abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:29:50 #102
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73910052
Huub .

woensdag 21 oktober 2009 @ 13:11:06 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73911177
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub .

[ afbeelding ]
WTF..... nee he! Arme Claire, dit komt niet meer goed dus.....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73914225
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub .

[ afbeelding ]
wat een lul....
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:16:23 #105
111260 Charmian
a little joy
pi_73921640
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:36 schreef FANN het volgende:

[..]

wat een lul....
Waarom?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_73921948
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef Charmian het volgende:

[..]

Waarom?
Ja, hij moet het toch zelf weten? Ze zijn uit elkaar, dus waarom niet?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:31:04 #107
111260 Charmian
a little joy
pi_73922031
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, hij moet het toch zelf weten? Ze zijn uit elkaar, dus waarom niet?
Dat is mijn gedachte dus ook
pi_73938975
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73939010
tering.....
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:46:23 #110
162917 tuinfluiter
pi_73989271

Gouden Kooi-Claire doet aangifte van huiselijk geweld van onze redactie

AMSTERDAM - Gouden Kooi-deelneemster Claire heeft aangifte gedaan wegens huiselijk geweld
tegen haar verse ex Huub...Bracht het stel eerder nog naar buiten in goed overleg te gaan scheiden, inmiddels laat Claire Recourt aan RTL Boulevard weten dat ze wegging omdat ze te bang was om
bij Huub van Ballegooy te blijven...

Zelfs zodanig dat ze aangifte heeft gedaan wegens huiselijk geweld.
Het OM heeft inmiddels een onderzoek ingesteld.

Claire vertelt: "Er zijn gewoon dingen gebeurd die niet te accepteren zijn.
Dat heeft te maken met agressie. Dan werd hij woedend, en had daarna spijt.
Maar als het zich daarna nog een paar keer voordoet, en je twee weken na je bevalling opnieuw
heel erg bang moet zijn voor je man dan vind ik dat een hele goede reden om weg te gaan."

Gisteren verschenen er in weekblad Party foto's van Huub hand in hand met een brunette.
Claire maakt er korte metten mee: "Dat is gewoon walgelijk! Hij houdt er geen seconde rekening
mee wat zoiets over tien jaar voor effect heeft op onze dochter Sophie.
Hij is volledig onvoorspelbaar en alleen met zichzelf bezig."

Huub laat weten dat hij niets weet van een aangifte en dat Claire's verhaal niet waar is.

Eerder verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan.
Ook zou hij Claire hebben geslagen. "Onzin", liet een bron toe weten.
"Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de
huiskamer, maar van fysiek geweld is mij niks bekend."

Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Bron: Telegraaf, weekblad weekend en film van DGK1&2.

Op klikken om het beter te lezen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:27:51 #111
162917 tuinfluiter
pi_74145385
Op klikken om het beter te kunnen lezen.

Scan van Mylene.
pi_74147868
qwadsafggfvxcgbgxxzcx
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:56:04 #113
162917 tuinfluiter
pi_74148597

Scan van Eefje999
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2009 @ 17:07:25 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_74155620
Fluitertje ik heb een vraag. Heb jij dat filmpje nog van Claire toen ze afscheid nam van haar familie en vrienden voordat ze DGK inging? Ik heb het ergens opgeslagen maar kan het niet meer terugvinden.

Persfoto's van Claire en Sophie.

Met dank aan Yvonne.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_74155780
De ene keer lees ik dat ze 3 weken na de geboorte weg was en nu een maand geleden
Love music!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:43:47 #116
162917 tuinfluiter
pi_74161126
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:07 schreef beequeen het volgende:

Fluitertje ik heb een vraag. Heb jij dat filmpje nog van Claire toen ze afscheid nam van haar familie en vrienden voordat ze DGK inging? Ik heb het ergens opgeslagen maar kan het niet meer terugvinden.
Waar heeft die ooit gestaan in een filmpjes topic of bij updates .

Jammer voor je, nou we vinden het nog wel.

Claire kwam zaterdag 5 januari 2008 in DGK.
In Claire haar bewonerstopic zie ik het niet.
  Moderator woensdag 28 oktober 2009 @ 20:38:40 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74163465
Beste mensen, dit topic gaat zo verhuizen naar het nieuwe RLS & Streams-forum.
Het blijft gewoon in MyAt staan, alleen in de SHO-index is het dadelijk dus verdwenen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:09:23 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74164822
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
Beste mensen, dit topic gaat zo verhuizen naar het nieuwe RLS & Streams-forum.
Het blijft gewoon in MyAt staan, alleen in de SHO-index is het dadelijk dus verdwenen.
Ik heb het andere draadje ook niet bij mij actieve topics. Waar kan ik het vinden?

Edit: het staat er.... wist niet dat het even zou duren.

[ Bericht 12% gewijzigd door ThunderBitch op 28-10-2009 21:30:27 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:30:54 #119
162917 tuinfluiter
pi_74165690
Johan en Marijke Sterreporter.

Vlemmix tegen FOK!:
de laatste loodjes voor de kickoff van Studio Vlemmix. "Alle programma's zijn klaar,

-zoals een talkshow met Jaap,
-een kinderprogramma,
-een showbizrubriek voor Marijke Sterreporter en
-zelfs een vleugje erotiek zal niet ontbreken", aldus Johan.

Studio Vlemmix zal 24 uur per dag live te zien zijn via www.johanvlemmix.tv en start zondag 1 november
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:13:04 #120
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_74167611
Jammer dat DGK niet meer is. Zat vorige week nog eens op clipser te kijken. Nu moeten we het doen met ene Vlemmix in een bunker. No way dat ik naar zulke crap ga kijken.
BE YOUR DOG
  † In Memoriam † donderdag 29 oktober 2009 @ 09:40:01 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_74177213
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef tuinfluiter het volgende:

Waar heeft die ooit gestaan in een filmpjes topic of bij updates .

Jammer voor je, nou we vinden het nog wel.

Claire kwam zaterdag 5 januari 2008 in DGK.
In Claire haar bewonerstopic zie ik het niet.
Wat vreemd. Het was een filmpje bij Claire thuis, samen met haar ouders, vriendinnen en volgens mij ook Bram. Het was de dag voordat ze DGK inging. Ze beloofde toen dat ze niks met Huub zou beginnen.

Nou ja, nog maar eens goed zoeken dan. Bedankt iig.
― Mark Twain
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:51:25 #122
173736 sunny16947
het kan altijd erger
  † In Memoriam † donderdag 29 oktober 2009 @ 09:55:36 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_74177611
quote:
Bedankt Sunny, dit filmpje bedoelde ik idd.
― Mark Twain
pi_74205919
quote:
tnx
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:47:48 #125
162917 tuinfluiter
pi_74206675
Primeur: het officiële lancerings-filmpje van Studio Vlemmix

Live aanklikken om het filmpje te kunnen bekijken.

http://www.enjoymedia.nl/films/site_vlemmix_live/

.
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Bunker-Renate het volgende:

Nice!!!
pi_74206851
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Primeur: het officiële lancerings-filmpje van Studio Vlemmix

Live aanklikken om het filmpje te kunnen bekijken.

http://www.enjoymedia.nl/films/site_vlemmix_live/
succes Flem !
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:57:51 #127
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_74242666
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_74339340
(Novum) - Johan Vlemmix deelt op Valentijnsdag gratis condooms uit. Dat doet hij op de Amsterdamse Wallen, op diverse universiteiten en in horecagelegenheden in het hele land. De ludieke actie is in het kader van de nieuwe televisieserie 'Johan de relatieman', vertelt de 46-jarige entertainer vrijdag.

http://boulevard.nieuws.nl/165924
  dinsdag 3 november 2009 @ 07:34:50 #129
162917 tuinfluiter
pi_74339403

Amanda Balk heeft heeft exclusief aan MSN Starlounge een reactie gegeven op Claire's aangifte tegen Huub. Lees hier Amanda's email:

Ik ben nog steeds helemaal van slag, wat verschrikkelijk wat Claire en haar kleine meid overkomen is!!! Ongelofelijk, ik hoorde het verhaal en mijn haren gingen rechtovereind staan.

Na al bijna een jaar niets van Huub gehoord te hebben, belde hij me vorige week ineens op. Ik wist toen nog niks van wat ik nog te horen zou krijgen via de media, alleen dat ze uit elkaar waren en dat haar zaak verkocht was. Hij vertelde dat hij het zo erg vond dat hij z'n meissie kwijt was, ik weet nu nog steeds niet of hij Claire bedoelde of zijn kleine dochtertje. Maar meteen vertelde hij ook dat hij een nieuwe vriendin heeft, met een hele rijke papa en een eigen huis op Ibiza, bla bla bla.

Hij raakte niet uitgesproken over zijn nieuwe liefde, hoe is het toch mogelijk dat een man in één zin kan zeggen hoe verschrikkelijk hij het vind dat zijn huwelijk op de klippen is gelopen en dat hij al een nieuwe liefde heeft. Toen vond ik het al heel erg dat hij zo snel over Claire heen was, hij heeft wel samen met haar een kind op de wereld gezet.

Daarna hoorde ik het echte verhaal van Claire in de media, wat er allemaal echt gebeurd is in huize Ballegooij. Ik schrok ontzettend en heb het eerst allemaal op een rijtje proberen te zetten en het besproken met een paar vriendinnen. Natuurlijk omdat ik zo goed weet en begrijp wat Claire nu doormaakt.

De volgende dag heb ik hem een sms gestuurd, met mijn ongezouten mening. Dat ik het té ziek voor woorden vind wat hij gedaan heeft met Claire. Ik heb genoeg meegemaakt met Huub in 'de Kooi', dat ik zeker weet, dat Claire hier geen woord van heeft gelogen. Claire heeft al genoeg van hem gepikt. Ik kreeg direct een reactie van hem terug, dat hij het verschrikkelijk vond dat juist ik dit geloof. Dat Claire dit alleen maar naar buiten heeft gebracht, omdat ze jaloers is. En dat ze dit alleen maar zegt, omdat hij op de cover stond van een blad met zijn nieuwe vriendin.

Ik heb toen een sms terug gestuurd met de boodschap, "Ik ben dan wel blond geverfd, maar ik kom niet uit een ei, Huub." Ik heb hem verteld dat er best vrouwen zullen zijn die op wraak uit zijn, maar dat Claire en ik daar sowieso niet bij horen. Claire heeft duidelijk voor zichzelf en haar kindje gekozen. Ik vind het getuigen van dapperheid dat ze dit naar buiten heeft durven brengen, terwijl ze weet dat ze half Nederland over zich heen krijgt. Ik heb hem verder verteld dat ik niet bevooroordeeld ben, omdat ik ook in zo een situatie heb gezeten. Nee, ik heb lang genoeg met hem in één huis gewoond om te weten dat dit waar is.

Claire is nooit een vriendin van mij geweest, dat weet iedereen die naar 'de Kooi' heeft gekeken. Maar dit verdient geen vrouw en al helemaal niet als de mannen dan ook nog het slachtoffer uit gaan hangen, terwijl ze zelf zoiets verschrikkelijks aanrichten. In één woord walgelijk. Ik weet dat dit leed heel moeilijk te stoppen is, maar ik ben blij dat ik hier iets kan zeggen wat mijn mening is over wat er gebeurd is tussen Huub en Claire. Ik heb al een heel lijstje met mannen die ik op een onbewoond eiland zou wil zetten. Zonder eten of drinken en dat ze maar uitzoeken hoe ze daar overleven en vanaf nu staat Huub ook op dat lijstje. Zolang hij het slachtoffer uit blijft hangen is hij een gevaar voor elke volgende vrouw.

En voor Claire: meissie, ik vind het heel goed van je dat je dit naar buiten hebt durven brengen, want ik weet hoe moeilijk dat is. Maar dit betekent juist dat je sterker bent dan je zelf dacht. Op dit moment zal je hele leven overhoop liggen, maar uiteindelijk ga je inzien dat je hier veel sterker uitkomt. Juist omdat je de waarheid hebt durven vertellen. Hij moet verder leven met zo'n verschrikkelijke leugen. Ik weet dat je helemaal geen reden hoeft te hebben om jaloers te zijn op die andere vrouw. Eigenlijk moeten we ook medelijden met haar hebben, want wij beide weten hoe mooi Huub alles kan draaien in zijn voordeel en dat zal hij bij haar ook doen. Geniet van je prachtige dochtertje, haal daar alle vreugde en liefde uit. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt die je wel steunen, de mensen die van je houden en weten wat de waarheid is. Jij weet wat de waarheid is en met dat gegeven kan jij je leven weer op pakken. Het ga je goed.

Dikke kus van mij, Amanda.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:41:46 #130
162917 tuinfluiter
pi_74368133

Café van Palma is per 1 november gesloten.

Mededeling.......

Tja, waar moet je beginnen als zoiets je overkomt.

Bij het begin denk ik dan maar.
Op dit moment heb ik nog niet de kracht om nu uitspraken te doen over het hoe en waarom.

Wel wil en moet ik iedereen nu vertellen, dat mijn Cozy Corner er niet meer is.

Ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de geweldige tijd die ik samen met jullie heb mogen beleven in mijn café daar aan die mooie Amstel.
En dan praat ik niet alleen over de succes volle Bingo avonden die elke woensdag werden gehouden maar ook de vele andere gezellige avonden die ik met div. mensen heb mogen beleven.
Verjaardagen die bij mij werden geviert, presentaties, samen schater lachen om niets of juist wel ergens om.
De heugemeug die op zijn tijd werd uitgeschonken maar ook de belangstelling van een ieder die mij heeft gevolgd in de tijd van De Goudenkooi.
Uit heel Nederland en zelfs van ver over de grens, zijn jullie mij op komen zoeken en dat vergeet ik never nooit meer.

In je eentje een kroeg runnen is onmogelijk, maar met vele lieve vrienden om me heen, geweldige colega's van uit de buurt en twee kanjers van kinderen is dit mij uiteindelijk wel gelukt!

Mijn dank gaat dan ook uit naar deze voor mij speciale mensen, ik ga geen namen noemen diegene weten zelf wie ik hiermee bedoel.

Momenteel ben ik te moe om boos te zijn.
Een bepaald persoon, ik ga nu nog even niet zijn echte naam vertellen dus noem hem maar meneer Rat, heeft met list, bedrog en voorbedachte raden mij willens en wetens kapot gemaakt!
Daar kwam ik achter nu een mnd. of 5 geleden.
Ik heb me tegen deze persoon verzet en er hard voor gevochten maar mijn batterij is leeg plus dat ik financieel hier niet meer tegen op kan.

Palma's hoekje zou never nooit verder kunnen stralen zoals ik het daar voor ogen had.
En ja dat doet pijn, heel veel pijn mijn hart huilt.

Maar ik moet verder, ben momenteel niet in staat om vragen te beantwoorden mijn exuus hiervoor moet nu sterk zijn voor de dingen die nog moeten gebeuren.

De vele vriendschappen die onder div. mensen zijn ontstaan in Palma's hoekje zullen blijven bestaan.
Dat is een ding wat zeker is.
Ook zal de waarheid spoedig boven water komen over het hoe en waarom ik weg ben gegaan.

liefs Palma

[ Bericht 3% gewijzigd door tuinfluiter op 03-11-2009 23:21:24 (Foto erbij.) ]
  woensdag 4 november 2009 @ 09:02:27 #131
162917 tuinfluiter
pi_74375023

Johan Vlemmix maakt statement tegen dreigende Buma

Johan Vlemmix heeft het weer geflikt. Na zijn introductie van het rokerscafé, vlak na de ingang van het algemeen rookverbod in de horeca, komt hij nu met wederom een simpele maatregel om te protesteren tegen de betutteling. Nu Buma de internetgebruikers heeft bedreigd met heffingen voor bijvoorbeeld muziek op je Hyves of een YouTube filmpje met muziek op je blog, heeft de rasentertainer dé manier gevonden om te protesteren: zijn nieuwe internet TV zender, Studio Vlemmix, zendt alleen muziek uit waar hij zelf de rechten van heeft.

De nieuwe televisiezender is opgezet om 24 uur per dag, rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven, spraakmakende TV neer te zetten. De test stream is reeds online, en wordt voorzien van een toch wel erg divers aanbod van muziek. Vlemmix heeft tenslotte, met wisselend succes, een oneindige reeks singles uitgebracht en bedacht zich geen moment bij de muziekkeuze. “Ik zal ze hebben, die ratten. Ik amper een cent, dan zij ook niet hè!”

Of de kijkers van de live beelden er blij mee zijn is maar de vraag. De ontelbare odes aan het Koningshuis en de gekke polonaisenummers kunnen zij inmiddels wel dromen. “Maar het is wel een toffe actie van die Vlemmix,” aldus een gebruiker. “Zo pakt hij die gasten terug. Ze zullen niet veel mislopen, maar het gaat om het idee. Het is een statement.”

Studio Vlemmix TV gaat binnenkort van start. Overdag kan men rechtstreeks vanuit Paleis Soestdijk 2 de voorbereidingen volgen via www.johanvlemmix.tv.
pi_74409686

Johan Vlemmix voor de rechter voor carnavalsklap

(Novum) - Johan Vlemmix ziet er niet tegen op om woensdagochtend 4/11/2009 voor de rechter te verschijnen. "Ik heb alle vertrouwen in het Nederlands rechtssysteem", vertelde de Oranjeliefhebber. Vlemmix moet zich verantwoorden voor de klap die hij tijdens carnaval uitdeelde aan iemand die volgens hem dronken en agressief was.

"Als de rechter niet aan mijn kant staat, dan blijf ik voortaan altijd binnen", stelt de beroeps-BN'er resoluut. Ondanks zijn vertrouwen, is hij wel behoorlijk zenuwachtig. "Ik hou hier helemaal niet van. Ik schud de man het liefste een hand, maar hij wil dat niet."

Vlemmix sloeg de man tijdens carnaval in Eindhoven in zijn gezicht gegeven. De dronkenlap zou aanstalten hebben gemaakt om Vlemmix te slaan. Het slachtoffer eist een schadevergoeding voor de psychische schade die hij heeft opgelopen, mede door de media-aandacht.

http://boulevard.nieuws.n(...)r_voor_carnavalsklap
pi_74611749
Patricia Paay en Terror Jaap in eerste nieuwe Jensen
Geplaatst op woensdag 11 november 2009 om 14:38
Robert Jensen (36) ontvangt donderdag in de eerste aflevering van een nieuwe serie Jensen! onder meer Patricia Paay en Terror Jaap. Ook de finalisten van Benelux’ Next Top Model komen langs. Dat heeft RTL 5 woensdag laten weten. “De talkshowhost heeft medialand dit jaar natuurlijk op de voet gevolgd en was zeer geschokt toen de breuk tussen Patricia Paay en haar Adam Curry in het nieuws kwam. Reden voldoende om La Paay uit te nodigen“, aldus een woordvoerster van RTL 5.

De showbizzdiva is volgens RTL 5 zeer openhartig over de afgelopen periode. “Zij gaat geen enkele vraag uit de weg en steekt haar mening over de affaire niet onder stoelen of banken. Natuurlijk gaat het gesprek met veel humor gepaard en is Jensen zeer onder de indruk van haar prachtige verschijning.”

Jensens tweede gast is Jaap uit ‘De Gouden Kooi’. “Jensen is erg benieuwd hoe het met hem gaat na zijn overwinning in dit programma en het daarmee gepaard gaande geldbedrag. Jaap vertelt geëmotioneerd over zijn eetprobleem en bekent dat hij sinds het vertrek 50 kilo is aangekomen. In tranen vertelt hij dat hij nog maar een paar jaar te leven heeft als hij zo doorgaat. Hij praat over de oorzaak van zijn eetprobleem en hoe hij nadenkt over een oplossing. Ook blikt hij met Jensen terug op zijn uitspattingen in ‘De Gouden Kooi’. Hoe kijkt hij daar nu tegenaan en heeft hij hier spijt van? Dit levert een aantal verrassende uitspraken op.”

Tot slot nemen de drie finalisten van ‘Benelux’ Next Top Model’ plaats op de bank. Zij staan aan de vooravond van de grote finale op maandag 16 november.

Jensen! is donderdag tussen 21.30 en 22.30 uur te zien op RTL 5.
bron http://www.mediacourant.nl/?p=44129=1

zie promofilmpje en alle uitzendingen over big brother en de gouden kooi

home jensen en promofilmpje

big brother ruud 21-5-2007

Jaap & Amanda 05-06-2007

brain lieke en huub 14-06-2007

natasia 3-9-2007

Dennis en Nadia 07-03-2008

Optreden Dennis Bax 07-03-2008

huwelijk claire huub en jaap natasia en ruud bb 2-5-2008

Natasia en huubje 6 - 5 - 2008

de gouden kooi finalisten 21-5-2008

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 11-11-2009 18:54:40 ]
pi_74617800
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef peeet1 het volgende:
Patricia Paay en Terror Jaap in eerste nieuwe Jensen
Geplaatst op woensdag 11 november 2009 om 14:38
Robert Jensen (36) ontvangt donderdag in de eerste aflevering van een nieuwe serie Jensen! onder meer Patricia Paay en Terror Jaap. Ook de finalisten van Benelux’ Next Top Model komen langs. Dat heeft RTL 5 woensdag laten weten. “De talkshowhost heeft medialand dit jaar natuurlijk op de voet gevolgd en was zeer geschokt toen de breuk tussen Patricia Paay en haar Adam Curry in het nieuws kwam. Reden voldoende om La Paay uit te nodigen“, aldus een woordvoerster van RTL 5.

morgen kijken
pi_74619241

lisa uit cbml bij giel 2007 op nederland 3 Lapdans voor een lapzwans, [Radio 3FM Netherlands]

pi_74620824
Biel Geelen Ik mot dat ventje niet
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_74620891
Huubje me de losse handjes trouwens ook niet
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_74621750
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Biel Geelen Ik mot dat ventje niet
ik ben voor Gerard Ekdom

donderdag 12 november 2009 @ 22:59:26 #139
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74652211
Zag ik nou net Yasmin uit CBML in de promo van Flikken Maastricht voor morgen?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74652334
Jaap deel 1 12/11/2009 bij Jensen

Jaap deel 2 12/11/2009 bij Jensen

[ Bericht 28% gewijzigd door peeet1 op 12-11-2009 23:09:03 ]
pi_74653445
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:02 schreef peeet1 het volgende:
Jaap deel 1 12/11/2009 bij Jensen

Jaap deel 2 12/11/2009 bij Jensen

peeet

ik had het gemist, nu dus toch nog kunnen zien !

220 kg

blijft af en toe gokken met Jaap wat ie nou acteert en wat niet maar die 220 kg geloof ik
in ieder geval wel.

zonde...
  zondag 15 november 2009 @ 14:59:14 #142
162917 tuinfluiter
pi_74716407
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:32 schreef spapaars het volgende:

Deze avond feestje in het Big Brother huis, Servië.
Een beetje dronken.

Later beland ze in het zwembad

Bestand te groot voor YouTube dus heb ik het op Rapidshare gezet.

http://rapidshare.com/files/307106522/BB_Serbia_the_pool_spa..asf

http://rapidshare.com/fil(...)-_Saturday_pussy.mp4
quote:
quote:
  zondag 15 november 2009 @ 19:55:51 #143
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_74724095
Big Brother 2 Israël start vandaag.
Livestreams (4)
http://www.mako.co.il/tv-bigbrother/season2

[ Bericht 19% gewijzigd door spapaars op 16-11-2009 01:08:48 ]
pi_76795537
Loïs cbml haar nieuw look

pi_76893230
Waar ik nog steeds van sta te kijken is wel dat men zoveel tijd aan dit soort onzin besteedt.

Ik bedoel wat wordt je er wijzer van door alleen maar te gluren naar andere mensen die
perse met hun smoel op televisie willen komen? Ik bedoel wat levert het per saldo jouw als
kijker nu op? H-e-l-e-m-a-a-l niets behalve roddelvoer voor forums en gesprekken bij
het koffieapparaat op je werk(als je werk hebt) Daarom vraag ik me ook af hoe het komt
dat zoveel landgenoten er nog tijd voor hebben om dit te volgen tenzij we natuurlijk hier te
maken hebben met kijkerspubliek dat veelal uit scholieren,studenten en werklozen bestaat.
75 topics = FIN
  zondag 17 januari 2010 @ 16:18:20 #146
111260 Charmian
a little joy
pi_76927552
Dat is nou entertainment. Waarom kijk je naar een film of serie of voetbal of weet ik veel wat jij leuk vindt? Het is vermaak. Wat ik me wel afvraag hoe komt het dat sommige mensen het verschil tussen fictie en werkelijkheid niet meer kunnen onderdscheiden of zich vreselijk druk maken over mensen die ze eigenlijk niet eens kennen.
  zondag 17 januari 2010 @ 19:53:19 #147
263004 jopiebaco
MrMojoRisin
pi_76935613
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef sunny16947 het volgende:
Neuh, wil het gewoon van bovenaf zien. Zonder regiehokken. Hoe ziet de tuin er nu uit. De paardenbak is die er nog. De sauna en kapsalone enz.
Ik ook, maar dat weet iedereen, hehe. niemand die iemand kent die daar woont en een paar piccas op dit fourm kan dallen?
pi_78151695

wo 17 feb 2010, 19:14

Gouden Kooi wordt koffiehuis? van onze redactie
Tv-producent Talpa wil de luxevilla in Eemnes die bekend is geworden door het roemruchte RTL-programma De Gouden Kooi, omdopen tot koffiehuis.
Het productiebedrijf van mediaondernemer John de Mol, dat ook eigenaar is van het landhuis, heeft namelijk plannen om vanuit die locatie een Koffietijdachtig programma te maken, zei een Talpawoordvoerder woensdag.
vanaf 5 april, vanuit de voormalige Gouden Kooi villa

RTL heeft interesse om het dagelijkse ochtendprogramma uit te zenden. „Woensdagmiddag praten we er weer over met de zender”, aldus de zegsman. Hij vermoedt dat het programma snel op de buis kan komen. „Niet volgende maand, maar wel binnen afzienbare tijd.” Over de presentatie kan hij nog niets zeggen.

Koffietijd werd vanaf 1994 gepresenteerd door het duo Mireille Bekooij en Hans van Willigenburg. In 2000 werden zij vervangen door Judith de Klijn en Sybrand Niessen, waarna de kijkcijfers inzakten. In 2001 ging het programma van de buis

bron http://www.telegraaf.nl/p(...)t_koffiehuis___.html

[ Bericht 2% gewijzigd door peeet1 op 18-02-2010 19:32:49 ]
pi_78155195
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:46 schreef FANN het volgende:

[..]

peeet

ik had het gemist, nu dus toch nog kunnen zien !

220 kg

blijft af en toe gokken met Jaap wat ie nou acteert en wat niet maar die 220 kg geloof ik
in ieder geval wel.

zonde...
Hij zei gisteren dat hij nu 190 weegt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_78168002
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hij zei gisteren dat hij nu 190 weegt.
ow toevallig hadden we het erover in dat andere topic

toch 30 kg

is een halve Fann
pi_78356144
Joran van der Sloot - RTL 5 gaat nu met beelden aan de haal van Terror Jaap

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 23-02-2010 19:40:06 ]
pi_78428274
do 25 feb 2010, 06:00
„Lee moet medaille aan Sven geven”Bekend Nederland in shock om Sven Kramer

AMSTERDAM - André Rieu heeft met het zweet in zijn handen naar de tien kilometer van Sven Kramer gekeken. „Mijn vrouw Majorie is mijn coach. Zij zorgt ervoor dat ik in de juiste baan blijf. Haar eerste reactie was: die Koreaan Lee moet zijn gouden medaille aan Sven geven. Lee weet ook dat de Fries hem echt heeft verdiend. Als zij Lee was, zou ze niet blij kunnen zijn met een medaille die door een stomme fout bij de verkeerde terecht is gekomen.”
<knip>

Maribelle: „Mijn man Nicolaas heeft wel eens zoiets aan de hand gehad toen de spelregels van De Gouden Kooi zomaar door John de Mol werden veranderd. Anders was Nicolaas de winnaar geworden!”
http://www.telegraaf.nl/p(...)m_Sven_Kramer__.html
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:34:19 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78428911
Wat een absurde vergelijking die aan de binnen- en buitenbocht kant noch wal raakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_78447292
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef peeet1 het volgende:
do 25 feb 2010, 06:00
„Lee moet medaille aan Sven geven”Bekend Nederland in shock om Sven Kramer

AMSTERDAM - André Rieu heeft met het zweet in zijn handen naar de tien kilometer van Sven Kramer gekeken. „Mijn vrouw Majorie is mijn coach. Zij zorgt ervoor dat ik in de juiste baan blijf. Haar eerste reactie was: die Koreaan Lee moet zijn gouden medaille aan Sven geven. Lee weet ook dat de Fries hem echt heeft verdiend. Als zij Lee was, zou ze niet blij kunnen zijn met een medaille die door een stomme fout bij de verkeerde terecht is gekomen.”
<knip>

Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk

als ik die Lee was zou ik dat ook doen, maar als ie het niet doet weet toch iedereen al
dat ie eigenlijk de winnaar niet is
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2010 @ 16:02:46 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_78484121
Bericht van Huub via Hyves. Dit programma gaat dus uitgezonden worden vanuit de villa in Eemnes.
Maar wtf heeft Koffietijd te maken met daten?
quote:
Het onderwerp is "misschien is dit iets voor jou?".

"Koffietijd is terug!

Oude tijden herleven. Het bekende RTL4 programma Koffietijd komt weer terug op televisie. Vanaf maandag 5 april is het programma elke werkdag te zien tussen 10:00 en 11:00 uur, in een nieuwe jas én met nieuwe gezichten.

Koffietijd is op zoek naar leuke vrijgezelle mannen!

Ben jij een man tussen de 25 en 45 jaar en ben jij op zoek naar een leuke vrouw?

Wil je een leuke date of misschien wel de liefde van je leven vinden?

Ben jij zo'n man of ken jij zo'n man, aarzel dan niet en reageer snel.

Stuur een mail met daar in je persoonlijke gegevens en een aantal duidelijke foto?s naar:

koffietijd@talpa.tv

Of per post naar:

Talpa Producties BV
T.a.v. redactie Koffietijd
Postbus 154
1250 AD LAREN
― Mark Twain
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:13:45 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78484592
Het zal wel een terugkerend item worden in het nieuwe Koffietijd.
In plaats van het Boodschappenspel het Vrijgezellenspel.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:16:14 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78484709
Met Carry Tefsen?
  FOK!Babe vrijdag 26 februari 2010 @ 16:17:01 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78484747
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2010 @ 16:18:26 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_78484804
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel een terugkerend item worden in het nieuwe Koffietijd.
In plaats van het Boodschappenspel het Vrijgezellenspel.
Koffietijd in een nieuw jasje dus. Een datingjasje.
Ik zal Vic een porren om de foto's te uploaden. Ik plaats ze dan wel hier.
― Mark Twain
pi_78494231
Joran van der Sloot - broodje (Terror) Jaap bij rtl 4 boulevard en nieuws 26 - 2 - 2 010

Bekijk deze YouTube-video
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 18:24:12 #161
135305 beequeen
Lost.
pi_78559828
Foto's vorige week gemaakt door Vic in DGK. Hij gaat daar de zonwering vervangen.

― Mark Twain
  zondag 28 februari 2010 @ 18:27:02 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_78559919
Compleet de boel gestript daar.
pi_78560027
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:24 schreef beequeen het volgende:
Foto's vorige week gemaakt door Vic in DGK. Hij gaat daar de zonwering vervangen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar is echt niets meer van over.
pi_78560347
Wat een bende
pi_78560430
Aan de binnenkant...alles weg!
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 18:44:20 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_78560447
Wat ik heb begrepen is dat RTL er een Koffietijd programma gaat uitzenden.

[ Bericht 27% gewijzigd door beequeen op 28-02-2010 19:23:40 (Tinky is een homo. Hij leest terug.) ]
― Mark Twain
  FOK!Babe zondag 28 februari 2010 @ 18:56:41 #167
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78560841
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef beequeen het volgende:
Bericht van Huub's Hyves.
[..]

"
Heb je dit niet een paar posts terug ook al neergezet?
pi_78581917
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
Aan de binnenkant...alles weg!
Is Yolanthe langs geweest ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:21:06 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78581952
De zonwering vervangen? Volgens mij zijn er ook een paar muurtjes meegegaan.
pi_78582180
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef beequeen het volgende:

ik herhaal

Quinty Trustfull en Loretta Schrijver vormen het nieuwe presentatie duo van ‘Koffietijd’. Het ochtendmagazine dat vanaf 5 april ,naar 9 jaar van afwezigheid, weer terugkeert bij RTL 4 en live wordt uitgezonden vanaf de Gouden Kooi villa te Eemnes
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=13793
  maandag 1 maart 2010 @ 10:32:05 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78582207
naar 9 jaar afwezigheid.
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 10:42:43 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_78582465
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
De zonwering vervangen? Volgens mij zijn er ook een paar muurtjes meegegaan.
Volgens Vic is het een enorme puinhoop. Maar hij komt alleen voor de zonwering. Die ziet er niet uit. Kwestie van preoriteiten denk ik.
― Mark Twain
  maandag 1 maart 2010 @ 11:54:47 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_78584480
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:19 schreef pullup het volgende:

[..]

Is Yolanthe langs geweest ?
pi_78586238
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis het.
Go hard or go home
  maandag 1 maart 2010 @ 12:50:02 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586539
Jeutje, wat ziet het eruit
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 1 maart 2010 @ 12:50:51 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586565
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
naar 9 jaar afwezigheid.
Ja, daar gaan ze kennelijk naartoe, beetje jammer dat m'n Tom Tom geen flauw idee heeft waar het ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78586593
Ze hebben het ontmanteld na afloop en sindsdien heeft er niemand naar omgekeken, zo lijkt het.
pi_78586679
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, daar gaan ze kennelijk naartoe, beetje jammer dat m'n Tom Tom geen flauw idee heeft waar het ligt.
Tis sowieso heel moeilijk te vinden
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 12:56:52 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_78586753
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben het ontmanteld na afloop en sindsdien heeft er niemand naar omgekeken, zo lijkt het.
Ze zijn volop aan het werk Scrut.

Ik mis het ook Noek.
― Mark Twain
  FOK!Babe maandag 1 maart 2010 @ 12:57:56 #180
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_78586790
Ik wil DGK terug
  maandag 1 maart 2010 @ 12:58:01 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586791
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis sowieso heel moeilijk te vinden
Misschien moet ik het als "negen jaar" of "negenjaar" invoeren
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 1 maart 2010 @ 12:58:45 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586819
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil DGK terug
Dan ga je toch gewoon een keer koffie drinken bij Quinty en Loretta?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78586822
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze zijn volop aan het werk Scrut.
Dat zie ik. Er is als eerste een betonnen vloer gelegd, daar kun je heel wat beter met een camera overheen rijden dan over een natuurstenen vloer.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:59:05 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78586828
9 jaar al weer. achja behalve BB 1 ,de bus 1 en DGK is er nooit echt wat boeiend geweest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:01:34 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78586908
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
9 jaar al weer. achja behalve BB 1 ,de bus 1 en DGK is er nooit echt wat boeiend geweest.
Het is 9 jaar geleden dat "koffietijd" door RTL werd uitgezonden, die 9 jaar heeft verder niets met DGK of de villa te maken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78604769
de Gouden Kooi 2010 rondleiding @ Koffietijd rtl 4 boulevard

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 02-03-2010 00:49:08 ]
pi_78621106
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

De nieuwe videoclip van Pure Addict is uit en ik zit er in dus neem gerust een kijkje!

Hoop dat jullie het leuk vinden! Veel liefs Amanda
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:22:03 #188
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78630988
Wauwww!!!

Huubjes exen vermaken zich uitstekend zonder hem
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:22:31 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78631005
Carnaval, mag ik hopen?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 12:26:44 #190
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_78631157
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Carnaval, mag ik hopen?
'
Of stoeipakjes..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:09:37 #191
162917 tuinfluiter
pi_78632866
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef peeet1 het volgende:

de Gouden Kooi 2010 rondleiding @ Koffietijd rtl 4 boulevard

Bedankt Peeet1,
leuk om even de plek van de villa terug te zien in Eemnes, had RTL boulevard niet gekeken.

Loretta en Quinty vinden deze locatie een heerlijke pracht plek om dagelijks Kofiietijd te maken
dan in een van de duffe tv-studio's in Hilversum, Aalsmeer.
Loretta verzorgt de koffie, koks gaan koken, kijkers mogen recepten geven, paardjes buiten .
Quinty Trustfull is van plan om na het werk een duik in het zwembad te nemen.
Kennen elkaar pas drie dagen, maar zijn dol op elkaar. Werden 15 januari gebeld door de RTL-baas
of zij interesse hadden om samen koffietijd te presenteren. Loretta heeft rond omroep Max tijd
in een dip gezeten. Daar is ze uit gekomen. Vooral door de samenwerking met Quinty wordt
Loretta een spontaner en vrolijker mens. Ik gun Loretta en Quinty een gezellige koffietijd ,
te zien vanaf 5 april , dagelijks van 10 tot 11 uur. Quinty vind ik een van de meest pure,
warme uitstralingen hebben van alle presentatrices die er op dit moment rond lopen in Nederland.
Mooie natuurlijke uitstraling. Leuke meid. (Vind ik.)

pi_78982665
Videoclip Kelly bb - Ik doe wat ik doe uit het programma Clip & Klaar Clip193

pi_79025871
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We jammer dat ik nu zie dat alles defenitief 'weg' is haha. Ik neem aan dat er beneden niets verbouwd is, aangezien ze daar niets gaan opnemen? Ik op de plek naast de paardenstal stond het kantoor, deze is van de aardbodem verdwenen? Ik zie vanuit de bovenfoto dat die groene zeilen weg zijn gehaald, iedereen kan er dus gaan kijken nu? Heb altijd al een keer willen kijken daar ha
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:37:06 #194
162917 tuinfluiter
pi_79027059
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef jopiebaco het volgende:

We jammer dat ik nu zie dat alles defenitief 'weg' is haha. Ik neem aan dat er beneden niets verbouwd is, aangezien ze daar niets gaan opnemen? Ik op de plek naast de paardenstal stond het kantoor, deze is van de aardbodem verdwenen? Ik zie vanuit de bovenfoto dat die groene zeilen weg zijn gehaald, iedereen kan er dus gaan kijken nu? Heb altijd al een keer willen kijken daar ha
Leuk he Jopiebaco toen ik de foto's zag dacht ik gelijk aan jou.

Nou binnenkort vanaf 5 april genoeg beelden , misschien kan je een keer een opname bijwonen?

Foto, caps door Vic en Beequeen.
pi_79106007
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wat er gebeurd is met die slanke blonde meid uit de bus die
met die (ex) agent omging.

De conclusie is dus dat je je nooit voor een reality-show moet opgeven want je hebt geen enkele
controle en het beeld wat men van je krijgt staat voor eeuwig op ieders netvlies.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:56:46 #196
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_79109927
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:00 schreef rubje het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wat er gebeurd is met die slanke blonde meid uit de bus die
met die (ex) agent omging.

De conclusie is dus dat je je nooit voor een reality-show moet opgeven want je hebt geen enkele
controle en het beeld wat men van je krijgt staat voor eeuwig op ieders netvlies.
Esmeralda
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 16:50:35 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_81053504
Dit topique was ik kwijt maar dankzij fluitertje weer gevonden.

Ik heb nu even geen zin en tijd maar op VOL staan leuke foto's en links. Komt nog wel dus.
― Mark Twain
pi_81054596
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Fan van De Gouden Kooi in "Man Bijt Hond".

http://www.clipser.com/watch_video/122653

[ afbeelding ]
ik dacht even 2 seconde dat Fluitert mij bedoelde

ik was dit topic ook kwijt / bijna vergeten
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:41:41 #199
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_81054907
Door Amanda gisteren op haar Hyves geplaatst.

† In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 17:54:22 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_81055278
quote:
[b]Op woensdag 5 mei 2010 17:28 schreef FANN het volgende:[/b

ik was dit topic ook kwijt / bijna vergeten
Je kunt mij ook gewoon bedanken voor het tevoorschijn halen van dit topique en je vergeten naam te noemen in de stastieken.

Anyhood een leuk filmpje van Sophie tussen de bierkratten.

http://clairtjeclaire.hyv(...)id=AEK0TFK4Q9CSWOW0O
― Mark Twain
pi_81055322
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je kunt mij ook gewoon bedanken voor het tevoorschijn halen van dit topique en je noemen in de stastieken.

Anyhood een leuk filmpje van Sophie tussen de bierkratten.

http://clairtjeclaire.hyv(...)id=AEK0TFK4Q9CSWOW0O
Huh?

statistieken ??

waar heb jij het nou over

anyhood bedankt dan maar

edit enzo
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:09 schreef beequeen het volgende:
Bedoelde topique maar niet echt belangrijk.
De statistieken!
On Topic.

had ik niet gezien

[ Bericht 24% gewijzigd door FANN op 05-05-2010 18:20:46 ]
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 18:09:52 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_81055681
Bedoelde topique maar niet echt belangrijk.
De statistieken!
On Topic.

Jaycee Lyn's eerste dag op de creche met dank aan Meerel van Vol.

Tamara en Kairo.

Ik zeg het niet snel maar Brian ziet er goed uit.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')