Ik heb net in vier willekeurig gekozen dagcijfer-topics gekeken naar de getallen bij de posities 57 en 81. Vanaf 2005 kom je dan steeds vrji nauwkeurig bij dezelfde waarden uit, en daarvoor was het zelfs nog wat minder.quote:Op maandag 5 april 2010 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat ik heel regelmatig kijk en dan heel vaak ongeveer volgende zie
[ afbeelding ]
Voor een paar jaar geleden lag het aantal ingelogde leden heel vaak een stuk hoger (keer factor 2) en het aantal gasten een stuk lager (gedeeld door factor 2)
Hoe kom je dan bij de posities 57 en 81? Als ik hier de statistieken bekijk, begint het meer dan regelmatig onder positie 20 over all. Was dat toen dan ook zo?quote:Op maandag 5 april 2010 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb net in vier willekeurig gekozen dagcijfer-topics gekeken naar de getallen bij de posities 57 en 81. Vanaf 2005 kom je dan steeds vrji nauwkeurig bij dezelfde waarden uit, en daarvoor was het zelfs nog wat minder.
Dus "niet meer groeien" is wel gerechtigd denk ik, qua constatering (althans, voor wat betreft het aantal posts). Maar dat het "vroeger" zoveel groter was klopt simpelweg niet.
Jij reageerde met "is dit heel FOK?" op een post waarin RLS-Fokkers een 57e en een 81e plek innamen. Bij wijze van steekproef heb ik een stuk of 10 dagen bekeken, variërend van 2002 tot nu. En dan zie je dat op die posities ongeveer evenveel posts "gescoord" worden door de jaren heen.quote:Op maandag 5 april 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe kom je dan bij de posities 57 en 81? Als ik hier de statistieken bekijk, begint het meer dan regelmatig onder positie 20 over all. Was dat toen dan ook zo?
Edit: niet qua aantallen postings, maar qua positie van de poster op de totale lijst!
Op 170, Laysa.quote:
Ik geloof niet dat hij daar 'zeau' mee zitquote:Op zondag 2 mei 2010 00:19 schreef Gert het volgende:
Kally en D. toegevoegd. Met die laatste hebben we ook meteen een nieuwe führer. Arme IaN!
Ik sta op 436 in de top 500, maar Gert heb even bepaald dat ik niet in het RLS-rijtje hoor en dat na al mijn kwaliteitsposts in dit sub-forum .....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik sta er niet bij.. triest en gelukkig tegelijk!![]()
Tsja.. hoe "beroemd" wil je worden hé?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik sta op 436 in de top 500, maar Gert heb even bepaald dat ik niet in het RLS-rijtje hoor en dat na al mijn kwaliteitsposts in dit sub-forum .....
Ik voel geen enkele verplichtingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. hoe "beroemd" wil je worden hé?Niet genoemd worden sucks, en bovenaan staan schept verpichtingen die je hoogst waarschijnlijk gaan opbreken vroeg of laat... 'tis maar wat je wilt.
![]()
Ohww.. sorry, ik ben niet gewend om met zulke snel reagerende veelposters om te gaan..maar ja, die staan ook niet voor nix hóóg in de "De Lijst"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, want jij ziet kennelijk dingen die er niet zijn
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww.. sorry, ik ben niet gewend om met zulke snel reagerende veelposters om te gaan..maar ja, die staan ook niet voor nix hóóg in de "De Lijst"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |