Nou die onderste is wel een ander mokkel dan die van het eerste tjoepje!quote:Op zondag 15 november 2009 02:32 schreef spapaars het volgende:
Deze avond feestje in het Big Brother huis, Servië.
Een beetje dronken.
Later beland ze in het zwembad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestand te groot voor YouTube dus heb ik het op Rapidshare gezet.
http://rapidshare.com/files/307106522/BB_Serbia_the_pool_spa..asf
Dit is ook die onderste.quote:Op zondag 15 november 2009 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou die onderste is wel een ander mokkel dan die van het eerste tjoepje!![]()
![]()
Aaargh! Waarom is er in allerlei achterlijke landen nog wél BB te zien en bij ons niet meer!![]()
O, wacht.
Nou, wat een feest.quote:Op zondag 15 november 2009 02:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is ook die onderste.
Jovana pussy flash
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
http://rapidshare.com/fil(...)-_Saturday_pussy.mp4
Ben geen lid van RS, dat duurt wel effe.quote:Op zondag 15 november 2009 02:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is ook die onderste.
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)-_Saturday_pussy.mp4
lquote:Op zondag 15 november 2009 02:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben geen lid van RS, dat duurt wel effe.
Zijn er live-streams? En gaat het er regelmatig heftig aan toe?
Open er anders een apart topic over. Daar is dit subforum voor.
Als mensen het saai vinden dan zakt het topic vanzelf wel weg, maar als je regelmatig dit soort foto's en filmpjes post dan vermoed ik redelijk hoge views.
Je was je pillen vergeten?quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Gisteren had ik een -in mijn opinie- goede reden om boos te zijn.
Huilie.quote:Op zondag 15 november 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Gert, ik wil je er nog graag even op wijzen dat ik jou maanden met rust heb gelaten.
Dus niet wekelijks lastig vallen met af en toe een weekje overslaan zoals jij zegt.
Gisteren had ik een -in mijn opinie- goede reden om boos te zijn.
Dat jij het daar niet mee eens was is uiteraard jouw goed recht.
Maak het niet groter dan het is.
Als het relatief is, dan kán het altijd druk genoemd wordenquote:Op zondag 15 november 2009 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is er hier nog relatief veel loos om half 4 's nachts![]()
Valt me heul niet op normaal als ik bezeaupen ben.
Ja, wacht nu even tot 1 januari, dan valt 't eventueel falen niet zo op tussen al die anderen die van alles beloven en niet waarmakenquote:Op zondag 15 november 2009 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben juist niet bezopen nu, want ik ben ziek![]()
Bovendien heb ik besloten mijn leven te beteren, netjes te zijn en niet zo veel meer te drinken en roken
Je geloofd niet in mequote:Op zondag 15 november 2009 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wacht nu even tot 1 januari, dan valt 't eventueel falen niet zo op tussen al die anderen die van alles beloven en niet waarmaken
goed zo jongen...quote:Op zondag 15 november 2009 03:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben juist niet bezopen nu, want ik ben ziek![]()
Bovendien heb ik besloten mijn leven te beteren, netjes te zijn en niet zo veel meer te drinken en roken
Tup-tup-tup-tara-rup-tup-tup...quote:
Topickillerquote:Op zondag 15 november 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tup-tup-tup-tara-rup-tup-tup...
Come on!
Tuurlijk wel, het is nog maar 11 uur, je hebt de hele dag nog !!quote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Leren, werd wakker met wat lichte paniekgevoelens, ik krijg het nooit op tijd in mijn hoofd allemaal
Panieken heeft iig geen zinquote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Leren, werd wakker met wat lichte paniekgevoelens, ik krijg het nooit op tijd in mijn hoofd allemaal
Een werkzondag..quote:Op zondag 15 november 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Het wordt weer een werkzondag. Eerst nog één cappuccino.
En een liedje!
Ik vind de titel ook zo cool.
En krijg je het niet af dan is het handig om gewoon te blijven ademhalen. Alle konijntjes blijven leven, so no worries. Utkomtgoed!quote:Op zondag 15 november 2009 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Baby Justin owned Bertelse en Ernio.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |