Te laat!quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde er nét gaan kijken, en nu helemaal.
Mogge Ado.
...quote:
Check!quote:Op zondag 11 april 2010 22:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[Bi Yourself] # 64 - spelen met eten
kan 63 worden verandert in 64
Top thx!quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
condooms, waar te kopen? en waar goedkoop?
Spam
Waar danquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
condooms, waar te kopen? en waar goedkoop?
Spam
Gezien, laat er even naar kijken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef Luco het volgende:
[TVT] Te kort toompje - Te strakke voorhuid | Deel 3
Flauwe poging tot humor.
Ik heb een paar reacties verwijderd, maar voor de rest vind ik het wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
Ben ik een zeikerd of verdient dit topic een op schoon beurt?
Het viel idd nog wel mee. Maar als dit niet vroeg gedaan wordt loopt t uit de klauwen en is t all1 maar meer werk voor je.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb een paar reacties verwijderd, maar voor de rest vind ik het wel meevallen hoor
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:09 schreef Adolecens het volgende:
SC en onzin weg, foto's hoeven niet in dit topic. Iedereen snapt wat er bedoeld wordt
En daarnaast uit dezelfde tekst die je aanhaalt:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie maar 1 note hierover.
Volgens mij heeft Ado ook duidelijk aangegeven dat er in dat topic geen foto's nodig waren om te verduidelijken wat je bedoelt:
[..]
heb een TR geplaatst, kwam er net alweer 1 tegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Maanvis het volgende:
mopperdemopper, dacht ik hier een volupteuze vulva te kunnen aanschouwen..
Biertje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb een TR geplaatst, kwam er net alweer 1 tegen..
Ja lekker. Doe er maar 6 of 7.quote:
Dus je bekijkt het per vulva en ik hoef er geen TR's meer over te plaatsen?quote:Klopt er staat een vulva in de OP, in een artikel. Niet zo expliciet dat je er vol in kan kijken ofzo en zo zal je ze wel vaker tegenkomen in SEX.![]()
Klopt, maar dat lag ook aan de manier van vragenquote:Ado heeft duidelijk aangegeven in dat topic dat er geen foto's gepost hoefden te worden, en dat gebeurde wel.
dat mag natuurlijk altijd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja lekker. Doe er maar 6 of 7.
[..]
Dus je bekijkt het per vulva en ik hoef er geen TR's meer over te plaatsen?
[..]
Kinderen hebben geen seksquote:Klopt, maar dat lag ook aan de manier van vragen. Als je een kind vraagt om niet aan de snoeptrommel te zitten dan weet je waar ie als je de deur uit bent zijn handjes in graait
.
zeg jij! om nog maar niet te spreken over de volupteuze vulva's waar ze uit komen! je kunt d'r dan zo in kijken!quote:
Dan is het meer iets voor KPD.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zeg jij! om nog maar niet te spreken over de volupteuze vulva's waar ze uit komen! je kunt d'r dan zo in kijken!
KPD staat er nog gewoon.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:13 schreef -TnT- het volgende:
[..]
Na de problemen van gisteren, geraak ik precies niet meer in KPD (zie het niet meer staan)
Ik vraag het me toch af eh. Hoe kom je erop dat het een trolltopic is?quote:
Opgeruimd en doorgegeven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:19 schreef stbabylon het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/292062
We hebben een kleutere in sex gehad vannacht. Met overal het komt een ... bij de dokter grapje.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Niet in SEX in ieder geval, maar we bedanken je hierbij vriendelijk voor de intentie.
Dit kan echt niet mijns inziens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
http://www.ubersite.com/m/39845
als je interesse hebt, wat lees voer voor je
edit gedaan, hoewel het natuurlijk niet al te serieus bedoeld wasquote:
Dat snap ik wel, maar ik vond het toch vrij ongepast. Vooral omdat het wel een serieuze discussie is die gaande is verder.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
edit gedaan, hoewel het natuurlijk niet al te serieus bedoeld was
Heb je echt pikstraf gekregen?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef Stefan het volgende:
Graag dicht
Waarom is chocola voor vrouwen lekkerder dan seks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Het spijt me, maar ik vind dat jij meer zit te trollen dan TS. Het feit dat jij je in je persoon aangevallen voelt door dit topic betekend nog niet dat de TS geen punt heeft. Ik heb ook wel eens het idee als ik de tv aanzet van "ow neeeee, weer een home figuur of homo humor", ZONDER dat ik een homofoob of wat dan ook ben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Stijging homoseksualiteit?
Dude zit zo overduidelijk te trollen. Het topic heeft voor de rest sowieso geen bestaansrecht. Niet met zo'n OP.
Gast, lees zijn posts! Hij noemt een paar series, meer dan de helft heeft geen homo's. Als hij er op gewezen wordt, zegt hij dat ze op homo's lijken. Kom op zeg. Zonder onderbouwing homo's afzeiken is het, en niks anders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat jij meer zit te trollen dan TS. Het feit dat jij je in je persoon aangevallen voelt door dit topic betekend nog niet dat de TS geen punt heeft. Ik heb ook wel eens het idee als ik de tv aanzet van "ow neeeee, weer een home figuur of homo humor", ZONDER dat ik een homofoob of wat dan ook ben.
Ik verwijder jou post, maar de rest blijft staan.
Ik ben ook even in het topic gekomen. Je mag hem daar van mij best op wijzen en op een normale manier met hem in discussie gaan, maar de wijze waarop je je ongenoegen duidelijk maakte is ook niet de manier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, lees zijn posts! Hij noemt een paar series, meer dan de helft heeft geen homo's. Als hij er op gewezen wordt, zegt hij dat ze op homo's lijken. Kom op zeg. Zonder onderbouwing homo's afzeiken is het, en niks anders.
Op een normale manier met een troll in discussie gaan is het melden in de feedback. Dat heb ik bij deze gedaan. 'Discussie' is niet mogelijk, als je zijn reactie's leest, zie je dat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben ook even in het topic gekomen. Je mag hem daar van mij best op wijzen en op een normale manier met hem in discussie gaan, maar de wijze waarop je je ongenoegen duidelijk maakte is ook niet de manier.
Onzin, ik kan ook fouten maken. Het topic werd verbaggerd en ik heb in eerste instantie zoveel mogelijk bagger verwijderd. Het kan best dat ik per ongeluk een reactie met een serieuze intentie heb verwijderd, dat spijt mij dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Heeft geen nut, mods staan als 1 man achter hun team met volgzame 'mensen'.
Waarom zou je dat willen. Schenkstroop kan zelf foto´s posten als hij daar behoefte aan heeft maar een ander hoeft dat niet te doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef fespo het volgende:
Hallo lieve liesje1979 waarom mag ik geen foto's posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |