zolang je je veters nog kan strikkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, was vandaag jou af en toe echt kwijt, kon het bijna niet bijbenen.
Nee hoor, da's te veel "eer". Zo tussen ziek en gezond in zeg maar. Maar de stevige kippensoep van vanmiddag gaat de job doen.quote:
Ja de hele handel er uit kotsen lucht iid opquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, da's te veel "eer". Zo tussen ziek en gezond in zeg maar. Maar de stevige kippensoep van vanmiddag gaat de job doen.
euh niet dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de hele handel er uit kotsen lucht iid op
Naja, beterschap iigquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, da's te veel "eer". Zo tussen ziek en gezond in zeg maar. Maar de stevige kippensoep van vanmiddag gaat de job doen.
Dat heb je toch vandaag al op het forum gedaanquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft
Gewoon goed vasthouden bij de kabelbaan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehehe net goed, met d'r stomme slettenkop!![]()
Jij hoeft je nergens zorgen om te maken he
of geen siliconen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon goed vasthouden bij de kabelbaan!
Ja, heuj, ik hoef die zooi niet.quote:
Toch maar even tegen je zeggen, grieperig zijn en hardlopen (sporten) kan een dodelijke combinatie zijn. Je lichaam maakt al overuren en je hart gaat bij enige inspanning al snel over de rooie, niet geheel ongevaarlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwa als je dan niks hebt past dat in elk geval bij je lichaam... Erger lijkt het me als je fors bent en dan niks hebtquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, heuj, ik hoef die zooi niet.Maar als ik een bonkerekje was geweest had het me wellicht ook een goede oplossing geleken.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa als je dan niks hebt past dat in elk geval bij je lichaam... Erger lijkt het me als je fors bent en dan niks hebtDan zou ik het ook wel overwegen denk ik
Wacht even hoor... dit moet een koortsvlaag zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch maar even tegen je zeggen, grieperig zijn en hardlopen (sporten) kan een dodelijke combinatie zijn. Je lichaam maakt al overuren en je hart gaat bij enige inspanning al snel over de rooie, niet geheel ongevaarlijk.
Eén IM topic is voorlopig genoeg, volgend jaar bekijken we het opnieuwquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wacht even hoor... dit moet een koortsvlaag zijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén IM topic is voorlopig genoeg, volgend jaar bekijken we het opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |