dat vond dubbeltje op zn kant ook en die zijn met de bank gaan pratenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik vind dat dus echt misdadig.
ja, dat zeiden ze ook nog, had je zelf dan niet door dat de schuld te groot zou zijn. 'Ja maar op papier kon het'.quote:Je zou denken dat een beetje weldenkend mens wel weet of hij wel of niet kan lenen, maar er zijn ook genoeg mensen die vertrouwen op het advies van zo'n bank of andere kredietinstelling en daardoor zwaar in de problemen komen.
quote:Daar wordt naar mijn mening schandalig misbruik van gemaakt.
Er zijn helaas genoeg mensen die vertrouwen op het "advies" van zulke instanties, zo van "Als zij zeggen dat het kan zal het wel zo zijn".quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle bankiers zijn een soort van ratten, alleen de één iets meer dan de ander. Voorlopig ben je er zelf bij als je een handtekening zet.
Dan verzint men wel een andere manier om geld te verdienen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn helaas genoeg mensen die vertrouwen op het "advies" van zulke instanties, zo van "Als zij zeggen dat het kan zal het wel zo zijn".
Dom natuurlijk, maar er zijn genoeg domme mensen die hier de dupe van zijn en die moeten tegen zichzelf en dit soort praktijken in bescherming genomen worden.
Successierechten anyone?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je het over woeker en diefstal hebt, de Nederlandse overheid is daar koploper in. Schaf maar eens een nieuwe auto aan en zie dan dat een derde van de aanschafprijs richting staatskas gaat.
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan verzint men wel een andere manier om geld te verdienen.
De volgende generatie domme mensen wordt wel weer door een andere "DSB" bij de benen genomen, die worden immers altijd bij de benen genomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom natuurlijk, maar er zijn genoeg domme mensen die hier de dupe van zijn en die moeten tegen zichzelf en dit soort praktijken in bescherming genomen worden.
Dan kunnen we een heleboel andere dingen ook afschaffen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.
Kostprijs ijsje vijftien cent, verkoopprijs A'dam > ¤ 2,50 (Niemand die klaagt)quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.
Ja er zullen zeker nog genoeg andere dingen zijn, maar ik heb het nu over DSBquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kunnen we een heleboel andere dingen ook afschaffen.
Iid ik loop niet in mijn blote kont rondquote:
Wat een waardeloze vergelijking, dan moet je wel heel veel ijsjes kopen wil je uit je huis gezet wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kostprijs ijsje vijftien cent, verkoopprijs A'dam > ¤ 2,50 (Niemand die klaagt)
Ow, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze vergelijking, dan moet je wel heel veel ijsjes kopen wil je uit je huis gezet worden
Nee, die andere, ook van die grote, met roomijs en chocolade plus in vloeibare vorm onderin, van die puntenquote:
Even voor je gegoogeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die andere, ook van die grote, met roomijs en chocolade plus in vloeibare vorm onderin, van die punten![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor je gegoogeld[ afbeelding ]
Ja wat is het nou ? Derde van boven of links boven, derde rij links naar onderquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Derde van boven en links![]()
[ afbeelding ]
Zeg dat dan gelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon die ene, helemaal links onderin, dat zie je toch gelijk
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijkDie zijn echt goor
Weet ik veel .. Ik eet alleen raketten en perenijs Er stond bijna perenijd (quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is echt roomijs en echte chocolade
Die zijn ook lekker, maar voor speciale gelegenheden (gewoon, één keer per jaar of zo, als ik een keer blij benquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel .. Ik eet alleen raketten en perenijs Er stond bijna perenijd ()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen maar es beginnen met het installeren van een nieuw (sneller modem) Is in een paar stappen geregeldIk ben dus een paar dagen offline
Ik weet het ......quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Succes en tot volgende maand
![]()
Sterktequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen maar es beginnen met het installeren van een nieuw (sneller modem) Is in een paar stappen geregeldIk ben dus een paar dagen offline
Godverdomme.. Het gaat me nu dus echt lukken in 4 stappen. Ik struikel al over de cijfers en lettertjes die ik moet invullen. MET BRILquote:
ow ik heb ook een modem...zodat ik draadloos zou kunnen gaan internetten.....hij staat nu nnog in de doos....al een maand of 3quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme.. Het gaat me nu dus echt lukken in 4 stappen. Ik struikel al over de cijfers en lettertjes die ik moet invullen. MET BRIL
Dat doe ik al jaren.. Maar tis een snellere .. En reuze makkelijk om te installeren.. Ja duh !! Ik heb ze maanden geleden gebeld en toen was het "Ohh ja vista dat ondersteunen we niet 'quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow ik heb ook een modem...zodat ik draadloos zou kunnen gaan internetten.....hij staat nu nnog in de doos....al een maand of 3
Leuk he ? als het slecht gaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Dementor het volgende:
http://www.computable.nl/(...)hrapt-119-banen.html
Goh alweer!
Nee totaal niet, maar ze blijven daar aan de gang ondanks alle afspraken.quote:
Ja, psies.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
oeioeioei. spannend dus. Ach ja joh, dát kan er ook nog wel bij....
Maar fijn dat je de mexicaanse griep weer wat hebt uitgeziekt.Nog beloftes waar gemaakt vandaag?
of kan ie nu op zijn andere enkeltje ook niet meer staan?
Neeeeeeeeeeee, 't is geen cornetto, de vorm is wel gelijk, maar er zit dan een plastic kap bovenop en hij is groter. Een cornetto is een slap aftreksel vergeleken bij die toeter die ik bedoelquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
NMNS bedoelt een Cornetto![]()
Ik heb eigenlijk liever een Solero
Het komt vast vanwege het feit dat ze teveel van die gasten op kantoor hebben zitten die enorm druk zijn met bedenken van bovenstaande typeringen. Zeg dan gewoon "werkplekbeheer"quote:De ontslagen vallen binnen de business units Remote en Custom van de divisie Workspace Management Services
Een King Cone, die is ook van Cornettoquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, 't is geen cornetto, de vorm is wel gelijk, maar er zit dan een plastic kap bovenop en hij is groter. Een cornetto is een slap aftreksel vergeleken bij die toeter die ik bedoel
Ow, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een King Cone, die is ook van Cornetto![]()
[ afbeelding ]
Dat is al je 2e keer vanavondquote:
Ik hou d'r mee opquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al je 2e keer vanavond![]()
Hou er eens even mee op
en.. was het wat?quote:
Hele uitzending over de DSB ?quote:
Yep, hele uitzending over de DSBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele uitzending over de DSB ?
Het enige mooie dat ik eraan vind is dat de consument toch enige macht heeft![]()
Macht? Kuddedieren zijn het!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele uitzending over de DSB ?
Het enige mooie dat ik eraan vind is dat de consument toch enige macht heeft![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Macht? Kuddedieren zijn het!![]()
Nu moet ik daar voor mijn eigen beroep ook misbruik van maken, maar dit slaat werkelijk alles.
Dat iemand op tv roept dat men zijn spaargeld maar beter weg kan halen bij de bank, en dat dáárom de boel in elkaar dondert!
Als het zo werkt, dan is het wachten op het volgende commando dat de schaapjes zonder na te denken gaan volgen... Ik vind het een zeer verontrustend idee dat de media zoveel macht heeft.
Volgens mij ook ja. En die meneer probeerde de mensen hun spaargeld te redden. Toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:48 schreef remlof het volgende:
De DSB kreeg zoveel aandacht van de media juist doordat ze er nogal wat dubieuze praktijken op na hielden
Ook maar ff kijken dan, leedvermaakquote:
Ik denk dat hij meer mensen gedupeerd blijkt te hebben strax, want die leningen gaan gewoon door.. en waar worden die nu ondergebracht? Geleuf me, die zijn slechter af zelfs ongeacht de dubieuze praktijken van de DSB.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. En die meneer probeerde de mensen hun spaargeld te redden. Toch?
Ik zeg niets positiefs over DSB, begrijp me niet verkeerd... En de beste man zal best goede bedoelingen gehad hebben met zijn uitspraken, om de mensen hun spaargeld te laten behouden idd...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:48 schreef remlof het volgende:
De DSB kreeg zoveel aandacht van de media juist doordat ze er nogal wat dubieuze praktijken op na hielden
Volgens hem was het voordeliger om de bank te laten klappenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. En die meneer probeerde de mensen hun spaargeld te redden. Toch?
Welcome to the Information Agequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg niets positiefs over DSB, begrijp me niet verkeerd... En de beste man zal best goede bedoelingen gehad hebben met zijn uitspraken, om de mensen hun spaargeld te laten behouden idd...
Maar ik ben gewoon verbaasd en verontrust dat die uitspraken zó'n sterk effect hebben gehad.
Ik denk idd ook niet dat veel mensen er beter van worden, maar dan hadden ze het zelf anders aan moeten pakken lijkt me?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer mensen gedupeerd blijkt te hebben strax, want die leningen gaan gewoon door.. en waar worden die nu ondergebracht? Geleuf me, die zijn slechter af zelfs ongeacht de dubieuze praktijken van de DSB.
Tis welliswaar geenstijl, maar bekijk het eens : http://www.geenstijl.tv/2(...)ert_bij_dsb_ban.html
Zeker gelukt, maar je gaat ook niet als enige je geld laten staan, dus neem je ook alles op voor de zekerheid. Tenminste ik wel, zeker als het al zoveel rommeltquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens hem was het voordeliger om de bank te laten klappen
Moet zeggen... doet ie goed
Er was natuurlijk al het een en ander aan de handquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon verbaasd en verontrust dat die uitspraken zó'n sterk effect hebben gehad.
Hahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer mensen gedupeerd blijkt te hebben strax, want die leningen gaan gewoon door.. en waar worden die nu ondergebracht? Geleuf me, die zijn slechter af zelfs ongeacht de dubieuze praktijken van de DSB.
Tis welliswaar geenstijl, maar bekijk het eens : http://www.geenstijl.tv/2(...)ert_bij_dsb_ban.html
Tuurlijk! Het is gewoon niet zo dat je gratis geld krijgt bij de DSB.. ze hadden toch na kunnen denken? IK heb bij de geheel beruchte Dexia bank ook gewoon een aandelenlease afgesloten om zo een leuk spaarpotje voro de studie van de kinderen te hebben.. dan ga ik toch ook niet als een rucksichloze mongool zo'n pakket nemen waar je geld kan verliezen? Gewoon je kop erbij houden maar nee dat konden ze neit en dus mag Lakeman uit de naam van die mongols de boel laten klappen en ondertussen hebben heel veel medewerkers van de DSB bank een inktzwarte kerst. EN de leners zelf zien nu een hun lening bij andere dubieuze clubs terecht komen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk idd ook niet dat veel mensen er beter van worden, maar dan hadden ze het zelf anders aan moeten pakken lijkt me?
Ja, dat zeg ik. Maar het laatste stukje had natuurlijk nooit zo (snel) gegaan als er niet zo ongelooflijk massaal gereageerd werd op zo'n oproep. En dat laatste verbaast me dus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er was natuurlijk al het een en ander aan de hand
Self-fulfilling prophecy.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker gelukt, maar je gaat ook niet als enige je geld laten staan, dus neem je ook alles op voor de zekerheid. Tenminste ik wel, zeker als het al zoveel rommelt
beterschapquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
Godver ik lees mezelf en denk : "die is strontlazerus"het is griep mensen, het is griep!
Tuurlijk ligt het ook aan die consumenten zelf, maar iedereen weet dat die beschermd moeten worden. De hele crediet krisis is zo ontstaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Het is gewoon niet zo dat je gratis geld krijgt bij de DSB.. ze hadden toch na kunnen denken? IK heb bij de geheel beruchte Dexia bank ook gewoon een aandelenlease afgesloten om zo een leuk spaarpotje voro de studie van de kinderen te hebben.. dan ga ik toch ook niet als een rucksichloze mongool zo'n pakket nemen waar je geld kan verliezen? Gewoon je kop erbij houden maar nee dat konden ze neit en dus mag Lakeman uit de naam van die mongols de boel laten klappen en ondertussen hebben heel veel medewerkers van de DSB bank een inktzwarte kerst. EN de leners zelf zien nu een hun lening bij andere dubieuze clubs terecht komen..
Neuh de crisis is ontstaan door alle schijngoudmijnen op de beurs... mekaar opzadelen met niets en er veel voor betalen zeg maar ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt het ook aan die consumenten zelf, maar iedereen weet dat die beschermd moeten worden. De hele crediet krisis is zo ontstaan.
Liev! Dankjequote:
Vooruit, ik geloof jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:02 schreef versabommie het volgende:
Godver ik lees mezelf en denk : "die is strontlazerus"het is griep mensen, het is griep!
Ik dacht dat het kwam door te dure hyphotheken in Amerikaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh de crisis is ontstaan door alle schijngoudmijnen op de beurs... mekaar opzadelen met niets en er veel voor betalen zeg maar ...
Toch drankquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Liev! Dankjekom je naast me liggen ?
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam door te dure hyphotheken in Amerika
Nou als je als klant op tv hoort dat de klanten als nogal makkelijke prooien werden gezien die ze met sneaky strategien tot diep in de min uitmelken, dan word de bereidheid om je geld daar weg te halen wel wat groter denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Maar het laatste stukje had natuurlijk nooit zo (snel) gegaan als er niet zo ongelooflijk massaal gereageerd werd op zo'n oproep. En dat laatste verbaast me dus!
En die de bank niet wilt dat je die leestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookWat dus inderdaad neerkomt op mensen die de kleine lettertjes niet lezen.
Aan de andere kant vind ik ook dat de consument beschermd moet worden. Want, mezelf incluis, de meesten zijn met dit soort dingen gewoon dom.
Veel mensen zullen ook blij zijn dat hun geld nu veilig isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou als je als klant op tv hoort dat de klanten als nogal makkelijke prooien werden gezien die ze met sneaky strategien tot diep in de min uitmelken, dan word de bereidheid om je geld daar weg te halen wel wat groter denk ik.
ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam door te dure hyphotheken in Amerika
Zeker! Ik geef ze groot gelijk. Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou als je als klant op tv hoort dat de klanten als nogal makkelijke prooien werden gezien die ze met sneaky strategien tot diep in de min uitmelken, dan word de bereidheid om je geld daar weg te halen wel wat groter denk ik.
Nou ja!quote:
Veilig is een relatief begrip, vooral in deze tijdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veel mensen zullen ook blij zijn dat hun geld nu veilig is
(ook al is er garantie tot ¤100.000)
Ja sorry maar dat klonk echt als de gebruikelijk zatte dorpsgek hier die in een vlaag van verstandsverbijstering met z'n zweetoksels tegen je aan komt hangen en wawelt: "Kom je vannacht naast me liggen schat"quote:
lol, cedit crisis voor dummiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ook![]()
http://www.joeydevilla.co(...)-crisis-illustrated/
Scheringa is een alien die hier naartoe gestuurd is om al ons geld af te pakken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een alu-hoedje, vandaar![]()
het gaat steeds gekker worden... paupers aller lande: kap met geld lenen welke je niet terug kan betalen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scheringa is een alien die hier naartoe gestuurd is om al ons geld af te pakken?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gaat steeds gekker worden... paupers aller lande: kap met geld lenen welke je niet terug kan betalen!
Dus dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gaat steeds gekker worden... paupers aller lande: kap met geld lenen welke je niet terug kan betalen!
Zo, dat is lekker met de feestdagen voor de deurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaa ff zonder dollen, we hebben het over geld, kijk ik net ff op de ing zie ik dat de belastingteruggaaf erop getieft is...
Ik ga ff de horlepiep dansen mwuhaaaaaaaaa![]()
En ik krijg ook nog een jaar teruggaaf van allimentatie die ik pas laat ingevuld heb... ik ga denk ik een kalkoenboerderij beginnen ofzo voor de kerst
thnxquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo, dat is lekker met de feestdagen voor de deurEnjoy!
Nog eenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaa ff zonder dollen, we hebben het over geld, kijk ik net ff op de ing zie ik dat de belastingteruggaaf erop getieft is...
Ik ga ff de horlepiep dansen mwuhaaaaaaaaa![]()
En ik krijg ook nog een jaar teruggaaf van allimentatie die ik pas laat ingevuld heb... ik ga denk ik een kalkoenboerderij beginnen ofzo voor de kerst
Ik heb al mijn schulden lekker veilig onder mijn matras gestoptquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus dat.![]()
Ik ben er weg van en ga lekker dromen over mijn positieve balans en mijn heerlijk zachte roze wolkje![]()
Ik ben zojuist aan de pure captain morgan en neusspraynevelsjit gegaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |