Je meent hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben zojuist aan de pure captain morgan en neusspraynevelsjit gegaan
ja je moet wat .. met zo'n snothoofd kom ik niet normaal in slaapquote:
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja je moet wat .. met zo'n snothoofd kom ik niet normaal in slaap
Dat hoop ik niet, 'k heb daar m'n hypotheek lopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef versabommie het volgende:
* versabommie mompelt iets van AEGON AEGON!![]()
Ze gaan kapot mensen, rennen!
Ik heb geen geld, dus ook geen zorgen wat dat betreftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:33 schreef hondjes het volgende:
Noem maar geen namen, want anders gaat iedereen rennen, en zijn geld veilig stellen.
Maar dat is toch hartstikke kut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef versabommie het volgende:
euhrm... heb geloof ik een paar posten hiervoor al laten blijken hoe kut...quote:
Ach buiten dat... ik denk dat hij de rechtzaal vaker gaat zien dan hem lief isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou niet graag Lakeman heten en vrij op straat rondlopen de komende maanden
Nee precies, moordende embolieën, dat is opbeurend!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Nu ga ik eens opzoeken wat een longembolie is en waarom die wielrenner daaraan is gestorven.
Geen zin in financieel gedoe.
Ik ga wel braaf teruglezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhrm... heb geloof ik een paar posten hiervoor al laten blijken hoe kut...
Hondjes dacht hetzelfde,,,sttttttttttttttttttttttttniet verder vertellenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef versabommie het volgende:
Juist!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
Nee precies, moordende embolieën, dat is opbeurend!
Waar is de neger?quote:
Verdomd. Geen neger! Kutfilm. Gooi 'm vanavond meteen weg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:09 schreef Noek het volgende:
Waar is de neger?
Over fietsen gesproken. Zaterdag de opleiding in!
Kijk uit voor een fatale longemboliequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar is de neger?
Over fietsen gesproken. Zaterdag de opleiding in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |