Hele uitzending over de DSB ?quote:
Yep, hele uitzending over de DSBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele uitzending over de DSB ?
Het enige mooie dat ik eraan vind is dat de consument toch enige macht heeft![]()
Macht? Kuddedieren zijn het!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele uitzending over de DSB ?
Het enige mooie dat ik eraan vind is dat de consument toch enige macht heeft![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Macht? Kuddedieren zijn het!![]()
Nu moet ik daar voor mijn eigen beroep ook misbruik van maken, maar dit slaat werkelijk alles.
Dat iemand op tv roept dat men zijn spaargeld maar beter weg kan halen bij de bank, en dat dáárom de boel in elkaar dondert!
Als het zo werkt, dan is het wachten op het volgende commando dat de schaapjes zonder na te denken gaan volgen... Ik vind het een zeer verontrustend idee dat de media zoveel macht heeft.
Volgens mij ook ja. En die meneer probeerde de mensen hun spaargeld te redden. Toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:48 schreef remlof het volgende:
De DSB kreeg zoveel aandacht van de media juist doordat ze er nogal wat dubieuze praktijken op na hielden
Ook maar ff kijken dan, leedvermaakquote:
Ik denk dat hij meer mensen gedupeerd blijkt te hebben strax, want die leningen gaan gewoon door.. en waar worden die nu ondergebracht? Geleuf me, die zijn slechter af zelfs ongeacht de dubieuze praktijken van de DSB.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. En die meneer probeerde de mensen hun spaargeld te redden. Toch?
Ik zeg niets positiefs over DSB, begrijp me niet verkeerd... En de beste man zal best goede bedoelingen gehad hebben met zijn uitspraken, om de mensen hun spaargeld te laten behouden idd...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:48 schreef remlof het volgende:
De DSB kreeg zoveel aandacht van de media juist doordat ze er nogal wat dubieuze praktijken op na hielden
Volgens hem was het voordeliger om de bank te laten klappenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. En die meneer probeerde de mensen hun spaargeld te redden. Toch?
Welcome to the Information Agequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zeg niets positiefs over DSB, begrijp me niet verkeerd... En de beste man zal best goede bedoelingen gehad hebben met zijn uitspraken, om de mensen hun spaargeld te laten behouden idd...
Maar ik ben gewoon verbaasd en verontrust dat die uitspraken zó'n sterk effect hebben gehad.
Ik denk idd ook niet dat veel mensen er beter van worden, maar dan hadden ze het zelf anders aan moeten pakken lijkt me?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer mensen gedupeerd blijkt te hebben strax, want die leningen gaan gewoon door.. en waar worden die nu ondergebracht? Geleuf me, die zijn slechter af zelfs ongeacht de dubieuze praktijken van de DSB.
Tis welliswaar geenstijl, maar bekijk het eens : http://www.geenstijl.tv/2(...)ert_bij_dsb_ban.html
Zeker gelukt, maar je gaat ook niet als enige je geld laten staan, dus neem je ook alles op voor de zekerheid. Tenminste ik wel, zeker als het al zoveel rommeltquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens hem was het voordeliger om de bank te laten klappen
Moet zeggen... doet ie goed
Er was natuurlijk al het een en ander aan de handquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon verbaasd en verontrust dat die uitspraken zó'n sterk effect hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |