Zo, dat is lekker met de feestdagen voor de deurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaa ff zonder dollen, we hebben het over geld, kijk ik net ff op de ing zie ik dat de belastingteruggaaf erop getieft is...
Ik ga ff de horlepiep dansen mwuhaaaaaaaaa![]()
En ik krijg ook nog een jaar teruggaaf van allimentatie die ik pas laat ingevuld heb... ik ga denk ik een kalkoenboerderij beginnen ofzo voor de kerst
thnxquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo, dat is lekker met de feestdagen voor de deurEnjoy!
Nog eenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaa ff zonder dollen, we hebben het over geld, kijk ik net ff op de ing zie ik dat de belastingteruggaaf erop getieft is...
Ik ga ff de horlepiep dansen mwuhaaaaaaaaa![]()
En ik krijg ook nog een jaar teruggaaf van allimentatie die ik pas laat ingevuld heb... ik ga denk ik een kalkoenboerderij beginnen ofzo voor de kerst
Ik heb al mijn schulden lekker veilig onder mijn matras gestoptquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus dat.![]()
Ik ben er weg van en ga lekker dromen over mijn positieve balans en mijn heerlijk zachte roze wolkje![]()
Ik ben zojuist aan de pure captain morgan en neusspraynevelsjit gegaanquote:
Je meent hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben zojuist aan de pure captain morgan en neusspraynevelsjit gegaan
ja je moet wat .. met zo'n snothoofd kom ik niet normaal in slaapquote:
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja je moet wat .. met zo'n snothoofd kom ik niet normaal in slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |