Ja, alleen duurt dat altied wat langer. We lopen achter.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar in Drente kan je toch ook dood gaan?
Oh ja, ik ook. Maar dan als Sneeuwwitje hè en broer verkleedt als dwerg. Dit ging dan ook om een levensverzekering ofzo. Iets met inkomen maar dat snap ik toch niet want we hebben al zoiets en ik vind dat een jedoe man.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgens mij vanaf mijn geboorte al een Dela uitvaartverzekering.
Als ik ga, is het in een gouden koets. Of in een bad van vodka.
Okay, een houten kist en de hens erin.
De een z'n dood.....het AEXforum loopt opeens lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef Elisa1958 het volgende:
Zo als ik alsnog uit moet bij mijn werkgever is het helemaal druk hier straks bij de uwv. Als al die mensen van DSB straks op straat komen is het vechten voor een baantje. Grote rellen bij elke baan die dan in de krant komt te staan in deze regio. Dat is de andere kant van het DSB debacle.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
De een z'n dood.....het AEXforum loopt opeens lekker.
Slim van Dela, jou even een verzekering aansmeren en je dan wijzen op die site waardoor er geen andere aanbiedingen meer binnen kunnen komenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Noek het volgende:
https://www.bel-me-niet.nl/
En dat schijnt dus wettelijk geregeld te zijn. Ik werd gebeld door Dela, gelijk sfeer natuurlijk en toen kwam ze met dit verhaal en toen kon ik blijven hangen. Als het goed is, word je dan nooit meer gebeld en dat is erg fijn, zeg nou zelf!!Als dit allemaal allang bekend is of was, ik woon in Drenthe jongens!
Zondag om 2 uur 's middags vlieg ik, ik heb net de tickets geprintquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes en dan wegwezen...
Wanneer ga je.
Tja, die Dirk is nu wel op een vreselijk onaardige manier gepiepeld. Dit heeft hij volgens mij niet helemaal verdiend (al zal hij voor zichzelf wel één en ander hebben veiliggesteld)quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De een z'n dood.....het AEXforum loopt opeens lekker.
Zit er ook aan te denkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zondag om 2 uur 's middags vlieg ik, ik heb net de tickets geprint![]()
Ik heb er zo'n zin in, kan me ook maar slecht voorstellen dat ik volgende week aan het strand lig met een graadje of 30
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zin in, kan me ook maar slecht voorstellen dat ik volgende week aan het strand lig met een graadje of 30
Ik denk dat Dirk Scheringa er nog het beste vanaf komt. Zoals je zelf zegt zal hij zijn eigen zaakjes wel veilig hebben gesteld en zijn de werknemers van DSB de dupe.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, die Dirk is nu wel op een vreselijk onaardige manier gepiepeld. Dit heeft hij volgens mij niet helemaal verdiend (al zal hij voor zichzelf wel één en ander hebben veiliggesteld)
Leuk, kom je ook naar Hurghadaquote:
lekker hoor.....even een eind weg van het herfstweer hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind van die leningen altijd al eng...dan heb ik het niet over hypothelken hoor die heb ik ook gehad....maar ik ga echt nooit zo'n doorlopend krediet afnemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Bij een dubbeltje op zn kant ging het dacht ik laatst om de friesland bank? Om een lening te krijgen (2e hypotheek dacht ik) moesten ze eerst een schuld inlossen en dat had de bank even voor ze gedaan ofzo, om vervolgens op de dag dat die schuld er dus niet was een lening af te laten sluiten. Een dag later wordt dan dat geld weer teruggezet en hebben die lui een mega schuld die ze niet in staat zijn af te lossen. Maar op papier wel.
Precies, ik help je wel visualiserenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef Deisyy het volgende:
@ Marrije, daar lig ik volgende week, als ik dat zo zie krijg ik er steeds meer zin in.
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik vind dat dus echt misdadig. Je zou denken dat een beetje weldenkend mens wel weet of hij wel of niet kan lenen, maar er zijn ook genoeg mensen die vertrouwen op het advies van zo'n bank of andere kredietinstelling en daardoor zwaar in de problemen komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Marrije het volgende:
Bij een dubbeltje op zn kant ging het dacht ik laatst om de friesland bank? Om een lening te krijgen (2e hypotheek dacht ik) moesten ze eerst een schuld inlossen en dat had de bank even voor ze gedaan ofzo, om vervolgens op de dag dat die schuld er dus niet was een lening af te laten sluiten. Een dag later wordt dan dat geld weer teruggezet en hebben die lui een mega schuld die ze niet in staat zijn af te lossen. Maar op papier wel.
Liefquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, ik help je wel visualiseren
Ik denk er 365 dagen per jaar aan Souryquote:
Ik was helaas te laat om een extra ticket voor je te bestellen Coosquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk er 365 dagen per jaar aan Soury
Als reislijderquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was helaas te laat om een extra ticket voor je te bestellen Coos![]()
Maar misschien kan je met Soury mee
Misschien valt dat lijden wel mee als je met die muis gaatquote:
Tja hij dacht het beter te kunnen doen dan de huidige Minister van Financiën, want binnen zijn bedrijven was alles op orde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, die Dirk is nu wel op een vreselijk onaardige manier gepiepeld. Dit heeft hij volgens mij niet helemaal verdiend (al zal hij voor zichzelf wel één en ander hebben veiliggesteld)
Alle bankiers zijn een soort van ratten, alleen de één iets meer dan de ander. Voorlopig ben je er zelf bij als je een handtekening zet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik vind dat dus echt misdadig. Je zou denken dat een beetje weldenkend mens wel weet of hij wel of niet kan lenen, maar er zijn ook genoeg mensen die vertrouwen op het advies van zo'n bank of andere kredietinstelling en daardoor zwaar in de problemen komen.
Daar wordt naar mijn mening schandalig misbruik van gemaakt.
Ik vermoed dat ook, hij maakte gewoon winst. Bovendien had Bos makkelijk twee miljard kunnen lenen aan de DSB. Maar goed, 't is zo makkelijk om even stoer te doen voor het Nederlands publiek en een kleintje omver te kieperen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja hij dacht het beter te kunnen doen dan de huidige Minister van Financiën, want binnen zijn bedrijven was alles op orde.
Ik zou er niet raar van opkijken als die bank expres is opgeblazen.
dat vond dubbeltje op zn kant ook en die zijn met de bank gaan pratenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering niet gezien, maar ik vind dat dus echt misdadig.
ja, dat zeiden ze ook nog, had je zelf dan niet door dat de schuld te groot zou zijn. 'Ja maar op papier kon het'.quote:Je zou denken dat een beetje weldenkend mens wel weet of hij wel of niet kan lenen, maar er zijn ook genoeg mensen die vertrouwen op het advies van zo'n bank of andere kredietinstelling en daardoor zwaar in de problemen komen.
quote:Daar wordt naar mijn mening schandalig misbruik van gemaakt.
Er zijn helaas genoeg mensen die vertrouwen op het "advies" van zulke instanties, zo van "Als zij zeggen dat het kan zal het wel zo zijn".quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alle bankiers zijn een soort van ratten, alleen de één iets meer dan de ander. Voorlopig ben je er zelf bij als je een handtekening zet.
Dan verzint men wel een andere manier om geld te verdienen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn helaas genoeg mensen die vertrouwen op het "advies" van zulke instanties, zo van "Als zij zeggen dat het kan zal het wel zo zijn".
Dom natuurlijk, maar er zijn genoeg domme mensen die hier de dupe van zijn en die moeten tegen zichzelf en dit soort praktijken in bescherming genomen worden.
Successierechten anyone?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je het over woeker en diefstal hebt, de Nederlandse overheid is daar koploper in. Schaf maar eens een nieuwe auto aan en zie dan dat een derde van de aanschafprijs richting staatskas gaat.
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan verzint men wel een andere manier om geld te verdienen.
De volgende generatie domme mensen wordt wel weer door een andere "DSB" bij de benen genomen, die worden immers altijd bij de benen genomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dom natuurlijk, maar er zijn genoeg domme mensen die hier de dupe van zijn en die moeten tegen zichzelf en dit soort praktijken in bescherming genomen worden.
Dan kunnen we een heleboel andere dingen ook afschaffen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.
Kostprijs ijsje vijftien cent, verkoopprijs A'dam > ¤ 2,50 (Niemand die klaagt)quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geld verdienen is prima, zolang het maar niet over de rug van goedgelovige minder slimme mensen gaat.
Ja er zullen zeker nog genoeg andere dingen zijn, maar ik heb het nu over DSBquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kunnen we een heleboel andere dingen ook afschaffen.
Iid ik loop niet in mijn blote kont rondquote:
Wat een waardeloze vergelijking, dan moet je wel heel veel ijsjes kopen wil je uit je huis gezet wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kostprijs ijsje vijftien cent, verkoopprijs A'dam > ¤ 2,50 (Niemand die klaagt)
Ow, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze vergelijking, dan moet je wel heel veel ijsjes kopen wil je uit je huis gezet worden
Nee, die andere, ook van die grote, met roomijs en chocolade plus in vloeibare vorm onderin, van die puntenquote:
Even voor je gegoogeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die andere, ook van die grote, met roomijs en chocolade plus in vloeibare vorm onderin, van die punten![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor je gegoogeld[ afbeelding ]
Ja wat is het nou ? Derde van boven of links boven, derde rij links naar onderquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Derde van boven en links![]()
[ afbeelding ]
Zeg dat dan gelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon die ene, helemaal links onderin, dat zie je toch gelijk
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijkDie zijn echt goor
Weet ik veel .. Ik eet alleen raketten en perenijs Er stond bijna perenijd (quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is echt roomijs en echte chocolade
Die zijn ook lekker, maar voor speciale gelegenheden (gewoon, één keer per jaar of zo, als ik een keer blij benquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel .. Ik eet alleen raketten en perenijs Er stond bijna perenijd ()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen maar es beginnen met het installeren van een nieuw (sneller modem) Is in een paar stappen geregeldIk ben dus een paar dagen offline
Ik weet het ......quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Succes en tot volgende maand
![]()
Sterktequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen maar es beginnen met het installeren van een nieuw (sneller modem) Is in een paar stappen geregeldIk ben dus een paar dagen offline
Godverdomme.. Het gaat me nu dus echt lukken in 4 stappen. Ik struikel al over de cijfers en lettertjes die ik moet invullen. MET BRILquote:
ow ik heb ook een modem...zodat ik draadloos zou kunnen gaan internetten.....hij staat nu nnog in de doos....al een maand of 3quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme.. Het gaat me nu dus echt lukken in 4 stappen. Ik struikel al over de cijfers en lettertjes die ik moet invullen. MET BRIL
Dat doe ik al jaren.. Maar tis een snellere .. En reuze makkelijk om te installeren.. Ja duh !! Ik heb ze maanden geleden gebeld en toen was het "Ohh ja vista dat ondersteunen we niet 'quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow ik heb ook een modem...zodat ik draadloos zou kunnen gaan internetten.....hij staat nu nnog in de doos....al een maand of 3
Leuk he ? als het slecht gaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Dementor het volgende:
http://www.computable.nl/(...)hrapt-119-banen.html
Goh alweer!
Nee totaal niet, maar ze blijven daar aan de gang ondanks alle afspraken.quote:
Ja, psies.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
oeioeioei. spannend dus. Ach ja joh, dát kan er ook nog wel bij....
Maar fijn dat je de mexicaanse griep weer wat hebt uitgeziekt.Nog beloftes waar gemaakt vandaag?
of kan ie nu op zijn andere enkeltje ook niet meer staan?
Neeeeeeeeeeee, 't is geen cornetto, de vorm is wel gelijk, maar er zit dan een plastic kap bovenop en hij is groter. Een cornetto is een slap aftreksel vergeleken bij die toeter die ik bedoelquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
NMNS bedoelt een Cornetto![]()
Ik heb eigenlijk liever een Solero
Het komt vast vanwege het feit dat ze teveel van die gasten op kantoor hebben zitten die enorm druk zijn met bedenken van bovenstaande typeringen. Zeg dan gewoon "werkplekbeheer"quote:De ontslagen vallen binnen de business units Remote en Custom van de divisie Workspace Management Services
Een King Cone, die is ook van Cornettoquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, 't is geen cornetto, de vorm is wel gelijk, maar er zit dan een plastic kap bovenop en hij is groter. Een cornetto is een slap aftreksel vergeleken bij die toeter die ik bedoel
Ow, sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een King Cone, die is ook van Cornetto![]()
[ afbeelding ]
Dat is al je 2e keer vanavondquote:
Ik hou d'r mee opquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al je 2e keer vanavond![]()
Hou er eens even mee op
en.. was het wat?quote:
Hele uitzending over de DSB ?quote:
Yep, hele uitzending over de DSBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hele uitzending over de DSB ?
Het enige mooie dat ik eraan vind is dat de consument toch enige macht heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |