WTF..... nee he! Arme Claire, dit komt niet meer goed dus.....quote:
Waarom?quote:
Dat is mijn gedachte dus ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij moet het toch zelf weten? Ze zijn uit elkaar, dus waarom niet?
Waar heeft die ooit gestaan in een filmpjes topic of bij updates .quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje ik heb een vraag. Heb jij dat filmpje nog van Claire toen ze afscheid nam van haar familie en vrienden voordat ze DGK inging? Ik heb het ergens opgeslagen maar kan het niet meer terugvinden.
Ik heb het andere draadje ook niet bij mij actieve topics. Waar kan ik het vinden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
Beste mensen, dit topic gaat zo verhuizen naar het nieuwe RLS & Streams-forum.
Het blijft gewoon in MyAt staan, alleen in de SHO-index is het dadelijk dus verdwenen.
Wat vreemd. Het was een filmpje bij Claire thuis, samen met haar ouders, vriendinnen en volgens mij ook Bram. Het was de dag voordat ze DGK inging. Ze beloofde toen dat ze niks met Huub zou beginnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Waar heeft die ooit gestaan in een filmpjes topic of bij updates .
Jammer voor je, nou we vinden het nog wel.![]()
Claire kwam zaterdag 5 januari 2008 in DGK.
In Claire haar bewonerstopic zie ik het niet.
Bedankt Sunny, dit filmpje bedoelde ik idd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:51 schreef sunny16947 het volgende:
![]()
http://www.clipser.com/watch_video/77135
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:51 schreef sunny16947 het volgende:![]()
http://www.clipser.com/watch_video/77135
quote:
succes Flem !quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Primeur: het officiële lancerings-filmpje van Studio Vlemmix
Live aanklikken om het filmpje te kunnen bekijken.
http://www.enjoymedia.nl/films/site_vlemmix_live/
morgen kijkenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef peeet1 het volgende:
Patricia Paay en Terror Jaap in eerste nieuwe Jensen
Geplaatst op woensdag 11 november 2009 om 14:38
Robert Jensen (36) ontvangt donderdag in de eerste aflevering van een nieuwe serie Jensen! onder meer Patricia Paay en Terror Jaap. Ook de finalisten van Benelux’ Next Top Model komen langs. Dat heeft RTL 5 woensdag laten weten. “De talkshowhost heeft medialand dit jaar natuurlijk op de voet gevolgd en was zeer geschokt toen de breuk tussen Patricia Paay en haar Adam Curry in het nieuws kwam. Reden voldoende om La Paay uit te nodigen“, aldus een woordvoerster van RTL 5.
ik ben voor Gerard Ekdomquote:Op woensdag 11 november 2009 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Biel GeelenIk mot dat ventje niet
peeetquote:Op donderdag 12 november 2009 23:02 schreef peeet1 het volgende:
Jaap deel 1 12/11/2009 bij Jensen
Jaap deel 2 12/11/2009 bij Jensen
quote:Op zondag 15 november 2009 02:32 schreef spapaars het volgende:
Deze avond feestje in het Big Brother huis, Servië.
Een beetje dronken.
Later beland ze in het zwembad
Bestand te groot voor YouTube dus heb ik het op Rapidshare gezet.
http://rapidshare.com/files/307106522/BB_Serbia_the_pool_spa..asf
http://rapidshare.com/fil(...)-_Saturday_pussy.mp4
quote:Op zondag 15 november 2009 03:01 schreef spapaars het volgende:
Livestream.
http://www.mondo.rs/velikibrat3/index.php
quote:
Ik ook, maar dat weet iedereen, hehe. niemand die iemand kent die daar woont en een paar piccas op dit fourm kan dallen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef sunny16947 het volgende:
Neuh, wil het gewoon van bovenaf zien. Zonder regiehokken. Hoe ziet de tuin er nu uit. De paardenbak is die er nog. De sauna en kapsalone enz.
Hij zei gisteren dat hij nu 190 weegt.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
peeet![]()
ik had het gemist, nu dus toch nog kunnen zien !
220 kg
blijft af en toe gokken met Jaap wat ie nou acteert en wat niet maar die 220 kg geloof ik
in ieder geval wel.
zonde...
ow toevallig hadden we het erover in dat andere topicquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat hij nu 190 weegt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef peeet1 het volgende:
do 25 feb 2010, 06:00
„Lee moet medaille aan Sven geven”Bekend Nederland in shock om Sven Kramer
AMSTERDAM - André Rieu heeft met het zweet in zijn handen naar de tien kilometer van Sven Kramer gekeken. „Mijn vrouw Majorie is mijn coach. Zij zorgt ervoor dat ik in de juiste baan blijf. Haar eerste reactie was: die Koreaan Lee moet zijn gouden medaille aan Sven geven. Lee weet ook dat de Fries hem echt heeft verdiend. Als zij Lee was, zou ze niet blij kunnen zijn met een medaille die door een stomme fout bij de verkeerde terecht is gekomen.”
<knip>
quote:Het onderwerp is "misschien is dit iets voor jou?".
"Koffietijd is terug!
Oude tijden herleven. Het bekende RTL4 programma Koffietijd komt weer terug op televisie. Vanaf maandag 5 april is het programma elke werkdag te zien tussen 10:00 en 11:00 uur, in een nieuwe jas én met nieuwe gezichten.
Koffietijd is op zoek naar leuke vrijgezelle mannen!
Ben jij een man tussen de 25 en 45 jaar en ben jij op zoek naar een leuke vrouw?
Wil je een leuke date of misschien wel de liefde van je leven vinden?
Ben jij zo'n man of ken jij zo'n man, aarzel dan niet en reageer snel.
Stuur een mail met daar in je persoonlijke gegevens en een aantal duidelijke foto?s naar:
koffietijd@talpa.tv
Of per post naar:
Talpa Producties BV
T.a.v. redactie Koffietijd
Postbus 154
1250 AD LAREN
Koffietijd in een nieuw jasje dus. Een datingjasje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel een terugkerend item worden in het nieuwe Koffietijd.
In plaats van het Boodschappenspel het Vrijgezellenspel.
Daar is echt niets meer van over.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef beequeen het volgende:
Foto's vorige week gemaakt door Vic in DGK. Hij gaat daar de zonwering vervangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je dit niet een paar posts terug ook al neergezet?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat RTL er een Koffietijd programma gaat uitzenden.
Bericht van Huub's Hyves.
[..]
"
Is Yolanthe langs geweest ?quote:
ik herhaalquote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef beequeen het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat RTL er een Koffietijd programma gaat uitzenden.
Volgens Vic is het een enorme puinhoop. Maar hij komt alleen voor de zonwering. Die ziet er niet uit. Kwestie van preoriteiten denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
De zonwering vervangen? Volgens mij zijn er ook een paar muurtjes meegegaan.
quote:
Ik mis het.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef beequeen het volgende:
Foto's vorige week gemaakt door Vic in DGK. Hij gaat daar de zonwering vervangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daar gaan ze kennelijk naartoe, beetje jammer dat m'n Tom Tom geen flauw idee heeft waar het ligt.quote:
Tis sowieso heel moeilijk te vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze kennelijk naartoe, beetje jammer dat m'n Tom Tom geen flauw idee heeft waar het ligt.
Ze zijn volop aan het werk Scrut.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben het ontmanteld na afloop en sindsdien heeft er niemand naar omgekeken, zo lijkt het.
Dat zie ik. Er is als eerste een betonnen vloer gelegd, daar kun je heel wat beter met een camera overheen rijden dan over een natuurstenen vloer.quote:
Het is 9 jaar geleden dat "koffietijd" door RTL werd uitgezonden, die 9 jaar heeft verder niets met DGK of de villa te makenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
9 jaar al weer. achja behalve BB 1 ,de bus 1 en DGK is er nooit echt wat boeiend geweest.
'quote:
Bedankt Peeet1,quote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef peeet1 het volgende:
de Gouden Kooi 2010 rondleiding @ Koffietijd rtl 4 boulevard
Bekijk deze YouTube-video
We jammer dat ik nu zie dat alles defenitief 'weg' is haha. Ik neem aan dat er beneden niets verbouwd is, aangezien ze daar niets gaan opnemen? Ik op de plek naast de paardenstal stond het kantoor, deze is van de aardbodem verdwenen?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he Jopiebaco toen ik de foto's zag dacht ik gelijk aan jou.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef jopiebaco het volgende:
We jammer dat ik nu zie dat alles defenitief 'weg' is haha. Ik neem aan dat er beneden niets verbouwd is, aangezien ze daar niets gaan opnemen? Ik op de plek naast de paardenstal stond het kantoor, deze is van de aardbodem verdwenen?Ik zie vanuit de bovenfoto dat die groene zeilen weg zijn gehaald, iedereen kan er dus gaan kijken nu?
Heb altijd al een keer willen kijken daar ha
Esmeraldaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:00 schreef rubje het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wat er gebeurd is met die slanke blonde meid uit de bus die
met die (ex) agent omging.
De conclusie is dus dat je je nooit voor een reality-show moet opgeven want je hebt geen enkele
controle en het beeld wat men van je krijgt staat voor eeuwig op ieders netvlies.
ik dacht even 2 seconde dat Fluitert mij bedoeldequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".
http://www.clipser.com/watch_video/122653
[ afbeelding ]
Je kunt mij ook gewoon bedanken voor het tevoorschijn halen van dit topique en je vergeten naam te noemen in de stastieken.quote:[b]Op woensdag 5 mei 2010 17:28 schreef FANN het volgende:[/b
ik was dit topic ook kwijt / bijna vergeten
Huh?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt mij ook gewoon bedanken voor het tevoorschijn halen van dit topique en je noemen in de stastieken.
Anyhood een leuk filmpje van Sophie tussen de bierkratten.
http://clairtjeclaire.hyv(...)id=AEK0TFK4Q9CSWOW0O
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:09 schreef beequeen het volgende:
Bedoelde topique maar niet echt belangrijk.
De statistieken!
On Topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |