Nou als je als klant op tv hoort dat de klanten als nogal makkelijke prooien werden gezien die ze met sneaky strategien tot diep in de min uitmelken, dan word de bereidheid om je geld daar weg te halen wel wat groter denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Maar het laatste stukje had natuurlijk nooit zo (snel) gegaan als er niet zo ongelooflijk massaal gereageerd werd op zo'n oproep. En dat laatste verbaast me dus!
En die de bank niet wilt dat je die leestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookWat dus inderdaad neerkomt op mensen die de kleine lettertjes niet lezen.
Aan de andere kant vind ik ook dat de consument beschermd moet worden. Want, mezelf incluis, de meesten zijn met dit soort dingen gewoon dom.
Veel mensen zullen ook blij zijn dat hun geld nu veilig isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou als je als klant op tv hoort dat de klanten als nogal makkelijke prooien werden gezien die ze met sneaky strategien tot diep in de min uitmelken, dan word de bereidheid om je geld daar weg te halen wel wat groter denk ik.
ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam door te dure hyphotheken in Amerika
Zeker! Ik geef ze groot gelijk. Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou als je als klant op tv hoort dat de klanten als nogal makkelijke prooien werden gezien die ze met sneaky strategien tot diep in de min uitmelken, dan word de bereidheid om je geld daar weg te halen wel wat groter denk ik.
Nou ja!quote:
Veilig is een relatief begrip, vooral in deze tijdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veel mensen zullen ook blij zijn dat hun geld nu veilig is
(ook al is er garantie tot ¤100.000)
Ja sorry maar dat klonk echt als de gebruikelijk zatte dorpsgek hier die in een vlaag van verstandsverbijstering met z'n zweetoksels tegen je aan komt hangen en wawelt: "Kom je vannacht naast me liggen schat"quote:
lol, cedit crisis voor dummiesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ook![]()
http://www.joeydevilla.co(...)-crisis-illustrated/
Scheringa is een alien die hier naartoe gestuurd is om al ons geld af te pakken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een alu-hoedje, vandaar![]()
het gaat steeds gekker worden... paupers aller lande: kap met geld lenen welke je niet terug kan betalen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Scheringa is een alien die hier naartoe gestuurd is om al ons geld af te pakken?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gaat steeds gekker worden... paupers aller lande: kap met geld lenen welke je niet terug kan betalen!
Dus dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
het gaat steeds gekker worden... paupers aller lande: kap met geld lenen welke je niet terug kan betalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |