quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zoveel onhandigheid vertegenwoordigd in één persoon en zelfs in crisistijd nog steeds aan het werk. Da's toch een gave van die gast
quote:
Dare devil!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sterker nog, we gaan 'm straks aansteken
![]()
![]()
![]()
(om te kijk'n of de pijp lang genoeg is jah en er trek genoeg in zit)
Ben benieuwd of ik het plafond straks schoon krijg, je ziet het niet goed op foto, maar 't is allemaal zwarte vingerafdrukken, ongeveer een meter rond dat gat. Wat een Jodokusquote:
Nee, wel een mobiel en als hij daar tegen lult is het zo plat Gronings dat zelfs ik het niet meer kan volgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:23 schreef Gert het volgende:
Ik hoop echt niet dat je huis in elkaar stort hoor, maar ik vind het wél hilarisch! In een draagbalk gaan lopen zagen, de electriciteidsbedrading mollen, een gat in het dak maken waardoor je een spoetnik kan afschieten. Maar hij heeft géén radio bij zich.
En nu de periscoop er nog inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik het plafond straks schoon krijg, je ziet het niet goed op foto, maar 't is allemaal zwarte vingerafdrukken, ongeveer een meter rond dat gat. Wat een Jodokus![]()
[ afbeelding ]
Misschien af en toe je handen wassen hè. Maar sterker nog, ik heb hem geholpen, hij zat op het dak en ik hield die pijp omhoog. Ik weet niet hoe hij die vlekken erop heeft gekregenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat sluit nog best aardig aan zo van deze kantEn serieus, hoe moet je dat doen zónder vlekken? Met het tillen van de buis krijg je vieze vingers, en je moet jezelf toch steunen met het erin steken.
Je bent hartstike gek om die gozer nog 25 Euro fooi te geven voor dat broddelwerk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zodra het klaar is geef ik hem 25 euro fooi, alstie maar snel opdondert![]()
Wel even opletten, want bij het inparkeren op de oprit had hij met die hoge bus de dakgoot bijna te grazen. Ik kan nog net "Stop" roepen
Hoezo niet? We hebben toch gelachen en dat is in deze donkere tijden ook w at waard!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent hartstike gek om die gozer nog 25 Euro fooi te geven voor dat broddelwerk.
Loopt ie met een kitspuit rond te stappen op 't dak. Vraag ik wat hij daarmee gaat doen, zegtie "Ja. 't moet goed zijn jah, ik wil geen halfgebak'n werk aflever'n, ik weet zeker dat 't zo niet lekt"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent hartstike gek om die gozer nog 25 Euro fooi te geven voor dat broddelwerk.
Kan hij hem toch gewoon een linkje naar hiero gevenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een lange loden pijp will do![]()
Ondertussen maar even het tempo uit de Grunninger gehaald door hem een bak koffie te geven en tegelijkertijd even een praatje begonnen over plastic pijpen en stroomdraden. Het kwartje begint geloof ik bij hem te vallen.
Z'n volgende klant zit in Dronten, die moet hij leren stoken. Ik denk dat die mensen er goed aan doen de brandweer alvast in te schakelen
Een avondje theater is duurder!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo niet? We hebben toch gelachen en dat is in deze donkere tijden ook w at waard!
Dat kan op zich wel hoor, je hebt kit die hittebestendig is. Maar hij was bezig met die loodslab. Hij doet z'n best hè. Als ie slimmer was geweest zat hij vast niet in deze handel. Bovendien komt hij uit het Noorden en we hebben onlangs kunnen lezen dat het onderwijs daar niet alles is. Een beetje compassie is wel op z'n plaats.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:49 schreef Dementor het volgende:
Tuurlijk even een pijp vastzetten met kit.
Stuur die dwaas gewoon weg en doe het zelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel hoor, je hebt kit die hittebestendig is. Maar hij was bezig met die loodslab. Hij doet z'n best hè. Als ie slimmer was geweest zat hij vast niet in deze handel. Bovendien komt hij uit het Noorden en we hebben onlangs kunnen lezen dat het onderwijs daar niet alles is. Een beetje compassie is wel op z'n plaats.
Laat die vent naar Eindhoven komen, dan kunnen we onstream lachen met z'n allen terwijl hij een kachel in de kelder (via het luchtgat) installeert.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er meer mensen zijn die willen lachen én een kachelpijp nodig hebben, PM maar even, ik geef het adres wel door
Ik stort wel wat op de girorekening van de plaatselijke sociale werkplaats.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje compassie is wel op z'n plaats.
Nodig Kees uit Woensel er ook bij uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat die vent naar Eindhoven komen, dan kunnen we onstream lachen met z'n allen terwijl hij een kachel in de kelder (via het luchtgat) installeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |