Misschien was hij het wel eens met een deel van je post en heet hij je daarom gequotequote:
Ja daar leek het echt opquote:Op zondag 23 mei 2010 12:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Misschien was hij het wel eens met een deel van je post en heet hij je daarom gequote
naiefquote:Op zondag 23 mei 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een 14-jarige heeft ook recht op privacy, en dus zullen dit soort dingen simpelweg niet zichtbaar voor de ouders worden.
TS is toch een kloon, kijk maar naar haar gebruik van PI's in haar andere topicquote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef Ned_Bigby het volgende:
-edit- Hoe haal je het in je hoofd om hier een linkje naar haar hyves neer te zetten?![]()
alsof je zoiets op je verzekering van je ouders gaat claimen... Lijkt me eerder dat je dat geld ff leent bij vrienden & achteraf terugbetaald, zo duur is dat nu ook weer niet (hangt er vanaf hoeveel nazorg je er nog bijneemt natuurlijk). Neem dat het 2500¤ kost, dan zit je al met redelijk wat nazorg erbij, maar dat is perfect in een jaartje of 2 te betalen door die vriend van haar.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
naief
op een overzicht van de verzekeraar worden alle gedeclareerde kosten weergegeven, dit zijn ze verplicht..
Inderdaad, ik denk ook niet dat zij zo 1-2-3 aan die verzekeringsgegevens kan komen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:13 schreef Athmozz het volgende:
[..]
alsof je zoiets op je verzekering van je ouders gaat claimen... Lijkt me eerder dat je dat geld ff leent bij vrienden & achteraf terugbetaald, zo duur is dat nu ook weer niet (hangt er vanaf hoeveel nazorg je er nog bijneemt natuurlijk). Neem dat het 2500¤ kost, dan zit je al met redelijk wat nazorg erbij, maar dat is perfect in een jaartje of 2 te betalen door die vriend van haar.
Ik zou er in ieder geval geen seconde over twijfelen, een paar euro's of de rest van je toekomst gehypothekeerd.
euh..quote:Op zondag 23 mei 2010 15:46 schreef djenneke het volgende:
Maar ook via je eigen verzekeraar kun je anonimiteit afspreken, zodat de nota rechtstreeks naar de verzekeraar gaat en deze geen bevestiging stuurt naar je ouders.
Er volgt geen specificatie.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
euh..
dan komt het uiteindelijk toch wel uit.. je kan niet een "gat" hebben van een x aantal euro in de specificatie van een verzekering....
anders ben ik heel benieuwd hoe jij dat ziet...
ahh das wel knap.. kosten declareren zonder het ook maar ergens te noemen.. geloof je het zelf?quote:
-edit- niet relevant. haar MAP topic staat zelfs in de OP.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik bedoel, een trollkloon. Maar inderdaad, ik zal geen hyveslinkjes/foto's meer posten
De rekening gaat rechtstreeks vanuit de abortuskliniek naar de verzekeraar. Dat is echt niet heel erg moeilijk of lastig hoor. Welke fraude? Je moet met je pasje aantonen dat je verzekerd bent en je geldige legitimatie laten zien. Maar zoals gezegd kan het ook via de AWBZ, heb je helemaal geen verzekeraar nodig.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh das wel knap.. kosten declareren zonder het ook maar ergens te noemen.. geloof je het zelf?
het kan gezien worden als een vorm van fraude...
Een 14jarige heeft hier toch helemaal geen verstand van.. die kan dat echt niet regelen...quote:Op zondag 23 mei 2010 17:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
De rekening gaat rechtstreeks vanuit de abortuskliniek naar de verzekeraar. Dat is echt niet heel erg moeilijk of lastig hoor. Welke fraude? Je moet met je pasje aantonen dat je verzekerd bent en je geldige legitimatie laten zien. Maar zoals gezegd kan het ook via de AWBZ, heb je helemaal geen verzekeraar nodig.
De meeste 14-jarigen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Wat een gezeik tegen TS
Ja, er wordt geneukt en zelfs met condoom. en dan lopen zeuren als die scheurt dat TS het kind maar moet uitdragen en de gevolgen moet ondergaanZe is 14.
En wie neukt d'r nou niet voor de lol?
Sterkte aan TS
de verzekeraar moet op zijn beurt aan de houder wel een overzicht tonen van de gebruikte kosten.. die kan niet zeggen op een overzicht, die laten we maar voor het gemak weg en dat gat missend geld vullen we op met lucht)quote:Op zondag 23 mei 2010 17:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
De rekening gaat rechtstreeks vanuit de abortuskliniek naar de verzekeraar. Dat is echt niet heel erg moeilijk of lastig hoor. Welke fraude? Je moet met je pasje aantonen dat je verzekerd bent en je geldige legitimatie laten zien. Maar zoals gezegd kan het ook via de AWBZ, heb je helemaal geen verzekeraar nodig.
Wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:11 schreef Samantha1995 het volgende:
[..]
Ik wil het niet..
ik zei net al ik kan er niks aan doen dat die condoom scheurt.
En misschien moet ik me verantwoordelijk ervoor stellen.. Daar heb je ook gelijk in..
Maar dat kan ik niet op een 14 jarige leeftijd.. op me 16e had ik het misschien gedaan had ik het waarschijnlijk ook gehouden.. maar niet op mn 14e.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:02 schreef Samantha1995 het volgende:
[..]
14... en nee bn der niet trots op.
Is dit uberhaupt legaal?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:59 schreef Samantha1995 het volgende:
[..]
Hij is 18, maar hij steunt me er gewoon in..
hij zegt ook het is mede mijn schuld dus waarom zou ik je laten vallen..
Dat was wel lief.
ja wel hoor dat kan....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
even for the record: een abortus kan een minderjarige toch, hoop ik, niet zomaar ondergaan zonder toestemming van ouder/voogd/verzorger?
Ik hoop dat jij ooit een dochter krijgt en dat die thuiskomt met hetzelfde verhaal, hopenlijk krijg je dan wat meer inlevingsvermogen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef Keeskacheltje het volgende:
Wees trots op jezelf. Omdat jij zo graag zo jong wilde neuken met natuurlijk een gozer van 18 ontneem jij het leven van een kind. Ik hoop dat je elke dag voor de rest van je leven er spijt van hebt. Domme kut aandachts sletjes van tegenwoordig. Je geniet maar al te veel van de aandacht die je nu krijgt, kan jou een kind wat rukken toch? Zolang jij voldoende aandacht krijgt is het goed![]()
In Nederland wordt de vrije wil tot op zekere hoogte wel meegenomen. Ik denk dus niet dat, mocht het vriendje aangeklaagd worden door de ouders van Samantha, een enorme straf gaat krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
Het is dus idd strafbaar om als 18 jarige sex te hebben met een 14 jarige.
http://www.mobiel-pleegzorg.nl/hoezitdat/2001/hoe016.htm
Dus TS, ik zou vooral je mond houden over wie je bezwangerd heeft aangezien hij opgepakt kan worden vanwege een zedenmisdrijf!!!!!
Ga je biologie leren, gekquote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef Keeskacheltje het volgende:
Wees trots op jezelf. Omdat jij zo graag zo jong wilde neuken met natuurlijk een gozer van 18 ontneem jij het leven van een kind. Ik hoop dat je elke dag voor de rest van je leven er spijt van hebt. Domme kut aandachts sletjes van tegenwoordig. Je geniet maar al te veel van de aandacht die je nu krijgt, kan jou een kind wat rukken toch? Zolang jij voldoende aandacht krijgt is het goed![]()
Wat the hell heeft een erge ziekte hier mee te maken?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:05 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat mensen het nodig vinden TS te prijzen . Nogmaals een abortus kun je plegen op een ongeboren vrucht, een erge ziekte laat je dus niet zomaar even wegzuigen .
Inderdaad. En dat hoopje cellen was anders gewoon de met de menstruatie verdwenen, is dat dan ook moord? Hypocriete christenenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:05 schreef snakelady het volgende:
Terwijl dat wat nu in haar buik zitnog niks meer is dan een hoopje cellen, zonder gevoelens, gedachtes of wat dan ook, waarschijnlijk zelfs nog geen hartslag?
Wie weet.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
In Nederland wordt de vrije wil tot op zekere hoogte wel meegenomen. Ik denk dus niet dat, mocht het vriendje aangeklaagd worden door de ouders van Samantha, een enorme straf gaat krijgen.
Neuken zonder rubber, AIDS en dergelijke jeweetzquote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat the hell heeft een erge ziekte hier mee te maken?
En waarom zou jij je daar druk om maken?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie weet.
Maar dit komt wel op z'n permanente record.
Leuk voor later zeg maar.
Ze hebben wel met een rubber geneukt, die is alleen gescheurd, dat risico loop je inderdaad met seks, maar niet alleen op de 14de hoor, ook op je 40ste.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Neuken zonder rubber, AIDS en dergelijke jeweetz
Neuh , dan krijgt hij hooguit een leerstrafquote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie weet.
Nog zo'n falert die denkt dat ze geen condoom hebben gebruikt.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Neuken zonder rubber, AIDS en dergelijke jeweetz
True thatquote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze hebben wel met een rubber geneukt, die is alleen gescheurd, dat risico loop je inderdaad met seks, maar niet alleen op de 14de hoor, ook op je 40ste.
Ook echt een vreselijk vergrijp.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie weet.
Voor jou misschien niet, voor z'n nieuwe werkgever misschien wel.quote:
Tuurlijk niet. Als hij redelijk is, vraagt hij er eerst naar en laat hij de persoon in kwestie uitleg geven.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, voor z'n nieuwe werkgever misschien wel.
Op het moment dat een eicel bevrucht is, is er al sprake van een levend wezen. Ik snap best dat mensen dat als 'moord' kunnen laat zien dmv abortus, hoe lang of kort de zwangerschap ook al is.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:02 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ga je biologie leren, gek
Ze ontneemt niet het leven van een kind, ze laat een bevruchte eicel weghalen. Was deze eicel echter niet bevrucht geweest, dan was het überhaupt geen kind geworden en was de eicel zo met de menstruatie weggespoeld.
Wie is er hier nou dus dommer? Niet TS maar jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is 10 weken
Reality check voor zij die denken dat het toch alleen maar een klompje cellen is dat weggehaald wordt .
- edit - Spoiler toegevoegd, sommigen kunnen dit niet waarderen en ik vind het ook op het randje...
[ Bericht 26% gewijzigd door Adolecens op 23-05-2010 23:13:14 ]When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Gelukkig kan ze daarom naar haar huisarts die haar dit dus kan uitleggen. Ik denk dat je de gemiddelde 14 jarige een beetje onderschat.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Een 14jarige heeft hier toch helemaal geen verstand van.. die kan dat echt niet regelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |