quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen maar es beginnen met het installeren van een nieuw (sneller modem) Is in een paar stappen geregeldIk ben dus een paar dagen offline
Ik weet het ......quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Succes en tot volgende maand
![]()
Sterktequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen maar es beginnen met het installeren van een nieuw (sneller modem) Is in een paar stappen geregeldIk ben dus een paar dagen offline
Godverdomme.. Het gaat me nu dus echt lukken in 4 stappen. Ik struikel al over de cijfers en lettertjes die ik moet invullen. MET BRILquote:
ow ik heb ook een modem...zodat ik draadloos zou kunnen gaan internetten.....hij staat nu nnog in de doos....al een maand of 3quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme.. Het gaat me nu dus echt lukken in 4 stappen. Ik struikel al over de cijfers en lettertjes die ik moet invullen. MET BRIL
Dat doe ik al jaren.. Maar tis een snellere .. En reuze makkelijk om te installeren.. Ja duh !! Ik heb ze maanden geleden gebeld en toen was het "Ohh ja vista dat ondersteunen we niet 'quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow ik heb ook een modem...zodat ik draadloos zou kunnen gaan internetten.....hij staat nu nnog in de doos....al een maand of 3
Leuk he ? als het slecht gaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Dementor het volgende:
http://www.computable.nl/(...)hrapt-119-banen.html
Goh alweer!
Nee totaal niet, maar ze blijven daar aan de gang ondanks alle afspraken.quote:
Ja, psies.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
oeioeioei. spannend dus. Ach ja joh, dát kan er ook nog wel bij....
Maar fijn dat je de mexicaanse griep weer wat hebt uitgeziekt.Nog beloftes waar gemaakt vandaag?
of kan ie nu op zijn andere enkeltje ook niet meer staan?
Neeeeeeeeeeee, 't is geen cornetto, de vorm is wel gelijk, maar er zit dan een plastic kap bovenop en hij is groter. Een cornetto is een slap aftreksel vergeleken bij die toeter die ik bedoelquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
NMNS bedoelt een Cornetto![]()
Ik heb eigenlijk liever een Solero
Het komt vast vanwege het feit dat ze teveel van die gasten op kantoor hebben zitten die enorm druk zijn met bedenken van bovenstaande typeringen. Zeg dan gewoon "werkplekbeheer"quote:De ontslagen vallen binnen de business units Remote en Custom van de divisie Workspace Management Services
Een King Cone, die is ook van Cornettoquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, 't is geen cornetto, de vorm is wel gelijk, maar er zit dan een plastic kap bovenop en hij is groter. Een cornetto is een slap aftreksel vergeleken bij die toeter die ik bedoel
Ow, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een King Cone, die is ook van Cornetto![]()
[ afbeelding ]
Dat is al je 2e keer vanavondquote:
Ik hou d'r mee opquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al je 2e keer vanavond![]()
Hou er eens even mee op
en.. was het wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |