oh wat erg allemaal, men!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen heeft ie ook in een draagbalk van het dak zitten zagen
Oh, dan is het niet erg ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij is niet fout, maar heeft gewoon twee linker handen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
NMNS: "Goed jong, doe maar eev'm"![]()
Hahahahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gelukkig, hij is klaar met zagen![]()
[ afbeelding ]
En de stroomdraden "keurig" gerepareerd(met ducktape)
[ afbeelding ]
Die ellende valt straks (hopelijk) wel weg met die afdeklijsten. Maar als je vakman bent, dan wil je zoiets niet uit je handen laten komen. En hij is echt wel aardig, we zullen het maar beschouwen als een leerproces en vermoedelijk staat hij onder hoge druk want hij moet twee van die dingen op een dag plaatsen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet erg ...
![]()
Je wil toch geen bouwvakker met twee linkerhanden in je huis hebben werken?
Als hij klaar is stuur ik een linkje van dit topic naar de kachelboer en storneer ik het bedragquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Hoe ben je in hemelsnaam aan die lomperik gekomen?
En belangrijker: hoe kom je er zonder nog meer kleerscheuren vanaf?
euhrm... weet je dat zulks strafbaar is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is strafbaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
euhrm... weet je dat zulks strafbaar is?
Zulks!quote:
Neuh maar die groningse klodder hangt als jij de "pijp" uitgaat ... hahah pijpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ga ik nu dan de cel in?
Mooi woord he, beebs?quote:
Huub is geen loodgieterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zat trouwens vandeweek ergens en raakte in gesprek met een aardige kerel die volgens mij loodgieter was, want hij zei dat hij een loden pijp in mijn nek wilde leggen!
En daarnaast heeft hij dan een trampoline nodig, de prutser!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is geen loodgieter
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lange loden pijp will doquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En daarnaast heeft hij dan een trampoline nodig, de prutser!
't Leven is een feest en ach, als vanavond die kachel warmte geeft is alles vergetenquote:
Hij gaat 'm ook aansluiten???quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Leven is een feest en ach, als vanavond die kachel warmte geeft is alles vergeten![]()
Gart, mien jong, kest doe ouk Grunnigers proaten?!quote:
Nee er hangt een tegeltje met die levenswijsheid op de plee bij een groningse vriend van me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gart, mien jong, kest doe ouk Grunnigers proaten?!Tik eem teg'n t roam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |