abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83614290
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Haha, ja stel je voor dat het een gewoon pijntje in de rug zou zijn bij stoere Lieke. Afzien met die handel.
Met alle statistieken erbij, hoeveel uur niet geslapen, dosering van de slaapmiddelen, dat wij maar niet het idee krijgen dat Liekje een watje is.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2010 @ 17:35:02 #252
137949 Disana
pi_83614342
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Met alle statistieken erbij, hoeveel uur niet geslapen, dosering van de slaapmiddelen, dat wij maar niet het idee krijgen dat Liekje een watje is.
Er schuilt een beer in dat kleine lijfje. Of iets van die strekking stond er. Grappig dat sommige mensen niet veranderen.
pi_83634711
ja zo kan je iedereen de grond inboren, ik wens lieke heel veel beterscha[
  zondag 4 juli 2010 @ 11:19:58 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83637058
quote:
Lieve volgers van mijn hyves,

De afgelopen week hebben jullie kunnen merken dat het niet zo goed met me gaat. Ik krijg zo ontzettend veel lieve en leuke reacties, dat ik jullie via deze blog wat meer info wil geven wat er nou precies met me is.

Het begon vorige week dinsdag toen ik aan het sporten was. Het zat niet helemaal lekker in mn rug en ben gestopt met de oefeningen en wat yoga gaan doen om het eruit te krijgen.
Later die dag toen ik 's avonds van een stoel opstond stond ik hartstikke scheef. Ik kon mn rug niet strekken en het deed goed zeer.
Gelukkig kon ik de volgende ochtend direct bij de fysio terecht.

Mijn heiligbeen bleek scheef op mn ruggenwervel te staan, dus klik-klik-klak en voila, Liekje stond weer recht!
Echter kwamen de klachten steeds terug en in ernstigere vormen. 2 dagen later stonds ik weer krom en was de hele bende van zn plek. Ik kon 's nachts niet slapen van de pijn en de fysio kon het ook niet oplossen. Elke dag ben ik bij hem geweest, maar over ging het niet...
Inmiddels kon ik niet meer tillen, trekken of enige weerstand op mijn lichaam verdragen...

Zaterdagnacht was weer 1 van die nachten dat ik wakker lag en continue lag te draaien van de pijn. Liggen en zitten gaan namelijk niet en is ontzettend pijnlijk, dus probeer ik zoveel mogelijk bezig te blijven en mn aandacht te verleggen.
Het enige wat enigszins ontspannend is, is een zo bol mogelijke rug. Stel je maar eens voor... Heel charmant. Wat wel relaxed is, is op de motoe zitten. Ik zit dan niet op mn botten en kan lekker vooroverhangen. Lekker op de kuip. Dus ben de laatste dagen veel op de motor weggeweest. Heerlijk met dit zonnetje, heerlijk voor mn rug en ook mentaal heerlijk ontspannen :-d

Nou goed... Na 3 uurtjes van halve slaap besloot ik eruit te gaan, het voelde niet goed en ik kon het ook niet meer verbijten. Ik besloot een warme douche te nemen, maar het hielp niet. Ik probeerde wat te eten en een frisse neus op mn balkon te halen. Even de focus op wat anders...
Even later stond ik op en ben voorover gevallen tegen de muur aan, ik kon mn gewicht niet dragen met mijn armen en ben op mn handen en knieen op de grond gezakt. Ook dat hield ik niet en ben op de grond in elkaar gezakt....

Daar lag ik dan, schreeuwend, krijsend en huilend van de pijn, helemaal alleen.
Ik kon me niet meer bewegen en de combinatie van het slaapgebrek, de pijn en de hulpeloosheid maakte het een vreselijke ervaring.
Uiteindelijk is de politie binnengekomen en de ambulance kwam. Me verplaatsen was een drama en enorm pijnlijk. Ik ben op mn buik op bed gelegd, omdat ik ander niet liggen kan.
Ik heb piijnstilling gehad en slaapmedicatie en het bericht maandag naar de huisarts te gaan.
CRAP!!

Na 3 uurtjes stond ik alweer naast mn bed. LEuk die slaaptabletten, maar mijn lichaam en geest zijn zo sterk, daar ga ik dwars doorheen. Niet arrogant bedoeld, maar wil je mij plat krijgen heb je een hoop nodig.

Dus maandag naar de huisarts en die heeft me met niets weggestuurd. Ik HAAT huisartsen, ze nemen me nooit serieus.
Die avond ben ik weer in elkaar gestort op de grond en kon me weer niet bewegen, gelukkig had ik mn gsm bij de hand en heb een Nood-sms naar mn vader gestuurd.

Lang verhaal kort te maken, ik ben door de ambulance meegenomen naar het ziekenhuis. Sinds maandag slaap ik bijna helemaal niet meer en verslechter ik elke dag.
Ik kan niet liggen of zitten, mijn rechterbeen is uitgevallen. Als ik al de kracht heb om te ' lopen' doe ik dat hangend over een fucking rollator. Tis echt drama. Ben je een jonge, fitte meid van 26 loop je er zo bij!

Ik krijg de hele dag door zware morfinepreparaten, maar die werken niet afdoende, na een uur heb ik alweer helse pijn. De slaapmedicatie werkt ook niet, omdat die niet zwaar genoeg is.
Voor jullie beeldvorming; had de hele week al minimaal geslapen, maandag op dinsdag 43uur wakker geweest van de pijn, dinsdag op woensdag gebroken 4 uurtjes geslapen met steeds wakker worden en weer slaaptabletten krijgen
(welke bij mij niet werken) gister 3 uurtjes gebroken geslapen en vannacht 1.
Elke dag ben ik weer op grond beland als ik het plots niet meer trok.
Inmiddels kan ik niet veel meer. Lopen is niet te doen en erg vermoeiend, ik sleep me voort. Ik kan niet zelfstandig in bed komen en inmiddels begint het slaaptekort zijn tol te eisen. Ik zie dubbel, hoor dingen in gesprekken die niet gezegd worden, heb moeite met typen en praten. Zeg alles 6x.
Tis gewoon KUT! Ook mn gewicht gaat drastisch achteruit. Ik krijg geen hap door mn keel en als ik al eet dan is het (3x raden) Ben & Jerry's... haha.

Ik verga van de pijn, maar krijg geen sterkere medicatie. De morfine is iets opgehoogt, maar goed... Ik mag dan een klein meisje van 61 kilo van buiten zijn, maar er zit een beer van en vent in me. Ik ga dwars door de morfine en slaapmedicatie heen...

Tot nu toe ben ik elke dag weer op de grond beland, dat alles uitvalt.
Vannacht was de pijn zo ondraaglijk dat ik zwaar huilend en kermend over de gang strompelde naar een rustige ruimte. Ik wil de anderen hier ook niet lastigvallen.
Uiteindelijk ben ik weer in elkaar gezekt en lag ik op de grond.
Het gaat zo gewoon niet langer. En eindelijk... Eindelijk, Eindelijk! Hebben ze dat hier ook door.
Ik lig nu op een prive-kamer en heb zwaardere medicatie gehad. Ik kan weer helder zien, het randje van de pijn is eraf, dus kan iets langer op bed blijven, maar in slaap krijgt t me nog steeds niet...

Om half 11 krijg ik een MRI, want tot op heden weten ze niet wat het is en is het pappen en nathouden!
Het kan een hernia zijn of iets met het SI-gewricht en mn zenuwen. De MRI moet uitsluitsel geven.

Dus dat... Heel verhaal, maar dat is wat er is. Ik voel me vreselijk, ben echt kapot moe, mn ogen hangen, zijn dik en tranen van de moeheid, maar slapen gaat niet omdat de pijn me zo wakker houdt en ik niet lang in 1 houding kan liggen.

Ik kijk iedere dag weer uit naar het bezoek. Dat doet me echt goed en kan soms mee naar buiten. Mn dinnetjes hebben me gister naar een bankje gedragen waar ik dan met mn knieen op de grond op steun. Als mn rug maar bol is...

Mijn mama is ookecht de beste van de wereld. Ze neemt eten voor me mee wat ik wel lekker vind. Schone kleertjes en ze is er voor me, zoals alleen een mama dat kan!

Ik merk hoe geliefd ik ben en hoeveel de mensen om me heen van me houden. Dat is zoiets moois en waardevols en het zijn die kleine positieve dingen die het me hier mogelijk maken tot mezelf te komen.

Dus lieve mensen... Duim voor me, nog 4 uurtjes en dan weten we iets meer.
Voorlopig zal ik hier nog wel moeten blijven, want zo kan ik niet voor mezelf zorgen.

Ik hou jullie op de hoogte via www.

Bedankt voor alle lieve reacties!

Liefs,

Oma Lieke
Een sterke geest in een sterk lichaam, voortbewogen middels een rollator.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83640990
hebben jullie gisteren op de zender HET GESPREK de tafelinterviews gezien et Ruud van BB1 en die andere gasten te samen met 1 vd programma-makers waarin verteld werd dat Joop vd Ende tegen de show was maar wel akkoord ging met uitzenden omdat het hem miljoenen ging opleveren?
?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 5 juli 2010 @ 10:27:13 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83672469
nee, is daar een linkje van?
pi_83695748
Dossier BVD, herhaling van 6 maart 2010: http://www.hetgesprek.nl/archief/3785
(bij 30.50 min. gaat het over Joop)
pi_83709437
Ooit iemand nog iets van Natasia of Silvia gehoord? Echt opvallend dat 5 deelnemers aan de Gouden Kooi zo snel kinderen hebben gekregen, wat een schatjes trouwens (de kinderen dan).

Ben wel benieuwd hoe de deelnemers nu op hun tijd in de Kooi terugblikken.

Ik volg op dit moment BB10 Duitsland. Het is wel wennen, ik vind de Kooi toch mooier, omdat er meer invloeden van buitenaf waren. Een gewone BB voelt nu toch iets ouderwets. In Duitsland kunnen ze ook iets van censuur. Hoe vaak daar de stream op "zwart" gaat, niet te geloven. Ook heel veel deelnemers die pas later zijn bijgekomen. Op dit moment is er nog maar een deelnemster in het huis vanaf het begin in januari. In zeker de helft van de liveuitzendingen moesten ze vieze dingen eten of doen en in het begin bestonden de dagelijkse uitzendingen voornamelijk uit douchescenes (in bikini)...
pi_83727909
en dan te bedenken dat BB zelfs al een dode heeft opgeleverd.( die dikke engelse meid)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84666428
Stiekem was De Gouden Kooi wel een bazen programma!
pi_85060165
8 augustus 2010
Jaap Amesz moet bijna de helft van het prijzengeld dat hij met De Gouden Kooi won afdragen aan de fiscus. Ook andere deelnemers aan televisiespellen hangt een aanslag loonheffing boven het hoofd, zo meldt De Telegraaf zaterdag.

Amesz, ook wel bekend als Terror Jaap, won twee jaar geleden 1,3 miljoen euro met zijn deelname aan het tv-programma De Gouden Kooi. Productiemaatschappij Talpa heeft op het prijzengeld van 1.351.000 euro op verzoek van de Belastingdienst 453.923 euro en 30 cent aan loonheffing ingehouden. Jaap tekende bezwaar aan en stapte naar de rechter. Die stelde de Belastingdienst in het gelijk.

“Jaap stelt zich op het standpunt dat er kansspelbelasting (25 procent) en geen loonheffing (oplopend tot 52 procent) betaald moet worden over het prijzengeld”, legt fiscalist Monique Ligtenberg van tijdschrift Fiscaal up to Dat uit. “Daar sluit ik me bij aan. Deze uitspraak van de rechter lijkt me onhoudbaar. Maar zolang die staat, zijn deelnemers aan tv-spelletjes gewaarschuwd.”
zie filmpje http://asx.sbsnet.nl/sbs6/shownieuws_S00/clips/SL100807TERROR.wmv
pi_93477211
Big Brother en De Bus moeten terug op tv! Ik gok binnen 1-2 jaar dat er weer een variant komt na Secret Story wel te verstaan *O*
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:54:29 #263
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93478450
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 04:28 schreef RiftNL het volgende:
Big Brother en De Bus moeten terug op tv! Ik gok binnen 1-2 jaar dat er weer een variant komt na Secret Story wel te verstaan *O*
doe maar een Gouden Kooitje er achteraan *O*
pi_93479951
Fragmenten en interviews met de eerste bewoners van Big Brother 1999 :)

Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_93492745
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
Fragmenten en interviews met de eerste bewoners van Big Brother 1999 :)

Leuk die filmpjes !

maar zoooooooooo jammer dat Ruud O+ niet heeft gewonnen, zonder Ruud was
dat hele programma niet leuk geweest van BB1 :N
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:21:44 #266
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93506855
De aangebouwde DGK camera-hokken ,

De kapsalon en de fitness ruimte ,

De kantoren van de FEBO.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:42:27 #267
162917 tuinfluiter
pi_93587409

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:12 schreef Darklight het volgende:

AD - 13-02-2011

Realityprogramma Secret Story begint op NET5

Renate Verbaan en Bart Boonstra presenteren Secret Story.

AMSTERDAM - Acht mannen en zeven vrouwen, variërend in de leeftijd van 20 tot 38 jaar, zijn de komende drie maanden afgesloten van de buitenwereld. Ze zitten opgesloten in het met camera's behangen Huis der Geheimen in Portugal ten behoeve van het realityprogramma Secret Story van NET5.
De vijftien kandidaten worden zondagavond (21.15 uur) voorgesteld aan de tv-kijkers. De bewoners hebben ieder een bijzonder verhaal dat ze verborgen moeten zien te houden, terwijl ze andermans geheimen moeten raden, waarmee ze geld kunnen verdienen.

De uiteindelijke winnaar krijgt bovendien de hoofdprijs van 100.000 euro. Renate Verbaan en nieuwkomer Bart Boonstra zijn de presentatoren van Secret Story, dat eerder in Frankrijk en Portugal is uitgezonden.

24 uur per dag te zien
De Nederlandse versie wordt elke werkdag vanaf 19.30 een uur lang op NET5 uitgezonden, op donderdag is de wekelijkse eliminatieshow. Op digitale kanalen van onder meer Ziggo en UPC zijn de livestreams zelfs 24 uur per dag te zien.

Secret Story is veruit het grootste en kostbaarste tv-programma uit de geschiedenis van NET5. Om het realityprogramma te kunnen betalen heeft de vrouwenzender het aantal dramaseries dit jaar teruggebracht
van vier naar twee.(ANP)
13/02/11 09u42

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef Flashbox het volgende:
Joanna heb je met je benen wijd gelegen dan, Mo nee gelukkig niet. _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:09 schreef Flashbox het volgende:

Het is verboden te praten over de confrontatie tussen Alex en Philip tot na het avond eten.

Vanaf 2:55

Bedankt iedereen voor de info, topics openen, posten , caps. Filmpjes door flashbox, Hidiho , PearlBitch, super.

Nieuws / Updates, deel 1

FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1

Secret Story filmhoekje.

SST - Caps deel 3

Secret Story in de media.

Tips voor de regie en de productie.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:14:34 #268
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93590995
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]

Bedankt iedereen voor de info, topics openen, posten , caps. Filmpjes door flashbox, Hidiho , PearlBitch, super.

Nieuws / Updates, deel 1

FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1

Secret Story filmhoekje.

SST - Caps deel 3

Secret Story in de media.

Tips voor de regie en de productie.
Hoihoi,

En ik maar altijd gedacht hebben dat je een man was. :@
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:31:48 #269
162917 tuinfluiter
pi_93591694
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:14 schreef ThunderBitch het volgende:

Hoihoi,

En ik maar altijd gedacht hebben dat je een man was. :@
Ha Thunderbitch,

Ik ben denk ik gewoon een gekke vogel. :@
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:35:19 #270
162917 tuinfluiter
pi_93591855
Natasia DGK, 2006-2008.

donderdag 3 maart 2011 @ 14:37:07 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93591945
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Ha Thunderbitch,

Ik ben denk ik gewoon een gekke vogel. :@
Nee hoor, ik vind je best lief. :*
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:56:35 #272
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93675993
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind je best lief. :*
Volg je SST niet???
We missen je op allebei de fora!!! :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 5 maart 2011 @ 10:01:32 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93677568
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Volg je SST niet???
We missen je op allebei de fora!!! :)
Hey pareltje, alles goed?
Heb nog niet zo gevolgd, is het al een beetje spannend?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:00:03 #274
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93803946
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hey pareltje, alles goed?
Heb nog niet zo gevolgd, is het al een beetje spannend?
Soms wel, maar soms zijn er ook wel saaie momenten, net al in BB of DGK. Maar het is wel weer erg verslavend.. ;)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:39:26 #275
162917 tuinfluiter
pi_108002330

[DGK] Claire Recourt heeft een webshop Sophie Claire.
En in Maart bestaat Vrouw – Telegraaf 5 jaar!
Claire Recourt is voor de maart uitgave van Vrouw geïnterviewd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')