dat vond dubbeltje op zn kant ook en die zijn met de bank gaan pratenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik vind dat dus echt misdadig.
ja, dat zeiden ze ook nog, had je zelf dan niet door dat de schuld te groot zou zijn. 'Ja maar op papier kon het'.quote:Je zou denken dat een beetje weldenkend mens wel weet of hij wel of niet kan lenen, maar er zijn ook genoeg mensen die vertrouwen op het advies van zo'n bank of andere kredietinstelling en daardoor zwaar in de problemen komen.
quote:Daar wordt naar mijn mening schandalig misbruik van gemaakt.
Er zijn helaas genoeg mensen die vertrouwen op het "advies" van zulke instanties, zo van "Als zij zeggen dat het kan zal het wel zo zijn".quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle bankiers zijn een soort van ratten, alleen de één iets meer dan de ander. Voorlopig ben je er zelf bij als je een handtekening zet.
Dan verzint men wel een andere manier om geld te verdienen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn helaas genoeg mensen die vertrouwen op het "advies" van zulke instanties, zo van "Als zij zeggen dat het kan zal het wel zo zijn".
Dom natuurlijk, maar er zijn genoeg domme mensen die hier de dupe van zijn en die moeten tegen zichzelf en dit soort praktijken in bescherming genomen worden.
Successierechten anyone?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je het over woeker en diefstal hebt, de Nederlandse overheid is daar koploper in. Schaf maar eens een nieuwe auto aan en zie dan dat een derde van de aanschafprijs richting staatskas gaat.
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan verzint men wel een andere manier om geld te verdienen.
De volgende generatie domme mensen wordt wel weer door een andere "DSB" bij de benen genomen, die worden immers altijd bij de benen genomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom natuurlijk, maar er zijn genoeg domme mensen die hier de dupe van zijn en die moeten tegen zichzelf en dit soort praktijken in bescherming genomen worden.
Dan kunnen we een heleboel andere dingen ook afschaffen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.
Kostprijs ijsje vijftien cent, verkoopprijs A'dam > ¤ 2,50 (Niemand die klaagt)quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.
Ja er zullen zeker nog genoeg andere dingen zijn, maar ik heb het nu over DSBquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kunnen we een heleboel andere dingen ook afschaffen.
Iid ik loop niet in mijn blote kont rondquote:
Wat een waardeloze vergelijking, dan moet je wel heel veel ijsjes kopen wil je uit je huis gezet wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kostprijs ijsje vijftien cent, verkoopprijs A'dam > ¤ 2,50 (Niemand die klaagt)
Ow, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze vergelijking, dan moet je wel heel veel ijsjes kopen wil je uit je huis gezet worden
Nee, die andere, ook van die grote, met roomijs en chocolade plus in vloeibare vorm onderin, van die puntenquote:
Even voor je gegoogeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die andere, ook van die grote, met roomijs en chocolade plus in vloeibare vorm onderin, van die punten![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor je gegoogeld[ afbeelding ]
Ja wat is het nou ? Derde van boven of links boven, derde rij links naar onderquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Derde van boven en links![]()
[ afbeelding ]
Zeg dat dan gelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon die ene, helemaal links onderin, dat zie je toch gelijk
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijkDie zijn echt goor
Weet ik veel .. Ik eet alleen raketten en perenijs Er stond bijna perenijd (quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is echt roomijs en echte chocolade
Die zijn ook lekker, maar voor speciale gelegenheden (gewoon, één keer per jaar of zo, als ik een keer blij benquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel .. Ik eet alleen raketten en perenijs Er stond bijna perenijd ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |