quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Handig, zo`n multifunctioneel bed.
Warme douche voor mij dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
"Zing en Douche", mensen moeten zingen onder de douche, en als vals zingen gaat de koude kraan aan.
Maar ik verheug me nog het meest op de erotiek `s nachts.
Dan kan niet anders dan heel erg lachen worden.![]()
Jij bent ambitieus genoeg om je op te geven?quote:
Als ze maar niet het verkeerde filmpje instarten, oh dit is het voorleesuurtje.... oh nee toch niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben wel aangenaam verrast door dat filmpje. Ziet er toch redelijk uit moet ik zeggen.
Ook dat OVERAL camera's hangen is supervet natuurlijk.
Vind het idee van 'sochtends kinderen voorlezen op het bed en er 'savonds op sexen wel een beetje raar, maar ik wacht met smacht af.
Dat heb ik ook. Niet zo kies als dat op hetzelfde bed plaatsvindt. Alhoewel je er weer wel de pers mee kunt halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef Maanvis het volgende:
Vind het idee van 'sochtends kinderen voorlezen op het bed en er 'savonds op sexen wel een beetje raar, maar ik wacht met smacht af.
neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent ambitieus genoeg om je op te geven?
Dat is tenminste een échte eervolle vermelding.quote:
Kamervragen FTW!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Niet zo kies als dat op hetzelfde bed plaatsvindt. Alhoewel je er weer wel de pers mee kunt halen.
Daar had ik ook mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Niet zo kies als dat op hetzelfde bed plaatsvindt. Alhoewel je er weer wel de pers mee kunt halen.
Met Johan Vlemmix?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
Ja bah, kinderen voorlezen op een bed waar ook gesext wordt.![]()
(doe ik elke dag 's avonds hier)
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
Ja bah, kinderen voorlezen op een bed waar ook gesext wordt.![]()
(doe ik elke dag 's avonds hier)
Ja ook aan de homoseksuele medemensch wordt gedacht!quote:
O dat wou ik nog zeggen: Die muziek (Shiver van Coldplay) past er eigenlijk helemaal niet bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
Het filmpje zit beslist professioneel in elkaar. Mooi gesneden, kijkt vlot weg, lekker muziekje eronder. Ook Johan doet het best leuk vind ik, de rondleiding.
Of dat ook wat zegt over de kwaliteit van de uitwerking van de ideëen die erin gepresenteerd worden, is een tweede natuurlijk.
Lijkt me wel hè, overal hangen immers camera'squote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef Stefan het volgende:
Ik zag het filmpje net pas en wat me opvalt is dat sochtends in het bed kinderen zitten waaraan verhaaltjes worden voorgelezen en er savonds erotiek wordt gemaakt. Maar dat was jullie ook al opgevallen.
Overigens over Johans oproep voor vrouwen om met m t bed in te duiken, gaan we dat ook zien? Een neukende Johan
Dat kinderen voorlezen misschien maar skippen dan..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben wel aangenaam verrast door dat filmpje. Ziet er toch redelijk uit moet ik zeggen.
Ook dat OVERAL camera's hangen is supervet natuurlijk.
Gister hadden we 't niet voor mogelijk gehouden dat we nu 'iets' concreets zouden hebben. Optimisme ftwquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:48 schreef Copycat het volgende:
Het enige 'concrete' dat er nu is uit te halen is, is Shower & Sing en In Bed met Johan, al dan niet de adult versie.
Oh, en een zoete inval, dus Maanvis zien we binnenkort ook verschijnen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:56 schreef Copycat het volgende:
Eergisteren waren we nog in de waan dat er een talkshow met Jaap zou komen.
Realism for the winner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |