zolang je je veters nog kan strikkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, was vandaag jou af en toe echt kwijt, kon het bijna niet bijbenen.
Nee hoor, da's te veel "eer". Zo tussen ziek en gezond in zeg maar. Maar de stevige kippensoep van vanmiddag gaat de job doen.quote:
Ja de hele handel er uit kotsen lucht iid opquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, da's te veel "eer". Zo tussen ziek en gezond in zeg maar. Maar de stevige kippensoep van vanmiddag gaat de job doen.
euh niet dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de hele handel er uit kotsen lucht iid op
Naja, beterschap iigquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, da's te veel "eer". Zo tussen ziek en gezond in zeg maar. Maar de stevige kippensoep van vanmiddag gaat de job doen.
Dat heb je toch vandaag al op het forum gedaanquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft
Gewoon goed vasthouden bij de kabelbaan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehehe net goed, met d'r stomme slettenkop!![]()
Jij hoeft je nergens zorgen om te maken he
of geen siliconen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon goed vasthouden bij de kabelbaan!
Ja, heuj, ik hoef die zooi niet.quote:
Toch maar even tegen je zeggen, grieperig zijn en hardlopen (sporten) kan een dodelijke combinatie zijn. Je lichaam maakt al overuren en je hart gaat bij enige inspanning al snel over de rooie, niet geheel ongevaarlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwa als je dan niks hebt past dat in elk geval bij je lichaam... Erger lijkt het me als je fors bent en dan niks hebtquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, heuj, ik hoef die zooi niet.Maar als ik een bonkerekje was geweest had het me wellicht ook een goede oplossing geleken.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa als je dan niks hebt past dat in elk geval bij je lichaam... Erger lijkt het me als je fors bent en dan niks hebtDan zou ik het ook wel overwegen denk ik
Wacht even hoor... dit moet een koortsvlaag zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch maar even tegen je zeggen, grieperig zijn en hardlopen (sporten) kan een dodelijke combinatie zijn. Je lichaam maakt al overuren en je hart gaat bij enige inspanning al snel over de rooie, niet geheel ongevaarlijk.
Eén IM topic is voorlopig genoeg, volgend jaar bekijken we het opnieuwquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wacht even hoor... dit moet een koortsvlaag zijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén IM topic is voorlopig genoeg, volgend jaar bekijken we het opnieuw
Omdat het voor jou ook niet mee zal vallen, de maandagmorgen. Een maandagneger voor je:quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
De Noekneger!
Vlieg, vrije vogel, vlieg!
Nee nee, weg met die. Ik had er al één voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:35 schreef Copycat het volgende:
En omdat ze per drie in de aanbieding zijn, doe ik er mezelf ook eentje cadeau!
![]()
![]()
Heel lief van je, maar dat hoeft écht niet. Écht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:40 schreef Noek het volgende:
Nee nee, weg met die. Ik had er al één voor je.
Neem ik deze wel van je over. No sweat and worries.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:35 schreef Copycat het volgende:
En omdat ze per drie in de aanbieding zijn, doe ik er mezelf ook eentje cadeau!
![]()
![]()
nou! zeg dat wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb medelijden met Gert. Wat een puinzooi, die SHO-topics![]()
Och jezus, dát is erg, zo'n loeiende transistor. Gewoon zeggen dat ie wat zachter moet! Wat is dat toch met dat volk. Zeker ook nog om de haverklap meeschreeuwen en -fluiten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:29 schreef Noek het volgende: Beneden staat de radio op standje oorverdovend en ik, ik word er verdrietig en gek van.![]()
Kom maar op met die neger!
Mja, uitéindelijk is het mijn feestje niet hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb medelijden met Gert. Wat een puinzooi, die SHO-topics.
Het openen van een algemeen RLS- forum omdat twee deelnemers van een RLS die alweer dik anderhalf jaar geleden gestopt is, gaan scheiden ... Lijkt me een prima grond!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
Mja, uitéindelijk is het mijn feestje niet hè.
Heb er gisteren wat meer structuur in proberen aan te brengen, en dat scheidingstopic leek me wel mooi om de kaffers van het kaf te scheiden. Maar dat is nu weer gemerged met "media". Heb achter nog maar eens gevraagd of er niet gewoon weer een algemeen RLS-forum kan komen. Ik denk nog steeds niet, maar je weet nooit.
Die scheiding is niet de business case waarop zo'n heel RLS-forum gestoeld is schat, vandaar het woordje "algemeen".quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het openen van een algemeen RLS- forum omdat twee deelnemers van een RLS die alweer dik anderhalf jaar geleden gestopt is, gaan scheiden ... Lijkt me een prima grond!
Vandaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef Gert het volgende:
Die scheiding is niet de business case waarop zo'n heel RLS-forum gestoeld is schat, vandaar het woordje "algemeen".
Zie het iets breder dan 'de waan van de dag', honey. Een RLS-forum als onderdeel van FOK! dus. Waar dingen komen en gaan. De grote investeringen in soestdijk gaan ook wel gecasht worden de komende tijd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar.
Welke actuele grond zou er wel zijn?
Da's statics feestje, ga ik niet over.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:27 schreef beequeen het volgende:
Middag, lekker zonnetje zeg.![]()
Maar Gert, dit topic is nog wel open. Hoe zit het daar dan mee?
Scheiden doet lije #6
Ah ok, jij gaat alleen over de RLS topics. Ben je lekker mee.quote:
Maar daar is vooralsnog dus geen voldoende draagvlak voor achter de schermen, poelewoepsie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
Zie het iets breder dan 'de waan van de dag', honey. Een RLS-forum als onderdeel van FOK! dus. Waar dingen komen en gaan. De grote investeringen in soestdijk gaan ook wel gecasht worden de komende tijd.
En dan is het maar een rustig forumpje in magere tijden, geeft niets!
http://www.parool.nl/paro(...)on-tot-bankier.dhtmlquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Coos het volgende:
Leve de man van de DSB van je hieperdepiep hurree......................
Wordt mijn schuld weg gescholden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Coos het volgende:
Die zitten vast bij het failliet in.quote:
Ik ben nu echt heel hard aan het hopen dat die schuld dadelijk weg is, maar dat zal wel niet uiteindelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Die zitten vast bij het failliet in.![]()
Goeiemiddag!
Hij geeft het bankhangen een heel nieuwe betekenisquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Coos het volgende:
Nou ja, als ze vallen... Zouden ze het dan op je verhalen? Gelukkig dat we deze keer niet van de belastingcenten schulden afbetalen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu echt heel hard aan het hopen dat die schuld dadelijk weg is, maar dat zal wel niet uiteindelijk.
Jeetje, wat aardig. Het is dat je geen neger bent maar anders was je mijn favoriete neger.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Och jezus, dát is erg, zo'n loeiende transistor. Gewoon zeggen dat ie wat zachter moet! Wat is dat toch met dat volk. Zeker ook nog om de haverklap meeschreeuwen en -fluiten?
Zoen van mijen zoen van de neger.
[ afbeelding ]
Dat ik in één keer die hele schuld moet terugbetalen? Doe's niet zo eng, dat kan deze Bruin niet trekken, hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, als ze vallen... Zouden ze het dan op je verhalen? Gelukkig dat we deze keer niet van de belastingcenten schulden afbetalen.![]()
Het is wel grote winst voor de marktwerking!
Helaas, zo werkt dat niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die zitten vast bij het failliet in.![]()
Zou 'men' me kunnen dwingen alles ineens af te lossen? Dan verkoop ik de boot wel. En de auto. En het huurhuis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:05 schreef Gert het volgende:
Helaas, zo werkt dat niet.![]()
Ik vraag me sowieso af of dit wel gunstig is voor de mensen die een 'foute' lening hebben lopen.
Die compensatie ging toch over die verstrekte hypotheken of hoorde ik weer eens een klok zonder de klepel te zien?quote:Want DSB was bereid om wat compensatie te gaan betalen voor die woekerpolissen, maar dat zal nu ook wel niet doorgaan? Een failliet bedrijf kan geen compensatie betalen lijkt me.
Maar waarom zet een stucadoor jouw internet uit dan? Of moest er ook nog een plafondlamp verhangen worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Jeetje, wat aardig. Het is dat je geen neger bent maar anders was je mijn favoriete neger.![]()
Hij had ook mijn internet afgesloten, telefoonlijn, alles. Alles weg!![]()
Dus ik zeuren natuurlijk maar eindelijk na 3 hele lange uren mag ik weer!![]()
Wel lekker gewinkeld in de tussentijd. Je moet toch wat godsamme!
Nee dat dwingen kan niet, en ja het ging over hypotheken. Maar dat zijn ook leningen hè! Schat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou 'men' me kunnen dwingen alles ineens af te lossen? Dan verkoop ik de boot wel. En de auto. En het huurhuis.
[..]
Die compensatie ging toch over die verstrekte hypotheken of hoorde ik weer eens een klok zonder de klepel te zien?
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar waarom zet een stucadoor jouw internet uit dan? Of moest er ook nog een plafondlamp verhangen worden?
En wat heb je allemaal gekocht? Een fietsbroek met bretels?
Maar dus en want hij moest jouw internet stucen, die hardhorende theeleut? Heb je al een keer "doe es normaal man!" geroepen, of ben je dan bang dat alle ramen ook gestuct worden? En bied 'm gewoon nóg een keer koffie aan hè. En dan heel zacht vragen, zodat-ie eerst de radio zachter moet zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dus nee.
Hij moest daar stucen denk ik. Gokje hoor maar ik kreeg het niet terug dus ben ik pruilend gaan winkelen.
Ben je weer fit genoeg om de wereld samen met mij te veroveren, Gert of heb je nog een dagje paracetamol nodig?
Langzaam maar zeker nemen ze je hele huis over...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dus en want hij moest jouw internet stucen, die hardhorende theeleut? Heb je al een keer "doe es normaal man!" geroepen, of ben je dan bang dat alle ramen ook gestuct worden? En bied 'm gewoon nóg een keer koffie aan hè. En dan heel zacht vragen, zodat-ie eerst de radio zachter moet zetten.![]()
Enne.. ready for take off!
Nee ga dat aan die stucadoor vertellen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:26 schreef Coos het volgende:
Als je gewoon het aan- en uit lichtknopje uitzet dan hoeft de stroom er niet af voor het vervangen van een plafondlamp Gert!
Tenzij de blaster op een andere groep zitquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ga dat aan die stucadoor vertellen!
Ik doe dat altijd wél voor de zekerheid.![]()
Anyway, dadelijk krijgen we hier de electricien, voor die stoppengroep. Lijkt me een klusje om zonder gettoblaster te kunnen klaren, maar we zullen zien / horen.
Nog een paar daagjes en dan wegwezen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij de blaster op een andere groep zit
Maar in Drente kan je toch ook dood gaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Noek het volgende:
https://www.bel-me-niet.nl/
En dat schijnt dus wettelijk geregeld te zijn. Ik werd gebeld door Dela, gelijk sfeer natuurlijk en toen kwam ze met dit verhaal en toen kon ik blijven hangen. Als het goed is, word je dan nooit meer gebeld en dat is erg fijn, zeg nou zelf!!Als dit allemaal allang bekend is of was, ik woon in Drenthe jongens!
Ja, alleen duurt dat altied wat langer. We lopen achter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar in Drente kan je toch ook dood gaan?
Oh ja, ik ook. Maar dan als Sneeuwwitje hè en broer verkleedt als dwerg. Dit ging dan ook om een levensverzekering ofzo. Iets met inkomen maar dat snap ik toch niet want we hebben al zoiets en ik vind dat een jedoe man.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgens mij vanaf mijn geboorte al een Dela uitvaartverzekering.
Als ik ga, is het in een gouden koets. Of in een bad van vodka.
Okay, een houten kist en de hens erin.
De een z'n dood.....het AEXforum loopt opeens lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef Elisa1958 het volgende:
Zo als ik alsnog uit moet bij mijn werkgever is het helemaal druk hier straks bij de uwv. Als al die mensen van DSB straks op straat komen is het vechten voor een baantje. Grote rellen bij elke baan die dan in de krant komt te staan in deze regio. Dat is de andere kant van het DSB debacle.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
De een z'n dood.....het AEXforum loopt opeens lekker.
Slim van Dela, jou even een verzekering aansmeren en je dan wijzen op die site waardoor er geen andere aanbiedingen meer binnen kunnen komenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Noek het volgende:
https://www.bel-me-niet.nl/
En dat schijnt dus wettelijk geregeld te zijn. Ik werd gebeld door Dela, gelijk sfeer natuurlijk en toen kwam ze met dit verhaal en toen kon ik blijven hangen. Als het goed is, word je dan nooit meer gebeld en dat is erg fijn, zeg nou zelf!!Als dit allemaal allang bekend is of was, ik woon in Drenthe jongens!
Zondag om 2 uur 's middags vlieg ik, ik heb net de tickets geprintquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes en dan wegwezen...
Wanneer ga je.
Tja, die Dirk is nu wel op een vreselijk onaardige manier gepiepeld. Dit heeft hij volgens mij niet helemaal verdiend (al zal hij voor zichzelf wel één en ander hebben veiliggesteld)quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De een z'n dood.....het AEXforum loopt opeens lekker.
Zit er ook aan te denkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zondag om 2 uur 's middags vlieg ik, ik heb net de tickets geprint![]()
Ik heb er zo'n zin in, kan me ook maar slecht voorstellen dat ik volgende week aan het strand lig met een graadje of 30
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in, kan me ook maar slecht voorstellen dat ik volgende week aan het strand lig met een graadje of 30
Ik denk dat Dirk Scheringa er nog het beste vanaf komt. Zoals je zelf zegt zal hij zijn eigen zaakjes wel veilig hebben gesteld en zijn de werknemers van DSB de dupe.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, die Dirk is nu wel op een vreselijk onaardige manier gepiepeld. Dit heeft hij volgens mij niet helemaal verdiend (al zal hij voor zichzelf wel één en ander hebben veiliggesteld)
Leuk, kom je ook naar Hurghadaquote:
lekker hoor.....even een eind weg van het herfstweer hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind van die leningen altijd al eng...dan heb ik het niet over hypothelken hoor die heb ik ook gehad....maar ik ga echt nooit zo'n doorlopend krediet afnemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Bij een dubbeltje op zn kant ging het dacht ik laatst om de friesland bank? Om een lening te krijgen (2e hypotheek dacht ik) moesten ze eerst een schuld inlossen en dat had de bank even voor ze gedaan ofzo, om vervolgens op de dag dat die schuld er dus niet was een lening af te laten sluiten. Een dag later wordt dan dat geld weer teruggezet en hebben die lui een mega schuld die ze niet in staat zijn af te lossen. Maar op papier wel.
Precies, ik help je wel visualiserenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef Deisyy het volgende:
@ Marrije, daar lig ik volgende week, als ik dat zo zie krijg ik er steeds meer zin in.
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik vind dat dus echt misdadig. Je zou denken dat een beetje weldenkend mens wel weet of hij wel of niet kan lenen, maar er zijn ook genoeg mensen die vertrouwen op het advies van zo'n bank of andere kredietinstelling en daardoor zwaar in de problemen komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Bij een dubbeltje op zn kant ging het dacht ik laatst om de friesland bank? Om een lening te krijgen (2e hypotheek dacht ik) moesten ze eerst een schuld inlossen en dat had de bank even voor ze gedaan ofzo, om vervolgens op de dag dat die schuld er dus niet was een lening af te laten sluiten. Een dag later wordt dan dat geld weer teruggezet en hebben die lui een mega schuld die ze niet in staat zijn af te lossen. Maar op papier wel.
Liefquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, ik help je wel visualiseren
Ik denk er 365 dagen per jaar aan Souryquote:
Ik was helaas te laat om een extra ticket voor je te bestellen Coosquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk er 365 dagen per jaar aan Soury
Als reislijderquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was helaas te laat om een extra ticket voor je te bestellen Coos![]()
Maar misschien kan je met Soury mee
Misschien valt dat lijden wel mee als je met die muis gaatquote:
Tja hij dacht het beter te kunnen doen dan de huidige Minister van Financiën, want binnen zijn bedrijven was alles op orde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, die Dirk is nu wel op een vreselijk onaardige manier gepiepeld. Dit heeft hij volgens mij niet helemaal verdiend (al zal hij voor zichzelf wel één en ander hebben veiliggesteld)
Alle bankiers zijn een soort van ratten, alleen de één iets meer dan de ander. Voorlopig ben je er zelf bij als je een handtekening zet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik vind dat dus echt misdadig. Je zou denken dat een beetje weldenkend mens wel weet of hij wel of niet kan lenen, maar er zijn ook genoeg mensen die vertrouwen op het advies van zo'n bank of andere kredietinstelling en daardoor zwaar in de problemen komen.
Daar wordt naar mijn mening schandalig misbruik van gemaakt.
Ik vermoed dat ook, hij maakte gewoon winst. Bovendien had Bos makkelijk twee miljard kunnen lenen aan de DSB. Maar goed, 't is zo makkelijk om even stoer te doen voor het Nederlands publiek en een kleintje omver te kieperen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja hij dacht het beter te kunnen doen dan de huidige Minister van Financiën, want binnen zijn bedrijven was alles op orde.
Ik zou er niet raar van opkijken als die bank expres is opgeblazen.
dat vond dubbeltje op zn kant ook en die zijn met de bank gaan pratenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik vind dat dus echt misdadig.
ja, dat zeiden ze ook nog, had je zelf dan niet door dat de schuld te groot zou zijn. 'Ja maar op papier kon het'.quote:Je zou denken dat een beetje weldenkend mens wel weet of hij wel of niet kan lenen, maar er zijn ook genoeg mensen die vertrouwen op het advies van zo'n bank of andere kredietinstelling en daardoor zwaar in de problemen komen.
quote:Daar wordt naar mijn mening schandalig misbruik van gemaakt.
Er zijn helaas genoeg mensen die vertrouwen op het "advies" van zulke instanties, zo van "Als zij zeggen dat het kan zal het wel zo zijn".quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle bankiers zijn een soort van ratten, alleen de één iets meer dan de ander. Voorlopig ben je er zelf bij als je een handtekening zet.
Dan verzint men wel een andere manier om geld te verdienen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn helaas genoeg mensen die vertrouwen op het "advies" van zulke instanties, zo van "Als zij zeggen dat het kan zal het wel zo zijn".
Dom natuurlijk, maar er zijn genoeg domme mensen die hier de dupe van zijn en die moeten tegen zichzelf en dit soort praktijken in bescherming genomen worden.
Successierechten anyone?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je het over woeker en diefstal hebt, de Nederlandse overheid is daar koploper in. Schaf maar eens een nieuwe auto aan en zie dan dat een derde van de aanschafprijs richting staatskas gaat.
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan verzint men wel een andere manier om geld te verdienen.
De volgende generatie domme mensen wordt wel weer door een andere "DSB" bij de benen genomen, die worden immers altijd bij de benen genomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom natuurlijk, maar er zijn genoeg domme mensen die hier de dupe van zijn en die moeten tegen zichzelf en dit soort praktijken in bescherming genomen worden.
Dan kunnen we een heleboel andere dingen ook afschaffen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.
Kostprijs ijsje vijftien cent, verkoopprijs A'dam > ¤ 2,50 (Niemand die klaagt)quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.
Ja er zullen zeker nog genoeg andere dingen zijn, maar ik heb het nu over DSBquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kunnen we een heleboel andere dingen ook afschaffen.
Iid ik loop niet in mijn blote kont rondquote:
Wat een waardeloze vergelijking, dan moet je wel heel veel ijsjes kopen wil je uit je huis gezet wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kostprijs ijsje vijftien cent, verkoopprijs A'dam > ¤ 2,50 (Niemand die klaagt)
Ow, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze vergelijking, dan moet je wel heel veel ijsjes kopen wil je uit je huis gezet worden
Nee, die andere, ook van die grote, met roomijs en chocolade plus in vloeibare vorm onderin, van die puntenquote:
Even voor je gegoogeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die andere, ook van die grote, met roomijs en chocolade plus in vloeibare vorm onderin, van die punten![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor je gegoogeld[ afbeelding ]
Ja wat is het nou ? Derde van boven of links boven, derde rij links naar onderquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Derde van boven en links![]()
[ afbeelding ]
Zeg dat dan gelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon die ene, helemaal links onderin, dat zie je toch gelijk
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijkDie zijn echt goor
Weet ik veel .. Ik eet alleen raketten en perenijs Er stond bijna perenijd (quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is echt roomijs en echte chocolade
Die zijn ook lekker, maar voor speciale gelegenheden (gewoon, één keer per jaar of zo, als ik een keer blij benquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel .. Ik eet alleen raketten en perenijs Er stond bijna perenijd ()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen maar es beginnen met het installeren van een nieuw (sneller modem) Is in een paar stappen geregeldIk ben dus een paar dagen offline
Ik weet het ......quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Succes en tot volgende maand
![]()
Sterktequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen maar es beginnen met het installeren van een nieuw (sneller modem) Is in een paar stappen geregeldIk ben dus een paar dagen offline
Godverdomme.. Het gaat me nu dus echt lukken in 4 stappen. Ik struikel al over de cijfers en lettertjes die ik moet invullen. MET BRILquote:
ow ik heb ook een modem...zodat ik draadloos zou kunnen gaan internetten.....hij staat nu nnog in de doos....al een maand of 3quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme.. Het gaat me nu dus echt lukken in 4 stappen. Ik struikel al over de cijfers en lettertjes die ik moet invullen. MET BRIL
Dat doe ik al jaren.. Maar tis een snellere .. En reuze makkelijk om te installeren.. Ja duh !! Ik heb ze maanden geleden gebeld en toen was het "Ohh ja vista dat ondersteunen we niet 'quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow ik heb ook een modem...zodat ik draadloos zou kunnen gaan internetten.....hij staat nu nnog in de doos....al een maand of 3
Leuk he ? als het slecht gaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Dementor het volgende:
http://www.computable.nl/(...)hrapt-119-banen.html
Goh alweer!
Nee totaal niet, maar ze blijven daar aan de gang ondanks alle afspraken.quote:
Ja, psies.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
oeioeioei. spannend dus. Ach ja joh, dát kan er ook nog wel bij....
Maar fijn dat je de mexicaanse griep weer wat hebt uitgeziekt.Nog beloftes waar gemaakt vandaag?
of kan ie nu op zijn andere enkeltje ook niet meer staan?
Neeeeeeeeeeee, 't is geen cornetto, de vorm is wel gelijk, maar er zit dan een plastic kap bovenop en hij is groter. Een cornetto is een slap aftreksel vergeleken bij die toeter die ik bedoelquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
NMNS bedoelt een Cornetto![]()
Ik heb eigenlijk liever een Solero
Het komt vast vanwege het feit dat ze teveel van die gasten op kantoor hebben zitten die enorm druk zijn met bedenken van bovenstaande typeringen. Zeg dan gewoon "werkplekbeheer"quote:De ontslagen vallen binnen de business units Remote en Custom van de divisie Workspace Management Services
Een King Cone, die is ook van Cornettoquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, 't is geen cornetto, de vorm is wel gelijk, maar er zit dan een plastic kap bovenop en hij is groter. Een cornetto is een slap aftreksel vergeleken bij die toeter die ik bedoel
Ow, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een King Cone, die is ook van Cornetto![]()
[ afbeelding ]
Dat is al je 2e keer vanavondquote:
Ik hou d'r mee opquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al je 2e keer vanavond![]()
Hou er eens even mee op
en.. was het wat?quote:
Hele uitzending over de DSB ?quote:
Yep, hele uitzending over de DSBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele uitzending over de DSB ?
Het enige mooie dat ik eraan vind is dat de consument toch enige macht heeft![]()
Macht? Kuddedieren zijn het!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele uitzending over de DSB ?
Het enige mooie dat ik eraan vind is dat de consument toch enige macht heeft![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Macht? Kuddedieren zijn het!![]()
Nu moet ik daar voor mijn eigen beroep ook misbruik van maken, maar dit slaat werkelijk alles.
Dat iemand op tv roept dat men zijn spaargeld maar beter weg kan halen bij de bank, en dat dáárom de boel in elkaar dondert!
Als het zo werkt, dan is het wachten op het volgende commando dat de schaapjes zonder na te denken gaan volgen... Ik vind het een zeer verontrustend idee dat de media zoveel macht heeft.
Volgens mij ook ja. En die meneer probeerde de mensen hun spaargeld te redden. Toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:48 schreef remlof het volgende:
De DSB kreeg zoveel aandacht van de media juist doordat ze er nogal wat dubieuze praktijken op na hielden
Ook maar ff kijken dan, leedvermaakquote:
Ik denk dat hij meer mensen gedupeerd blijkt te hebben strax, want die leningen gaan gewoon door.. en waar worden die nu ondergebracht? Geleuf me, die zijn slechter af zelfs ongeacht de dubieuze praktijken van de DSB.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. En die meneer probeerde de mensen hun spaargeld te redden. Toch?
Ik zeg niets positiefs over DSB, begrijp me niet verkeerd... En de beste man zal best goede bedoelingen gehad hebben met zijn uitspraken, om de mensen hun spaargeld te laten behouden idd...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:48 schreef remlof het volgende:
De DSB kreeg zoveel aandacht van de media juist doordat ze er nogal wat dubieuze praktijken op na hielden
Volgens hem was het voordeliger om de bank te laten klappenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. En die meneer probeerde de mensen hun spaargeld te redden. Toch?
Welcome to the Information Agequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg niets positiefs over DSB, begrijp me niet verkeerd... En de beste man zal best goede bedoelingen gehad hebben met zijn uitspraken, om de mensen hun spaargeld te laten behouden idd...
Maar ik ben gewoon verbaasd en verontrust dat die uitspraken zó'n sterk effect hebben gehad.
Ik denk idd ook niet dat veel mensen er beter van worden, maar dan hadden ze het zelf anders aan moeten pakken lijkt me?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer mensen gedupeerd blijkt te hebben strax, want die leningen gaan gewoon door.. en waar worden die nu ondergebracht? Geleuf me, die zijn slechter af zelfs ongeacht de dubieuze praktijken van de DSB.
Tis welliswaar geenstijl, maar bekijk het eens : http://www.geenstijl.tv/2(...)ert_bij_dsb_ban.html
Zeker gelukt, maar je gaat ook niet als enige je geld laten staan, dus neem je ook alles op voor de zekerheid. Tenminste ik wel, zeker als het al zoveel rommeltquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens hem was het voordeliger om de bank te laten klappen
Moet zeggen... doet ie goed
Er was natuurlijk al het een en ander aan de handquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon verbaasd en verontrust dat die uitspraken zó'n sterk effect hebben gehad.
Hahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer mensen gedupeerd blijkt te hebben strax, want die leningen gaan gewoon door.. en waar worden die nu ondergebracht? Geleuf me, die zijn slechter af zelfs ongeacht de dubieuze praktijken van de DSB.
Tis welliswaar geenstijl, maar bekijk het eens : http://www.geenstijl.tv/2(...)ert_bij_dsb_ban.html
Tuurlijk! Het is gewoon niet zo dat je gratis geld krijgt bij de DSB.. ze hadden toch na kunnen denken? IK heb bij de geheel beruchte Dexia bank ook gewoon een aandelenlease afgesloten om zo een leuk spaarpotje voro de studie van de kinderen te hebben.. dan ga ik toch ook niet als een rucksichloze mongool zo'n pakket nemen waar je geld kan verliezen? Gewoon je kop erbij houden maar nee dat konden ze neit en dus mag Lakeman uit de naam van die mongols de boel laten klappen en ondertussen hebben heel veel medewerkers van de DSB bank een inktzwarte kerst. EN de leners zelf zien nu een hun lening bij andere dubieuze clubs terecht komen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk idd ook niet dat veel mensen er beter van worden, maar dan hadden ze het zelf anders aan moeten pakken lijkt me?
Ja, dat zeg ik. Maar het laatste stukje had natuurlijk nooit zo (snel) gegaan als er niet zo ongelooflijk massaal gereageerd werd op zo'n oproep. En dat laatste verbaast me dus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er was natuurlijk al het een en ander aan de hand
Self-fulfilling prophecy.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker gelukt, maar je gaat ook niet als enige je geld laten staan, dus neem je ook alles op voor de zekerheid. Tenminste ik wel, zeker als het al zoveel rommelt
beterschapquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
Godver ik lees mezelf en denk : "die is strontlazerus"het is griep mensen, het is griep!
Tuurlijk ligt het ook aan die consumenten zelf, maar iedereen weet dat die beschermd moeten worden. De hele crediet krisis is zo ontstaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Het is gewoon niet zo dat je gratis geld krijgt bij de DSB.. ze hadden toch na kunnen denken? IK heb bij de geheel beruchte Dexia bank ook gewoon een aandelenlease afgesloten om zo een leuk spaarpotje voro de studie van de kinderen te hebben.. dan ga ik toch ook niet als een rucksichloze mongool zo'n pakket nemen waar je geld kan verliezen? Gewoon je kop erbij houden maar nee dat konden ze neit en dus mag Lakeman uit de naam van die mongols de boel laten klappen en ondertussen hebben heel veel medewerkers van de DSB bank een inktzwarte kerst. EN de leners zelf zien nu een hun lening bij andere dubieuze clubs terecht komen..
Neuh de crisis is ontstaan door alle schijngoudmijnen op de beurs... mekaar opzadelen met niets en er veel voor betalen zeg maar ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt het ook aan die consumenten zelf, maar iedereen weet dat die beschermd moeten worden. De hele crediet krisis is zo ontstaan.
Liev! Dankjequote:
Vooruit, ik geloof jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
Godver ik lees mezelf en denk : "die is strontlazerus"het is griep mensen, het is griep!
Ik dacht dat het kwam door te dure hyphotheken in Amerikaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh de crisis is ontstaan door alle schijngoudmijnen op de beurs... mekaar opzadelen met niets en er veel voor betalen zeg maar ...
Toch drankquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Liev! Dankjekom je naast me liggen ?
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam door te dure hyphotheken in Amerika
Nou als je als klant op tv hoort dat de klanten als nogal makkelijke prooien werden gezien die ze met sneaky strategien tot diep in de min uitmelken, dan word de bereidheid om je geld daar weg te halen wel wat groter denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Maar het laatste stukje had natuurlijk nooit zo (snel) gegaan als er niet zo ongelooflijk massaal gereageerd werd op zo'n oproep. En dat laatste verbaast me dus!
En die de bank niet wilt dat je die leestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookWat dus inderdaad neerkomt op mensen die de kleine lettertjes niet lezen.
Aan de andere kant vind ik ook dat de consument beschermd moet worden. Want, mezelf incluis, de meesten zijn met dit soort dingen gewoon dom.
Veel mensen zullen ook blij zijn dat hun geld nu veilig isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou als je als klant op tv hoort dat de klanten als nogal makkelijke prooien werden gezien die ze met sneaky strategien tot diep in de min uitmelken, dan word de bereidheid om je geld daar weg te halen wel wat groter denk ik.
ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam door te dure hyphotheken in Amerika
Zeker! Ik geef ze groot gelijk. Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou als je als klant op tv hoort dat de klanten als nogal makkelijke prooien werden gezien die ze met sneaky strategien tot diep in de min uitmelken, dan word de bereidheid om je geld daar weg te halen wel wat groter denk ik.
Nou ja!quote:
Veilig is een relatief begrip, vooral in deze tijdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veel mensen zullen ook blij zijn dat hun geld nu veilig is
(ook al is er garantie tot ¤100.000)
Ja sorry maar dat klonk echt als de gebruikelijk zatte dorpsgek hier die in een vlaag van verstandsverbijstering met z'n zweetoksels tegen je aan komt hangen en wawelt: "Kom je vannacht naast me liggen schat"quote:
lol, cedit crisis voor dummiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ook![]()
http://www.joeydevilla.co(...)-crisis-illustrated/
Scheringa is een alien die hier naartoe gestuurd is om al ons geld af te pakken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een alu-hoedje, vandaar![]()
het gaat steeds gekker worden... paupers aller lande: kap met geld lenen welke je niet terug kan betalen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scheringa is een alien die hier naartoe gestuurd is om al ons geld af te pakken?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gaat steeds gekker worden... paupers aller lande: kap met geld lenen welke je niet terug kan betalen!
Dus dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gaat steeds gekker worden... paupers aller lande: kap met geld lenen welke je niet terug kan betalen!
Zo, dat is lekker met de feestdagen voor de deurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaa ff zonder dollen, we hebben het over geld, kijk ik net ff op de ing zie ik dat de belastingteruggaaf erop getieft is...
Ik ga ff de horlepiep dansen mwuhaaaaaaaaa![]()
En ik krijg ook nog een jaar teruggaaf van allimentatie die ik pas laat ingevuld heb... ik ga denk ik een kalkoenboerderij beginnen ofzo voor de kerst
thnxquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo, dat is lekker met de feestdagen voor de deurEnjoy!
Nog eenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaa ff zonder dollen, we hebben het over geld, kijk ik net ff op de ing zie ik dat de belastingteruggaaf erop getieft is...
Ik ga ff de horlepiep dansen mwuhaaaaaaaaa![]()
En ik krijg ook nog een jaar teruggaaf van allimentatie die ik pas laat ingevuld heb... ik ga denk ik een kalkoenboerderij beginnen ofzo voor de kerst
Ik heb al mijn schulden lekker veilig onder mijn matras gestoptquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus dat.![]()
Ik ben er weg van en ga lekker dromen over mijn positieve balans en mijn heerlijk zachte roze wolkje![]()
Ik ben zojuist aan de pure captain morgan en neusspraynevelsjit gegaanquote:
Je meent hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben zojuist aan de pure captain morgan en neusspraynevelsjit gegaan
ja je moet wat .. met zo'n snothoofd kom ik niet normaal in slaapquote:
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja je moet wat .. met zo'n snothoofd kom ik niet normaal in slaap
Dat hoop ik niet, 'k heb daar m'n hypotheek lopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef versabommie het volgende:
* versabommie mompelt iets van AEGON AEGON!![]()
Ze gaan kapot mensen, rennen!
Ik heb geen geld, dus ook geen zorgen wat dat betreftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:33 schreef hondjes het volgende:
Noem maar geen namen, want anders gaat iedereen rennen, en zijn geld veilig stellen.
Maar dat is toch hartstikke kut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef versabommie het volgende:
euhrm... heb geloof ik een paar posten hiervoor al laten blijken hoe kut...quote:
Ach buiten dat... ik denk dat hij de rechtzaal vaker gaat zien dan hem lief isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou niet graag Lakeman heten en vrij op straat rondlopen de komende maanden
Nee precies, moordende embolieën, dat is opbeurend!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Nu ga ik eens opzoeken wat een longembolie is en waarom die wielrenner daaraan is gestorven.
Geen zin in financieel gedoe.
Ik ga wel braaf teruglezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhrm... heb geloof ik een paar posten hiervoor al laten blijken hoe kut...
Hondjes dacht hetzelfde,,,sttttttttttttttttttttttttniet verder vertellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef versabommie het volgende:
Juist!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
Nee precies, moordende embolieën, dat is opbeurend!
Waar is de neger?quote:
Verdomd. Geen neger! Kutfilm. Gooi 'm vanavond meteen weg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:09 schreef Noek het volgende:
Waar is de neger?
Over fietsen gesproken. Zaterdag de opleiding in!
Kijk uit voor een fatale longemboliequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar is de neger?
Over fietsen gesproken. Zaterdag de opleiding in!
Dit is de basis en die duurt 2 dagen. Dan het perfectioneren en dat doe je al fietsend in tha gym. Dan word je gefilmd en beoordeeld. Vervolgens moet je 4x per jaar een nieuwe release fietsen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verdomd. Geen neger! Kutfilm. Gooi 'm vanavond meteen weg.
Hoe lang duurt die opleiding en krijg je dan ook al klasjes om op te jutten? Of moet je achterin zitten, net zoals vroeger die studenten van de
Kweekschool
.
Dat zei ik ook nog tegen mijn oma en toen ging ze dood.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk uit voor een fatale longembolie
Ben je ook ziek?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiekuchel.Ik ga m'n bed maar weer in geloof ik.
![]()
Zit ff mijn haifs bij te lezen, zie ik dat iemand Westeren plaatjes gebruikt(Western
)
Waarmee, met een fietsbelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Dat is cool want als ze in Afrika iemand nodig hebben dan kunnen ze mij gewoon bellen!![]()
Kan ik die DVD straks ergens bestellen? Of CarO laten downloaden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Dit is de basis en die duurt 2 dagen. Dan het perfectioneren en dat doe je al fietsend in tha gym. Dan word je gefilmd en beoordeeld. Vervolgens moet je 4x per jaar een nieuwe release fietsen.
Mag ik over heel de wereld les gaan geven. Dat is cool want als ze in Afrika iemand nodig hebben dan kunnen ze mij gewoon bellen!![]()
Nou, fit is anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je ook ziek?
Beterschap, bij voorbaat al hè.
Met een mobieltje die ze via Marktplaats en die Union bank hebben aangeschaft natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarmee, met een fietsbel
Maar wél leuk, ik verwacht je binnen twee jaar in de Tour Féminin
Niet zoveel hoor. Uur of 5 denk ik. Dat is ook wel genoeg voor het lijf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik die DVD straks ergens bestellen? Of CarO laten downloaden?
Wel enorm gaaf, dat je nu gewoon geld gaat verdienen met fietsen.
Weet je ook al hoe vaak per week je straks op de pedalen staat als juf?
Ah gos, wat sneu, zo in je sportieve outfitje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, fit is anders.En ik zit hier nog wel heel sportief in mijn Zumba outfit. Dat gaat m geloof ik niet worden.
Maar jij mag op fietsles zag ikWoehoei!!
Het ging dus goed gister? Ja, het is definitief, ik ga lappie opsporen en kruip mijn bed in.
overblijfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gos, wat sneu, zo in je sportieve outfitje.
Naar bed jij! Niet dat je er lang in kunt liggen waarschijnlijk maar je hebt nog 2,5 uur.
Slik iets! Snel!
Wat erg!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godver, ik heb een bouwvakker met stalen neuzen door de kamer walsen voor het maken van een schoorsteenpijp. Die lomperik is maar aan het hakken en zagen in het plafond en heeft nu al twee keer met z'n metabo zaag van ongeveer een halve meter de stroomdraden in tweeën zien te krijgen![]()
Die gast komt uut Grunning'n en blijft maar roepen "Kom't goed jah, komt goed", maar ik heb zo mijn twijfels
Dit is 'mquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat erg!Zet zijn radio uit, dat zal em leren!
Oei! Waarom komt die dan ook van zo ver? Iedereen in Groningen kent hem vast al dus daar heeft hij geen werk meer. Ik zou hem niet betalen en de deur wijzen. Dan zou ik het laten fixen en dat gaat hij dan betalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is 'm
[ afbeelding ]
En dit zou een mooi rond gat moeten zijn![]()
[ afbeelding ]
Pak hem bij zijn kop en kont dan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen heeft ie ook in een draagbalk van het dak zitten zagen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
oh wat erg allemaal, men!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, dan is het niet erg ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij is niet fout, maar heeft gewoon twee linker handen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
NMNS: "Goed jong, doe maar eev'm"![]()
Hahahahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gelukkig, hij is klaar met zagen![]()
[ afbeelding ]
En de stroomdraden "keurig" gerepareerd(met ducktape)
[ afbeelding ]
Die ellende valt straks (hopelijk) wel weg met die afdeklijsten. Maar als je vakman bent, dan wil je zoiets niet uit je handen laten komen. En hij is echt wel aardig, we zullen het maar beschouwen als een leerproces en vermoedelijk staat hij onder hoge druk want hij moet twee van die dingen op een dag plaatsen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet erg ...
![]()
Je wil toch geen bouwvakker met twee linkerhanden in je huis hebben werken?
Als hij klaar is stuur ik een linkje van dit topic naar de kachelboer en storneer ik het bedragquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Hoe ben je in hemelsnaam aan die lomperik gekomen?
En belangrijker: hoe kom je er zonder nog meer kleerscheuren vanaf?
euhrm... weet je dat zulks strafbaar is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is strafbaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhrm... weet je dat zulks strafbaar is?
Zulks!quote:
Neuh maar die groningse klodder hangt als jij de "pijp" uitgaat ... hahah pijpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ga ik nu dan de cel in?
Mooi woord he, beebs?quote:
Huub is geen loodgieterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zat trouwens vandeweek ergens en raakte in gesprek met een aardige kerel die volgens mij loodgieter was, want hij zei dat hij een loden pijp in mijn nek wilde leggen!
En daarnaast heeft hij dan een trampoline nodig, de prutser!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is geen loodgieter
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lange loden pijp will doquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En daarnaast heeft hij dan een trampoline nodig, de prutser!
't Leven is een feest en ach, als vanavond die kachel warmte geeft is alles vergetenquote:
Hij gaat 'm ook aansluiten???quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Leven is een feest en ach, als vanavond die kachel warmte geeft is alles vergeten![]()
Gart, mien jong, kest doe ouk Grunnigers proaten?!quote:
Nee er hangt een tegeltje met die levenswijsheid op de plee bij een groningse vriend van me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gart, mien jong, kest doe ouk Grunnigers proaten?!Tik eem teg'n t roam!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zoveel onhandigheid vertegenwoordigd in één persoon en zelfs in crisistijd nog steeds aan het werk. Da's toch een gave van die gast
quote:
Dare devil!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sterker nog, we gaan 'm straks aansteken
![]()
![]()
![]()
(om te kijk'n of de pijp lang genoeg is jah en er trek genoeg in zit)
Ben benieuwd of ik het plafond straks schoon krijg, je ziet het niet goed op foto, maar 't is allemaal zwarte vingerafdrukken, ongeveer een meter rond dat gat. Wat een Jodokusquote:
Nee, wel een mobiel en als hij daar tegen lult is het zo plat Gronings dat zelfs ik het niet meer kan volgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:23 schreef Gert het volgende:
Ik hoop echt niet dat je huis in elkaar stort hoor, maar ik vind het wél hilarisch! In een draagbalk gaan lopen zagen, de electriciteidsbedrading mollen, een gat in het dak maken waardoor je een spoetnik kan afschieten. Maar hij heeft géén radio bij zich.
En nu de periscoop er nog inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik het plafond straks schoon krijg, je ziet het niet goed op foto, maar 't is allemaal zwarte vingerafdrukken, ongeveer een meter rond dat gat. Wat een Jodokus![]()
[ afbeelding ]
Misschien af en toe je handen wassen hè. Maar sterker nog, ik heb hem geholpen, hij zat op het dak en ik hield die pijp omhoog. Ik weet niet hoe hij die vlekken erop heeft gekregenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat sluit nog best aardig aan zo van deze kantEn serieus, hoe moet je dat doen zónder vlekken? Met het tillen van de buis krijg je vieze vingers, en je moet jezelf toch steunen met het erin steken.
Je bent hartstike gek om die gozer nog 25 Euro fooi te geven voor dat broddelwerk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zodra het klaar is geef ik hem 25 euro fooi, alstie maar snel opdondert![]()
Wel even opletten, want bij het inparkeren op de oprit had hij met die hoge bus de dakgoot bijna te grazen. Ik kan nog net "Stop" roepen
Hoezo niet? We hebben toch gelachen en dat is in deze donkere tijden ook w at waard!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent hartstike gek om die gozer nog 25 Euro fooi te geven voor dat broddelwerk.
Loopt ie met een kitspuit rond te stappen op 't dak. Vraag ik wat hij daarmee gaat doen, zegtie "Ja. 't moet goed zijn jah, ik wil geen halfgebak'n werk aflever'n, ik weet zeker dat 't zo niet lekt"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent hartstike gek om die gozer nog 25 Euro fooi te geven voor dat broddelwerk.
Kan hij hem toch gewoon een linkje naar hiero gevenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een lange loden pijp will do![]()
Ondertussen maar even het tempo uit de Grunninger gehaald door hem een bak koffie te geven en tegelijkertijd even een praatje begonnen over plastic pijpen en stroomdraden. Het kwartje begint geloof ik bij hem te vallen.
Z'n volgende klant zit in Dronten, die moet hij leren stoken. Ik denk dat die mensen er goed aan doen de brandweer alvast in te schakelen
Een avondje theater is duurder!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo niet? We hebben toch gelachen en dat is in deze donkere tijden ook w at waard!
Dat kan op zich wel hoor, je hebt kit die hittebestendig is. Maar hij was bezig met die loodslab. Hij doet z'n best hè. Als ie slimmer was geweest zat hij vast niet in deze handel. Bovendien komt hij uit het Noorden en we hebben onlangs kunnen lezen dat het onderwijs daar niet alles is. Een beetje compassie is wel op z'n plaats.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:49 schreef Dementor het volgende:
Tuurlijk even een pijp vastzetten met kit.
Stuur die dwaas gewoon weg en doe het zelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel hoor, je hebt kit die hittebestendig is. Maar hij was bezig met die loodslab. Hij doet z'n best hè. Als ie slimmer was geweest zat hij vast niet in deze handel. Bovendien komt hij uit het Noorden en we hebben onlangs kunnen lezen dat het onderwijs daar niet alles is. Een beetje compassie is wel op z'n plaats.
Laat die vent naar Eindhoven komen, dan kunnen we onstream lachen met z'n allen terwijl hij een kachel in de kelder (via het luchtgat) installeert.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er meer mensen zijn die willen lachen én een kachelpijp nodig hebben, PM maar even, ik geef het adres wel door
Ik stort wel wat op de girorekening van de plaatselijke sociale werkplaats.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje compassie is wel op z'n plaats.
Nodig Kees uit Woensel er ook bij uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat die vent naar Eindhoven komen, dan kunnen we onstream lachen met z'n allen terwijl hij een kachel in de kelder (via het luchtgat) installeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |