zolang je je veters nog kan strikkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, was vandaag jou af en toe echt kwijt, kon het bijna niet bijbenen.
Nee hoor, da's te veel "eer". Zo tussen ziek en gezond in zeg maar. Maar de stevige kippensoep van vanmiddag gaat de job doen.quote:
Ja de hele handel er uit kotsen lucht iid opquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, da's te veel "eer". Zo tussen ziek en gezond in zeg maar. Maar de stevige kippensoep van vanmiddag gaat de job doen.
euh niet dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de hele handel er uit kotsen lucht iid op
Naja, beterschap iigquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, da's te veel "eer". Zo tussen ziek en gezond in zeg maar. Maar de stevige kippensoep van vanmiddag gaat de job doen.
Dat heb je toch vandaag al op het forum gedaanquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Tiet deelneemster MTV-programma ontploft
Gewoon goed vasthouden bij de kabelbaan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehehe net goed, met d'r stomme slettenkop!![]()
Jij hoeft je nergens zorgen om te maken he
of geen siliconen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon goed vasthouden bij de kabelbaan!
Ja, heuj, ik hoef die zooi niet.quote:
Toch maar even tegen je zeggen, grieperig zijn en hardlopen (sporten) kan een dodelijke combinatie zijn. Je lichaam maakt al overuren en je hart gaat bij enige inspanning al snel over de rooie, niet geheel ongevaarlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwa als je dan niks hebt past dat in elk geval bij je lichaam... Erger lijkt het me als je fors bent en dan niks hebtquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, heuj, ik hoef die zooi niet.Maar als ik een bonkerekje was geweest had het me wellicht ook een goede oplossing geleken.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa als je dan niks hebt past dat in elk geval bij je lichaam... Erger lijkt het me als je fors bent en dan niks hebtDan zou ik het ook wel overwegen denk ik
Wacht even hoor... dit moet een koortsvlaag zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch maar even tegen je zeggen, grieperig zijn en hardlopen (sporten) kan een dodelijke combinatie zijn. Je lichaam maakt al overuren en je hart gaat bij enige inspanning al snel over de rooie, niet geheel ongevaarlijk.
Eén IM topic is voorlopig genoeg, volgend jaar bekijken we het opnieuwquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wacht even hoor... dit moet een koortsvlaag zijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén IM topic is voorlopig genoeg, volgend jaar bekijken we het opnieuw
Omdat het voor jou ook niet mee zal vallen, de maandagmorgen. Een maandagneger voor je:quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
De Noekneger!
Vlieg, vrije vogel, vlieg!
Nee nee, weg met die. Ik had er al één voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:35 schreef Copycat het volgende:
En omdat ze per drie in de aanbieding zijn, doe ik er mezelf ook eentje cadeau!
![]()
![]()
Heel lief van je, maar dat hoeft écht niet. Écht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:40 schreef Noek het volgende:
Nee nee, weg met die. Ik had er al één voor je.
Neem ik deze wel van je over. No sweat and worries.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:35 schreef Copycat het volgende:
En omdat ze per drie in de aanbieding zijn, doe ik er mezelf ook eentje cadeau!
![]()
![]()
nou! zeg dat wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb medelijden met Gert. Wat een puinzooi, die SHO-topics![]()
Och jezus, dát is erg, zo'n loeiende transistor. Gewoon zeggen dat ie wat zachter moet! Wat is dat toch met dat volk. Zeker ook nog om de haverklap meeschreeuwen en -fluiten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:29 schreef Noek het volgende: Beneden staat de radio op standje oorverdovend en ik, ik word er verdrietig en gek van.![]()
Kom maar op met die neger!
Mja, uitéindelijk is het mijn feestje niet hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb medelijden met Gert. Wat een puinzooi, die SHO-topics.
Het openen van een algemeen RLS- forum omdat twee deelnemers van een RLS die alweer dik anderhalf jaar geleden gestopt is, gaan scheiden ... Lijkt me een prima grond!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
Mja, uitéindelijk is het mijn feestje niet hè.
Heb er gisteren wat meer structuur in proberen aan te brengen, en dat scheidingstopic leek me wel mooi om de kaffers van het kaf te scheiden. Maar dat is nu weer gemerged met "media". Heb achter nog maar eens gevraagd of er niet gewoon weer een algemeen RLS-forum kan komen. Ik denk nog steeds niet, maar je weet nooit.
Die scheiding is niet de business case waarop zo'n heel RLS-forum gestoeld is schat, vandaar het woordje "algemeen".quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het openen van een algemeen RLS- forum omdat twee deelnemers van een RLS die alweer dik anderhalf jaar geleden gestopt is, gaan scheiden ... Lijkt me een prima grond!
Vandaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef Gert het volgende:
Die scheiding is niet de business case waarop zo'n heel RLS-forum gestoeld is schat, vandaar het woordje "algemeen".
Zie het iets breder dan 'de waan van de dag', honey. Een RLS-forum als onderdeel van FOK! dus. Waar dingen komen en gaan. De grote investeringen in soestdijk gaan ook wel gecasht worden de komende tijd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar.
Welke actuele grond zou er wel zijn?
Da's statics feestje, ga ik niet over.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:27 schreef beequeen het volgende:
Middag, lekker zonnetje zeg.![]()
Maar Gert, dit topic is nog wel open. Hoe zit het daar dan mee?
Scheiden doet lije #6
Ah ok, jij gaat alleen over de RLS topics. Ben je lekker mee.quote:
Maar daar is vooralsnog dus geen voldoende draagvlak voor achter de schermen, poelewoepsie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
Zie het iets breder dan 'de waan van de dag', honey. Een RLS-forum als onderdeel van FOK! dus. Waar dingen komen en gaan. De grote investeringen in soestdijk gaan ook wel gecasht worden de komende tijd.
En dan is het maar een rustig forumpje in magere tijden, geeft niets!
http://www.parool.nl/paro(...)on-tot-bankier.dhtmlquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Coos het volgende:
Leve de man van de DSB van je hieperdepiep hurree......................
Wordt mijn schuld weg gescholden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Coos het volgende:
Die zitten vast bij het failliet in.quote:
Ik ben nu echt heel hard aan het hopen dat die schuld dadelijk weg is, maar dat zal wel niet uiteindelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Die zitten vast bij het failliet in.![]()
Goeiemiddag!
Hij geeft het bankhangen een heel nieuwe betekenisquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Coos het volgende:
Nou ja, als ze vallen... Zouden ze het dan op je verhalen? Gelukkig dat we deze keer niet van de belastingcenten schulden afbetalen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu echt heel hard aan het hopen dat die schuld dadelijk weg is, maar dat zal wel niet uiteindelijk.
Jeetje, wat aardig. Het is dat je geen neger bent maar anders was je mijn favoriete neger.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Och jezus, dát is erg, zo'n loeiende transistor. Gewoon zeggen dat ie wat zachter moet! Wat is dat toch met dat volk. Zeker ook nog om de haverklap meeschreeuwen en -fluiten?
Zoen van mijen zoen van de neger.
[ afbeelding ]
Dat ik in één keer die hele schuld moet terugbetalen? Doe's niet zo eng, dat kan deze Bruin niet trekken, hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, als ze vallen... Zouden ze het dan op je verhalen? Gelukkig dat we deze keer niet van de belastingcenten schulden afbetalen.![]()
Het is wel grote winst voor de marktwerking!
Helaas, zo werkt dat niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die zitten vast bij het failliet in.![]()
Zou 'men' me kunnen dwingen alles ineens af te lossen? Dan verkoop ik de boot wel. En de auto. En het huurhuis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:05 schreef Gert het volgende:
Helaas, zo werkt dat niet.![]()
Ik vraag me sowieso af of dit wel gunstig is voor de mensen die een 'foute' lening hebben lopen.
Die compensatie ging toch over die verstrekte hypotheken of hoorde ik weer eens een klok zonder de klepel te zien?quote:Want DSB was bereid om wat compensatie te gaan betalen voor die woekerpolissen, maar dat zal nu ook wel niet doorgaan? Een failliet bedrijf kan geen compensatie betalen lijkt me.
Maar waarom zet een stucadoor jouw internet uit dan? Of moest er ook nog een plafondlamp verhangen worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Jeetje, wat aardig. Het is dat je geen neger bent maar anders was je mijn favoriete neger.![]()
Hij had ook mijn internet afgesloten, telefoonlijn, alles. Alles weg!![]()
Dus ik zeuren natuurlijk maar eindelijk na 3 hele lange uren mag ik weer!![]()
Wel lekker gewinkeld in de tussentijd. Je moet toch wat godsamme!
Nee dat dwingen kan niet, en ja het ging over hypotheken. Maar dat zijn ook leningen hè! Schat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou 'men' me kunnen dwingen alles ineens af te lossen? Dan verkoop ik de boot wel. En de auto. En het huurhuis.
[..]
Die compensatie ging toch over die verstrekte hypotheken of hoorde ik weer eens een klok zonder de klepel te zien?
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar waarom zet een stucadoor jouw internet uit dan? Of moest er ook nog een plafondlamp verhangen worden?
En wat heb je allemaal gekocht? Een fietsbroek met bretels?
Maar dus en want hij moest jouw internet stucen, die hardhorende theeleut? Heb je al een keer "doe es normaal man!" geroepen, of ben je dan bang dat alle ramen ook gestuct worden? En bied 'm gewoon nóg een keer koffie aan hè. En dan heel zacht vragen, zodat-ie eerst de radio zachter moet zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dus nee.
Hij moest daar stucen denk ik. Gokje hoor maar ik kreeg het niet terug dus ben ik pruilend gaan winkelen.
Ben je weer fit genoeg om de wereld samen met mij te veroveren, Gert of heb je nog een dagje paracetamol nodig?
Langzaam maar zeker nemen ze je hele huis over...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dus en want hij moest jouw internet stucen, die hardhorende theeleut? Heb je al een keer "doe es normaal man!" geroepen, of ben je dan bang dat alle ramen ook gestuct worden? En bied 'm gewoon nóg een keer koffie aan hè. En dan heel zacht vragen, zodat-ie eerst de radio zachter moet zetten.![]()
Enne.. ready for take off!
Nee ga dat aan die stucadoor vertellen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:26 schreef Coos het volgende:
Als je gewoon het aan- en uit lichtknopje uitzet dan hoeft de stroom er niet af voor het vervangen van een plafondlamp Gert!
Tenzij de blaster op een andere groep zitquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ga dat aan die stucadoor vertellen!
Ik doe dat altijd wél voor de zekerheid.![]()
Anyway, dadelijk krijgen we hier de electricien, voor die stoppengroep. Lijkt me een klusje om zonder gettoblaster te kunnen klaren, maar we zullen zien / horen.
Nog een paar daagjes en dan wegwezen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij de blaster op een andere groep zit
Maar in Drente kan je toch ook dood gaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Noek het volgende:
https://www.bel-me-niet.nl/
En dat schijnt dus wettelijk geregeld te zijn. Ik werd gebeld door Dela, gelijk sfeer natuurlijk en toen kwam ze met dit verhaal en toen kon ik blijven hangen. Als het goed is, word je dan nooit meer gebeld en dat is erg fijn, zeg nou zelf!!Als dit allemaal allang bekend is of was, ik woon in Drenthe jongens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |