Kan ook een experimentele fase zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef Catch22- het volgende:
ze zijn er plenty, we noemen ze wel Bi of Homo.
Ik kan het me niet eens voorstellen om me af te trekken als een andere jongen in een cirkel van 20 meter van me is...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef TNA het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat een aanzienlijk deel van de hetero-jongens weleens heeft gemasturbeerd met een andere jongen, maar dan wel op jongere leeftijd (je lijkt me 20/21 gezien je username). Bovendien is elkaar pijpen wel het experimenteren voorbij
Het zal wel praten tegen de bierkaai zijn maar ik kan eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit van mijn leven gedaan heb. Laat staan over gedacht hebquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:05 schreef stbabylon het volgende:
Bijna elke man heeft dat gedaan voor zijn 15de. Ook een heleboel die hier 'bah' of 'vies' of 'homo' roepen.
Dat is het idd (praten tegen de bierkaai). Er zullen vast mannen zijn op FOK! die het niet hebben gedaan, maar niet iedereen. Bij lange na niet iedereen. En ik ga niet één onzeker type er uit kiezen die ik wel geloof.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:14 schreef Lod het volgende:
[..]
Het zal wel praten tegen de bierkaai zijn maar ik kan eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit van mijn leven gedaan heb. Laat staan over gedacht heb
Ben er een beetje onzeker of je mij bedoelt met onzeker type maar ik voel mij daar niet op aangesproken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:20 schreef stbabylon het volgende:Er zullen vast mannen zijn op FOK! die het niet hebben gedaan, maar niet iedereen. Bij lange na niet iedereen.
ik niet iig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:23 schreef Lod het volgende:
[..]
Ben er een beetje onzeker of je mij bedoelt met onzeker type maar ik voel mij daar niet op aangesproken.
Mag ik dan vragen hoe je bij je aanname komt dat bijna iedere man dit gedaan heeft?
Dat zeggen de mannen die het willen doen, tegen de jongens waarmee ze het willen doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:23 schreef Lod het volgende:
[..]
Ben er een beetje onzeker of je mij bedoelt met onzeker type maar ik voel mij daar niet op aangesproken.
Mag ik dan vragen hoe je bij je aanname komt dat bijna iedere man dit gedaan heeft?
Leeftijd maakt niet uit bij het experimenteren en zelf vind ik dat zelfs seks erbij hoort.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef TNA het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat een aanzienlijk deel van de hetero-jongens weleens heeft gemasturbeerd met een andere jongen, maar dan wel op jongere leeftijd (je lijkt me 20/21 gezien je username). Bovendien is elkaar pijpen wel het experimenteren voorbij
Agreed, maar als je op je 20/21e een andere jongen pijpt, doet het m.i. de kans dat je hetero bent wel afnemen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit bij het experimenteren en zelf vind ik dat zelfs seks erbij hoort.
Met een bedankje naar de samenleving waarin je opgroeide. Leve de schaamte.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Over 10 jaar denk je hier met schaamte aan terug TS.
Voor mij niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Agreed, maar als je op je 20/21e een andere jongen pijpt, doet het m.i. de kans dat je hetero bent wel afnemen.
Na een uitnodiging van mn buurjongen om buiten te "chillen" durf ik hem al jaren niet meer aan te kijken..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |