966836
Eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon jaloers... ik wou dat ik zulke benen had
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:17:08 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82967764
Wat lelijk! Of is het opzettelijk zo slecht gedaan?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:51:23 #224
111260 Charmian
a little joy
pi_82968966
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:40 schreef Leandra het volgende:
incl. bikinilijn waar sommige mensen zich toch voor lenen en die pruik is überlelijk
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:52:56 #225
111260 Charmian
a little joy
pi_82969019
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
Wat lelijk! Of is het opzettelijk zo slecht gedaan?
Ze hebben het over een 'goddelijke cast' dus ik vrees dat het geen opzet is
pi_83128755
Huub heeft zich aangesloten bij een goed doel... DE VOEDSELBANK.... Het zijn en blijven moeilijke tijden,,,
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:59:03 #227
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_83162817
Aah, wat zijn jullie toch weer snel en up to date!

Maar er is nog meer! 't Kan altijd erger! :-)

http://www.youtube.com/watch_popup?v=Gy2Uzo14O0s
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:30:13 #228
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83164423
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:59 schreef DGK-Eric het volgende:

raad je me aan om te kijken of zeg je liever doe maar niet
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:09:06 #229
111260 Charmian
a little joy
pi_83167040
quote:

Je hebt gelijk
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:32:53 #230
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_83181060
quote:

OMG!
pi_83181172
quote:

It's alive and swimming! Hoe is het?
Go hard or go home
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:37:07 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83181196
Doe het dan goed fout. Zo halfslachtig is zo niet.
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:49:19 #233
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_83186521
quote:

Ik vind 'em geniaal, voor een aankondiging van een zomerfeest.
pi_83187122
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vind 'em geniaal, voor een aankondiging van een zomerfeest.
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeestje! En prachtfilmpje, ik zeg lossssssssssssssss!
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:25:24 #235
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_83190363
Duizend keer "Fucking hell"

Nadia en Dennis.
Van Kitek.
http://dai.ly/boosX0

[ Bericht 3% gewijzigd door spapaars op 23-06-2010 14:19:26 ]
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:51:57 #236
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83191432
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef spapaars het volgende:
Duizend keer "Fucking hell"

Nadia en Dennis.

http://dai.ly/boosX0

ohhhhhhh en dit zwerft nog steeds over internet oh wat erg, hoop niet dat als die kleine van hun later groot is dat ze er op geattendeerd wordt, zal me als ouder toch kapot schamen, heb kleine stukje gezien en dacht bij me eigen, dat ik ooit *fan* was van de kooi hahaha.
pi_83191561
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ohhhhhhh en dit zwerft nog steeds over internet oh wat erg, hoop niet dat als die kleine van hun later groot is dat ze er op geattendeerd wordt, zal me als ouder toch kapot schamen, heb kleine stukje gezien en dacht bij me eigen, dat ik ooit *fan* was van de kooi hahaha.
Dit soort scènes bekeek ik ook nooit, dat vond ik gênant om te zien.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:56:52 #238
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83191647
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

nee erg toch, ik dacht leuk, Spapaars heeft een familiealbum neergezet, denk ff kijken hoe die kleine van hun gegroeid is, nou mijn geluid stond nog aan en hoop dus niet dat me buren denken huh wat is toverheks nu aan het doen hahaha, echt ik zou me diep.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:58:51 #239
DGK-Eric
pi_83191724
I'm alive and kicking... and swimming and shaving!!

Druk bezig met het organiseren van een feestje dus!

Natuurlijk zijn jullie allemaal van harte welkom!

Kaarten koop je hier!

En meer info hier of hier of hier! :-)

Hoe is 't met jullie!?? Zitten jullie hier allemaal al 11 jaar!!!?!?!!?
IG
pi_83192008
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:58 schreef DGK-Eric het volgende:

Nou nee, dank je
quote:
Zitten jullie hier allemaal al 11 jaar!!!?!?!!?
Zonder uit te loggen.
  † In Memoriam † woensdag 23 juni 2010 @ 14:11:42 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_83192171
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:58 schreef DGK-Eric het volgende:
I'm alive and kicking... and swimming and shaving!!

Druk bezig met het organiseren van een feestje dus!

? Zitten jullie hier allemaal al 11 jaar!!!?!?!!?
Eer, leuk om je weer eens op FOK! te zien en fijn dat het goed met je gaat. Marielle ziet er goed uit zeg, jij wat minder, maar dat zal wel aan je outfit liggen.
Het feestje sla ik even over, als je het niet erg vindt.
Hoe is het met die kutkabouter? Die laat zijn gezicht hier niet meer zien sinds zijn scheiding.

Het gaat om 11 jaar RLS en ja, sommige FOK!kers zitten hier al vanaf BB1.

Let maar niet op Scrut hoor, die spoort niet. Maar hij is wel lief, dat dan weer wel.
― Mark Twain
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:16:27 #242
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_83192327
Hoi Eric
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † woensdag 23 juni 2010 @ 14:33:06 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_83192941
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:

Het was puur porno. En daar lig je dan met 6 of 8 man in dezelfde ruimte te krikken. Ik zou het niet kunnen. :
― Mark Twain
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:42:41 #244
DGK-Eric
pi_83193273
quote:
Het was puur porno. En daar lig je dan met 6 of 8 man in dezelfde ruimte te krikken. Ik zou het niet kunnen. :
Ik ook niet... Ik doe dat liever gewoon alleen!
IG
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:43:40 #245
DGK-Eric
pi_83193307
quote:
Hoi Eric
Hallo HiDiHo!
IG
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:04:22 #246
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_83194173
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik ook niet... Ik doe dat liever gewoon alleen!
Ik liever met z'n twee.
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:19:17 #247
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_83194795
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik liever met z'n twee.
wordt tijd dat ik HET weer eens ga doen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 05:22:08 #248
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_83271228
Toch maar een edit

[ Bericht 26% gewijzigd door spapaars op 25-06-2010 05:37:13 ]
pi_83613739
Dramatisch verhaal op Lieke's hyves: http://sporty-lieke.hyves(...)het_Ziekenhuis/mfOM/

[ Bericht 0% gewijzigd door Htje op 03-07-2010 17:28:55 ]
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2010 @ 17:32:28 #250
137949 Disana
pi_83614217
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:23 schreef Htje het volgende:
Dramatisch verhaal op Lieke's hyves: http://sporty-lieke.hyves(...)het_Ziekenhuis/mfOM/
Haha, ja stel je voor dat het een gewoon pijntje in de rug zou zijn bij stoere Lieke. Afzien met die handel.
pi_83614290
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Haha, ja stel je voor dat het een gewoon pijntje in de rug zou zijn bij stoere Lieke. Afzien met die handel.
Met alle statistieken erbij, hoeveel uur niet geslapen, dosering van de slaapmiddelen, dat wij maar niet het idee krijgen dat Liekje een watje is.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2010 @ 17:35:02 #252
137949 Disana
pi_83614342
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Met alle statistieken erbij, hoeveel uur niet geslapen, dosering van de slaapmiddelen, dat wij maar niet het idee krijgen dat Liekje een watje is.
Er schuilt een beer in dat kleine lijfje. Of iets van die strekking stond er. Grappig dat sommige mensen niet veranderen.
pi_83634711
ja zo kan je iedereen de grond inboren, ik wens lieke heel veel beterscha[
  zondag 4 juli 2010 @ 11:19:58 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83637058
quote:
Lieve volgers van mijn hyves,

De afgelopen week hebben jullie kunnen merken dat het niet zo goed met me gaat. Ik krijg zo ontzettend veel lieve en leuke reacties, dat ik jullie via deze blog wat meer info wil geven wat er nou precies met me is.

Het begon vorige week dinsdag toen ik aan het sporten was. Het zat niet helemaal lekker in mn rug en ben gestopt met de oefeningen en wat yoga gaan doen om het eruit te krijgen.
Later die dag toen ik 's avonds van een stoel opstond stond ik hartstikke scheef. Ik kon mn rug niet strekken en het deed goed zeer.
Gelukkig kon ik de volgende ochtend direct bij de fysio terecht.

Mijn heiligbeen bleek scheef op mn ruggenwervel te staan, dus klik-klik-klak en voila, Liekje stond weer recht!
Echter kwamen de klachten steeds terug en in ernstigere vormen. 2 dagen later stonds ik weer krom en was de hele bende van zn plek. Ik kon 's nachts niet slapen van de pijn en de fysio kon het ook niet oplossen. Elke dag ben ik bij hem geweest, maar over ging het niet...
Inmiddels kon ik niet meer tillen, trekken of enige weerstand op mijn lichaam verdragen...

Zaterdagnacht was weer 1 van die nachten dat ik wakker lag en continue lag te draaien van de pijn. Liggen en zitten gaan namelijk niet en is ontzettend pijnlijk, dus probeer ik zoveel mogelijk bezig te blijven en mn aandacht te verleggen.
Het enige wat enigszins ontspannend is, is een zo bol mogelijke rug. Stel je maar eens voor... Heel charmant. Wat wel relaxed is, is op de motoe zitten. Ik zit dan niet op mn botten en kan lekker vooroverhangen. Lekker op de kuip. Dus ben de laatste dagen veel op de motor weggeweest. Heerlijk met dit zonnetje, heerlijk voor mn rug en ook mentaal heerlijk ontspannen :-d

Nou goed... Na 3 uurtjes van halve slaap besloot ik eruit te gaan, het voelde niet goed en ik kon het ook niet meer verbijten. Ik besloot een warme douche te nemen, maar het hielp niet. Ik probeerde wat te eten en een frisse neus op mn balkon te halen. Even de focus op wat anders...
Even later stond ik op en ben voorover gevallen tegen de muur aan, ik kon mn gewicht niet dragen met mijn armen en ben op mn handen en knieen op de grond gezakt. Ook dat hield ik niet en ben op de grond in elkaar gezakt....

Daar lag ik dan, schreeuwend, krijsend en huilend van de pijn, helemaal alleen.
Ik kon me niet meer bewegen en de combinatie van het slaapgebrek, de pijn en de hulpeloosheid maakte het een vreselijke ervaring.
Uiteindelijk is de politie binnengekomen en de ambulance kwam. Me verplaatsen was een drama en enorm pijnlijk. Ik ben op mn buik op bed gelegd, omdat ik ander niet liggen kan.
Ik heb piijnstilling gehad en slaapmedicatie en het bericht maandag naar de huisarts te gaan.
CRAP!!

Na 3 uurtjes stond ik alweer naast mn bed. LEuk die slaaptabletten, maar mijn lichaam en geest zijn zo sterk, daar ga ik dwars doorheen. Niet arrogant bedoeld, maar wil je mij plat krijgen heb je een hoop nodig.

Dus maandag naar de huisarts en die heeft me met niets weggestuurd. Ik HAAT huisartsen, ze nemen me nooit serieus.
Die avond ben ik weer in elkaar gestort op de grond en kon me weer niet bewegen, gelukkig had ik mn gsm bij de hand en heb een Nood-sms naar mn vader gestuurd.

Lang verhaal kort te maken, ik ben door de ambulance meegenomen naar het ziekenhuis. Sinds maandag slaap ik bijna helemaal niet meer en verslechter ik elke dag.
Ik kan niet liggen of zitten, mijn rechterbeen is uitgevallen. Als ik al de kracht heb om te ' lopen' doe ik dat hangend over een fucking rollator. Tis echt drama. Ben je een jonge, fitte meid van 26 loop je er zo bij!

Ik krijg de hele dag door zware morfinepreparaten, maar die werken niet afdoende, na een uur heb ik alweer helse pijn. De slaapmedicatie werkt ook niet, omdat die niet zwaar genoeg is.
Voor jullie beeldvorming; had de hele week al minimaal geslapen, maandag op dinsdag 43uur wakker geweest van de pijn, dinsdag op woensdag gebroken 4 uurtjes geslapen met steeds wakker worden en weer slaaptabletten krijgen
(welke bij mij niet werken) gister 3 uurtjes gebroken geslapen en vannacht 1.
Elke dag ben ik weer op grond beland als ik het plots niet meer trok.
Inmiddels kan ik niet veel meer. Lopen is niet te doen en erg vermoeiend, ik sleep me voort. Ik kan niet zelfstandig in bed komen en inmiddels begint het slaaptekort zijn tol te eisen. Ik zie dubbel, hoor dingen in gesprekken die niet gezegd worden, heb moeite met typen en praten. Zeg alles 6x.
Tis gewoon KUT! Ook mn gewicht gaat drastisch achteruit. Ik krijg geen hap door mn keel en als ik al eet dan is het (3x raden) Ben & Jerry's... haha.

Ik verga van de pijn, maar krijg geen sterkere medicatie. De morfine is iets opgehoogt, maar goed... Ik mag dan een klein meisje van 61 kilo van buiten zijn, maar er zit een beer van en vent in me. Ik ga dwars door de morfine en slaapmedicatie heen...

Tot nu toe ben ik elke dag weer op de grond beland, dat alles uitvalt.
Vannacht was de pijn zo ondraaglijk dat ik zwaar huilend en kermend over de gang strompelde naar een rustige ruimte. Ik wil de anderen hier ook niet lastigvallen.
Uiteindelijk ben ik weer in elkaar gezekt en lag ik op de grond.
Het gaat zo gewoon niet langer. En eindelijk... Eindelijk, Eindelijk! Hebben ze dat hier ook door.
Ik lig nu op een prive-kamer en heb zwaardere medicatie gehad. Ik kan weer helder zien, het randje van de pijn is eraf, dus kan iets langer op bed blijven, maar in slaap krijgt t me nog steeds niet...

Om half 11 krijg ik een MRI, want tot op heden weten ze niet wat het is en is het pappen en nathouden!
Het kan een hernia zijn of iets met het SI-gewricht en mn zenuwen. De MRI moet uitsluitsel geven.

Dus dat... Heel verhaal, maar dat is wat er is. Ik voel me vreselijk, ben echt kapot moe, mn ogen hangen, zijn dik en tranen van de moeheid, maar slapen gaat niet omdat de pijn me zo wakker houdt en ik niet lang in 1 houding kan liggen.

Ik kijk iedere dag weer uit naar het bezoek. Dat doet me echt goed en kan soms mee naar buiten. Mn dinnetjes hebben me gister naar een bankje gedragen waar ik dan met mn knieen op de grond op steun. Als mn rug maar bol is...

Mijn mama is ookecht de beste van de wereld. Ze neemt eten voor me mee wat ik wel lekker vind. Schone kleertjes en ze is er voor me, zoals alleen een mama dat kan!

Ik merk hoe geliefd ik ben en hoeveel de mensen om me heen van me houden. Dat is zoiets moois en waardevols en het zijn die kleine positieve dingen die het me hier mogelijk maken tot mezelf te komen.

Dus lieve mensen... Duim voor me, nog 4 uurtjes en dan weten we iets meer.
Voorlopig zal ik hier nog wel moeten blijven, want zo kan ik niet voor mezelf zorgen.

Ik hou jullie op de hoogte via www.

Bedankt voor alle lieve reacties!

Liefs,

Oma Lieke
Een sterke geest in een sterk lichaam, voortbewogen middels een rollator.
pi_83640990
hebben jullie gisteren op de zender HET GESPREK de tafelinterviews gezien et Ruud van BB1 en die andere gasten te samen met 1 vd programma-makers waarin verteld werd dat Joop vd Ende tegen de show was maar wel akkoord ging met uitzenden omdat het hem miljoenen ging opleveren?
?
  maandag 5 juli 2010 @ 10:27:13 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83672469
nee, is daar een linkje van?
pi_83695748
Dossier BVD, herhaling van 6 maart 2010: http://www.hetgesprek.nl/archief/3785
(bij 30.50 min. gaat het over Joop)
pi_83709437
Ooit iemand nog iets van Natasia of Silvia gehoord? Echt opvallend dat 5 deelnemers aan de Gouden Kooi zo snel kinderen hebben gekregen, wat een schatjes trouwens (de kinderen dan).

Ben wel benieuwd hoe de deelnemers nu op hun tijd in de Kooi terugblikken.

Ik volg op dit moment BB10 Duitsland. Het is wel wennen, ik vind de Kooi toch mooier, omdat er meer invloeden van buitenaf waren. Een gewone BB voelt nu toch iets ouderwets. In Duitsland kunnen ze ook iets van censuur. Hoe vaak daar de stream op "zwart" gaat, niet te geloven. Ook heel veel deelnemers die pas later zijn bijgekomen. Op dit moment is er nog maar een deelnemster in het huis vanaf het begin in januari. In zeker de helft van de liveuitzendingen moesten ze vieze dingen eten of doen en in het begin bestonden de dagelijkse uitzendingen voornamelijk uit douchescenes (in bikini)...
pi_83727909
en dan te bedenken dat BB zelfs al een dode heeft opgeleverd.( die dikke engelse meid)
pi_84666428
Stiekem was De Gouden Kooi wel een bazen programma!
pi_85060165
8 augustus 2010
Jaap Amesz moet bijna de helft van het prijzengeld dat hij met De Gouden Kooi won afdragen aan de fiscus. Ook andere deelnemers aan televisiespellen hangt een aanslag loonheffing boven het hoofd, zo meldt De Telegraaf zaterdag.

Amesz, ook wel bekend als Terror Jaap, won twee jaar geleden 1,3 miljoen euro met zijn deelname aan het tv-programma De Gouden Kooi. Productiemaatschappij Talpa heeft op het prijzengeld van 1.351.000 euro op verzoek van de Belastingdienst 453.923 euro en 30 cent aan loonheffing ingehouden. Jaap tekende bezwaar aan en stapte naar de rechter. Die stelde de Belastingdienst in het gelijk.

“Jaap stelt zich op het standpunt dat er kansspelbelasting (25 procent) en geen loonheffing (oplopend tot 52 procent) betaald moet worden over het prijzengeld”, legt fiscalist Monique Ligtenberg van tijdschrift Fiscaal up to Dat uit. “Daar sluit ik me bij aan. Deze uitspraak van de rechter lijkt me onhoudbaar. Maar zolang die staat, zijn deelnemers aan tv-spelletjes gewaarschuwd.”
zie filmpje http://asx.sbsnet.nl/sbs6/shownieuws_S00/clips/SL100807TERROR.wmv
pi_93477211
Big Brother en De Bus moeten terug op tv! Ik gok binnen 1-2 jaar dat er weer een variant komt na Secret Story wel te verstaan *O*
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:54:29 #263
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93478450
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 04:28 schreef RiftNL het volgende:
Big Brother en De Bus moeten terug op tv! Ik gok binnen 1-2 jaar dat er weer een variant komt na Secret Story wel te verstaan *O*
doe maar een Gouden Kooitje er achteraan *O*
pi_93479951
Fragmenten en interviews met de eerste bewoners van Big Brother 1999 :)

Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_93492745
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
Fragmenten en interviews met de eerste bewoners van Big Brother 1999 :)

Leuk die filmpjes !

maar zoooooooooo jammer dat Ruud O+ niet heeft gewonnen, zonder Ruud was
dat hele programma niet leuk geweest van BB1 :N
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:21:44 #266
162917 tuinfluiter
pi_93506855
De aangebouwde DGK camera-hokken ,

De kapsalon en de fitness ruimte ,

De kantoren van de FEBO.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:42:27 #267
162917 tuinfluiter
pi_93587409

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:12 schreef Darklight het volgende:

AD - 13-02-2011

Realityprogramma Secret Story begint op NET5

Renate Verbaan en Bart Boonstra presenteren Secret Story.

AMSTERDAM - Acht mannen en zeven vrouwen, variërend in de leeftijd van 20 tot 38 jaar, zijn de komende drie maanden afgesloten van de buitenwereld. Ze zitten opgesloten in het met camera's behangen Huis der Geheimen in Portugal ten behoeve van het realityprogramma Secret Story van NET5.
De vijftien kandidaten worden zondagavond (21.15 uur) voorgesteld aan de tv-kijkers. De bewoners hebben ieder een bijzonder verhaal dat ze verborgen moeten zien te houden, terwijl ze andermans geheimen moeten raden, waarmee ze geld kunnen verdienen.

De uiteindelijke winnaar krijgt bovendien de hoofdprijs van 100.000 euro. Renate Verbaan en nieuwkomer Bart Boonstra zijn de presentatoren van Secret Story, dat eerder in Frankrijk en Portugal is uitgezonden.

24 uur per dag te zien
De Nederlandse versie wordt elke werkdag vanaf 19.30 een uur lang op NET5 uitgezonden, op donderdag is de wekelijkse eliminatieshow. Op digitale kanalen van onder meer Ziggo en UPC zijn de livestreams zelfs 24 uur per dag te zien.

Secret Story is veruit het grootste en kostbaarste tv-programma uit de geschiedenis van NET5. Om het realityprogramma te kunnen betalen heeft de vrouwenzender het aantal dramaseries dit jaar teruggebracht
van vier naar twee.(ANP)
13/02/11 09u42

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef Flashbox het volgende:
Joanna heb je met je benen wijd gelegen dan, Mo nee gelukkig niet. _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:09 schreef Flashbox het volgende:

Het is verboden te praten over de confrontatie tussen Alex en Philip tot na het avond eten.

Vanaf 2:55

Bedankt iedereen voor de info, topics openen, posten , caps. Filmpjes door flashbox, Hidiho , PearlBitch, super.

Nieuws / Updates, deel 1

FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1

Secret Story filmhoekje.

SST - Caps deel 3

Secret Story in de media.

Tips voor de regie en de productie.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:14:34 #268
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93590995
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]

Bedankt iedereen voor de info, topics openen, posten , caps. Filmpjes door flashbox, Hidiho , PearlBitch, super.

Nieuws / Updates, deel 1

FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1

Secret Story filmhoekje.

SST - Caps deel 3

Secret Story in de media.

Tips voor de regie en de productie.
Hoihoi,

En ik maar altijd gedacht hebben dat je een man was. :@
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:31:48 #269
162917 tuinfluiter
pi_93591694
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef ThunderBitch het volgende:

Hoihoi,

En ik maar altijd gedacht hebben dat je een man was. :@
Ha Thunderbitch,

Ik ben denk ik gewoon een gekke vogel. :@
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:35:19 #270
162917 tuinfluiter
pi_93591855
Natasia DGK, 2006-2008.

donderdag 3 maart 2011 @ 14:37:07 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93591945
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Ha Thunderbitch,

Ik ben denk ik gewoon een gekke vogel. :@
Nee hoor, ik vind je best lief. :*
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:56:35 #272
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93675993
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind je best lief. :*
Volg je SST niet???
We missen je op allebei de fora!!! :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 5 maart 2011 @ 10:01:32 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93677568
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Volg je SST niet???
We missen je op allebei de fora!!! :)
Hey pareltje, alles goed?
Heb nog niet zo gevolgd, is het al een beetje spannend?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:00:03 #274
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93803946
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hey pareltje, alles goed?
Heb nog niet zo gevolgd, is het al een beetje spannend?
Soms wel, maar soms zijn er ook wel saaie momenten, net al in BB of DGK. Maar het is wel weer erg verslavend.. ;)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:39:26 #275
162917 tuinfluiter
pi_108002330

[DGK] Claire Recourt heeft een webshop Sophie Claire.
En in Maart bestaat Vrouw – Telegraaf 5 jaar!
Claire Recourt is voor de maart uitgave van Vrouw geïnterviewd.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:33:51 #276
162917 tuinfluiter
pi_108004136

[DGK] Amanda en zus .

Amanda verwacht haar kindje begin maart 2012.
pi_108004606
Zo ! dat is een topic van lang geleden ! :o
pi_108010666
Gelukkig heb ik hier niet vlak voor het slapen gaan naar gekeken.

Dat was best schrikken :{w
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_108017641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef pullup het volgende:
Gelukkig heb ik hier niet vlak voor het slapen gaan naar gekeken.

Dat was best schrikken :{w
:D ...wat staat ze weer heerlijk sletterig te zijn. Hoe ze kijkt alleen al _O- .
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:41:28 #280
162917 tuinfluiter
pi_108021233
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo ! dat is een topic van lang geleden ! :o
Ja Secret Story is alweer 1 jaar geleden.
Vele filmpjes zijn weg gehaald .

Maar dit topic bestaat nog steeds.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:41:55 #281
162917 tuinfluiter
pi_108021257
SBS
Van twee weken geleden.

31 januari 2012 om 19:57

Hond Natasia neergestoken
Een schokkende dinsdagmiddag gister voor Gouden Kooi deelneemster Natasia Blank.
Toen ze haar hondje aan het uitlaten was en ze Max even uit het oog verloor,
heeft een buurman haar hond negen keer gestoken.
De wijkagent was ter plekken en heeft adequaat gereageerd.
Natasia is snel naar binnen gerend en heeft een handdoek gepakt.
Daarna zijn ze met sirenes naar de dierenarts gereden.
De dader is in de boeien geslagen en naar het bureau gebracht.

Shownieuws beelden.
http://www.shownieuws.tv/video/hond-natasia-doodgestoken/
pi_108021966
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:

SBS
Van twee weken geleden.

Een schokkende dinsdagmiddag gister voor Gouden Kooi deelneemster Natasia Blank.

[ afbeelding ]

Shownieuws beelden.

8)7 wat een idioot die vent
pi_108021986
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:

SBS
Van twee weken geleden.

[ afbeelding ]

Shownieuws beelden.

Vrijwel elke zin roept zoveel vragen op........ :X
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 20:58:38 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_108022194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef pullup het volgende:

Dit dus.
quote:
Fluitertje. *;
― Mark Twain
pi_108022326
Het adequate handelen van de 'toevallig' aanwezige wijkagent is ook wel een mooie :')
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 21:01:26 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_108022382
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef pullup het volgende:
Het adequate handelen van de toevallig aanwezige wijkagent is ook wel een mooie :')
Gelukkig was hij ter plekken.
― Mark Twain
pi_108022483
Ook briljant:

quote:
Toen ze haar hondje aan het uitlaten was en ze Max even uit het oog verloor
:?
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:03:25 #288
162917 tuinfluiter
pi_108025895
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:58 schreef beequeen het volgende:

Fluitertje. *;
Weet het Lieverd O+ , doet je momenten herinneren van BB , The bunker,
Vlemmix studio en DGK , streammomenten, die vele uren die we met elkaar deelden.

Vooral DGK wanneer ook, 20 maanden lang , 24 uur per dag waren ze er.
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:04:16 #289
162917 tuinfluiter
pi_108025954
Vind het prive, maar Brian zet zelf de foto's op het internet.

DGK Brian met zoontje Kairo

Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 22:54:03 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108029258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef pullup het volgende:

[..]

Waarom die hónd neergestoken bijvoorbeeld. ~:)
  zondag 19 februari 2012 @ 14:08:50 #291
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_108147230
En nieuwe seizoenen Big Brother starten nog steeds in vele landen, behalve in NL
Net begonnen,BB Zweden .met 1 (gratis) livestream.
Er zitten nu 4 bewoners in het huis, de anderen in de grand opening deze avond.

http://www.tv4play.se/noj(...)ftet&videoid=2158428

De 4 zitten in een (tijdelijke?) kamer boven op het dak.

[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 19-02-2012 15:10:17 ]
  zondag 19 februari 2012 @ 16:10:46 #292
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_108151858
Hahaha, grappig, herken ik de verplichte homofiele neger al? :9

Aggûût, jahoor wat een scheetje weer..

[ Bericht 48% gewijzigd door 5thencounter op 19-02-2012 16:16:20 ]
  zondag 19 februari 2012 @ 16:28:21 #293
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_108152489
Snel maar een theorietje ertegenaan dan...

zondag 19 februari 2012 @ 20:56:50 #294
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_108163140
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
Snel maar een theorietje ertegenaan dan...

Weet ik niet.
Kan ook zijn dat de bewoners die vanavond het huis betreden, helemaal niet weten dat er 4 (verstopt) al 2 dagen BBtje spelen..
  zondag 19 februari 2012 @ 21:19:40 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_108164307
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:56 schreef spapaars het volgende:

[..]

Weet ik niet.
Kan ook zijn dat de bewoners die vanavond het huis betreden, helemaal niet weten dat er 4 (verstopt) al 2 dagen BBtje spelen..
Waar is het Nut vraag ik U, het nut om 4 mensen apart te houden van de rest? Officieël zijn het niet eens BB-bewoners :N Dus wat moeten ze daar dan?
  zondag 19 februari 2012 @ 21:30:07 #296
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_108164995
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Waar is het Nut vraag ik U, het nut om 4 mensen apart te houden van de rest? Officieël zijn het niet eens BB-bewoners :N Dus wat moeten ze daar dan?
Echt iets nuttigs zie ik zelden in dit soort programma's.
Zo is er wel een ploegje gevormd tegen de rest.
  zondag 19 februari 2012 @ 21:41:31 #297
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_108165647
  zondag 19 februari 2012 @ 22:33:45 #298
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_108168820
De gratis BB stream blijft helaas bij de 4 op het dak

Bewoners in het huis.
  zondag 19 februari 2012 @ 22:36:24 #299
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_108168978
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef spapaars het volgende:
De gratis BB stream blijft helaas bij de 4 op het dak

Bewoners in het huis.
[ link | afbeelding ]
Je hebt betaald?? :?
  maandag 20 februari 2012 @ 00:35:12 #300
162917 tuinfluiter
pi_108173556
2012.
Dit is Connected!
  maandag 20 februari 2012 @ 00:36:56 #301
162917 tuinfluiter
pi_108173611
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:08 schreef spapaars het volgende:
En nieuwe seizoenen Big Brother starten nog steeds in vele landen, behalve in NL
Net begonnen,BB Zweden .met 1 (gratis) livestream.
Er zitten nu 4 bewoners in het huis, de anderen in de grand opening deze avond.

http://www.tv4play.se/noj(...)ftet&videoid=2158428

De 4 zitten in een (tijdelijke?) kamer boven op het dak.

[ link | afbeelding ]
13 jaar reality 1999-2012 # 5

[ Bericht 4% gewijzigd door tuinfluiter op 20-02-2012 00:49:24 (Linkje nieuwe topic.) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')